عایق پلی یورتان مرغداری

عایق پلی یورتان مرغداری

عایق پلی یورتان مرغداری

.

عایق پلی یورتان مرغداری
عایق پلی یورتان مرغداری

یکی از موارد استفاده و به کارگیری عایق پلی یورتان در مرغداری ها می باشد که به منظور عایقکاری در این واحد ها از عایق پلی یورتان مرغداری استفاده می شود.

عایق پلی یورتان که در شرکت مهار انرژی و همچنین پایدار انرژی پارس در سراسر نقاط کشور به فروش می رسد.

شما مشتریان محترم می توانید به منظور خرید عایق پلی یورتان مرغداری ، عایق پلی یورتان پاششی ، عایق پلی یورتان پیش ساخته و … با کارناسان واحد فروش مهرا انرژی تماس حاصل فرمایید.

بعد از گرفتن مشاوره و ارسال پیش فاکتور و مقایسه محصول شرکت ما با شرکت های دیگر برای خرید عایق پلی یورتان برای مرغداری اقدام نمایید.

.

کپسول فوم پلی یورتان

.

فوم تخته ای پلی یورتان

.

قیمت عایق پلی یورتان

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

 

عایقکاری مرغداری یکی موضوعات بسیار اساسی و ضروری به حساب آورده می شود که چنانچه بهدرستی  صورت بپذیرد میتواند صرفه جویی های فراوانی در قسمت های گوناگون برای آن واحد صنعتی داشته باشد.

شیوه های مختلفی برای عایقکاری تالار های مرغداری وجود داراست که  در میان عایق پلی یورتان هم در مدل های حدید خویش برای عایقکاری مرغداری استفاده و بهترین گزینه می باشد.

عایق پلی یورتان مرغداری
عایق پلی یورتان مرغداری

ضرورت عایقکاری مرغداری

قیمت عایق پلی یورتان مرغداری
قیمت عایق پلی یورتان مرغداری

وقتی که تالار های مرغداری تاسیس می گردد، نیازمند این میباشد برای مراقبت دمای درون آن در موقعیت متعدد جوی  و در فصل های گوناگون نیز کارهایی صورت پذیرد.

طبیعتا عایقکاری محل هم جزئی از کارهایی میباشد که می بایست صورت پذیرد ، تا در آینده شاهد تلفات طیور نباشیم. بدین ترتیب عایقکاری مرغداری مسئله بسیار مهمی میباشد.

که بریا عایقکاری مرغداری از عایق پلی یورتان استفاده میشود ، که منجر می‌شود واحد سنجش مصرف انرژی به دست کم رسد.

 

عایقکاری مرغداری کلاً نقش بسیار اساسی در کاستن مرگ و میر پرنده ها داشته و این فرآیند مطلقاً در سوددهی بیشتر برای صاحب و مالک مرغداری یک مسئله اصلی به حساب آورده می شود.

اغلب در فصل ‌زمستان از  اسباب و اثاث گرمایشی استاندارد به کار گیری میگردد و در‌این مسیر چه خوب میباشد که عایقکاری شکل بگیرد که به صورت ظریف از اتلاف انرژی و حرارت  ممانعت به عمل آید.

براین اساس عایق پلی یورتان قادر است برای سقف ها و حتی دیوارها یک آیتم بسیار اساسی و اثر گذار به حساب اید و از مناسبترین عایق ها به منظور عایکاری مرغداری ها باشد.

نکات اصلی در عایقکاری مرغداری

.

خرید عایق پلی یورتان مرغداری
خرید عایق پلی یورتان مرغداری

به صورت کلی زمینه عایقکاری برای اشکال ساختمان ها بسیار با اهمیت میباشد و اینکه از چه نوع عایقی برای عایقکاری استعمال شود نیز از اهمیت بالایی برخوردار‌است.

عایق پلی یورتان با اعتنا به خصوصیت هایی که داراست در مجموع قضیه ها می‌تواند آیتم بسیار قابل قبولی برای عایقکاری گونه های ساختمان ها باشد.

چه در ساختمان های مسکونی چه در کارخانجات چه در تالار های مرغداری، مواد اولیه به کار رفته برای عایقکاری بایستی بسیار عالی و باکیفیت  باشد و به کارگیری از موادهای دسته دوم و سوم یک قضیه بسیار اساسی و مهم به حساب آورده می شود.

