عایق پشم سنگ پتویی

اگر تمایل به خرید عایق پشم سنگ پتویی با بالاترین کیفیت دارید می توانید همه روزه و در ساعت های اداری جهت خرید عایق پشم سنگ پتویی با شرکت مهار انرژی پایدار ساز تماس حاصل فرمایید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه خرید و فروش انواع عایق پشم سنگ فعالیت می کند. همواره بهترین و با کیفیت ترین محصولات پشم سنگ را به فروش می رساند. شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان فروش پشم سنگ ما با شماره تماس های درج شده در تماس باشید.

عایق پشم سنگ از زمان های قدیم تا به امروز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از عایق های محبوب در صنایع گوناگون از جمله: صنایع ساختمان سازی، صنایع پتروشیمی، صنایع نیروگاهی و … است. عایق پشم سنگ بهترین عایق رطوبتی و حرارتی است. این عایق ضد آتش است و دارای مقاومت بسیار بالایی نیز می باشد. همچنین قیمت عایق پشم سنگ پتویی بسیار ارزان تر از سایر عایق های دیگر می باشد.

به دلیل گستردگی فعالیت ما در زمینه فروش پشم سنگ در سراسر نقاط کشور شرکت ما، دارای یک نمایندگی فعال دیگر به نام پایدار انرژی پارس می باشد. که شما کاربران گرامی جهت بررسی بیشتر و بهتر محصولات آن می توانید وارد این وب سایت و نمایندگی فروش عایق پشم سنگ شوید. بعد از بررسی بیشتر محصولات ما نسبت به خرید هر یک اقدام نماید.

عایق پشم سنگ پتویی

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت

عایق پشم سنگ پتویی 5 سانت دانسیته 80

عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت

عایق پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 30

 

عایق پشم سنگ زاهدان

.

قیمت عایق پشم سنگ پتویی

قیمت عایق پشم سنگ پتویی 5 سانت دانسیته 80 با ابعاد 1 متر در 2 متر برابر است با 600.000 تومان.

توجه داشته باشید قیمت پشم سنگ در بازار به هیچ عنوان ثابت نمی باشد و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت ها همه روزه در حال تغییر و نوسان است و شما کاربران و مشتریان گرامی می بایست جهت خرید انواع عایق پشم سنگ و استعلام قیمت روز پشم سنگ با شماره تماس های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که محصولات پشم سنگ پتویی ما دارای تنوع بسیار زیاد هستند و به دلیل تنوع بسیار زیاد می بایست جهت استعلام قیمت و سفارش محصول با دفتر مرکزی ما در تماس باشید و به محض تماس شما کاربران گرامی پیش فاکتور محصول مورد نظر برای شما ارسال می گردد.

بعد از تایید و پرداخت فاکتور مذکور به سرعت عایق پشم سنگ خریداری شده برای شما ارسال می گردد، فرقی نمی کند در کدام شهر و شهرستان باشید می توانید به سرعت محصول خریداری شده خود را در مقصد و محل مورد نظر از ما تحویل بگیرید.

قیمت عایق پشم سنگ پتویی
قیمت عایق پشم سنگ پتویی

خرید عایق پشم سنگ

جهت خرید عایق پشم سنگ به دو صورت می توانید خرید پشم سنگ خود را از شرکت ما انجام دهید:

مورد اول: می بایست جهت خرید پشم سنگ با شماره تماس های درج شده در این وب سایت در تماس بگیرید. بعد از تماس و سفارش محصول مورد نظر قیمت پشم سنگ در قالب یک پیش فاکتور برای شما ارسال می گردد و بعد از پرداخت فاکتور محصول از انبار برای شما ارسال می گردد.

مورد دوم: جهت خرید می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نماید، در این راستا یک فروشگاه اینترنتی عایق بنا نهاده ایم که می توانید جهت خرید آنلاین پشم سنگ وارد این فروشگاه ما شوید و محصول مورد نظر خود را خرید نماید. بعد از ثبت سفارش محصول خریداری شما به سرعت برای شما ارسال می گردد.

