عایق الاستومری کافلکس

عایق الاستومری کافلکس

عایق الاستومری کافلکس

مهار انرژی فروشنده انواع عایق الاستومری کافلکس و یا کی فلکس با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در سراسر نقاط کشور می باشد و قیمت عایق الاستومری کافلکس ما بسیار ارزان می باشد.

شما عزیزان می توانید صفر تا صد خرید و انجام عایق کاری الاستومری خود را به شرکت مهار انرژی پایدار ساز بسپارید و در بالاترین سطح کیفیت پروژه های خود را از شرکت ما تحویل بگیرید.

 

در راستای خدمات رسانی و فروش گسترده تر انواع عایق الاستومری ، شرکت ما دارای نمایندگی فروش عایق الاستومری ، به نام پایدار انرژی پارس می باشد.

که شما عزیزان به منظور آگاهی بیشتر و بررسی بیشتر هر یک محصولات شرکت های ما می توانید به وب سایت های ما مراجعه و بعد از بررسی هر یک از محصولات ما نسبت به خرید عایق مورد نظر خود اقدامات لازم را انجام دهید.

 

شرکت مهار انرژی پایدار ساز بهترین و با کیفیت ترین عایق های الاستومری کافلکس و یا کی فلکس و همچنین عایق الاستومری پافلکس و عایق الاستومری سوپر فلکس و … را با قیمت عالی و ارزان به فروش گذاشته است.

شما مشتریان گرامی به منظور خرید انواع عایق الاستومری با بهترین قیمت و همراه با تخفیفات ویژه می توانید با شماره تماس های درج شده در این وب سایت در تماس باشید.

 

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

قیمت عایق الاستومری کافلکس

قیمت عایق الاستومری کافلکس
قیمت عایق الاستومری

در ابتدای این مقاله باید بیان کنیم که قیمت عایق الاستومری  به روز می باشد و به علت نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت انواع عایق الاستومری کافلکس همه روزه متغییر است و به هیچ عنوان ثابت نیست.

ولی به منظور آشنایی شما عزیزان به انواع عایق های الاستومری شرکت مهار انرژی پایدار ساز در بخش زیر لیست قیمت عایق الاستومری را یک به یک بررسی می کنیم.

 

ولی این را مد نظر باید داشته باشید که قیمت های ثبت شده در این مقاله دچار تغییر و نوسان بسیار زیاد می شود.

شما عزیزان می بایست جهت استعلام قیمت روز انواع عایق الاستومری با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

 

همچنین در شرکت مهار انرژی پایدار ساز محصولات عایق الاستومری ما دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و شما مشتریان گرامی هر نوع و ضخامتی از این عایق الاستومریک را که بخواهید می توانید با قیمت مناسب و ارزان قیمت از ما خرید نماید.

توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در زمینه خرید و ارسال انواع عایق الاستومری از جانب ما وجود ندارد.

 

هر مقدار و هر ابعاد و ضخامتی از عایق الاستومریک را که بخواهید می توانید در نهایت اطمینان خاطر از شرکت معتبر و با سابقه مهار انرژی پایدار ساز خرید نماید.

.

لیست قیمت فوم k flex

لیست قیمت فوم k flex
لیست قیمت فوم k flex

قیمت عایق الاستومری رولی K-FLEX با ضخامت 13 میلیمتر در هر متر 175.000 تومان و فروش به صورت رولی می باشد و هر رول 14 متر مربع و قیمت هر رول عایق الاستومری کافلکس : 2.450.000 تومان .

قیمت عایق الاستومری رولی K-FLEX با ضخامت 16 میلیمتر در هر متر 220.000 تومان و فروش به صورت رولی می باشد و هر رول 12 متر مربع و قیمت هر رول عایق الاستومری کافلکس : 2.640.000 تومان .

 

قیمت عایق الاستومری رولی K-FLEX   با ضخامت 19 میلیمتر در هر متر 270.000 تومان و فروش به صورت رولی می باشد و هر رول 10 متر مربع و قیمت هر رول عایق الاستومری کافلکس : 2.700.000 تومان .

