عایق الاستومری شانه تخم مرغی

عایق الاستومری شانه تخم مرغی
عایق شانه تخم مرغی

بهترین و باکیفیت ترین عایق الاستومری شانه تخم مرغی را از شرکت مهار انرژی پایدارساز خرید نمایید و فوم شانه تخم مرغی نسوز ما بسیار با کیفیت و با قیمت ارزان و مناسب در ضخامت های مختلف به مشتریان گرامی ارائه می شود.

بهترین قیمت در زمینه عایق شانه تخم مرغی را از ما بخواهید ما فروشنده انواع عایق الاستومری ازجمله : عایق الاستومری لوله ای ، عایق شانه تخم مرغی ، عایق الاستومری رولی و … می باشیم.

 

در نتیجه شما عزیزان هر نوع عایق که مد نظرتان باشد را می توانید در شرکت ما بیابید.عایق و فوم شانه تخم مرغی نسوز یکی از عایق های حرارتی و صوتی می باشد که در موارد بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

در نتیجه این پنل آکوستیک را می توانید با ارزان ترین قیمت از ما خرید نمایید و در درب محل مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید.

 

سابقه ما در زمینه خرید انواع عایق الاستومری یکی از بهترین و عالی ترین شرکت های فروشنده انواع عایق الاستومری در سراسر نقاط کشور می باشد.

شیوه خرید عایق الاستومری از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بدین این صورت می باشد که شما نخست می بایست با شماره تماس های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

 

بعد از بیان عایق الاستومری مورد نظر خود کارشناس فروش ما عایق مورد نظر شما را در قالب یک پیش فاکتور برای شما ارسال می کند.

بعد از بررسی و تایید شما و پرداخت فاکتور مذکور به سرعت برای شما ارسال می گردد  ، همچنین می توانید به منظور خرید آنلاین و اینترنتی عایق الاستومری شانه تخم مرغی به فروشگاه ما مراجعه و هر میزان و مقدار ای که بخواهید عایق الاستومری را برای خود خرید نمایید.

 

بعد از خرید اگر در تهران زندگی می کنید که یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی دو روز کاری شانه تخم مرغی خریداری شده برای شما ارسال می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت روز انواع عایق الاستومری و مشاوره در خصوص بهترین خرید عایق شانه تخم مرغی میتوانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

.

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

.

لیست قیمت انواع عایق الاستومری

.

عایق الاستومری

.

فوم شانه تخمه مرغی نسوز

فوم شانه تخمه مرغی نسوز
فوم شانه تخمه مرغی نسوز

فوم شانه تخمه مرغی نسوز در مقابل حرارت مقاوم بوده و یک عایق نسوز محسوب می شود ، همچنین بهترین عایق صوتی است.

فوم های آکوستیک و فرم های شانه تخمه مرغی نسوز عملکرد بسیار قوی دارد و نصب این عایق صوتی بسیار راحت است و به دلیل سریع بودن سرعت نصب آن بسیار زیاد است.

 

این عایق های صوتی یکی از پرطرفدارترین عایق های آکوستیک می باشد ، که جذب صوت و حرارت در این عایق   زیاد است و انتخاب بسیار خوب و عالی برای اشخاصی می باشد که به دنبال پنل زیبا با قیمت ارزان و مناسب و همچنین نصب آسان است.

میتوانید فوم شانه تخم مرغی نسوز ما را به صورت آنلاین و اینترنتی و همچنین به صورت تلفنی از ما خرید نمایید.

 

دفتر مرکزی ما در استان تهران و شهرستان ورامین واقع شده است ، ولی هیچ گونه محدودیتی در زمینه ارسال و خرید از ما وجود ندارد و بعد از خرید این عایق به سراسر نقاط کشور به سرعت ارسال می گردد.

 

 

قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی

قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی
قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی

قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی 19 میلیمتر در هر متر 220.000 تومان و فروش این عایق به صورت رولی بوده و متراژ هر رول : 8 متر است و قیمت هر رول این فوم شانه تخم مرغی نسوز برابر است با : 1,760,000 تومان .

قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی 25 میلیمتر در هر متر 260.000 تومان و فروش این عایق به صورت رولی بوده و متراژ هر رول : 6 متر است و قیمت هر رول این فوم شانه تخم مرغی نسوز برابر است با : 1.560.000 تومان.

 

((توجه توجه : قیمت فوم شانه تخم مرغی درج شده ثابت نیست و به علت نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت ها همه روزه تغییر می کند و می بایست جهت خرید این عایق شانه تخم مرغی با شماره تماس های درج شده با ما تماس بگیرید. ))

توجه داشته باشید که فروش این عایق شانه تخم مرغی به صورت رولی می باشد و متراژ هر رول عایق شانه تخم مرغی 19 میل 8 متر و متراژ هر رول عایق الاستومری شانه تخم مرغی 25 میل 6 متر می باشد.

 

در نتیجه به هیچ عنوان فروش متری نداشته و نداریم و فقط می توانید جهت خرید عایق به صورت هر رول با ما تماس بگیرید.