خرید عایق پشم سنگ
خرید عایق پشم سنگ

عایق پشم سنگ

جهت عایق بندی عالی و کاستن هزینه های مصرف انرژی نیاز نیست، که متحمل هزینه‌ های بسیار شوید و فقط با پرداخت مبلغی می توانید فرایند بهینه سازی را برای محل زندگی یا محل کار خود با استفاده از پشم سنگ انجام دهید و با این کار نه تنها بهینه سازی مصرف انرژی و کاستن هزینه ها را انجام داده اید.

بلکه از هدر رفتن منابع طبیعی و آلودگی صوتی جلوگیری به عمل آورده اید، بهترین عایق به منظور چنین بهینه سازی عایق پشم سنگ می باشد. عایق پشم سنگ  از الیاف معدنی و طبیعی ساخته شده است که هیچ ضرری برای انسان و همچنین طبیعت نداشته و ندارد.

نصب این عایق بسیار راحت است و پشم سنگ با کیفیت از الیاف ای به نام سنگ بازالت درست می شود، این سنگ یک سنگ آتشفشانی بسیار عالی است، به همین دلیل توانایی تحمل دمای بسیار زیاد را دارند. میزان قابل توجهی از عایق پشم سنگ را الیاف های ریز آتشفشانی و مقدار کمی از آن را محصولاتی مانند رزین تشکیل می دهند.

چرا که ضریب انتقال حرارت به وسیله پشم سنگ بسیار بسیار اندک است و باعث می‌شود از آن به عنوان عایقی استفاده کنیم که مصرف انرژی را کاهش می دهد. عایق پشم سنگ به علت دارا بودن مواد شیمیایی خنثی و بی اثر جزو بی خطر ترین عایق های موجود در بازار است. که قیمت آن نسبت به الاستومری مناسب تر است و بسته به نوع عایق پشم سنگ مقاومت دمای آن نیز متفاوت است و معمولا بین ۳۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتیگراد تحمل دمایی دارد.

عایق پشم سنگ
عایق پشم سنگ

عایق پتویی

از ویژگی‌های بسیار مهم عایق پشم سنگ تحمل دمایی بسیار زیاد آن است، که تا دمای ۷۵۰ درجه سانتیگراد را میتواند تحمل کند در کشور ما عایق های به کار رفته در بیشتر صنایع و ساختمان ها پشم سنگ است. چرا که نسبت به سایر عایق ها قیمت پایین تر و قدرت تحمل دمای بالاتری دارد.

عایق پتویی با کیفیت های بسیار متعدد و گوناگون در تمامی شهرهای کشور از جمله: اصفهان، کرج، رشت، تهران و … به فروش می رسد. این عایق پشم سنگ به شکل رول ساخته می شود و به علت چگالی بسیار بالا و ضریب انتقال حرارت پایین در تمامی پالایشگاه های نفتی ،کوره ها و لوله های صنعتی و دستگاه های بسیار داغ مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق پتویی به شکل یک طرف توری و همچنین دو طرف توری با روکش های با کیفیت و همچنین فویل آلومینیوم تولید و به بازار عرضه می شود. که تمامی این محصولات در شرکت ما موجود می باشد این عایق به علت استفاده از مواد سازنده با کیفیت قدرت تحمل دمایی بسیار زیادی دارد و در برابر آتش آتش نمیگیرد.

عایق پتویی در انواع دانسیته و ضخامت های گوناگون برای مصارف مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. عایق پشم سنگ پتویی به منظور مصارف گوناگون و  مختلف از دانسیته ۸۰ تا ۱۵۰ موجود است و ضخامت های آن از ۳۰ تا ۱۰۰ میلی‌متر می‌ باشد. که بسته به نیاز هر کس می توان عایق  پشم سنگ مورد نظر را سفارش داد.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

عایق پشم سنگ پتویی
عایق پشم سنگ پتویی
فروش عایق پشم سنگ
فروش عایق پشم سنگ
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.