قیمت عایق پلی یورتان

.

قیمت عایق پلی یورتان بسته به نوع آن متفاوت می باشد و در هر نوع که باشد شامل قیمت خود عایق به کارگیری و همچنین شامل هزینه اجرای می شود که هزینه  اجرای عایق پلی اورتان بعد از بازدید کارشناس معین می شود.

 

قیمت فوم پلی یورتان به عاملهای مختلفی بستگی دارد ، به عنوان مثال می توان گفت برای اجرای یک پروژه عایق کاری پلی اورتان باید ارزیابی کنیم که آن پروژه چقدر مواد عایق کاری احتیاج دارد.

به طور نسبی و میانگین می توان گفت که برای هر یک متر مربع به ضخامت 5 سانت عایق پلی اورتان 2 کیلو گرم مواد مصرف می شود.

.

کپسول فوم پلی یورتان

.

فوم تخته ای پلی یورتان

.

قیمت عایق پلی یورتان

لیست قیمت عایق پلی یورتان

لیست قیمت عایق پلی یورتان

یکی از محصولات بسیار پرفروش و با کیفیت در مهار انرژی انواع عایق های پلی اورتان است که این محصول دارای قیمت های متفاوتی است که بسته به نوع آن و مقدار آن مختلف می باشد.

با توجه به نوسانات بسیار بازار های داخلی در زمینه خرید و فروش عایق های پلی اورتان قیمت دقیق و لیست قیمت مشخصی در زمینه فوم پلی یورتان نمی توان ارائه نمود.

.

اما به طور نسبی قیمت مواد عایق پلی یورتان سلول بسته و قیمت مواد سلول باز عایق پلی یورتان 170.000 الی 180.000 تومان است.

قیمت های درج شده در سایت ثابت و مشخص نمی باشد و به علت نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییرات بسیار می شود.

شما کاربران و خریداران گرامی جهت استعلام قیمت روز عایق پلی اورتان با شماره تماس های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

قیمت پلی یورتان تخته ای
قیمت پلی یورتان تخته ای

قیمت هر کیلو پلی یورتان

قیمت هر کیلو عایق پلی یورتان

قیمت هر کیلو عایق پلی یورتان تقریبا 170 هزار تومان الی 180 هزار تومان است ، که این قیمت در هر کیلو بسته به نوع (سلول باز -سلول بسته )آن می شود تغییر نماید.

میزان به کارگیری پلی اورتان در هر متر مربع و میزان آن در هر کیلو به متراژ و بزرگی پروژه عایق کاری و مکان که می خواهیم  عایق کاری نماییم وابسته است.

 

شما کاربردان عزیز جهت  استعلام دقیق قیمت هر کیلو عایق پلی یورتان و بدست آوردن لیست قیمت مشخص و به منظور کسب اطلاعات جامع تر در زمینه فروش فوم پلی یورتان با کارشناسان مهار انرژی در ارتباط باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

قیمت عایق حرارتی پلی یورتان
قیمت عایق حرارتی پلی یورتان

.

برای آشنایی بیشتر در زمینه عایق پلی اورتان و تفاوت انواع عایق پلی اورتان در ادامه توضیحات مختصری از هر نوع از عایق داده می شود.

تا پایان مقاله با ما همراه باشید…

 

انواع عایق پلی یورتان

1- فوم پلی یورتان پاششی

2- فوم  پلی یورتان تزریقی

3- فوم پلی یورتان اسپری

قیمت عایق تخته ای پلی یورتان

عایق پلی یورتان پاششی

فومهای پاششی پلی اورتان و یا به عبارت دیگر  عایق پاششی پلی یورتان متداول ترین نوع از اسپری فوم عایق در اواسط قرن 20 به وجو آمد.

کاربرد و موارد به کارگیری آن نخستین بار در ارتش و نیروهای مسلح و در هواپیما بود و سپس در سال 1980 به عنوان عایق در پروژه های بهینه سازی تاسیسات ساختمانی به کار گرفته شد.

 

عایق پلی یورتان پاششی چیست

عایق پلی یورتان چیست

عایق های پاششی  نوعی عایق ساختمان سازی و تاسیساتی می باشد که در زمینه بهینه سازی بسیار استفاده می شود.