هیچ گونه محدودیتی در زمینه فروش و ارسال این عایق شانه تخم مرغی از جانب ما وجود نداشته و ندارد و بعد از خرید این عایق ، به سرعت محصول خریداری شده از انبار به محل مورد نظر شما ارسال می گردد

 

خرید عایق شانه تخمه مرغی

خرید عایق شانه تخمه مرغی
خرید عایق شانه تخمه مرغی

به منظور خرید عایق شانه تخم مرغی می‌بایست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و عایق شانه تخم مرغی در ضخامت های ۱۹ میل و ۲۵ میل در شرکت ما موجود می باشد.

تنها ضخامت های موجود جهت خرید این عایق این دو ضخامت ها هستند در نتیجه اگر تمایل به خرید عایق شانه تخم مرغی 19 میل و همچنین 25 میل دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

 

این عایق و فرم ها با فشردگی و ضخامت های مختلف و گوناگون تولید و به فروش می رسد و در ضخامت ها و فشردگی ( دانسیته ) های بسیار موجود هستند که هرچه دانسیته بالاتر باشد میزان جذب صوت نیز بیشتر است.

پس اگر تمایل دارید که عایق آگوستیک  ارزان قیمت و با کیفیت را خرید نمایید ، می توانید با ما تماس بگیرید.

 

عایق الاستومری شانه تخم مرغی جزو پر استفاده ترین و مقرون به صرفه ترین عایق ها در صنایع گوناگون است.

به علت شباهت بسیار زیادی که این عایق به شانه تخم مرغ دارد با این نام مشهور شده است و فوم شانه تخم مرغی خوانده می شود.

 

این عایق از جهت ظاهری نیز به شکل یکپارچه و یکدست از جنس اسفنج فشرده به همراه فوم پلی اورتان ساخته می شود.

فرق این محصول در سلول باز و سلول بسته بودن آن است که برای جذب صوت و عایق صوتی بودن بسیار حائز اهمیت است.

عایق صوتی الاستومری شانه تخم مرغی
عایق صوتی الاستومری شانه تخم مرغی

فوم شانه تخمه مرغی تهران

فوم شانه تخمه مرغی تهران
فوم شانه تخمه مرغی تهران

اگر تمایل به خرید فوم شانه تخمه تهران و در شهر تهران را دارید می توانید با نهایت اطمینان خاطر از شرکت معتبر و با سابقه مهار انرژی پایدار ساز خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

همچنین قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی ما بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد و کیفیت این محصول فوق‌العاده عالی است.

 

در نتیجه جهت خرید و فروش فوم شانه تخمه مرغی در تهران ، شیراز ، مشهد ، اصفهان ، رشت ،  کرج و … میتوانید با شماره تماس های درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

ساختار این فوم سبب می‌شود که این عایق های آکوستیک بتوانند همه امواج صوتی را جذب کنند و به عنوان یک عایق الاستومری صوتی بسیار عالی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

 

در اصل انرژی مکانیکی صوتی را به انرژی حرارتی تبدیل می نماید. ساختار فوم شانه تخم مرغی سبب افزایش سطح جذب آن نیز می‌شود در نتیجه چنین عواملی موجب می گردد که فرکانس های بالای صورت را نیز جذب کند.

به همین دلیل است که آکوستیک شانه تخم مرغی در استودیو های ضبط موسیقی استفاده می‌شود. همچنین از این عایق ها در سالن های اجتماعات و هر مکانی که احتیاج داشته باشد که عایق صوتی انجام می شود به کار گرفته می شود.

 

فوم شانه تخمه مرغی کرج

فوم شانه تخمه مرغی کرج
فوم شانه تخمه مرغی کرج

همانگونه که گفتیم هیچ محدودیتی در زمینه خرید و ارسال از جمله با وجود ندارد و شما عزیزان میتوانید بهترین عایق شانه تخمه مرغی کرج را از ما بخواهید.

از شهرستان کرج مشتریان بسیار داشتیم و انواع عایق الاستومری شانه تخمه مرغی در کرج را به فروش رسانده ایم.

 

شما عزیزان می توانید جهت خرید انواع فوم شانه تخم مرغی در کرج و در سایر شهرستان های ایران با ما تماس بگیرید و بهترین و مرغوب ترین عایق الاستومری شانه تخم مرغی را از ما بخواهید.

شیوه نصب عایق شانه تخم مرغی بدین صورت است که شانه تخم مرغی به آسانی بر روی دیوار و سقف قابل نصب می باشد.

 

احتیاج به نصاب خاصی نیست این عایق مانند همه عایق هایی که از فوم ساخته شده اند به راحتی قابل نصب می شود و  دارای چسب می باشد.

می توانید از طریق این عایق خود چسب دار آن را به راحتی بر روی هر سطحی نصب نمایید و در نتیجه جهت خرید انواع عایق الاستومری در سراسر نقاط کشور می بایست با شماره تماس های درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

 

 

قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی
قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی
قیمت فوم شانه تخمه مرغی
قیمت فوم شانه تخمه مرغی
خرید فوم شانه تخمه مرغی
خرید فوم شانه تخمه مرغی
فوم شانه تخمه مرغی
فوم شانه تخمه مرغی
فوم شانه تخمه مرغی کرج
فوم شانه تخمه مرغی کرج
فوم شانه تخمه مرغی تهران
فوم شانه تخمه مرغی تهران

 

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.