لیست قیمت پشم سرامیک

لیست قیمت پشم سرامیک

لیست قیمت پشم سرامیک

.

لیست قیمت پشم سرامیک

مهار انرژی فروشنده انواع پشم سرامیک با قیمت ارزان در سراسر نقاط کشور می باشد و با مراجعه به فروشگاه ما لیست قیمت پشم سرامیک را بدست آورید.

بهترین و مرغوب ترین عایق پشم سرامیک نسوز پتویی را با قیمت مناسب و ارزان قیمت از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بخواهید.

به دلیل گستردگی فعالیت ما در زمینه خرید و فروش عایق پشم سرامیک و یا همان الیاف سرامیک با دایر نمودن نمایندگی فروش الیاف سرامیک از جمله شرکت پایدار انرژی پارس و فروشگاه عایق مهار انرژی سعی می کنیم که بهترین عایق را با قیمت مناسب و ارزان قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

هیچ محدودیتی در زمینه خرید و فروش الیاف سرامیک از جانب ما وجود ندارد و هر مقدار که بخواهید می توانید این عایق را از ما خریداری نماید و در کوتاه ترین زمان ممکن از شرکت ما تحویل بگیرید.

شایان ذکر است که بعد از خرید به سرعت عایق پشم سرامیک برای شما ارسال می گردد و اگر در تهران باشید طی یک روز کاری و در سایر شهرستان های ایران طی 2 روز کاری برای شما ارسال می گردد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن لیست قیمت پشم سرامیک و یا الیاف سرامیک می توانید به لینک های درج شده در بخش زیر مراجعه نماید و یا با شماره تلفن های درج شده در ارتباط باشید.

.

الیاف سرامیک پتویی گرید 1260 دانسیته 128

.

الیاف سرامیک نسوز گرید 1260 دانسیته 128

.

عایق الیاف سرامیک
عایق الیاف سرامیک

.

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

قیمت پشم سرامیک

قیمت پشم سرامیک
قیمت پشم سرامیک

قیمت الیاف سرامیک نسوز ( پشم سرامیک نسوز ) گرید 1260 دانسیته 128 با ضخامت 2.5 سانتی متر ( کارتن )  و همچنین قیمت الیاف سرامیک نسوز ( پشم سرامیک نسوز ) گرید 1260 دانسیته 128 با ضخامت 5 سانتی متر برابر است با : 723.000 تومان .

( توجه داشته باشید که طول الیاف سرامیک پتویی 2.5 سانتی متری ( کارتن ) برابر است با : 7 متر و 20 سانتی متر و عرض آن 61 سانتی مترو همچنین طول الیاف سرامیک پتویی 5 سانتی متر : 3 متر و 60 سانتی متر و عرض آن 61 سانتی متر می باشد. )

قیمت الیاف سرامیک پتویی ( پشم سرامیک نسوز ) گرید 1260 دانسیته 128 با ضخامت 2.5 سانتی متر ( گونی ) همچنین قیمت الیاف سرامیک پتویی ( پشم سرامیک نسوز ) گرید 1260 دانسیته 128 با ضخامت 5 سانتی متر برابر است با : 576.000 تومان .

( توجه داشته باشید که طول الیاف سرامیک پتویی 2.5 سانتی متری ( گونی ) برابر است با : 7 متر و 20 سانتی متر و عرض آن 61 سانتی مترو همچنین طول الیاف سرامیک پتویی 5 سانتی متر : 3 متر و 60 سانتی متر و عرض آن 61 سانتی متر می باشد. )

لازم به ذکر است که قیمت های درج شده در بخش بالا به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییرات بسیاری می شود و ثابت نمی باشد.

در نتیجه شما کاربران و خریداران گرامی می توانید به منظور استعلام دقیق قیمت روز عایق پشم سرامیک ( عایق الیاف سرامیک ) یا با شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و یا فروشگاه مهار انرژی و محصولات الیاف سرامیک ما مراجعه نماید و از قیمت روز این عایق سرامیکی مطلع شوید.

خرید پشم سرامیک

خرید پشم سرامیک
خرید پشم سرامیک

بهترین خرید پشم سرامیک و یا همان عایق الیاف سرامیک را با انتخاب ما برای خود رقم بزنید ، چرا که کیفیت عایق الیاف سرامیک ما بسیار عالی و در عین حال قیمت آن بسیار ارزان و مناسب است.

خرید ارزان قیمت پشم سرامیک و با تخفیف ویژه را با مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش الیاف سرامیک ما پایدار انرژی پارس تجربه نماید.

جهت خرید الیاف سرامیک  یا همان پشم سرامیک پتویی ، مدول سرامیکی و پشم سرامیک پانلی می توانید به شماره های درج شده در سایت در روزهای و ساعت کاری تماس حاصل فرمایید و خرید مورد نظر خود را با قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

ما فروشنده مرغوب ترین و با کیفیت ترین عایق پشم سرامیک پتویی با قیمت مناسب در سراسر ایران می باشیم و الیاف سرامیک ما در شهرهای سمنان ، اصفهان ، شیراز ، تهران ، مشهد ، کرج و … به فروش می رسد.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با مشخصات و خصوصیات عایق الیاف سرامیک و یا همان پشم سرامیک بیشتر آشنا شوید ، پس ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید…

مشخصات پشم سرامیک

مشخصات پشم سرامیک
مشخصات پشم سرامیک
  • استحکام بسیار زیاد در مقابل حرارت و …
  • وزن بسیار سبک
  • راحتی در نصب عایق
  • غیر قابل اشتعال
  • استحکام در مقابل مواد شیمیایی
  • برش دادن راحت
  •  هدایت حرارتی اندک و بسیار پایین
  • داشتن مقاومت کششی عالی و انعطاف پذیری فوق العاده
  •  بدون آزبست و …
  •  عایق صوتی
  •  استحکام بسیار زیاد در مقابل شوک های حرارتی و شعله های داغ

پشم سرامیک پتویی

پشم سرامیک پتویی
پشم سرامیک پتویی

عایق پتوي سرامیکی ( یا پشم سرامیک پتویی ) از الیاف سرامیکی انعطاف پذیر و طویل بدونبه کارگیری از چسب و هرنوع  بایندر و ازشیوه به وجود آوردن اتصالات مکانیکی داخلی ساخته می شود.

