عایق الاستومری لوله ای K-Flex

 

عایق الاستومری لوله ای K-Flex
عایق الاستومری لوله ای K-Flex

یکی دیگر از محصولات شرکت مهار انرژی عایق الاستومری لوله ای K-Flex کی فلکس و یا همان کافلکس می باشد و شما می توانید بهترین عایق الاستومری لوله ای K-Flex کی فلکس یا کافلکس را از ما خرید کنید.

شرکت ما جزو بهترین فروشندگاه عایق الاستومری می باشد و می توانید هر نوع عایق الاستومری که بخواهید را از ما خرید کنید. بهترین  عایق های الاستومری لوله ای را از ما بخواهید و از کیفیت فوق العاده محصولات ما نهایت لذت و بهره را ببرید.

 

عایق الاستومری لوله ای جزو پر کاربردترین عایق های بسیار عالی و مقاوم می باشد که یک عایق مقاوم و در عین حال بسیار قابل انعطاف می باشد. که شما مشتریان گرامی می توانید هر نوع و ضخامتی از عایق الاستومری لوله ای K-Flex که احتیاج دارید را می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید نماید.

نماینده فروش عایق الاستومری ما پایدار انرژی پارس می باشد ، می توانید وارد این سایت شوید و تمامی محصولات مورد نظر را یک به یک بررسی کنید. بهترین و با کیفیت ترین عایق الاستومری لوله ای را از ما بخواهید و از قیمت های عالی و همراه با تخفیف ما نیز بهره مند شوید.

 

جهت خرید انواع عایق الاستومری لوله ای ، رولی ، شانه تخم مرغی به صورت آنلاین نیز می توانید وارد بخش فروشگاه مهار انرژی شوید و با بررسی جامع و کامل یکی از محصولات ما را خرید کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خریداری شده به دست شما عزیزان می رسد.

اگر تمایل به استعلام قیمت روز انواع عایق الاستومری K-Flex کی فلکس یا کافلکس دارید می توانید از طریق لینک های درج شده یک به یک محوصلات الاستومریک ما را بررسی کنید.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.
.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای 
عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای جزو عایق های حرارتی رطوبتی و برودتی حساب می شود ، که باعث جلوگیری از چگالش در لوله های آب سرد می گردد و همچنین از یخ زدن آنها در برابر شرایط جوی ناپایدار جلوگیری می کند.این عایق در سیستم ها و دستگاه‌های گرمایشی باعث جلوگیری از کاهش دما و حرارت می شود. عایق الاستومری لوله‌ای همچنین از زنگ زدن لوله های فلزی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف جلوگیری به عمل می آورد و این عایق های لوله ای الاستومری سبب صرفه جویی در مصرف انرژی در دستگاه های سرمایشی گرمایشی و همچنین تهویه می شود.

عایق الاستومری لوله ای K-Flex کی فلکس یا کافلکس به شکل عایق الاستومری لوله ای ساده و عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم و … موجود می باشد. که هر نوع از این عایق ها را که بخواهید می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز به راحتی خرید نمایید. عایق الاستومری لوله ای ساده به منظور عایق کاری در فضاهای بسته استفاده میشود و همچنین از عایق های الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم در محیط‌های باز به کار گرفته می شود.

 

عایق الاستومری لوله ای در ضخامت های نو 9 ، 13 ،19 ، 25  و غیره موجود است. که شما عزیزان می توانید هر نوع عایق با هر ضخامتی را که بخواهید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید نمایید و بهترین و عالی ترین و باکیفیت ترین عایق را برای خود مهیا کنید.

کاربرد عایق الاستومری لوله ای

1- عایق کاری لوله های 5 لایه       2 – عایق کاری لوله های گرمایشی و سرمایشی     3- عایقکاری لوله های پتروشیمی و مراکز صنعتی و تجاری .

.

نصب عایق الاستومری

عایق الاستومری لوله ای K-Flex
نصب عایق الاستومری لوله ای

در گام اول باید به وسیله یک کاتر عایق لوله ای الاستومری را در طول مورد نظر برش دهیم. سپس به کمک یک برس سطح لوله را از طریق چسب مخصوص الاستومری بپوشانیم و در مرحله دوم عایق را دور لوله قرار دهیم و  محل مورد نظر درز عایق  را به وسیله چسب الاستومری کاملاً چسب کاری نمایید و در مرحله نهایی از نوار درزگیر الاستومری جهت درزگیری عایق الاستومری لوله‌ای به کارگیری نماید.

 

همانگونه که متوجه شدید اجرا و نصب عایق الاستومری لوله ای بسیار ساده و راحت است و به راحتی می توانید انواع عایق الاستومری را خودتان عایق کاری نمایید. اگر که پروژه‌های بزرگی در زمینه انجام عایقکاری الاستومری لوله‌ای دارید را می توانید به ما بسپارید و ما برترین و عالی ترین عایق را برای شما فراهم می باشد می‌آوریم و اجرای عایقکاری را نیز در انجام پروژه های بزرگ برای شما انجام می دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام قیمت انواع عایق الاستومری لوله‌ای K-Flex کی فلکس یا کافلکس با شماره تماس های درج شده در این وبسایت در تماس باشید.

