عایق الاستومری فویلدار

عایق الاستومری فویلدار

عایق الاستومری فویلدار

عایق الاستومری فویلدار

بهترین عایق الاستومری فویلدار را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز تهیه و خرید نماید با استفاده از وب سایت ما می توانید عایق الاستومری فویلدار را در سایز های مختلف خرید نماید و درب محل مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

انواع عایق الاستومری را می توانید از مهار انرژی پایدار ساز بخواهید که این عایق در سایز ها و ابعاد مختلف در شرکت ما موجود می باشد.

جهت استعلام قیمت روز انواع عایق می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید تا پیش فاکتور عایق الاستومری مورد نظر برایتان ارسال شود.

همچنین می توانید جهت خرید اینترنتی عایق الاستومری به فروشگاه مهار انرژی مراجعه نماید و با انواع محصولات ما آشنا شوید و بعد از بررسی تک تک محصولات ما خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.
خرید اینترنتی عایق الاستومری

.

.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

 

انواع عایق الاستومری مهار انرژی 

عایق الاستومری فویلدار

.

.

قیمت عایق الاستومری فویلدار

قیمت عایق الاستومری فویلدار

قیمت عایق الاستومری فویلدار ( عایق الاستومری 13 میل روکش آلومینیوم 130 میکرون ) در هر متر مربع : 189.000 تومان می باشد.

که متراژ هر رول عایق الاستومری فویلدار 14 متر مربع می باشد که قیمت هر رول عایق الاستومری فویلدار 13 میل 130 میکرون : 2.884.000 تومان می باشد.

همچنین قیمت عایق الاستومری فویلدار ( عایق الاستومری 16 میل روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح ) در هر متر مربع : 251.000 تومان می باشد.

که متراژ هر رول عایق الاستومری فویلدار 12 متر مربع می باشد که قیمت هر رول عایق الاستومری فویلدار 16 میل 130 میکرون مسلح :3.283.000 تومان می باشد.

قیمت های درج شده در سایت ثابت نمی باشد و به علت نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت انواع عایق الاستومری نیز تغییر می کند.

در نتیجه به منظور استعلام قیمت روز انواع عایق الاستومری یا با کارشناسان واحد فروش مهار انرژی تماس حاصل فرمایید و با به فروشگاه مهار انرژی پایدار ساز مراجعه نماید.

عایق الاستومری رولی روکش آلومینیوم 

عایق الاستومری فویلدار

قیمت عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم ترک 13 میلیمتر 170 میکرون مسلح به ازای هر متر مربع برابر است با : 190.000 تومان.

که قیمت هر رول عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم ترک 13 میلیمتر 170 میکرون مسلح 2.899.000 تومان می باشد.

همان گونه که گفته شده در بخش بالا امکان دارد که قیمت ها تغییر کنید و شما خریداران و کاربران گرامی جهت استعلام قیمت روز عایق فویلدار با کارشناسان فروش مهار انرژی در تماس باشید.

بهترین و با کیفیت ترین عایق های الاستومری فویلدار یا روکش آلومینیوم را از مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش عایق الاستومری ما پایدار انرژی پارس بخواهید.

خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری
خرید عایق الاستومری

با کیفیت ترین خرید عایق الاستومری در انواع مختلف ( عایق الاستومری لوله ای ، عایق الاستومری رولی ، عایق الاستومری شانه تخم مرغی ) را در سایز و ضخامت های مختلف از شرکت ما بخواهید.

بهترین خرید عایق الاستومری کی فلکس ( کافلکس ) و پافلکس را همراه با تخفیفات 20 درصدی و 15 درصدی را با ما تجربه نماید.

لیست قیمت عایق الاستومری k-flex ,  لیست قیمت عایق الاستومری  pa-flex  را می توانید با مراجعه به فروشگاه مهار انرژی بدست آورید.

همچنین با تماس با کارشناسان واحد فروش ما می توانید لیست قیمت انواع عایق الاستومری را بدست آورید و با ارسال پیش فاکتور از جانب ما نسبت به خرید مورد نظر خود اقدام نماید.