پتوهاي سرامیکی این عایق های پشم سرامیک پتویی مقاومت کششی بسیار عالی، وزن سبک و مقاومت حرارتی بسیار زیاد در حدود 1000 الی 1800 درجه سانتیگراد داشته اند.

همچنین در مقابل ورقه ورقه شدن در جریان هاي هواي داخل کوره مستحکم  هستند. پتوهاي سرامیکی اغلب در ضخامت هاي شش تا پنجاه میلیمتر تولید می شوند و دانسیته این عایق در بین kg/m3 6 تاkg/m3 190  می باشد.

ویژگی الیاف سرامیک پتویی

  • هدایت حرارتی بسیار کم
  • شوك پذیري و استحکام حرارتی عالی
  • مقاومت کششی بسیار زیاد
  • عایق صوتی مناسب
  • قیمت ارزان
  • برش دادن راحت
  • بدون آزبست
  • استحکام در مقابل مواد شیمیایی و جریان ات گرمایی زیاد
  • ذخیره حرارتی خیلی اندک

پشم سرامیک

پشم سرامیک
پشم سرامیک

شرکت مهار انرژی پایدار ساز  یکی از باسابقه ترین فروشگاه های اینترنتی محصولات عایق : از جمله عایق پشم سرامیک و یا همان الیاف سرامیک می باشد.

مهار انرژی با بیش از 1 دهه فعالیت در این زمینه و بیشترین میزان فروش انواع عایق در سراسر نقاط کشور این اطمینان خاطر را برای مشتریان و خریداران گرامی فراهم می آورد که همه ی عایق های شرکت ما دارای کیفیت عالی و ایزو استاندارد های معتبر می باشد.

مشتریان و کاربران گرامی میتوانید با ورود به سایت مهار انرژی پایدار ساز انواع عایق خود را با توجه به نیاز وشرایط دمایی که دارید خرید نماید و محل مورد  نظر خود در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

لازم به ذکر است که می توانید از پشتیبانی و تماس با کارشناسان واحد فروش ما با تماس با شماره های درج شده بهره مند شوید.

شما کاربران و خریدارن گرامی میتوانید با کارشناسان واحد فروش شرکت مهار انرژی تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کاملی در خصوص عایق الیاف سرامیک بدست آورید.

عایق الیاف سرامیک 

عایق الیاف سرامیک 
عایق الیاف سرامیک

شرکت مهار انرژی پایدار ساز  این شرایط را خریداران گرامی در سراسر نقاط کشورفراهم نموده است که فقط با چند کلیک و به صورت اینترنتی بتوانید همه ی محصولات عایقی مورد نیازتان را خریداری کنید و از کیفیت بالای آن بهره مند شوید.

خریداران گرامی در سراسر نقاط کشور میتوانند به صورت تلفنی ( خرید تلفنی و ارسال فاکتور محصول مورد شما ) ،حضوری وخرید اینترنتی نسبت به خرید انواع محصولات عایق  الیاف سرامیک و سایر عایق های ما  اقدام کنند.

عایق الیاف سرامیکی ( الیاف سرامیک پتویی نسوز ) به منظورعایق نمودن حرارتی در بازده دمایی 1000 الی 1800 درجه سانتی گراد به کار گرفته می شود.

این الیاف سرامیکی به وسیله ی دمش و سانتریفیوژ مذاب ترکیب اکسید آلومینیوم-سیلیس و … ساخته می شود.

در نتیجه  جریان مذاب از طریق دمش هواي فشرده به قطرات کوچک تبدیل می گردد و درمراحل بعد با به کارگیری از نیروي گریز از مرکز غلطک هاي چرخان به شکل الیاف با طول هاي مختلف تولید می گردد.

الیاف تشکیل شده سفید رنگ و آمورف (غیر بلوري) دارد و عایق نسوز و میزان عایق حرارتی و صوتی بسیار عالی داشته و قابل تبدیل به انواع مختلف به منظور کاربردهاي گوناگون صنایع می باشند. .

جهت کسب اطلاعت بیشتر در خصوص شرایط خرید و بدست آوردن لیست قیمت پشم سرامیک با کارشناسان فروش مهار انرژی در تماس باشید.

.

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

لیست قیمت پشم سرامیک
لیست قیمت پشم سرامیک
لیست قیمت پشم سرامیک
لیست قیمت پشم سرامیک

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هدایت رجب زاده
هدایت رجب زاده
1 سال قبل

قیمت های فروشگاه اینترنتی عایق الیاف سرامیک تون خیلی ارزان بود ممنون

سبحان خداداد
سبحان خداداد
5 ماه قبل

عایق پشم سرامیک لیست قیمت اگر داره برام ایمیل کنید؟

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