.

مزیت عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای
عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای دارای وزن بسیار سبک و انعطاف پذیری می باشند و همچنین ضریب انتقال حرارت بسیار اندکی داشته است. به کارگیری از این عایق سبب صرفه جویی در هزینه ها و مصرف انرژی می گردد. شیوه نصب آن به راحتی انجام می‌شود و خیلی ساده و ابتدایی می باشد عایق الاستومری K-Flex کی فلکس یا کافلکس عایق مقاومی می باشد و دارای استحکام بسیار خوبی در قبال نفوذ رطوبت و بخار خوردگی رشد قارچ و کپک و همچنین آتش و مواد شیمیایی و … دارد.

بدون HCFC, HFC, CFC و گرد و غبار الیاف است. همچنین هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای انسان ها ایجاد نمی‌کند و کاملاً دوستدار محیط زیست در نگهداری و نظافت آسان از سایر مزیت‌های این عایق الاستومری می باشد.

.

قیمت عایق الاستومری لوله ای K-Flex

قیمت عایق الاستومری لوله ای K-Flex 
قیمت عایق الاستومری لوله ای K-Flex

قیمت هر متر عایق الاستومری لوله ای K-Flex کی فلکس یا کافلکس با ضخامت 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1 اینچ 38.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه ای بوده و هر شاخه 2 متر است و قیمت هر شاخه برابر است با : 76.000 تومان .

قیمت هر متر عایق الاستومری لوله ای کی فلکس یا کافلکس با ضخامت 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی  1/2 – 1 اینچ  53.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه ای بوده و هر شاخه 2 متر است و قیمت هر شاخه برابر است با : 106.000 تومان .

 

قیمت هر متر عایق الاستومری لوله ای K-Flex کی فلکس یا کافلکس با ضخامت 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی  1/2 – 2 اینچ 82.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه ای بوده و هر شاخه 2 متر است و قیمت هر شاخه برابر است با : 164.000 تومان .

قیمت هر متر عایق الاستومری لوله ای کی فلکس یا کافلکس با ضخامت 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی  1/2 اینچ  27.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه ای بوده و هر شاخه 2 متر است و قیمت هر شاخه برابر است با : 54.000 تومان .

 

قیمت هر متر عایق الاستومری لوله ای K-Flex کی فلکس یا کافلکس با ضخامت 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی  1/4 – 1 اینچ  45.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه ای بوده و هر شاخه 2 متر است و قیمت هر شاخه برابر است با : 90.000 تومان .

قیمت هر متر عایق الاستومری لوله ای کی فلکس یا کافلکس با ضخامت 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی  2 اینچ 66.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه ای بوده و هر شاخه 2 متر است و قیمت هر شاخه برابر است با : 132.000 تومان .

 

قیمت هر متر عایق الاستومری لوله ای K-Flex کی فلکس یا کافلکس با ضخامت 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی  3 اینچ 94.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه ای بوده و هر شاخه 2 متر است و قیمت هر شاخه برابر است با : 188.000 تومان .

قیمت هر متر عایق الاستومری لوله ای کی فلکس یا کافلکس با ضخامت 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی  3/4 اینچ  33.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه ای بوده و هر شاخه 2 متر است و قیمت هر شاخه برابر است با : 66.000 تومان .

 

قیمت هر متر عایق الاستومری لوله ای کی فلکس یا کافلکس با ضخامت 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی  4 اینچ  110.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه ای بوده و هر شاخه 2 متر است و قیمت هر شاخه برابر است با : 220.000 تومان .

(( توجه توجه : قیمت های درج شده در این وب سایت به روز نمی باشد و فقط جهت آگاهی شما عزیزان در این وب سایت درج شده است و شما عزیزان می بایست جهت استعلام قیمت روز عایق الاستومری می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

.

عایق الاستومری

عایق الاستومری
عایق الاستومری

عایق الاستومری لوله ای K-Flex در ضخامت های گوناگون موجود می باشد که شما مشتریان گرامی می توانید با شماره  تماس های درج شده در این وب سایت در تماس باشید.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس و یا همان کی فلکس در ضخامت های 9 ، 13 ، 16 ، 19 ، 25 ، 32 میلیمتر موجود می باشد. و در سایز لوله های فولادی مختلف موجود می باشد که شما مشتریان گرامی می توانید این عایق ها را با بهترین قیمت و تخفیف های ویژه از ما خرید نماید.

 

می توانید جهت بررسی بیشتر و بهتر این عایق های لوله ای الاستومری با فروشگاه مهار انرژی مراجعه نماید و یک به یک محصولات ما را بررسی نماید و خرید مورد نظر خود را در ضخامت و برندی را که بخواهید انجام دهید.

بعد از خرید و ثبت سفارش به سرعت کارشناسان فروش ما با شما تماس می گیرد و هماهنگی های لازم را در خصوص ارسال عایق خریداری شده انجام داده و به سرعت عایق الاستومری K-Flex را برای شما مشتریان گرامی در سراسر نقاط کشور ارسال می کنیم.

 

 

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.