قیمت عایق الاستومری رولی K-FLEX  با ضخامت 25 میلیمتر در هر متر 420.000 تومان و فروش به صورت رولی می باشد و هر رول 8 متر مربع و قیمت هر رول عایق الاستومری کافلکس : 3.360.000 تومان .

 

قیمت عایق الاستومری رولی K-FLEX  با ضخامت 32 میلیمتر در هر متر 590.000 تومان و فروش به صورت رولی می باشد و هر رول 6 متر مربع و قیمت هر رول عایق الاستومری کافلکس : 3.540.000  تومان .

قیمت عایق الاستومری رولی K-FLEX  با ضخامت 3 میلیمتر در هر متر 65.000 تومان و فروش به صورت رولی می باشد و هر رول 60 متر مربع و قیمت هر رول عایق الاستومری کافلکس : 3.900.000 تومان .

 

قیمت عایق الاستومری رولی K-FLEX با ضخامت 40 میلیمتر در هر متر 850.000 تومان و فروش به صورت رولی می باشد و هر رول 4 متر مربع و قیمت هر رول عایق الاستومری کافلکس : 3.400.000 تومان .

قیمت عایق الاستومری رولی K-FLEX  با ضخامت 50 میلیمتر در هر متر 890.000 تومان و فروش به صورت رولی می باشد و هر رول 4 متر مربع و قیمت هر رول عایق الاستومری کافلکس : 3.560.000 تومان .

 

قیمت عایق الاستومری رولی K-FLEX  با ضخامت 6 میلیمتر در هر متر 120.000 تومان و فروش به صورت رولی می باشد و هر رول 30 متر مربع و قیمت هر رول عایق الاستومری کافلکس : 3.600.000 تومان .

قیمت عایق الاستومری رولی K-FLEX  با ضخامت 9 میلیمتر در هر متر 135.000 تومان و فروش به صورت رولی می باشد و هر رول 20 متر مربع و قیمت هر رول عایق الاستومری کافلکس : 2.700.000 تومان .

 

عایق الاستومری k flex

عایق الاستومری k flex
عایق الاستومری k flex

اگر می خواهید یک عایق الاستومری با کیفیت و بسیار مرغوب و عالی را خرید کنید قطعا باید عایق الاستومری k flex را خرید نماید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده بهترین عایق الاستومری در سراسر نقاط کشور می باشد و شما عزیزان می توانید مرغوب ترین و بهتری عایق های حرارتی ، صوتی ، وبرودتی را از ما خرید نماید.

 

عایق الاستومری k flex بسته نوع آن رولی و یا لوله ای ، روکش آلومینیوم و مسلح بودن و پشت چسبدار بودن و … قیمت های مختلفی دارد.

در نتیجه بهترین شیوه به منظور استعلام قیمت انواع عایق الاستومری k flex تماس با کارشناسان واحد فروش ما می باشد.

 

بعد از تماس با یکی از کارشناسان واحد فروش ما به سرعت عایق الاستومری مورد نظر شما در قالب یک پیش فاکتور برای شما مشتریان گرامی در سراسر نقاط کشور ارسال می گردد.

بعد از تایید و خرید و رپرداخت فاکتور مذکور ، عایق الاستومری خریداری شده از جانب شما به سرعت از انبار مهار انرژی بارگیری می شود و به دست شما مشتریان گرامی در سراسر نقاط کشور می رسد.

.

قیمت عایق لوله ای k-flex

عایق لوله ای k-flex
عایق لوله ای k-flex

قیمت عایق الاستومری لوله ای  K-FLEX با ضخامت 13 میلیمتر و سایز لوله 1 اینچ  فروش به صورت شاخه ای می باشد و هر شاخه 2 متر مربع و قیمت هر شاخه عایق الاستومری لوله ای  : 76.000 تومان .

قیمت عایق الاستومری لوله ای  K-FLEX با ضخامت 16 میلیمتر و سایز لوله 1 اینچ  فروش به صورت شاخه ای می باشد و هر شاخه 2 متر مربع و قیمت هر شاخه عایق الاستومری لوله ای  : 104.000 تومان .