موارد به کار گیری این نوع عایق ها  پاششی در دیوارها و سقفها و سوله ها و بام ها و درزها و منافذ باز و سایر قسمت های ساختمان و همچنین به منظور محفوظ ماندن سرما در فصول سرد  و گرما در فصول گرم به کار گرفته می شود.

 

عایق اورتان پاششی سلول بسته می تواند به عنوان عایق صوتی و عایق رطوبتی و عایق حرارتی به کار گرفته شود.

این عایق سلول بسته پاششی شامل از مواد پلی اورتان و ایزوسیانات و یا همان چسب است ،  که به هنگام اسپری با هم  مخلوط  می شود و فوم عایق پلی اورتان را به وجود می آورند.

قیمت عایق حرارتی پلی یورتان
قیمت عایق حرارتی پلی اورتان

عایق پلی یورتان تزریقی

تزریق پلی اورتان در مکان عایق بندی صورت می پذیرد و  بخش های مواد عایق به شکل مستقیم در محل مخلوط می کردند.

این مواد مخلوط شده از مسیر یک سری حفره به محیط  و مکانهای انتخابی ساختمان تزریق می گردد. با گسترش فوم در هنگام تزریق عایق بندی ساختمان سخت و مقاوم می گردد.

 

عایق فوم پلی یورتان تزریقی چیست 

فوم پلی اورتان تزریقی عایق است که نوعی عایق حرارتی و صوتی ، ضد آب و رطوبت  محسوب میشود ، که وسیله کیسول هایی به با دستگاهی ویژه خود به مکان مورد نظر ساختمانها ترزیق و مستحکم می گردد.

اسپری عایق پلی یورتان

۱-اسپری فوم پلی اورتان سلول باز

۲-اسپری فوم پلی اورتان سلول بسته

 

عایق  پلی یورتان چیست

اسپری فوم پلی یورتان عایق سلول بسته می باشد که موارد استفاده آن در عایق کاری نمودن سالن های موسیقی و صنعت یخچال سازی عایق کاری نمودن انواه سوله عایق کاری ایرانت و شیروانی ها و .. می باشد.

همچنین با اسپری فوم پلی اورتان و درزگیری نمودن با استفاده از این نوع عایق می شود از عبور حشرات و گردو خاک جلوگیری نماییم.

قیمت عایق پلی یورتان

خرید عایق 

شرکت مهار انرژی همواره تمام تلاش خود را در راستای گسترش خدمات رسانی بهتر و خرید سریع تر افزایش داده است.

مهار انرژی با دایر نمودن مرکز فروش بسیار فعال به نام پایدار انرژی پارس در راستای خرید و فروش بهتر وبیشتر عایق پلی یورتان تمام تلاش خود را انجام می دهد.

هدف اصلی این شرکت فروش بی واسطه و رساندن بهترین و با کیفت ترین عایق پلی یورتان با قیمت ارزان و مناسب به مشتریان می باشد.

.

خرید عایق پلی یورتان
خرید عایق پلی یورتان

فروش عایق 

محصولات خریداری شده ما بعد از یک روز کاری در محل مورد نظر شما به دست شما می رسد.

و همچنین خرید و فروش و ارسال محصولات پلی اورتان به سراسر ایران عزیز می باشد ، جهت خرید و فروش عایق پلی یورتان با قیمت مناسب وارسال فوری محصول با کارشناسان فروش و پل های ارتباطی ما در ارتباط باشید.

با انتخاب ما خرید متفاوت و قیمت ارزان عایق پلی یورتان را برای خود رقم بزنید .

عایق های پلی اوراتان پاششی ، عایق پلی اورتان تزریقی ، عایق پلی اورتان اسپری با قیمت مناسب و با کیفت را قطعا با انتخاب ما برای خود به ارمغان بیاورید.

برای بدست آوردن لیست قیمت عایق پلی یورتان و آشنایی بیشتر با این محصول و سایر محصولات عایق کاری ما از جمله ، الاستومری ، پشم سنگ ، الیاف سرامیک به لینک زیر مراجعه نمایید.

.

نمایندگی فروش عایق پلی یورتان 

 

خرید عایق پلی یورتان
خرید عایق پلی یورتان

 

 

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.