قیمت سیستم فاضلابی پوش فیت سایلنت 10

قیمت سیستم فاضلابی پوش فیت سایلنت 10
قیمت سیستم فاضلابی پوش فیت سایلنت 10

یکی از محصولات پوش فیت پلی ران مهار انرژی پوش فیت سایلنت 10 می باشد که در سایز و مدل های گوناگونی تولید و به فروش می رسد

به منظور استعلام دقیق قیمت پوشفیت سایلنت 10 و بدست آوردن لیست قیمت سیستم فاضلابی پوشفیت سایلنت 10 می توانید از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

این شرکت دارای نمایندگی فروش مختلفی می باشد که یکی از این نمایندگی ها و مرکز فروش پوش فیت سایلنت پایدار انرژی پارس می باشد.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

قیمت پوش فیت سایلنت
قیمت پوش فیت سایلنت

شایان ذکر است به منظور بدست آوردن اطلاعات بیشتر و جامع تر با این محصول و آشنایی بهتر با این محصول می توانید ما را تا ادامه مقاله همراهی نمایید.

با ما همراه باشید …

 

پوش فیت سایلنت چیست

پوش فیت سایلنت چیست
پوش فیت سایلنت چیست

سیستم پوش فیت کم صدا یا همان پوش فیت سایلنت از تکنولوژی 3 لایه ای ، کامپاوند منحصر به فرد و فن آوری نانو ساخته و تولید می گردد.

بنابراین صدای به وجود آمده  از جریان آب به نحوه ی تاثیرگذار جذب ملکول های کامپاوند می نماید و از منتقل شدن آن به خارج جلوگیری به عمل می آورد.

به نحوه ی که حتی در زمان عبور جریانی به مقدار 4 لیتر برثانیه ، به شرط اجرای درست و کامل و رعایت شرایط استاندارد BS-EN 14366:2004 صدای به وجود آمده از جریان حداکثر حدود 16دسی بل می باشد.

 

لیست قیمت پوش فیت سایلنت پلیران

لیست قیمت پوش فیت سایلنت پلیران
لیست قیمت پوش فیت سایلنت پلیران

به دلیل نوسانهای بسیار زیاد بازارهای داخلی در زمینه قیمت لوله پوش فیت سایلنت پلیران و یا قیمت لوله پوش فیت سایلنت از ارائه لیست قیمت پوش فیت سایلنت پلیران خوداری شده است.

شما مشتریان و کاربران محترم به منظور کسب دقیق لیست قیمت می توانید از طریق واتس اپ که در گوشه سمت راست صفحه می باشد با کارشناس فروش مهار انرژی در ارتباط باشید و لیست قیمت دقیقی را از این طریق کسب نمایید.
و یا می توانید از طریق شماره تماس های بالا به واحد بازرگانی و فروش مهار انرژی در ارتباط باشید.

لوله فاضلاب پوش فیت سایلنت 10

  • لوله فاضلاب پوش فیت سایلنت 10
    لوله فاضلاب پوش فیت سایلنت 10

    عملکرد عالی و کارآمد در کاستن منتقل نمودن صدا تا سطح ۱۰ دسی بل

  • مماسب ترین جایگزین چدن به علت داشتن مقاومت عالی و کاستن انتقال صدای بسیار خوب
  • استحکام عالی در مقابل طیف گسترده ای از ماده های شیمیایی بر طبق استاندارد 10358 ISO
  • استحکام فیزیکی زیاد با قابلیت اجرا به شکل دفنی
  • وزن کم و آسایش در حمل و نقل و همچنین اجرا نمودن مجصول در قیاس با سیستم های آلیاژی
  • آب بندی پایدار به علت انعطاف پذیری بسیار سیستم حتی در زمین لرزه های غیر مخرب
  • قابلیت منطبق شدن با همه ی سیستم های فاضلابی استاندارد پلیمری و آلیاژی
  • توانایی تحمل جریان فاضلابی تا دمای 86°C در بلند مدت و 99°C در کوتاه مدت
  • ایمنی در مقابل حریق برطبق طبقه بندی B2 استاندارد 4102 DIN
  • دامنه کامل تولید لوله و اتصالات از سایز ۵۰ تا ۱۶۰ میلیمتر

.

نمایندگی فروش لوله پوش فیت

نمایندگی فروش لوله پوش فیت
نمایندگی فروش لوله پوش فیت

اگر در تهران به دنبال یک مرکز و نمایندگی فروش معتبر هستید که در زمنه فروش لوله های پوش فیت نمایندگی های مختلف داشته باشد و محوصلات را به سراسر نقاط ایران ارسال کند کافی است یک بار مهار انرژی را انتخاب کنید.