خرید انواع عایق الاستومری ( لوله ای ، رولی ، شانه تخم مرغی ) را با ما تجربه نماید و از تخفیفات ویژه فروش ویژه ما برخوردار شوید.

فروش عایق الاستومری

فروش عایق الاستومری
فروش عایق الاستومری

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده انواع عایق الاستومری با قیمت ارزان و همراه با تخفیف در سراسر نقاط کشور می باشد و فروش عایق الاستومری در همه شهرها و شهرستانهای ایران صورت می پذیرد.

بعد از فروش عایق الاستومری به شما عزیزان با سرعت بسیار عایق الاستومری خریداری شده برای شما توسط باربری ارسال می گردد.

اگر در تهران و شهرستان های تهران هستید ، عایق الاستومری شما طی یک روز کاری بدست شما عزیزان خواهد رسید.

اگر که در شهرستان های دیگر ایران از جمله : مشهد ، تبریز ، قم ، کرج ، اصفهان ، شیراز و … هستید طی دو کاری عایق الاستومری مورد نظرتان درب محل مورد نظر شما تحویل داده می شود.

هیچ محدودیتی در زمینه خرید و ارسال عایق الاستومری از جانب ما وجود ندارد و هر تعداد و سایز و ابعادی که بخواهید می توانید از انواع عایق الاستومری انتخاب و با اطمینان خاطر از شرکت ما خرید کنید.

نمایندگی فروش عایق الاستومری

.

نمایندگی فروش عایق الاستومری
نمایندگی فروش عایق الاستومری

اگر به دنبال نمایندگی فروش عایق الاستومری می گردد تا با اطمینان خاطر عایق الاستومری با کیفیت را خرید کنید ، قطعا مسیر انتخاب خود را درست طی کرده اید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز با یک دهه فعالیت در زمینه انواع عایق : از جمله عایق الاستومری ، عایق پلی یورتان ، عایق الیاف سرامیک و … برترین نمایندگی فروش عایق در ایران محسوب می شود.

که تمامی عایق های ما همراه با تخفیفات 15 الی 20 درصدی و پایین تر از شرکت های دیگر به فروش می رسد.

بهترین شرکت و نمایندگی فروش عایق الاستومری را برای خرید عایق خود انتخاب کنید و با انتخاب ما از محصولات با کیفیت و مرغوب ما بهره مند شوید.

عایق الاستومری

.

عایق الاستومری
عایق الاستومری

عایق الاستومری دارای ساختار سلول بسته می باشد و این نوع عایق ، یک عایق حرارتی و برودتی می باشد.

در صنایع و  تاسیسات و صنایع پتروشیمی  به شکل  بسیار زیادبه کار گرفته می شود و امروزه طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

این عایق الاستومریک ، جایگزین خیلی خوبی به منظور عایق های قدیمی مثل پشم شیشه است.

چراکه به علت خصوصیات های ویژه این عایق از جمله : سهولیت در نصب، تنوع بسیار زیاد ضخامت و ابعاد و قابلیت استفاده در مکان های داخلی و خارجی ، طیف عملکردی گسترده  را فراهم کرده است.

عایق های الاستومری دارای یک پوسته مستحکم می باشند که در مقابل پاره شدن ، تماس های محیطی و شرایط سخت محیطی مستحکم می باشد و در عین حال دارای انعطاف پذیری زیادی برای عملیات نصب دارد.

به دلایل یاد شده بالا عایق الاستومری جزو عایق های بسیار پرطرفدار و محبوی در صنعت ساختمانی و پالایشگاهی و پتروشیمی و … شده است.

عایق های الاستومری رولی با در نظر داشتن کاربردهای آنها در انواع عایق الاستومری رولی ساده کافلکس ، عایق الاستومری پشت چسبدارکافلکس ، عایق الاستومری رولی ساده پافلکس ، عایق الاستومری پشت چسبدار پافلکس ، عایق الاستومری رولی روکش آلومینیوم پافلکس ، عایق الاستومری رولی روکش آلومینیوم کافلکس و … در شرکت ما موجود می باشد.

جهت خرید انواع عایق الاستومریک می توانید به وب سایت فروشگاهی ما مراجعه و خرید اینترنتی عایق الاستومری خود را انجام دهید و یا جهت خرید تلفنی با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

 

 

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