ورق سينوسي آلومينيوم

 ورق سينوسي آلومينيوم

مهار انرژی فروشنده ورق سينوسي آلومينيوم با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سراسر نقاط کشور می باشد و خرید ورق سینوسی آلومینیوم با شرکت ما تجربه نماید.

جهت خرید ورق سینوسی از شرکت مهار انرژی پایداز ساز در در سراسر نقاط کشور از جمله : تهران ، اصفهان ، مشهد ، اراک ، شیراز ، کرج ، قم ، بندرعباس و … با شماره تماس های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

ورق های آلومينيوم موجود در شرکت مهار انرژی از بهترین و عالی ترین برند ها از جمله : نورد ارک ،  پارس آلومان کار ، آلومینیوم پارس و … می باشد.

هر نوع ورق آلومینیوم با برند مورد نظر خود و ضخامت و حالت ( شیت و ورل ) با آلیاژ های مختلف را با بهترین قیمت می توانید از شرکت ما خرید کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن در شهر و شهرستان خود تحویل بگیرید.

در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر شرکت مهار انرژی یک نمایندگی فروش در زمینه فروش ورق آلومینیوم ، به نام پایدار انرژی پارس دایر نموده است.

که شما عزیزان جهت اشنایی بیشتر با این محصول می توانید به سایت پایدار انرژی پارس مراجعه نماید و با انواع محصولات شرکت ما آشنا شوید.

..

.
دفتر مرکزی : 76 67 25 36 – 021
آقای حیدری: 31 90 296 0912
.

.

.
.

قیمت ورق سينوسي آلومينيوم

قیمت ورق سينوسي آلومينيوم
قیمت ورق  آلومينيوم

در خصوص قیمت ورق سینوسی آلومینیوم نمی توانیم لیست قیمت مشخص و دقیقی را در سایت درج کنیم چرا که لیست قیمت مشخصی برای این محصول موجود نیست.

دلیل این امر نوسان بسیار زیاد ارز در کشور و افزایش بسیار زیاد قیمت آلومینیوم در کشور می باشد ، که از قیمت روز ورق سینوسی آلومینیومی معذوریم.

شما کاربران و خریدارن گرامی می توانید به منظور استعلام قیمت روز انواع ورق آلومينيوم با شمار تماس شرکت و یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

به محض تماس از جانب شده قیمت روز ورق مورد نظر شما در قالب فاکتور برای شما ارسال می گردد و بعد از تایید و پرداخت شما ، در کوتاه ترین زمان ممکن ورق آلومینیومی خریداری شده برای شما ارسال می گردد.

شایان ذکر است که زمان ارسال محصول در شهر و استان تهران طی یک روز کاری و در سایر شهر و استان های دیگر طی دو روز کاری می باشد.

ورق آلومينيوم ساده و ورق آلومينيوم آجدار ما دارای لیست قیمت می باشد ولی این لیست های قیمت این ورق ها نیز ثابت نیست و دچار نوسان و تغییر می شود.

جهت بررسی بیشتر ضخامت ، برند ، الیاژ ورق آلومینیوم ساده و آجدار به لینک های زیر مراجعه نماید.

.

قیمت ورق آلومینیوم ساده

.

قیمت ورق آلومینیوم آجدار

.

 

انواع ورق آلومینیوم

.ورق سينوسي آلومينيوم

.

1- ورق آلومینیومی ساده

2- ورق سينوسي آلومينيوم

3 – ورق آلومینیوم آجدار

4- ورق آلومینیوم شادولاین

5- ورق آلومینیوم امباس ابری

6- ورق آلومينيوم امباس لوزی

.

ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم
ورق آلومینیوم

در عصر کنونی صنعت به موادی نیاز دارد که خاصیت فوق العاده و مخصوصی داشته باشند، مثل ورق آلومینیوم و آلیاژ‌های آن.

عنصر آلومینیوم منجر به گسترش بهره بری  می گردد. ورق آلومینیوم ، یکی از پُرمصرف‌ترین ورق‌های فولادی می باشد که از محصول فلز بوده و دارنده مقاومت و وزن اندک هست.

در این مقاله قرار است در ارتباط با  این قضیه که ورق آلومینیوم چیست و چه کاربردهایی در صنعت دارد سخن بگوییم. پس ما را همراهی کنید …

.
روش تولید ورق آلومینیوم

ورق سينوسي آلومينيوم
ورق سينوسي آلومينيوم

ورق آلومینیوم به صورت بدون واسطه و مستقیم از شمش آلومینیوم بوسیله فرایند نورد گرم تولید و ساخته می شود.

در این روند، آغاز شمش آلومینیوم در دمای بسیار بالا گرم می شود و سپس با مقصود ارتقا ارتفاع، از بین غلتک‌ها عبور داده می شود و در بخش ، ضخامت ورق آلومینیوم کاسته می گردد.

بعد از سرد شدن ، به صورت ورقه ای و شیت تولید و به فروش می رسد ، می توانید بهترین محصول را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بخواهید.
آلومینیوم، وزن بسیار سبکی دارد و نسبت به بقیه ورق‌ها از مقاومت عالی و بالایی را شامل می شود.

این نوع ورق ، شکل پذیری خیلی عالی داشته و دارنده سطحی درخشان، صاف و یک دست می باشد. ضمن این مفاد ، ورق آلومینیوم در قبال خوردگی و زنگ‌ زدگی مقاوم می باشد.

.

کاربرد ورق آلومینیوم

ورق سينوسي آلومينيوم
ورق سينوسي آلومينيوم

صنایع حمل‌ و‌ نقل
مخزن های نگه دارنده سوخت (در دمای های مختلف)
ریل‌‍‌های راه آهن
صنعت های نظامی
تولید و ساخت انواع اسباب خانگی (مانند اجاق)
صنعت داروسازی
صنایع ساختمانی و عمرانی

شایان ذکر است که فلز آلومینیوم در ساختمان‌سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، از جمله موارد به کار گیری و استفاده از این ورق ها می شود به گونه های مختلف آلاچیق، گونه های مختلف درها، نمای ساختمانی، ناوادن‌ها، اشکال چفت‌و‌بست و همینطور قفل‌ها  و … اشاره نمود.

جهت خرید انواع ورق آلومینیوم از قبیل : ورق آلومینیوم ساده ، ذوزنقه ای ، سینوسی ، آجدار ، شادولاین ، آمباس ابری ، امباس لوزی و ورق آلومینیوم کامپوزیت و رنگی و نازک و … می توانید طی ساعت های و روزهای کاری با شماره تماس های درج شده در بخش زیر در تماس باشید.

.
دفتر مرکزی : 76 67 25 36 – 021
آقای حیدری: 31 90 296 0912
.

.

.
.
قیمت ورق سينوسي آلومينيوم
قیمت ورق سينوسي آلومينيوم
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.