انواع عایق های الاستومری

انواع عایق های الاستومری

انواع عایق های الاستومری

در این مقاله از مهار انرژی پایدار ساز به بررسی انواع عایق های الاستومری می‌پردازیم و انواع عایق های الاستومری را توضیح داده و در مورد مزایا و مضرات آن سخن می گوییم.

در نتیجه جهت آشنایی بیشتر و بهتر با انواع عایق الاستومری و سایر عایق های صنعتی و تجاری با این مقاله تا انتها همراه باشید.

 

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده انواع عایق های الاستومری در سراسر نقاط کشور می باشد و شما عزیزان می توانید انواع عایق ها را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز با قیمت عالی و ارزان قیمت و همچنین با بالاترین کیفیت از شرکت ما خرید نمایید.

 

شایان ذکر است که هیچ گونه محدودیتی در زمینه خرید و ارسال از جانب ما وجود نداشته و شما هر میزان و مقدار که بخواهید می توانید انواع عایق را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش عایق الاستومری ما به نام پایدار انرژی پارس خریداری نمایید.

به محض خرید از جانب شما به سرعت از انبار محصول خریداری شده بارگیری و در شهرستان مربوطه به شما تحویل داده می شود.

 

می‌توانید صفر تا صد خرید عایق و همچنین اجرای عایق را انواع مختلف به شرکت پایدار انرژی پارس و یا مهار انرژی پایدار ساز بسپارید.

پروژه خود را در عالی ترین سطح از ما تحویل بگیرید ،علاوه بر فعالیت ما در زمینه خرید و فروش انواع عایق پشم سنگ ، خرید و فروش انواع عایق الاستومری ، خرید و فروش انواع عایق الیاف سرامیک ، خرید و فروش انواع xps خرید ، فروش انواع عایق نانو و … ما مجری و اجرا کننده انواع پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور نیز می‌باشیم.

 

در نتیجه شما عزیزان میتوانید صفر تا صد پروژه های خود را به ما بسپارید و پروژه های خود را در عالی ترین سطح از ما تحویل بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استعلام قیمت انواع عایق الاستومری و سایر عایق های مورد نظر و همچنین مشاوره در زمینه عایق کاری پروژه های خود می توانید در روزها و ساعت های اداری با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

خرید عایق های الاستومری

خرید عایق های الاستومری
خرید عایق های الاستومری

شما مشتریان گرامی به منظور خرید انواع عایق های الاستومری میتوانید با شماره تماس های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

با ارتباط با کارشناسان فروش ما بهترین و ارزانترین خرید عایق الاستومری و سایر عایق ها را تجربه نمایید.

 

همچنین جهت استعلام قیمت و یا خرید اینترنتی انواع عایق الاستومری میتوانید به لینک های زیر مراجعه نمایید و بعد از بررسی هر یک از محصولات و به دست آوردن لیست قیمت عایق الاستومری جهت خرید انواع عایق اقدامات لازم را انجام نمایید.

به دو صورت می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید نمایید ، شیوه ی نخست  بدین صورت است که شما با یکی از شماره تماس های درج شده در این وبسایت تماس می گیرید.

 

بعد از گفتن اطلاعات لازم در مورد نوع عایق ضخامت و غیره کارشناس فروش ما عایق الاستومری مورد نظر را در قالب یک پیش فاکتور برای شما ارسال می نماید .

بعد از تایید و خرید عایق از جانب شما عایق مورد نظر از انبار به سرعت بارگیری و در مقصد به شما تحویل داده می شود.

 

شیوه دوم بدین صورت است که شما از طریق لینک های زیر عایق الاستومری مورد نظر خود را انتخاب می کنید و به صورت اینترنتی عایق مورد نظر خود انتخاب و خرید اینترنتی و آنلاین خود را در آسان ترین سطح انجام می دهید.

بعد از ثبت سفارش شما کارشناسان فروش ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس می‌گیرند و عایق الاستومری مورد نظر خریداری شده را برای شما در آدرس ثبت شده در این وبسایت ارسال می نمایند.

.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

انواع عایق الاستومری

انواع عایق الاستومری
انواع عایق الاستومری

عایق الاستومری انواع مختلفی دارند و به دلیل تنوع و انواع مختلف آن موارد استفاده و کاربرد آنها نیز بسیار گسترده می باشد.

در صنایع مختلف از جمله : صنایع پتروشیمی ، صنایع ساختمانی ، صنایع تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد.

