فروش عایق الاستومری

فروش عایق الاستومری

فروش عایق الاستومری

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده انواع عایق الاستومری می باشد و بهترین قیمت فروش عایق الاستومری را می توانید با شرکت ما در عالی ترین سطح تجربه نماید.

هر نوع عایق الاستومری از جمله: عایق الاستومری لوله ای ، عایق الاستومری رولی ، عایق الاستومری شانه تخم مرغی را می توانید فقط با یک تماس از ما خرید نماید. در شرکت ما می توانید بهترین برندهای عایق الاستومری از جمله عایق الاستومری کافلکس ، عایق الاستومری سوپرفلکس ، عایق الاستومری پافلکس و عایق الاستومری سانا را با بهترین قیمت از ما خرید نماید.

عمده فعالیت ما فروش عایق الاستومری در سراسر نقاط کشور است و شما عزیزان و مشتریان گرامی می توانید از جای جای مناطق کشور جهت خرید این انواع عایق الاستومریک با ما تماس بگیرید. هیچ محدودیتی در زمینه خرید و ارسال عایق از جانب ما وجود دارد، در هر شهر و شهرستانی که هستید می توانید جهت خرید عایق الاستومری با ما تماس بگیرید.

جهت خرید عایق الاستومری با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می بایست با یکی از شماره تماس های درج شده در این وب سایت تمای بگیرید و بعد از تماس کارشناس فروش ما محصول مورد نظر شما را در قالب یک پیش فاکتور برای شما ارسال می کند و بعد از تایید و پرداخت فاکتور به سرعت محصول خریداری شده برای شما ارسال می گردد.

فروش عایق الاستومری
فروش عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

خرید عایق الاستومری

در بین انواع عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی خرید عایق الاستومری عالی ترین گزینه جهت عایق کاری است. مواد سازنده این عایق الاستومری از نوع سلول بسته و بسیار انعطاف پذیر هستند. اگر که عایق الاستومری را جهت عایق کاری خود انتخاب نمایید، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کرده اید و عایق الاستومری جایگزین عایق های قدیمی همانند پشم شیشه و پشم سنگ است.

که در عصر کنونی این عایق ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، شما می توانید جهت مشاوره و خرید انواع عایق الاستومری با شماره تماس های درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید و بهترین و با کیفیت ترین انواع عایق الاستومری را از ما بخواهید.

خرید عایق الاستومری
خرید عایق الاستومری

عایق الاستومری

از فوم و یا عایق های الاستومری به جهت جلوگیری نمودن از هدر رفتن انرژی به کار گرفته می‌ شود. ضمناً در صنایع مختلف همانند ساختمان سازی عایق الاستومری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. فوم و عایق های الاستومری دارای استحکام حرارتی بسیار زیادی هستند س اگر که احتیاج به استحکام حرارتی بالا دارید و به فکر خرید عایق الاستومری هستید می بایست با ما در تماس باشید

این عایق دارای استحکام و همچنین مقاومت فوق العاده ای در مقابل رطوبت و بخار آب و حرارت هستند و وزن عایق های الاستومری بسیار سبک است و به دلیل انعطاف پذیری ویژه‌ای که دارد، در انواع دستگاه ها و سیستم های گرمایشی به همچنین سیستم های سرمایشی و عایق کاری انواع لوله ها و همچنین در صنعت خودروسازی … مورد استفاده قرار می گیرد اگر که تمایل به خرید این عایق ها دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

عایق الاستومری
عایق الاستومری

مواد سازنده عایق الاستومری

عایق های الاستومری از موادی به نام اتیلن و پلی پروپیلن تولید می شود و در صنایع مختلف از جمله: صنایع شیمیایی، صنایع پتروشیمی، صنایع نفتی، صنعت خودروسازی و … استفاده قرار می‌گیرد. بر خلاف سایر عایق ها این عایق دوستدار محیط زیست است و در ساخت عایق الاستومری از مواد غیر سمی استفاده شده است.

این عایق هیچ خطری برای انسان ندارد و کاملاً با محیط سازگار است و دوستدار محیط زیست است. همه روزه موارد استفاده و بکارگیری عایق الاستومری رو به افزایش می باشد. در نتیجه جهت خرید و فروش عایق الاستومری می بایست به شرکت های معتبر و دارای سابقه اعتماد کنید و خرید خود را از این شرکت های معتبر انجام دهید .

شرکت مهار انرژی پایدار ساز با ۱۰ سال سابقه در زمینه خرید انواع عایق الاستومری یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه می باشد. که شما عزیزان طی روزهای کاری و در ساعت های اداری می توانید جهت خرید این های با ما تماس بگیرید.

فروش عایق الاستومری
فروش عایق الاستومری

دلیل پر طرافدار بودن عایق الاستومری

عایق الاستومری همان گونه که بیان نمودیم از اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می‌شود و این مواد کمک می نمایند که عایق دارای مقاومت بسیار بالا و انعطاف پذیری بسیار خوبی باشد و یکی از مهمترین علت هایی که عایق الاستومری بسیار محبوب است همین استحکام و انعطاف پذیری این عایق است.

نسبت به سایر عایق های دیگر در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد، عایق الاستومری رولی دارای عرض ۱۰۰ میلیمتر است و اغلب برای عایق کاری نمودن کانال ها و لوله هایی که دارای قطر زیادی هستند به کار گرفته می‌شود. نصب عایق الاستومری بسیار ساده است ولی قیمت آن نسبت به سایر عایق ها کمی بالاتر است، در نتیجه جهت خرید و فروش  عایق الاستومری  می بایست با ما تماس بگیرید.

قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری

کاربرد عایق الاستومری

قبل از خرید و فروش عایق الاستومری در ذهن ما سوالی شکل می گیرد این است که، چرا باید از عایق الاستومری به کار بگیریم و دلیل محبوبیت این عایق چیست؟ در بخش زیر دلایلی را در این زمینه بیان می کنیم:

1- این عایق ها به علت داشتن پیوستگی بسیار زیاد و مقاومت بسیار زیاد از ورود آتش و حرارت به فضای تاسیسات و یا لوله ها جلوگیری به عمل می آورد.

2- استحکام بسیار خوبی در برابر همچنین رطوبت دارد.

3- در شرایط آب و هوایی بسیار سخت این عایق مقاوم است.

4- در برابر فشار و ضربه دارای استحکام بسیار خوبی می باشد.

5- در این عایق ها کپک و میکروب‌ها را رشد نمی‌کند.

6- نصب این عایق ها  بسیار ساده می باشد.

7- انعطاف پذیری فوق‌العاده‌ای دارد.

8- این عایق نفوذپذیری گرما در آن بسیار اندک است.

9- دوام و طول عمر این عایق بسیار زیاد است.

10- بخار آب در این  عایق ها نفوذ نمی کند.

11- دارای ضریب ایمنی بسیار بالایی است.

 

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