برای شناخت با خصوصیت های عایق پلی یورتان می توانید نوشته‌ی علمی ی خصوصیت های عایق پلی یورتان را بخوانید.

در لحاظ داشته باشید که اتلاف حرارت کمتر به منزله ی از دربین رفتن مخارج بیشتر میباشد بدین ترتیب، عایقکاری مرغداری هم بایستی بوسیله اشخاص ماهر و با مواد بسیار مرغوب شکل بگیرد.

اینطور که شواهد نشان می‌دهد ترازو اتلاف حرارتی  بستگی به فرآورده عایق به فعالیت رفته داراست و هرچه نوع عایق پلی یورتان خالص  باشد کیفیت و رضایت بیشتری را همراه  دارد.

صرفه جویی های متعددی را چه در مخارج سرمایشی و گرمایشی تالار های مرغداری و چه در مرگ و میر پرنده ها خواهد داشت.

خرید عایق پلی یورتان مرغداری

.

شرکت مهار انرژی با بیشتراز 10 سال سابقه در امر عایق پلی یورتان، زمینه  فروش مواد پلی یورتان و انجام پروژه های عایقکاری پلی یورتان به وسیله نیروی ماهر و کارشناس و دستگاه های توسعه یافته را در سارسر نقاط کشور انجام می دهد.

در صنعت دام و طیور بیشتر از عایق های پشم شیشه و پشم سنگ و… به کارگیری می‌شود ، که متاسفانه عایق های فوق بعد از رسیدن رطوبت به آن ها خاصیت عایق بندی خویش را تماما از دست می داد.

با گذر زمان هم ان عایق فرسوده و از بین میرود  و از سقف به کف تالار ریزش می کردند این رخداد سبب مریضی دام و طیور می‌گردید.

 

عایقکاری مرغداری

عایقکاری مرغداری
عایقکاری مرغداری

شرکت مهار انرژی بعداز سال‌ها کسب تجربه و بروز آوری علم خویش درباره ی عایق بندی قصد به اجرای عایق پلی یورتان گرفت.

عایق پلی یورتان با 2 ماهیت در جهان انجام م یشود :1- سلول باز  2-  سلول بسته .

سلول بسته:

عایق پلی یورتان سلول بسته به 2 نحوه اجرا میشود :1- تزریق عایق پلی یورتان 2- پاشش عایق پلی یورتان

-عایق پلی یورتان پاششی  سلول بسته در سقف و دیوار تالار های دام و طیور به منظور عایق بندی  حرارت و برودت انجام می‌گردد.

-عایق حرارتی این نوع چگالی 35 تا 45 را در بر می گیرد ،  که در مقایسه با پشم سنگ و پشم شیشه 5/2 برابر عایق بندی بیشتری  داراست .

 

– عایق پلی یورتان پاششی نسبت به پشم سنگ و پشم شیشه چهار برابر قدمت بیشتری دارا است و به استناد تجربه مدیران  کمپانی مهار انرژی  قدمت فوم پلی یورتان در تالار های مرغداری 40 سال می باشد.

بعد از 40 سال نیز خاصیت فیزیکی خویش را محافظت می نمایند و خاصیت عایق بندی خویش را از دست می‌دهند .

– نفوذ آب به عایق پلی یورتان پاششی کمتر از سه درصد میباشد یعنی این طور می توان اعلام کرد ضدآب و قابل شست و شو هم میباشد .

 

– یک سری فارم در سال های قبل  با فوم پاششی پلی یورتان  اجرا گردیده  و بعداز هردوره شست وشو می شود و هیچ نقصی بوجود نمی آید.

شست و شوی آن بسیار سهل وآسان و بهداشتی میباشد ، هیچگونه باکتری و حشره‌ها موزی نمی تواند در آن رویش نماید، و هیچ جانوریاز جمله از مار،موش،پرنده نمیتواند به آن مجاورت گردد .

– در بخش اعظمی از تالار های دام و طیور از عایق پاششی پلی یورتان  استعمال می کنند در این مورد ها کارفرمایان بایستی به طول یک متر از کف،دیوار را رابیس یا این که تور مرغی  ببندند و روی آن را با سیمان پوشش بدهند  تا مرغ به عایق پلی یورتان مجاورت نشود.

– عایق پاششی پلی یورتان  زیرا بصورت مایع  و پاششی اجرا میشود هر نقص‌ و فرجی یا این که درز ورق و … در سقف یا این که دیوار باشد پرکرده و آب بند می نماید.

