قیمت سیستم فاضلابی پوش فیت پروتکت

قیمت سیستم فاضلابی پوش فیت پروتکت
قیمت سیستم فاضلابی پوش فیت پروتکت

یکی از انواع محصولات پر فروش که از شرکت ما بسیار خرید می گردد ، سیستم فاضلابی پوش فیت پروتکت است ، این محصول در انواع و اقسام مختلف و قیمت های مختلف وجود دارد که به منظور استعلام دقیق قیمت سیستم فاضلابی پوش فیت پروتکت با کارشناسان فروش مهار انرژی در ارتباط باشید.

شرکت مهار انرژی دارای نمایندگی و عامل فروش متعددی می باشد که یکی از این نمایندگی ها و مرکز فروش پوش فیت پلی اتیلن پروتکت پایدار انرژی پارس است.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

پوش فیت پروتکت پلی ران 

پوش فیت پروتکت پلی ران 
پوش فیت پروتکت پلی ران

پوش فیت پروتکت پلی ران ( پلیران )  یک سیستم فاضلابی خوداطفاء با خصوصیت های سایلنت می باشد.

که در راه نیازهای استاندارد 12056 EN به منظور سیستم های فاضلاب ثقلی درون ساختمان طراحی می گردد  و سپس ساخته و روانه بازار می شود.

عملکرد این سیستم فاضلابی در مقابل حریق برطبق استاندارد 4102 DIN در طبقه بندی B1 واقع می شود و درمقابل آتش گرفتن به علت هایی مثل تماس مقطعی با شعله، گازهای داغ و جرقه های مكانیكی یا الكتريكي بسیار مستحکم است و سبب گسترش حریق در ساختمان نمی گردد.

شایان ذکر است که  این سیستم فاضلابی با استفاده  از فرمولاسیون خاص ، بست های جذب کننده ارتعاش ویژه و اتصالات ویزه پلی ران مقدار انتقال صدای سیستم فاضلاب را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد.

این سیستم بر طبق استاندارد ملی 13822 ISIRI و استاندارد اروپایی 1451 EN و از اندازه های چهل  تا دویست میلی متر ساخته و در سراسر ایران به فروش می رسد.

قیمت سیستم فاضلابی پوش فیت پروتکت
قیمت سیستم فاضلابی پوش فیت پروتکت

به وجود آوردن اتصال در این سیستم به آسانی و به همراهی حلقه ی آب بندی لاستیكی، فقط با فشار دادن لوله یا اتصال درون سوکت امکان پذیر است و هیچ نوع نیازی به چسب یا حتی جوشی نمی باشد ، حلقه های آب بندی در این سیستم فاضلابی محصول شرکت های معتبر اروپایی می باشد.

در نتیجه تضمین کننده ی آب بندی با اطمینان و پایدار است ، به کار گیری از این شیوه اتصال علاوه بر زیاد نمودن سرعت نصب و اجرا، سبب زیاد شدن انعطاف پذیری سیستم و حفظ آب بندی آن حتی در زمین لرزه های غیرمخرب می شود.

 

لوله و اتصالات پوش فیت پروتکت پلی ران

خرید سیستم فاضلابی پوش فیت پروتکت

در عصر کنونی مبارزه با آتش سوزی و آتش گرفتن و حریق  از اساسی ترین نکته هایی است  در طراحی و تولید ساختمان های و منازل جدید مد نظر قرار می گیرد.

بدین منظور و برای رسیدن  به ضد حریق بودن علاوه بر سیستم های اعلام و اطفاء حریق ، نیاز به شیوهایی می باشد که گسترش آتش را تا مقدار زیاد و حد مطلوب به تاخیر بیندازد و زمان مورد نیاز را به منظور فرار ساکنین و اطفاء حریق را فراهم نماید.

د راین گونه موارد است  که محصولات خوداطفاء و پروتکت به کمک ما می شتابد  ، آنها در جایی که هر ثانیه ارزشمند است برای ما زمان به ارمغان می آوردند.