در بخش زیر انواع عایق الاستومری موجود در شرکت مهار انرژی پایدار ساز را توضیح داده ایم در نتیجه ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید…

1- عایق الاستومری ساده

2- عایق الاستومری رولی

3- عایق الاستومری لوله ای

4 – عایق الاستومری شانه تخم مرغی

5- عایق الاستومری چسبدار

6- عایق الاستومری رولی روکش آلومینیوم

7 – عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

8- عایق اتصالات پیش ساخته الاستومری 

و …

که شما کاربران گرامی می توانید به منظور مطالعه دقیق تر و آشنایی بیشتر و بهتر با هر یک از محصولات مهار انرژی پایدار ساز به لینک ها درج شده در محصول مراجعه نماید.

با استفاده از لینک های درج شده در هر یک محصولات به اطلاعات جامع و مفیدی در زمینه هر یک از انواع عایق های الاستومریک خواهید رسید.

در صورت بروز هر گونه سوال هایی نیز می توانید با شماره تلفن های کارشناسان فروش شرکت مهار انرژی پایدار ساز در ارتباط باشید.

.

عایق الاستومری رولی 

 انواع عایق های الاستومری
انواع عایق های الاستومری

انواع عایق های الاستومری را می توانید از ما با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خرید نمایید و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عایق ما به نام مهار انرژی می توانید قیمت روز انواع عایق الاستومری را مشاهده نمایید.

یکی از عایق های پرفروش و پرکاربرد عایق الاستومری رولی می باشد ، که این عایق در انواع مختلفی از جمله : روکش آلومینیوم ساده چسب دار و … را می توانید با بهترین قیمت از ما خریداری نمایید.

از جمله کاربردهای عایق الاستومری می توان به استفاده این عایق در خطوط لوله های سرد و گرم و همچنین کانال کشی های تهویه و سیستم های تبرید و عایق مخزن و منابع مختلف و سیستم های گرمایشی و سرمایشی مختلف یاد نمود.

الاستومری رولی دارای ساختار سلول بسته می باشد و به عنوان یک عایق حرارتی و برودتی در صنایع مختلف و تاسیسات مختلف به صورت بسیار گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این عایق رولی جایگزین بسیار عالی به منظور عایق های قدیمی مثل پشم شیشه و پشم سنگ می باشد ، درست است که قیمت عایق الاستومری رولی نسبت به قیمت عایق پشم سنگ و پشم شیشه کمی گران تر است.

اما به سبب ویژگی های منحصر به فرد و خصوصیات عالی این عایق این افزایش قیمت قابل توجیه است و به علت راحت بودن نصب این عایق تنوع آن در ضخامت های گوناگون و قابلیت استفاده در مکان های داخلی و خارجی بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

 

عایق الاستومری رولی دارای یک پوسته بسیار مستحکم می باشند ، که این امر سبب می‌شود که این عایق در برابر پاره شدن و شرایط جوی سخت بسیار مقاوم باشد.

در عین حال این عایق دارای انعطاف پذیری بسیار زیادی در زمان نصب دارد ، در نتیجه شما عزیزان میتوانید از این عایق جهت عایق کاری های مورد نظر خود استفاده نمایید.

 

عایق های الاستومری رولی با توجه به نوع استفاده آنها در انواع عایق الاستومری رولی ساده ، عایق الاستومری رولی پشت چسب دار ،  عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم ، عایق الاستومری رولی پشت چسب دار با روکش آلومینیوم و … موجود می باشد.

 

عایق الاستومری لوله ای

 انواع عایق های الاستومری
انواع عایق های الاستومری

یکی دیگر از عایق های بسیار عالی و بسیار کاربردی دی در صنایع مختلف عایق الاستومری لوله ای میباشد ، که با قیمت های عالی و همراه با تخفیفات ویژه می توانید انواع عایق الاستومری رولی و لوله ای را از ما خردد نمایید.

از جمله کاربردهای این عایق می‌توان به عایق لوله های پنج لایه ، عایق  لوله های گرمایش و سرمایش ، عایق نمودن لوله های آب های ساختمان مراکز تجاری و صنایع مختلف و … اشاره نمود.

 

عایق الاستومری لوله‌ای جزو عایق های حرارتی و برودتی طبقه بندی می شود ، که باعث می شود از چگالش در لوله های آب سرد جلوگیری به عمل آید.

همچنین مانع از یخ زدگی آنها نیز میگردد ، لازم به ذکر است که در سیستم های گرمایشی مانع از هدر رفتن انرژی و کاستن دما و گرما می گردد.

 

این عایق سبب صرفه جویی در سیستم ها و دستگاه های سرمایشی و گرمایشی و همچنین تهویه ها نیز می گردد.

عایق الاستومری لوله‌ای به صورت عایق الاستومری لوله‌ای ساده ، عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم و … عرضه می گردد.

