قیمت سیستم فاضلابی پلی اتیلن جوشی

قیمت سیستم فاضلابی پلی اتیلن جوشی
قیمت سیستم فاضلابی پلی اتیلن جوشی

سیستم و لوله های فاضلابی پلی اتیلن جوشی یکی دیگر از محصولات پر فروش و با کیفیت پوش فیت می باشد.

که با قیمت مناسب و ارزان قیمت لوله های پلی اتیلن جوشی در سراسر نقاط کشور به فروش می رسد.

اگر در استان تهران به دنبال نمایندگی و مرکز فروش سیتتم و لوله های پلی اتیلن جوشی هستید با دفاتر فروش ما در ارتباط باشید.

جهت استعلام دقیق قیمت و بدست آوردن لیست قیمت لوله های پلی اتیلن جوشی به شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

این شرکت دارای نمایندگی فروش متعددی است که یکی از این نمایندگی ها و مرکز فروش پوش فیت پلی اتیلن جوشی پایدار انرژی پارس می باشد.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

.

اتصالات پلی اتیلن جوشی فاضلابی

اتصالات پلی اتیلن جوشی فاضلابی
اتصالات پلی اتیلن جوشی فاضلابی

مطالب مقاله زیر به منظور مقایسه مختصر بین سیستم فاضلابی پلی اتیلن جوش فاضلابی و سیستم پلی پروپیلن ( پوش فیت )ذکر و گفته می شود.

زیرا که تا این مقایسه بتواند در انتخاب نمودن و خرید عالی سیستم فاضلابی و اتصالات پلی اتیلن جوشی فاضلابی که هم از نظر قیمت و هم ازنظر  کیفیت و طول عمر بر دیگر اتصالات جوشی فاضلابی برتری قابل توجهی دارد کارآمد باشد.

.

پوش فیت کار

پوش فیت کار
پوش فیت کار

تولید کنندگان پوش فیت

تولید کنندگان پوش فیت ( پوش فیت کار ) مواد اولیه خود را با قیمت کمتری نسبت به مواد اولیه پلی اتیلن می خرند و در ساختن لوله و اتصالات پوش فیت هم  از مواد کمی نسبت به لوله و اتصالات پلی اتیلن به کار گرفته می شود.

اگر که قیمت لوله و اتصالات پلی پروپیلن ( پوش فیت) طبیعتا از قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن بالاتر است.

و این میزان سود چند وجهی تعدادی از تولید کنندگان را تشویق نموده است که به ساخت لوله و اتصالات پلی پروپیلن ( پوش فیت) گرایش پیدا کنند و تبلیغات وسیعی را هم در این زمینه انجام بدهند.

.

تاسیسات لوله کشی پوش فیت

تاسیسات لوله کشی پوش فیت
تاسیسات لوله کشی پوش فیت

هزینه و قیمت اجرای سیستم پوش فیت ( قیمت تاسیسات لوله کشی پوش فیت ) به مراتب بالاتر از قیمت سیستم پلی اتیلن است ، چرا که در سیستم پوش فیت در هر 1 متر حداقل از 2  بست به کار گرفته می شود.

اگر که در سیستم پلی اتیلن در هر 2 تا 3 متر از1 عدد بست به کار گرفته شود که قیمت و هزینه اجرای هر بست در پوش فیت 1000تومان، قیمت هر بست 110 هم  1100 تومان است.

شایان ذکر است که قیمت و هزینه اجرای هر متر طول پوش فیت 1800 تومان  است ، در صورتی که قیمت هزینه اجرای هر متر طول پلی اتیلن 2000 تومان  می باشد.

همچنین اجرای هر بست 1100 تومان و قیمت هر بست 110 هم 1300 تومان است ، در نتیجه با قیمت های ذکر شده  اگر که ما هزینه اجرای پلی اتیلن و پوش فیت را قیاس کنیم درصدهای زیر بدست می آید:

 شایان ذکر که به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت تاسیسات لوله کشی پوش فیت ، قیمت های بیان شده و قیاس شده بالا گاها متغییر است

هزینه اجرای سیستم پوش فیت بیش از 5/6  برابر قیمت اجرای سیستم پلی اتیلن است ، در نتیجه در بابر پرداخت این هزینه گزاف چه سودی خواهید برد ؟

.

 لوله پوش فیت

لوله پوش فیت
لوله پوش فیت

جدید بودن سیستم  و لول پوش فیت و نبودن پروژه ای در کشورمان که حداقل 3 سال از زمان انجام سیستم فاضلاب آن به وسیله ای  پوش فیت سپری شده است.

همان گونه آگاه هستید همه ی لوله و سیستم پوش فیت در فاصله های کم توسط اورینگ به همدیگر متصل می شوند و اگر در با گذشت زمان PH موجود در شوینده هایی مثل وایتکس که خاصیت اسیدی  داشته بر روی اورینگ های سیستم اثر تاثیربگذارد.

سبب می گردد سیستم پوش فیت از محل اورینگ ها با پوسیدگی و نشت فاضلاب روبه رو شود ، آیا می دانید ( به ویژه در پروژه های طولانی ) با چه فاجعه ای رو به رو خواهیم شد ؟

اگر که 34 سال پیش پروژه بزرگ اکباتان و 40 سال پیش هتل کوروش شمال و پروژه های بسیاربه وسیله ای سیستم فاضلابی پلی اتیلن انجام  می شدند و تاکنون حتی یک نمونه گرفتگی و یا شکستگی از محل جوشها به هیچ عنوان وجود نخواهد بود

همان گونه که اطلاع دارید بالاترین ارتفاع تست آب بند به وسیله ی لوله و اتصالات پوش فیت تنهاپنج متر است ، که به 2 طبقه هم  نخواهد رسید ،از طرفی لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی تا ده طبقه تقریبا چهل واحد هم تست پر و آب بند انجام می شود.

سیستم فاضلابی پلی اتیلن جوشی
سیستم فاضلابی پلی اتیلن جوشی

.

مقاوم نبودن محل اتصالات پوش فیت در برابر نوسانهای زمین از جمله زلزله به علت حساسیت بسیار زیاد این سیستم در اگر که پلی اتیلن تنها سیستمی می باشد که تماما در برابر نوسانهای زمین زلزله مقاومت بسیار خوبی دارد.

چرا که به علت جرم مولکولی بسیار زیاد که پی اتیلن داشته جوشها استحکام خود لوله را پیدا خواهند کرد و یک سیستم و لوله فاضلاب یک دست و مقاوم خواهیم داشت.

بنابراین این وجه خیلی مثبت و برتری مهم پلی اتیلن جوشی در کشور زلزله خیزی همانند کشورمان بسیار مهم و کارآرامد است.

عایق xpsسئو شده توسط دیچینو

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.