 

قیمت عایق الاستومری لوله ای  K-FLEX با ضخامت 19 میلیمتر و سایز لوله 1 اینچ  فروش به صورت شاخه ای می باشد و هر شاخه 2 متر مربع و قیمت هر شاخه عایق الاستومری لوله ای  : 132.000 تومان .

قیمت عایق الاستومری لوله ای  K-FLEX با ضخامت 25 میلیمتر و سایز لوله 1 اینچ  فروش به صورت شاخه ای می باشد و هر شاخه 2 متر مربع و قیمت هر شاخه عایق الاستومری لوله ای  : 210.000 تومان .

 

قیمت عایق الاستومری لوله ای  K-FLEX با ضخامت 32 میلیمتر و سایز لوله 1 اینچ  فروش به صورت شاخه ای می باشد و هر شاخه 2 متر مربع و قیمت هر شاخه عایق الاستومری لوله ای  : 350.000 تومان .

قیمت عایق الاستومری لوله ای  K-FLEX با ضخامت 9 میلیمتر و سایز لوله 1 اینچ  فروش به صورت شاخه ای می باشد و هر شاخه 2 متر مربع و قیمت هر شاخه عایق الاستومری لوله ای  : 54.000 تومان .

.

قیمت عایق الاستومری لوله ای  K-FLEX با ضخامت 13 میلیمتر و سایز لوله 2 اینچ  فروش به صورت شاخه ای می باشد و هر شاخه 2 متر مربع و قیمت هر شاخه عایق الاستومری لوله ای  : 132.000 تومان .

قیمت عایق الاستومری لوله ای  K-FLEX با ضخامت 16 میلیمتر و سایز لوله 2 اینچ  فروش به صورت شاخه ای می باشد و هر شاخه 2 متر مربع و قیمت هر شاخه عایق الاستومری لوله ای  : 166.000 تومان .

 

قیمت عایق الاستومری لوله ای  K-FLEX با ضخامت 19 میلیمتر و سایز لوله 2 اینچ  فروش به صورت شاخه ای می باشد و هر شاخه 2 متر مربع و قیمت هر شاخه عایق الاستومری لوله ای  : 198.000 تومان .

قیمت عایق الاستومری لوله ای  K-FLEX با ضخامت 25 میلیمتر و سایز لوله 2 اینچ  فروش به صورت شاخه ای می باشد و هر شاخه 2 متر مربع و قیمت هر شاخه عایق الاستومری لوله ای  : 380.000 تومان .

 

قیمت عایق الاستومری لوله ای  K-FLEX با ضخامت 9 میلیمتر و سایز لوله 2 اینچ  فروش به صورت شاخه ای می باشد و هر شاخه 2 متر مربع و قیمت هر شاخه عایق الاستومری لوله ای  : 96.000 تومان .

 

قیمت های به هیچ عنوان ثابت نمی باشد ، و شما مشتریان و کاربران گرامی می بایست جهت استعلام قیمت روز انواع عایق الاستومری به بخش فروش ما در تماس باشید.

همان گونه که گفته شده عایق الاستومری کافلکس در شرکت مهار انرژی پایدار ساز دارای تنوع بسیار بسیار زیادی می باشد.

شما عزیزان می بایست جهت بررسی بیشتر و آشنایی بهتر با هر یک از عایق های الاستومری ما به لینک های زیر مراجعه نماید و یا با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

عایق الاستومری کافلکس
عایق الاستومری کافلکس
عایق الاستومری کافلکس
عایق الاستومری کافلکس
قیمت عایق الاستومری کافلکس
قیمت عایق الاستومری کافلکس
قیمت عایق الاستومری کافلکس
قیمت عایق الاستومری کافلکس
خرید عایق الاستومری کافلکس
خرید عایق الاستومری کافلکس
خرید عایق الاستومری کافلکس
خرید عایق الاستومری کافلکس
خرید عایق الاستومری کافلکس
خرید عایق الاستومری کافلکس
فروش عایق الاستومری کافلکس
فروش عایق الاستومری کافلکس

 

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