 

که نوع ساده عایق لوله ای به منظور عایق کاری در فضاهای بسته و نوع روکش دار آن به منظور عایق کاری در غذاهای بیرونی و با شرایط جوی نامناسب مورد استفاده قرار می گیرد و دارای موادر استفاده بسیار زیادی می باشد.

که بیشتر از این ضخامت ها نیز در شرکت مهار انرژی موجود می باشد که شما عزیزان می توانید جهت به دست آوردن لیست قیمت همراه عایق لوله ای با شماره تماس های ما در ارتباط باشید.

 

یا همچنین می توانید فروشگاه مهار انرژی نیز مراجعه نمایید ، این عایق بسیار انعطاف پذیر است و ضریب انتقال حرارت آن بسیار بسیار اندک می باشد .

استفاده از این عایق لوله ای سبب صرفه جویی در هزینه ها و مصرف انرژی موجب می‌شود و نصب آن بسیار ساده صورت می گیرد.

 

عایق الاستومری لوله ای ساده استحکام بالایی در مقابل نفوذ رطوبت و بخار و رشد قارچ و آتش‌سوزی و مواد شیمیایی و همچنین گرد و غبار و … دارد.

بهترین عایق در صنایع و پتروشیمی و ساختمانی  معروف می باشد ، زیرا هیچ گونه حساسیتی برای برای انسان ایجاد نمی کند .

نصب آن بسیار ساده است و نگهداری و نظافت آن نیز بسیار عالی است و هیچ گونه قارچ و کپک در آن رشد نمی نماید.

 

عایق الاستومری شانه تخم مرغی

 

 انواع عایق های الاستومری
انواع عایق های الاستومری

عایق الاستومری شانه تخم مرغی و یا فوم شانه تخم مرغی دارای ظاهری تخم مرغ شکل می باشد و بیشترین استفاده و توجه به عنوان به دلیل این است که یک عایق صدا و عایق استیک می باشد.

این فوم عایق صوت شانه تخم مرغی و یا عایق آکوستیک دارای خصوصیت های عایق الاستومری های دیگر را دارد مثلاً ضد رطوبت است عایق حرارتی محسوب می‌شود و عایق مناسبی برای محیط هایی هست که رطوبت در آن بسیار زیاد است.

 

همچنین در مقابل فشارهای بسیار زیاد بهترین عایق است اساسی ترین دلیل استفاده و کاربرد از این عایق جلوگیری از از ورود و خروج صدا و صوت می باشد.

که بسیار کاربردی و مورد قرار می گیرد یکی از علت‌های استفاده بسیار زیاد عایق الاستومری شانه تخم مرغی نصب بسیار ساده آن است.

 

که با استفاده از چسبی که در قسمت پشتی آن تعبیه شده است ، به راحتی هر شخصی می تواند این عایق را نصب نماید.

جهت خرید عایق الاستومری شانه تخم مرغی به دست آوردن لیست قیمت های اعلامی شانه تخم مرغی می توانید به کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و یا به فروشگاه مهار انرژی مراجعه نمایید.

 

نمایندگی فروش عایق الاستومری ما شرکت پایدار انرژی پارس می باشد ، که می توانید بهترین و عالی ترین نوع عایق را از این نمایندگی فروش معتبر ما نیز بخواهید.

با مراجعه به فروشگاه مهار انرژی عایق های الاستومری را با بهترین قیمت و همراه با تخفیف های ویژه از ما خریداری نماید.

 

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده عالی ترین و بهترین عایق های الاستومری می باشد و شما عزیزان می توانید بهترین خرید با شرکت با سابقه و معتبر مهار انرژی تجربه نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحو خرید انواع عایق الاستومری از شرکت مهار انرژی پایدار ساز با شماره تلفن های درج شده در بخش زیر در تماس باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

خرید عایق الاستومری
خرید عایق الاستومری
خرید عایق الاستومری
خرید عایق الاستومری
 انواع عایق های الاستومری
انواع عایق های الاستومری
نمایندگی فروش عایق الاستومری
نمایندگی فروش عایق الاستومری
 انواع عایق های الاستومری
انواع عایق های الاستومری
نمایندگی فروش عایق الاستومری
نمایندگی فروش عایق الاستومری
لیست قیمت عایق الاستومری
لیست قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری
لیست قیمت عایق الاستومری
لیست قیمت عایق الاستومری
لیست قیمت عایق الاستومری
لیست قیمت عایق الاستومری
فروش عایق الاستومری
فروش عایق الاستومری
فروش عایق الاستومری
فروش عایق الاستومری
فروش عایق الاستومری
فروش عایق الاستومری
خرید عایق الاستومری
خرید عایق الاستومری

.

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