عایق پلی یورتان مرغداری
عایق پلی یورتان مرغداری

عایق فوم پلی یورتان پاششی در محل

.

با وجود عایق فوم پلی یورتان  دیگر نیازی به ردوبدل سقف تالار ها  وجود ندارد، فوم پلی یورتان  پاششی شکسته های ایرانیت ها را ترمیم و سقف سالنها را  یک پارچه می نمای.

درصورتی که کارخانه و ورق پوششی آن بیست تا سی  درصد اکسید گردیده باشد فوم پاششی پلی یورتان تا چهل سال دیگر بهینه سازی شده استو از اکسیده شدن بیشتر خودداری می نماید.

کاربرد عایق پلی یورتان پاششی در مرغداری های صنعتی که کارگاه ها ی آن به شکل  شیب دار میباشد می شود در قسمت زیر سقف و روی دیوار آن عایق پاششی پلی یورتان اجرا نمود.

 

در مرغداری های سنتی که سقف های طاق ضربی دارا ‌هستند می شود دیوار و سقف آن را پلی یورتان پاششی  اجرا کرد .

-در تالار های دامداری  از عایق پاششی پلی یورتان سلول بسته می شود به منظور عایق بندی حرارت و رطوبت  اجرا کرد.

ولی نکته قابل توجه این است که  در اعمال این عایق پاششی در دامداری ها بهداشتی کردن آن تالار ها می‌باشد که‌این فعالیت سبب دوری از حشره‌ها موزی(کک ،ساس و…) میشود.

عایق کاری مرغداری
عایق کاری مرغداری

کاربرد عایق پاششی پلی یورتان در گاوداری 

سقف تالار های گاوداری اغلب از کارخانه های شیب دار  ساخته می گردد  برای پوشش آنها از ورق های موج دار  استعمال می نمایند این پوشش نیاز به اجرای عایق پاششی پلی یورتان در محل میباشد .

-عایق پاششی پلی یورتان در محل ،عایق بندی حرارت (سوز و سرما وگرما)می نماید و همینطور تالار ها  بعد از اجرای فوم پلی یورتان پاششی به طور کامل بهداشتی میگردند.

صنعت طیور و مرغداری و گاوداری یکی از وسیع ترین صنعت های در سطح جهانی میباشد.

لذا اساسی ترین و مهم‌ترین فاکتور در‌این صنعت، ساختمان یک  و عایق بندی درست آن میباشد.

عایق بندی یک مرغداری و گاوداری  امروزی می بایست به طریقی صورت بپذیرد که در فصل زمستان گرم و در فصل تابستان خنک باشد.

گاهی اغلب مرغداری ها  از عایق‌هایی  غیر مطلوب همانند : پشم شیشه به کارگیری می شد. مهم‌ترین نکته در امر عایق‌ها این میباشد که فقط در حالتی‌که تماماً کم آب باشند می‌توانند در قبال عبور حرارت مقاومت نشان دهند.

و در شرایطی‌که که مرطوب شوند به راحتی حرارت را منتقل می‌نمایند. درحال حاضر آینکه عایق پشم شیشه در او‌لین شستشو جذب رطوبت کرده و یا این که بدلیل تفاوت دمایی شدید ناشی از حرارت هیتر در درون تالار و سوزوسرما و برف بیرون از تالار مبتلا رطوبت میگردد.

پشم شیشه ارزان میباشد و کاربرد سادگی دارد ولی 40 تا 70 درصد تاثیر خویش را در اولین سال بعداز نصب به نفوذ رطوبت و آلودگی های محیطی از دست میدهد.

عایق پلی یورتان مرغداری
عایق پلی یورتان مرغداری

تحولات شگفت انگیز فوم پاششی پلی یورتان در تالار های مرغداری به سبب خصوصیات زیر است :

– سرعت اجرای بالا روزمره 1000 متر مربع با یک دستگاه
– دسترسی به نقاط کور تالار ها
– امکان شستشو حتی با مواد ضد عفونی کننده
– کاهش امراض و نفوذ ناپذیری در مقابل حشره ها بدلیل سلول بسته بودن
– ارتقا ضریب ساخت در مرغداری های گوشتی
– کاهش 42 درصدی مرگ و میر اولِ عصر جوجه ریزی به جهت استرس دمایی
– کاهش 70 درصدی مصرف گاز و گازوئیل

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