ما تجربه بهترین خرید لوله های پوش فیت را برای شما رقم خواهیم زد. بهترین قیمت و کیفیت محصولات پوش فیت را با مهار انرژی و همچنین پایدار انرژی پارس تجربه کنید.

زندگی کنونی و امروزی در شهرهای مولو از جمعیت و همچنین خیابان های شلوغ و مکانهای ساختمانی با وجود مزیت های بسیار، مشكلاتی را ایجاد نموده است.

آلودگی صوتی، به ویژه در ساختمان ها که مکان استراحت، آرامش و یا تمرکز بر روی کار کردن ما هستند ، يكی از این مشکلات و شبکه فاضلاب بهداشتی ساختمان یکی از عوامل اساسی آن می باشد.

سیستم پوش فیت سایلنت ۱۰ پلیران بهترین و عالی ترین مورد  به منظور بیمارستان ها، هتل ها، محیط های آموزشی، کتابخانه ها، استو ضبط صدا، برج های بلند مرتبه، منزل های مسكونی و سایرموارد استفاده ایی می باشد  که به آرامش محیط اهمیت مخصوصی می دهند.

قیمت لوله پوش فیت سایلنت پلیران
قیمت لوله پوش فیت سایلنت پلیران

انتقال صدا در سیستم فاضلاب 

منتقل شدن صدا در سیستم فاضلاب در سیستم فاضلاب بهداشتی ساختمان، حرکت سیال درون لوله ها باعث منتقل شدن ارتعاشات به دیوارها و هوای اطراف می گردد و آنها به اتاق می رسد.

آلودگی صوتی به وجود آمده از این سیستم در 2 بخش متفاوت تقسیم می شود :

.

1- صدای هوابرد ( Air – borne noise )

صدای هوابرد ( Air – borne noise ) صدا  و صوتی می باشد که از راه  لوله به هوا و از راه هوا به اتاق منتقل می گردد.

به منظور کاستن انتقال این صدا کیفیت مواد به کار گرفته شده  در لوله و مقدار جذب نمودن صدای آن اهمیت دارد. سیستم سایلنت ۱۰ پلی ران با به کارگیری از فناوری نانو و تولید با به روز ترین فناوری کواکستروژن در ساختاری 3 لایه و به کارگیری از کامپاند اختصاصی جاذب صدای Poliran – KB در لایه میانی، مقدار انتقال صدای هوابرد را به کمترین حد ممکن کاهش میدهد.

.

2- صدای سازه برد ( Structure – borne noise )

صدای سازه برد صدایی می باشد که با منتقل شدن ارتعاش از راه یک جسم جامد انتشار داده می شود ، جریان سیال سبب ارتعاش لوله ها می گردد  این ارتعاشات از راه بست ها به دیوار منتقل می گردد و از دیوار به شکل هوابرد به اتاق می رسد.

 

سیستم سایلنت ۱۰ پلی ران با به کاربردن از بست های ویژه جاذب ارتعاش، انتقال صدای سازه برد را می کاهد، شایان ذکر است اتصال محکم و و مقاوم لوله ها به علت ابعاد دقیق سوکت ها و کیفیت زیاد حلقه های آب بند باعث کاستن ارتعاش لوله ها می گردد.

.

استانداردهای پوشفیت پلی ران

4109 DIN نخستین مرجع به منظور تعیین مقدار صدای قابل قبول به منظور آسایش درون ساختمانمی باشد.

بر اساس این استاندارد بالاترین صدای مجاز قابل قبول ساخته شده به وسیله ی سیستم فاضلاب در ساختمان ها حداکثر حدود dB 30  است.

دستورالعمل آلمانی 4100 VDI هم به عنوان سخت ترین استاندارد  ، در ساختمان های و منزل های مسکونی با کیفیت و استاندارد تولید فوق العاده سطح صدای قابل پذیرش به منظور فضاهای مسکونی را dB 20 تعیین نموده است.

سیستم فاضلابی پوش فیت سایلنت ۱۰ پلی ران سطح انتقال صدا به محیط را تا مقدار dB 10 را می کاهد و برطبق محاسبه های لگاریتمی این میزان از جهت شدت صوت ۱۰ حدودا پایین تر از سطح صدایی با تراز dB 20 می باشد.

.

.

کلمات کلیدی : قیمت پوش فیت سایلنت  و پوش فیت سایلنت وحید  و لیست قیمت پوش فیت سایلنت پلیران و قیمت لوله پوش فیت سایلنت پلیران  و لوله فاضلاب پوش فیت سایلنت  و قیمت لوله پوش فیت سایلنت .

 

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.