ورق آلومینیوم شادولاین

ورق آلومینیوم شادولاین

انواع ورق آلومینیوم از جمله شادولاین و آجدار و ساده و کامپوزیت و رنگی و ذوزنقه ای و … را می توانید با قیمت مناسب از ما بخرید و ورق شادولاین یکی از پر کاربرد ترین ورق ها در صنایع مختلف می باشد.

بهترین و با کیفیت ترین ورق های آلومینیوم شادولاین در برند های مختلف را می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید کنید.

هیچ محدودیتی در زمینه میزان خرید و ارسال کالا از جانب ما وجود ندارد و هر مقدار انواع ورق آلومینیوم که بخواهید در هر شهر و شهرستانی از ایران از ما خرید کنید.

بعد از خرید و پراخت فاکتور مذکور از جانب شما ورق آلومینیومی از انبار به سرعت بارگیری می شود و در محل مورد نظر شما به شما تحویل داده می شود.

در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر در زمینه خرید و فروش انواع ورق آلومینیومی ما یک نمایندگی فروش به نام پایدار انرژی پارس دایر نموده ایم می توانید از محصولات این سایت ما نیز دیدن نماید.

جهت استعلام قیمت روز انواع ورق آلومینیومی می توانید  با دفتر مرکزی ما و یا با شماره تماس های کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

.
دفتر مرکزی : 76 67 25 36 – 021
آقای حیدری: 31 90 296 0912
.
.

قیمت ورق آلومینیوم شادولاین

قیمت ورق آلومینیوم شادولاین

بطور کلی بایستی اعلام کرد قیمت  انواع ورق آلومینیوم از جمله ورق آلومینیوم آجدار ، سینوسی ، ذوزنقه ای ، شادو لاین به طور روزمره تغییر می کند و به هیمن دلیل نمی شود قیمت ثابت و مشخصی را در سایت درج نمود.

اما عواملی همانند ضخامت و سایز سفارشی شما در قیمت نقش بسیاری دارد ، برای اگاهی ازقیمت روز ورق آلومینیوم شادولاین با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

همینطور این ورق صنعتی با داشتن ویژگی های مطلوب بسیار در مورد نمای ساختمان بهترین گزینه می باشد.

برای سقف کاذب و یا این که شیروانی، بسایر عالی است و مطلوب ترین و بهترین مکان برای فروش ورق آلومینیوم شادولاین و سایر ورق ها شرکت مهار انرژی پایدار ساز می باشد.

جهت بررسی بیشتر ضخامت ، برند ، الیاژ ورق آلومینیوم ساده و آجدار به لینک های زیر مراجعه نماید.

.

قیمت ورق آلومینیوم ساده

.

قیمت ورق آلومینیوم آجدار

.

 

انواع ورق آلومینیوم

.ورق سينوسي آلومينيوم

.

1- ورق آلومینیومی ساده

2- ورق سينوسي آلومينيوم

3 – ورق آلومینیوم آجدار

4- ورق آلومینیوم شادولاین

5- ورق آلومینیوم امباس ابری

6- ورق آلومينيوم امباس لوزی

.

ورق آلومینیوم چیست

ورق آلومینیوم شادولاین

در مقالات قبل با خصوصیت های ورق آلومینیوم آشنا شدیم و دریافتیم که‌ این فلز بسیار سبک  وزن ، قابلیت و امکان چکش خوری بالایی دارد.

همچنین این ورق انعطاف پذیری فوق العاده و قیمت مناسب تری نسبت به سایر فلزات دارد ، که این امر سبب شده است که این ورق بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

این ورق ها در سایز و ابعادهای مختلف و ضخامت های گوناگون وجود هستند ، امکان رنگ پذیری نیز دارا هستند ، در آلیاژهای متفاوت و به راحتی یافت می شوند.

امروز با یکی‌ا ز اشکال پرکاربرد این ورق به اسم ورق آلومینیوم شادولاین می باشد ، که به خصوص در معماری و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق آلومینیوم را با اعتنا به کاربردی می خواهند از آن اخذ نمایند، به صورت ها و طرح های متفاوت و در اندازه های مختلف تولید می‌نمایند.

شادولاین ورق ها به صورت موجدار ایجاد می شوند که موجب ارتقا مقاومت آنان می شود.

ورق آلومینیوم شادولاین اکثرا برای تشکیل دادن شیروانی های منزل ها در بخش ها بارانی، مثل استانهای شمالی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید ورق شادولاین

قیمت ورق آلومینیوم شادولاین

این ورق ها در رنگ های متنوع و بشاش مثل آبی رنگ، سبز، قرمز‌رنگ و نارنجی رنگ مو جود می باشند، به این دلیل‌ که قابلیت و امکان رنگ پذیری از روش رنگ پودری الکترواستاتیکی را دارا می باشند.

همچنین طرح های موجدار زیبا و مقاومت بالای ورق آلومینیوم شادولاین آن را برای به کارگیری در شیروانی ها به شایسته ترین مورد تبدیل نموده است.

این ورق در سقف های کاذب و پوشش دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد ، ورق آلومینیوم شادولاین با داشتن ضخامتی ما بین 0.5 تا 0.7 میلیمتر، طرحی مشابه به ذوزنقه ای  دارا است ، و این ماده بهترین گزینه برای شرکت های ساختمانی برای مسقف کردن سقف منازل مسکونی می باشد.

ولی می بایست یادآوری کرد که‌ این ورق به تنهایی عایق وجود ندارد و در کنار آن بایستی از عایق هایی مثل فوم های eps، xps و پشم سنگ ، الاستومری و… به کار گرفت.

لازم به ذکر است که ما فروشنده بهترین و مرغوب ترین عایق ها در سراسر نقاط کشور می باشیم و انواع عایق را می توانید برای اینگونه مصارف از ما خرید کنید.

ورق های آلومینیوم شادولاین در هنگام نصب باهم هم‌پوشانی، اورلپ، دارا‌هستند و بوسیله پیچ سفت می شوند.

نحوه تولید ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم شادولاین

با اعتنا به اینکه ورق بایستی به صورت گالوانیزه وارد دستگاه خواهد شد، در آغاز سطح آن را با روی پوشانده، بعد دسته ای از پوسته ها را روی دستگاه رول فرمینگ قرار داده و آنگاه ورق گالوانیزه را داخل دستگاه قرار میدهند تا با فشار دستگاه  و طرح موجدار روی آن نقش ببندد.

این شیوه اکثر اوقات در دمای اتاق و نهایتا تا 200 درجه سانتی‌گراد انجام می شود ، از این رو در گروه تولید به شیوه نورد سرد جای‌ دارد.

اکثر زمان ها ورق های رنگی شادولاین بعد از این مرحله به کوره رنگ پاشی برده و به طریق الکترواستاتیکی رنگ می گردند.

جهت ثبت سفارش خود و به منظور استعلام قیمت روز ورق مورد خود و ارسال فاکتور با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

..

.
دفتر مرکزی : 76 67 25 36 – 021
آقای حیدری: 31 90 296 0912
.

.

.
.
خرید ورق آلومینیوم شادولاین
خرید ورق آلومینیوم شادولاین

 

 

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.