یک محصول خود اطفاء خیلی سخت آتش می گیرد و به راحتی قابل حرق نمی باشد و بعد از حذف عامل شعله خودش خاموش می گردد و سبب کاستن سرعت گسترش آتش می شود ، سیستم پوش فیت پروتکت پلی ران تولید شده از پلی پروپیلن با خاصیت Flame Retardant است.

در برابر شعله ور شدن به علت هایی مثل  تماس مقطعی با شعله، گازهای داغ و جرقه های مكانیكی یا الکتریکی مقاوم می باشد و سبب گسترش حریق در ساختمان نخواهد شد ، این سیستم برطبق استاندارد 4102 DIN در طبقه بندی B1 قرار دارد.

عملکرد سیستم پروتكت در كاهش میزان انتقال صدا

راحتی و آسودگی ساکنان در منازل مسکونی به عنوان مکان اصلی زندگی و کار روزمره انسان، از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد از اساسی ترین موردهایی که به منظور فراهم نمودن آن می بایست مورد توجه قرار بگیرد مسئله آلودگی صوتی می باشد.

سیستم فاضلابی و لوله و اتصالات ساختمان هم می تواند یکی از منبع های ایجاد آلودگی صوتی است ، حرکت های سیال ها باعث به وجود آمدن ارتعاش در لوله ها می شود.

شایان ذکر است که  صدای ناشی از آن از 2 زاه به اتاق می رسد:

1- صدای و صوت های هوابرد که از دیواره لوله و از راه  هوا منتقل می گردد .

2- صدای سازه برد که از راه بست ها به سازه ساختمان و از سازه به شکل هوابرد به فضای داخل ساختمان می رسد.

 

قیمت پوش فیت پروتكت پلی ران

لیست قیمت پوش فیت پروتكت پلی ران
لیست قیمت پوش فیت پروتكت پلی ران

به دلیل تنوع بسیار زیاد و نوسانهای بازارهای داخلی از ارائه لیست قیمت مشخص پوش فیت پروتکت پلی ران خوداری شده است ، شما کاربران و مشتریان می توانید از طریق واتس اپ مهار انرژی ( گوشه پایین سمت راست ) با کارشناس واحد فروش ما ارتباط باشید و لیست قیمت به روز پوش فیت پروتکت پلی ران را دریافت نمایید.

و یا با تماس و ارتباط با کارشناسان فروش ما محصول مد نظر خود و قیمت دقیقش را همراه با تخفیف در یافت نمایید.

مقدار منتقل شدن صوت  را سیستم فاضلابی پروتکت به صورت قابل توجهی کاهش می دهد .  کاستن ارتعاشات سیستم درنقطه های تغییر امتداد جریان با به کارگیری از زانو بست خور °45  است .

کاستن  انتقال صدای هوابرد با استفاده  از فرمولاسیون منحصر به فرد و همچنین کاستن بالاترین انتقال صدای سازه برد با به کارگیری از بست های مخصوص جذب کننده ارتعاش به منظور اندازه گیری مقدار انتشار صدای سیستم فاضلاب ساختمانی، نیاز به انجام تست در شرایط آزمایشگاهی برطبق استاندارد اروپایی 14366 EN است.

سطح صدای قابل قبول به منظور تامین شرایط مخصوص آسایش در ساختمان بر طبق استانداردها و دستورالعمل های روز دنیا حداکثر برابر (dB ( A 20 است.

.

کلمات کلیدی : قیمت پوش فیت پروتکت پلی ران  ، خرید پوش فیت پروتکت پلی ران ، فروش پوش فیت پروتکت پلی ران ، لیست قیمت پوش فیت پروتکت پلی ران ، نمایندگی فروش پوش فیت پروتکت پلی ران ، پوش فیت پرو تکت پلی ران.

.

قیمت سیستم فاضلابی پوش فیت پروتکت
قیمت سیستم فاضلابی پوش فیت پروتکت

 

سئو شده توسط دیچینو

 

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.