عایق پشم سنگ زاهدان

عایق پشم سنگ زاهدان

عایق پشم سنگ زاهدان

.

عایق پشم سنگ زاهدان

شرکت مهار انرژی فروشنده عایق پشم سنگ در تمامی شهرستان های ایران از جمله زاهدان و زنجان و کرج و مشهد و شیرازو غیره می باشد عایق پشم سنگ زاهدان را با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده از ما بخواهید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز یکی از شرکت های نامی و معتبر و بسیار با سابقه در زمینه خرید و فروش انواع عایق پشم سنگ می باشد.

که شما خریداران گرامی می توانید انواع عایق پشم سنگ از جمله : رولی ، لوله ای ، پتویی ، لحافی و … را از ما اگر در شهرستان زاهدان نیز باشید خرید کنید.

بهترین قیمت عایق پشم سنگ در زاهدان را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز وهمچنین نمایندگی های فروش معتبر ما از جمله پایدارانرژی پارس و فروشگاه مهار انرژی بخواهید.

جهت استعلام قیمت انواع عایق پشم سنگ در شهرستان زاهدان و سایر شهرها و شهرستان های ایران می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

شایان ذکر است که شرکت مهار انرژی پایدار ساز با دایر نمودن فروشگاه عایق پشم سنگ سعی نموده است که خریدی آسوده و سریع را برای شما عزیزان رقم بزنیم.

به منظور استعلام قیمت روز انواع عایق پشم سنگ و خرید اینترنتی عایق پشم سنگ می توانید به لینک های زیر مراجعه نماید.

لازم به ذکر است که بعد از ثبت سفارش و خرید انواع پسم سنگ از طریق فروشگاه مهار انرژی کارشناسان فروش ما با شما تماس برقرار می کنند و در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان طی 2 روز کاری برای شما ارسال می گردد.

.

عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت

عایق پشم سنگ پتویی 5 سانت دانسیته 80

عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت

عایق پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 30

 

عایق پشم سنگ زاهدان

خرید عایق پشم سنگ در زاهدان

خرید عایق پشم سنگ در زاهدان

بهترین خرید عایق پشم سنگ در زاهدان را با شرکت مهار انرژی پایدار ساز تجربه کنید و شرکت ما فروشنده انواع عایق پشک سنگ و سایر عایق های صنعتی و ساختمانی از جمله الاستومری ، الیاف سرامیک و عایق پلی یورتان و … در سراسر ایران به خصوص زاهدان می باشد.

سعی کنید در زمان انتخاب و خرید عایق از شرکت ها و نمایندگی های فروش معتبر از جمله ، مهار انرژی خرید کنید.

کیفیت عایق های پشم سنگ بسیار عالی می باشد و به دلیل نمایندگی فروش ما می توانید این عایق را در بالاترین کیفیت و در عین حال با قیمت ارزان و مناسب از ما خرید کنید.

بهترین شرکت را برای خرید بهترین عایق پشم سنگ انتخاب کنید و با خرید این محصول محل و مکان مورد نظر خود را عایق نماید.

پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد ؟

عایق پشم سنگ زاهدان

پشم سنگ چیست ؟ این عایق یک عایق صوتی و حرارتی است که از ذوب سنگ بازالت به دست می‌آید وانواع گوناگون وهمچنین کاربردهای متفاوتی نیز دارا است در این نوشته‌ی‌علمی داده ها کلی در مورد این زمینه برای شما تفصیل داده شود.

جهت ساخت و ساز پشم سنگ آغاز قطعه های سنگ بازآلت به همراه کک( ماده سوختنی) داخل کوره مخروطی صورت ریخته می‌شود.

با استعمال از یه خرده چوب و یا این که گاز طبیعی کک ها مشتعل می‌شوند و با دمیدن مقدار متعددی هوا به طور مداوم کک مشتعل می شود و همینطور حرارتی که ساخت‌و‌ساز می نماید آهسته آهسته سنگ بازآلت را در دمای بالای 2000°c ذوب می نماید.

سنگ مذاب از زیرکوره بیرون می شود و به سمت دستگاه سانتیفیوژ هدایت می گردد و با استعمال از نیروی گریزو فرار از راءس تبدیل به الیاف می شود.

این الیاف به سمت نوار نقاله هدایت گردیده و بوسیله دستگاهی مشابه پاندول روی برگه ای چیده می گردد و به دستگاه پخت که اصطلاحا کیورینگ گفته می‌گردد ارسال می گردد.

