عایق پشم سنگ تخته ای

یکی دیگر از محصولات پر فروش شرکت مهار انرژی پایدار سازعایق پشم سنگ تخته ای است. این عایق پشم سنگ تخته ای را می توانید در ضخامت های گوناگون از ما خرید کنید و درب محل مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید.

عایق تخته ای دارای ضخامت های گوناگونی می باشد، که هر نوع ضخامتی از این عایق را می توانید به شرکت مهار انرژی پایدار ساز یا نمایندگی فروش عایق پشم سنگ ما یعنی پایدار انرژی پارس سفارش دهید.

 

جهت خرید انواع عایق پشم می بایست با شماره تماس درج شده در این وب سایت تماس بگیرید و بهترین و با کیفیت ترین خرید عایق پشم سنگ را برای خود رقم بزنید.

به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت ارز در کشور به هیچ عنوان نمی شود، قیمت ثابت و مشخصی را در سایت درج نمود و قیمت عایق پشم سنگ در انواع مختلف همه روزه تغییر می کند و دچار افزایش می شود.

 

در نتیجه بهترین شیوه جهت استعلام قیمت روز انواع عایق پشم سنگ تماس با کارشناسان فروش ما می باشد. می توانید در ساعت ها و روزهای اداری جهت خرید عایق پشم سنگ با ما تماس بگیرید.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت

عایق پشم سنگ پتویی 5 سانت دانسیته 80

عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت

عایق پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 30

 

عایق پشم سنگ زاهدان

 

عایق پشم سنگ تخته ای

.

قیمت پشم سنگ

قیمت پشم سنگ
قیمت پشم سنگ

به کارگیری از عایق پشم سنگ به عنوان یک عایق بسیار خوب و ارزان قیمت مورد استفاده قرار می گیرد، عایق پشم سنگ می تواند به شما در عایق بندی نمودن منزل و کار مورد نظر و شما کمک کند. می توانید تنها با پرداخت مبلغ اندکی عایق پشم سنگ را خرید و بهینه سازی مصرف انرژی را به نفع احسنت برای خود انجام دهید.

به کارگیری از این عایق، سبب عدم هدر رفتن انرژی و هرگونه صدای ناهنجار به درون خانه خود می شود، برخلاف برخی از عایق ها هیچ گونه ضرری برای انسان نداشته و دوستدار محیط زیست می باشد. نسبت به این عایق بسیار راحت و تنها با دانستن چند نکته به راحتی می توانید آن را نصب کنید.

منزل و مکان مورد نظر خود را به راحتی عایق بندی نمایید، قیمت عایق پشم سنگ به روز می باشد و همه روزه قیمت ها در حال نوسان است و شما عزیزان جهت استعلام قیمت و خرید عایق پشم سنگ می‌بایست با شماره تماس های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید و قیمت روز پشم سنگ را بدانید و در صورت تمایل نسبت به خرید این عایق اقدامات لازم را انجام دهید.

خرید پشم سنگ

از مواد سازنده عایق پشم سنگ می شود به 3 درصد از روغن های مخصوص به منظور فرم دادن عالی پشم سنگ و ۹۰ درصد با بازالت اشاره نماییم. از سایر خصوصیت های عایق پشم سنگ تحمل دمایی بسیار بالا است که در برابر درجات حرارتی بسیار بالا مقاوم است.

همچنین استحکام آن در دماهای بسیار بالا از ۷۵۰ درجه تا ۱۳۰۰ درجه یکی از خصوصیات بارز عایق پشم سنگ است پشم سنگ دارای انواع مختلف و گوناگونی می باشد و تنوع آن در بازار بسیار زیاد است به طوری که استفاده از آن برای مشتریان بسیار راحت است و کمترین میزان دور ریز را داشته است.

به طور کلی عایق سنگ محصولی است که به منظور کاستن هزینه ها و کمک به طبیعت بسیار ضروری جهت دریافت لیست قیمت های پشم سنگ تخته ای و سایر محصولات پشم سنگ می توانید با شماره تماس های درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

همچنین برای خرید پشم سنگ و مشاهده قیمت آنلاین این عایق می توانید به فروشگاه مهار انرژی پایدارساز مراجعه نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت پیگیری سفارش شما خواهند شد و قیمت روز و همراه با تخفیف این عایق به شما ارائه می نمایند تا یک خرید عالی و باکیفیت را داشته باشید.

خرید پشم سنگ
خرید پشم سنگ

فروش پشم سنگ

چگونه که در بخش بالا اشاره نموده ایم عایق پشم سنگ در انواع مختلفی وجود دارد و از جمله انواع عایق حرارتی پشم سنگ می شود به عایق پشم سنگ تخته ای یا همان عایق تخته ای اشاره نماییم. این عایق تخته ای در کوره سازی پالایشگاه پتروشیمی و موارد بسیار زیاد دیگه مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق پشم سنگ لحافی یا همان عایق لحافی که در سقف شیروانی و همچنین در انواع سوله مورد استفاده قرار می گیرد عایق پشم سنگ لوله ای یا عایق لوله ای  در انواع ماشین آلات و تجهیزات صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین عایق پشم سنگ لوله ای و یا عایق لوله ای که در عایق کاری لوله های صنعتی و ساختمانی برای جلوگیری از یخ زدگی مورد استفاده قرار می‌گیرد اشاره نماییم.

عایق پشم سنگ در دانسیته و مشخصات مخصوص خود تولید می گردد و عالی ترین کارایی را پس از اجرا به مصرف کنندگان عزیز ارائه می نماید. پشم سنگ استحکام بسیار خوبی در برابر آتش از خود نشان می دهد و در صورت آتش سوزی در این بناها این عایق که آتش نمی گیرد و وجود این عایق های پشم سنگ در آن سازه می تواند آن را در برابر آتش محافظت کند.

از دیگر مزیت های عایق پشم سنگ می شود به عدم تاثیر میکرو و قارچ در این عایق اشاره کنید از جمله خصوصیت های بسیار بارز این عایق می شود به این موارد اشاره نمایید به دلیل مزیت های که در این عایق وجود دارد می توانیم این عایق ارزان قیمت را خریداری و در موارد گوناگون از آن استفاده نمایید.

با این حال که این عایق  ضرری برای انسان ندارد با شما در هنگام نصب و استفاده از این عایق سعی کنید که از دستکش و عینک استفاده کنید. تا به بهترین نحو این عایق را عایق بندی نمایید شرکت ما یکی از نمایندگی های فروش پشم سنگ در سراسر نقاط کشور می باشد و شما می توانید جهت خرید این عایق با شماره های تماس درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

فروش پشم سنگ
فروش پشم سنگ

 

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.