عایق پشم سنگ لحافی

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده انواع عایق پشم سنگ از جمله عایق پشم سنگ لحافی می باشد و می توانید با کیفیت ترین عایق پشم سنگ لحافی را ما شرکت با سابقه و معتبر ما خرید نماید.

هر نوع عایق پشم سنگ که بخواهید را در ضخامت های گوناگون می توانید از ما خرید نماید و هیچ محدودیتی در زمینه خرید و ثبت سفارش عایق پشم سنگ در انواع مختلف از جانب ما وجود ندارد.

 

عایق پشم سنگ دارای تنوع زیادی است، از جمله آنها می شود به عایق پشم سنگ تخته ای ، عایق پشم سنگ پتویی ، عایق پشم سنگ فله ای ، عایق پشم سنگ لوله ای ، عایق پشم سنگ لحافی و … اشاره نمود.

که هر نوع عایق پشم سنگ در ضخامت های مختلف را می توانید از شرکت با سابقه و معتبر مهار انرژی پایدار ساز خرید نماید و بهترین و عالی ترین پشم سنگ را برای بهینه سازی پروژه خود انتخاب کنید.

 

عایق پشم سنگ به سبب قیمت ارزان تری که نسبت به سایر عایق ها دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در صنایع بسیار گوناگون از قبیل صنعت ساختمان سازی ، صنعتی پتروشیمی و نیروگاهی و … به کار گرفته می شود.

عایق پشم سنگ یک آتش نسوز و ضد آتش است و تحمل دمایی و حرارتی بسیار خوب و بالایی دارد، از این رو در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اگر تمایل به خرید عایق پشم سنگ لحافی دارید می توانید جهت مشاوره در زمینه خرید بهترین عایق پشم سنگ در روزها و ساعت ها اداری با شماره تماس درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

 

.

عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت

عایق پشم سنگ پتویی 5 سانت دانسیته 80

عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت

عایق پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 30

 

عایق پشم سنگ زاهدان

 

عایق پشم سنگ لحافی
 پشم سنگ لحافی

خرید عایق پشم سنگ

اگر به دنبال خرید عایق پشم سنگ با قیمت ارزان و بسیار با کیفیت هستید می توانید با اطمینان خاطر با شرکت مهار انرژی پایدار ساز تماس بگیرید و هر نوع عایق پشم سنگ که بخواهید را با قیمت ارزان از ما خرید کنید.

در زمینه خرید عایق پشم سنگ سعی شده است که با حداقل سود بهترین نوع عایق پشم سنگ را به خریداران عزیزان ارائه دهیم و به صورت تلفنی و یا خرید اینترنتی می توانید انواع عایق پشم سنگی را از شرکت ما خرید نماید و درب محل مورد نظر خود را از ما تحویل بگیرید.

 

شیوه خرید عایق پشم سنگ از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش عایق پشم سنگ یا همان پایدار انرژی پارس بدین صورت است که باید یا یکی از شماره تماس های ثبت شده در این وب سایت تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را بیان کرده و قیمت روز و دقیق آن را بدانید.

کارشناسان فروش ما شما خریداران گرامی را به نحو احسنت یاری می نمایند که بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید و بسته به پروژه شما سعی می کنیم که بهترین را برای شما رقم بزنیم و با خرید از ما کیفیت را برای خود محقق نماید.

 

به محض خرید انواع عایق از ما محصول خریداری شده به سرعت از انبار بارگیری می شود و به دست شما مشتریان گرامی در سراسر نقاط کشور می رسد.

در نتیجه جهت کسب اطلاعات جامع و مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب بهترین عایق پشم سنگ لحافی برای خود با شماره تماس کارشناسان مهار انرژی پایدار ساز در ارتباط باشید.

خرید عایق پشم سنگ
خرید عایق پشم سنگ

قیمت عایق پشم سنگ لحافی

در حال حاضر عایق پشم سنگ لحافی در ضخامت 5 سانتی متر و دانسیته 30 و 50 بیشترین کاربرد و فروش را دارید ولی به دلیل نوسان قیمت ارز در کشور نمی توان قیمت ثابت و مشخصی در زمینه قیمت عایق پشم سنگ لحافی را در این وب سایت درج نمود.

جهت استعلام قیمت روز انواع عایق پشم سنگ می بایست با کارشناسان فروش مهار انرژی در تماس باشید و بعد از استعلام قیمت دقیق عایق پشم سنگ مورد نظر خود نسبت خرید این عایق اقدامات لازم را انجام دهید.

 

اگر در این وب سایت لیست قیمت عایق پشم سنگ درج نشده است به دلیل تغییرات روزانه قیمت این عایق می باشد و به دلیل تغییرات بسیار زیاد به هیچ عنوان نمی شود لیست قیمت ثابت و معینی را در این وب سایت درج نمود.

پس اگر تمایل به خرید عایق پشم سنگ دارید ولی در این زمینه اطلاعات کافی و لازم را ندارید می بایست با یکی از شماره های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید و کارشناسان ما به بهترین نحو شما را یاری می نمایند تا یک خرید عالی و با کیفیت را برای خود رقم بزنید.

 

قیمت عایق پشم سنگ لحافی
قیمت  پشم سنگ لحافی

انواع پشم سنگ لحافی 

پشم سنگ لحافی در چند مدل مختلف در بازار وجود دارد، به این موارد می شود به پشم سنگ لحافی با روکش فویل آلومینیوم ، پشم سنگ لحافی با روکش کاغذ کرافت و همچنین پشم سنگ لحافی بدون روکش اشاره نمایید.

که شما عزیزان هر نوع عایق پشم سنگ لحافی را که بخواهید می توانید با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش عایق پشم سنگ ما تهیه نمایید.

خرید عایق پشم سنگ لحافی
خرید  پشم سنگ لحافی

کاربرد پشم سنگ لحافی

کاربرد و یا موارد استفاده پشم سنگ رولی لحافی بسیار مختلف است و در صنایع بسیار گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. در قسمت صنعتی هم از این عایق حرارتی جهت بالا بردن بازدهی و کیفیت محصولات از آن استفاده می شود.

از عایق لحافی یا همان عایق فویلدار جهت پوشش سقف کاذب ،سقف سوله ها و سالن های صنعتی و غیره و همچنین پوشش کانال های عبور هوا و دستگاه‌های تهویه بکار گرفته می شود. این عایق لحافی بسیار انعطاف پذیر است دارای وزن بسیار سبکی است و نسبت به سایر عایق ها قیمت ارزان و مناسب تری دارد.

کاربرد این عایق در صنعت ساختمانی و در صنایع دیگر بسیار زیاد می باشد، این عایق با ضخامت های ۳ و ۵ سانت در دانسیته های ۳۰ و همچنین دانسیته ۵۰ تولید می گردد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این عایق لحافی در عایق کاری سقف سوله ها، سقف های کاذب، سیستم های تهویه و … مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عایق پشم سنگ لحافی
فروش عایق پشم سنگ لحافی

مشخصات فنی پشم سنگ لحافی

پشم سنگ لحافی دارای مشخصات فنی نیز می باشد، که از جمله این مشخصات فنی می شود به موارد زیر اشاره نماییم: دانسیته این عایق لحافی ۳۰ و ۵۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.

اندازه طول این عایق لحافی در 10 الی  12 متر و همچنین عرض این عایق لحافی 100 تا 120 سانتیمتر می باشد. ضخامت پشم سنگ لحافی 30 و همچنین 50 میلیمتر است.

قیمت عایق پشم سنگ لحافی
قیمت عایق پشم سنگ لحافی
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.