در دستگاه پخت الیاف به هم چسبیده می شوند و گاها کمی رزین به آن اضافه می شود و طبق پیشنهاد مشتری ضخامت و چگالی متبوع را پیدا می نماید.

بعد از این عملیات متاع ساخت گردیده و به قطعات متبوع برش می خوردند و در غایت به وسیله دستگاه بسته بندی، بسته بندی گردیده و برای ارسال برای مصرف کننده فراهم می‌گردد.

کاربرد پشم سنگ

کاربرد پشم سنگ
کاربرد پشم سنگ

در یک حرف هرکجا که نیاز باشد حرارت یا این که صوت در دست گرفتن شوند ویا از جابجایی آنها جلوگیری خواهد شد از این عایق می شود استفاده کرد.

البته بسته به انواع آن و نوع دستگاه یا این که محیطی که می‌خواهیم عایق کنیم از اشکال گوناگون پشم سنگ به کارگیری میکنیم.

عایق پشم سنگ تخته ای

عایق پشم سنگ زاهدان
عایق پشم سنگ زاهدان

عایق تخته ای پشم سنگ چیست ؟

همان طور که از اسم آن پیداست به طور تخته ای تولید گردیده و با بعدها استاندارد 60×120 سانتی متری ارائه می گردد.

کاربرد عایق پشم سنگ تخته ای

بیشتر تحت عنوان عایق ساختمان جهت دیوارها وسقف و کف به کار گیری م یشود وعایق بسیار قابل قبولی جهت پرهیز از هدر رفت انرژی وهمچنین بسیار بسیارعالی و مناسب جهت دوری از جابجایی صدا است.

به نحوی که به کارگیری از عایق پشم سنگ تخته ای با ضخامت و چگالی متناسب میتواند در حدود %99 دما و صدای را بهینه سازی نماید.

عایق پشم سنگ لحافی

به طور رول های 10×1.2 متری ایجاد می‌شود و معمولا همراه با کاور یا این که روکش ورق آلومینیوم دارای سلاح به ورق کرافت ساپورت میشود.

کاربرد پشم سنگ لحافی

بیشتر بعنوان عایق جهت سقف کارخانه ها و لوله های تاسیسات به کارگیری می‌شود.

این عایق به نظر قیمیتی مقرون به صرفه بود ه و جهت دمای 5- الی 150 درجه سانتیگراد خوب کار می نماید و درمقایسه با پشم شیشه بسیار عالی  و مناسب است.

ارتفاع قدمت بسیار قابل قبولی دارا است و برای دمای دور و بر بسیار خوب می باشد.

عایق پشم سنگ پتویی

عایق پشم سنگ زاهدان
عایق پشم سنگ زاهدان

معمولا به طور رول های 5×2/1 متری تولید می‌گردد و به طور پیش فرض دارنده یک طرف تور سیمی می باشد.

الیاف پشم سنگ با استعمال از نخ نسوز به تور سیمی دوخته گردیده و صورت رول به آنان می‌دهد.

کاربرد: پشم سنگ پتویی با یک طرف تور سیمی

این عایق جزعایق های با تفاوت حرارتی بسیار بالا و ضریب جابجایی حرارت زیاد است و نسبت به عایق لحافی دارنده چگالی بالاتری دارد.

بیشتر در کوره های صنعتی و عایق نمودن تانکرهای حمل قیر و خطوط لوله نفت و مخازن انبار آن آیتم به کار گیری قرار میگیرد و درکل جزء عایق های گرم و مقاوم است.

عایق پشم سنگ لوله ای

عایق پشم سنگ زاهدان

همان گونه که از نامش پیداست به حیث ظواهر مشابه لوله می باشد و پوسته لوله ای صورت دارا است.

از اواسط گشوده گردیده و لوله متبوع را بغل می نماید و با به کار گیری از بسته های فلزی یا این که پلاستیکی ساپورت می‌گردد.

کاربرد پشم سنگ لوله ای

برای عایق نمودن گونه های لوله به عمل می رود و هم بعنوان عایق حرارت و هم عایق صوت ( دوری از نفوذ صدا از درون لوله به خارج ) گزینه استعمال قرارمی گیرد. و برای لوله هایی از سایز½ الی 20 اینج قابل استفاده می باشد.

جهت استعلام قیمت هر گونه عایق و مشاوره تخصصی در زمینه خرید بهترین عایق می توانید طی ساعت ها و روزهای کاری با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

عایق پشم سنگ زاهدان
عایق پشم سنگ زاهدان

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