قیمت عایق صوتی روکار

قیمت عایق صوتی روکار

قیمت عایق صوتی روکار

در این مقاله به قیمت عایق صوتی روکار الاستومری شانه تخم مرغی می پردازیم و قیمت عایق صوتی روکار را به طور کامل بیان می کنیم و می توانید بهترین قیمت عایق صوتی را از ما بخواهید. شرکت ما فروشنده بهترین عایق الاستومری در کشور است که هیچ محدویتی در زمینه خرید و ارسال عایق های خریداری شده از جانب شرکت ما وجود ندارد.

در هر شهر و شهرستانی که هستید می توانید عایق صوتی روکار را از ما خرید نماید. ما فروشنده عایق الاستومری در تهران، کرج، قم، مشهد، اصفهان، شیراز، کرمان، ارومیه، تبریز، بوشهر و … هستیم. به محض تماس شما عایق الاستومری مورد نظرتان در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می گردد. باکیفیت ترین عایق الاستومری شانه تخم مرغی را از ما بخواهید و قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی را از لینک درج شده بدست آورید.

قیمت هر متر مربع عایق صوتی روکار شانه تخم مرغی 19 میلیمتر بدون چسب 495.000 تومان، فروش متری نداشته و فروش این عایق صوتی به صورت رولی و هر رول 8 متر مربع است. قیمت هر رول عایق صوتی روکار 3.960.000 تومان می باشد.

هر متر مربع عایق صوتی روکار شانه تخم مرغی 19 میلیمتر چسبدار ساده 588.500 تومان، فروش متری نداشته و فروش این عایق صوتی به صورت رولی و هر رول 8 متر مربع است. قیمت هر رول عایق صوتی شانه تخم مرغی 4.708.000 تومان می باشد.

هر متر مربع عایق صوتی روکار شانه تخم مرغی 19 میلیمتر چسبدار مسلح 605.000 تومان، فروش متری نداشته و فروش این عایق صوتی به صورت رولی و هر رول 8 متر مربع است. قیمت هر رول عایق صوتی شانه تخم مرغی 4.840.000 تومان می باشد.

هر متر مربع عایق صوتی روکار شانه تخم مرغی 25 میلیمتر بدون چسب 605.000 تومان، فروش متری نداشته و فروش این عایق صوتی به صورت رولی و هر رول 6 متر مربع است. قیمت هر رول عایق صوتی شانه تخم مرغی 3.630.000 تومان می باشد.

هر متر مربع عایق صوتی روکار شانه تخم مرغی 25 میلیمترچسب دار ساده 698.500 تومان، فروش متری نداشته و فروش این عایق صوتی به صورت رولی و هر رول 6 متر مربع است. قیمت هر رول عایق صوتی شانه تخم مرغی 4.191.000 تومان می باشد.

هر متر مربع عایق صوتی روکار شانه تخم مرغی 25 میلیمتر چسب دار مسلح 715.000 تومان، فروش متری نداشته و فروش این عایق صوتی به صورت رولی و هر رول 6 متر مربع است. قیمت هر رول عایق صوتی شانه تخم مرغی 4.290.000 تومان می باشد.

(( توجه توجه: قیمت عایق الاستومری صوتی درج شده در بخش بالا به هیچ عنوان ثابت نیست و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییر و نوسان بسیاری شده و شما کاربران گرامی جهت بدست آوردن قیمت روز عایق الاستومری شانه تخم مرغی می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

.

قیمت عایق صوتی روکار
عایق صوتی روکار

.

قیمت روز عایق صوتی روکار

قیمت روز عایق صوتی روکار را می بایست با تماس کارشناسان فروش ما بدست آورید، قیمت عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی به دلیل نوسان ارز در کشور دچار نوسان و تغییرات بسیار می شود و از این رو نمی شود قیمت دقیق را در این وب سایت درج نمود و ساده ترین شیوه جهت بدست آوردن قیمت عایق صوتی تماس با کارشناسان فروش شرکت مهار انرژی پایدار ساز است.

شرکت ما  مستقیما عایق الاستومری را از تولید کنندگان عایق الاستومری تهیه می کنیم و از این رو قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی ما بسیار مناسب و در عین حال بسیار با کیفیت است. همواره شرکت ما نماینده فروش برترین برندها های عایق الاستومری از جمله: عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری سوپر فلکس و عایق الاستومری سانا و … هستیم.

مرغوب ترین و با کیفیت ترین عایق های الاستومری در انواع گوناگون از جمله عایق الاستومری رولی، عایق الاستومری شانه تخم مرغی ( عایق صوتی روکار ) عایق الاستومری لوله ای و … را از ما بخواهید. در ضخامت های گوناگون متناسب با کار خود می توانید بهترین عایق را برای عایق کاری خود انتخاب کنید و بهترین قیمت عایق صوتی روکار را از شرکت ما و نمایندگی های فروش عایق الاستومری ما به نام پایدار انرژی پارس بخواهید.

 

مزیت عایق صوتی روکار

  1. کاهش نویز و صداهای اضافه محیط : با استفاده از عایق کاری صوتی روکار می توانیم به اندازه قابل توجهی صدا های اضافه از محیط و نویز را کاهش دهیم.
  2. بهبود کیفیت صدا در استودیو های ضبط موسیقی : در اغلب استودیو های ضبط موسیقی از عایق صوتی روکار استفاده می شود و می توانید بهترین قیمت عایق صوتی روکار را از ما تهیه و خرید نماید.
  3.  حفظ حریم شخصی : با عایق کاری درست و اصولی می شود صوت و صداهای اضافه را کاهش داد و حریم شخصی افراد در این رابطه نیز حفظ می شود.
  4. حفظ سلامت : صدای بلند و سر و صدا می تواند بر سلامت انسان تاثیر گذار باشد و باکاهش دادن صداهای بلند سلامت انسان حفظ می شود.
  5. کاهش هزینه های انرژی:  با استفاده از این عایق ها می شود تا اندازه قابل توجهی از عبور صدا  جلوگیری به عمل آورد و هزینه ها کاهش پیدا می شکند
  6. حفظ محیط زیست : بهترین عایق را انتخاب و عایق کاری کنید و به حفظ محیط زیست کمک کنید.
قیمت عایق صوتی روکار
قیمت عایق صوتی روکار

.

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

1- امکان خرید جزیی و عمده انواع عایق الاستومری

2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)

3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق الاستومری

4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق الاستومری به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری

5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق

6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر

7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان

8- فروش با کیفیت ترین انواع عایق الاستومری

9- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور

11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی

12- فروشنده بهترین نوع انواع عایق الاستومری از جمله: عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری سوپرفلکس و عایق الاستومری ترک و ایرانی و …

13- نماینده فروش عایق الاستومری سانا در کشور

14- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما

15- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین

16- تحویل فوری محصول خریداری شده

 

کلام پایانی

شرکت مهار انرژی فروشنده عایق الاستومری صوتی روکار با بهترین قیمت است و بهترین قیمت عایق صوتی روکار را می توانید از ما و نمایندگی های عایق الاستومری ما بخواهید. دفتر مرکزی فروش ما در استان تهران و شهرستان ورامین واقع شده است. ولی هیچ محدودیتی در زمینه ثبت سفارش از جانب شرکت ما وجود نداشته و ندارد. هر نوع عایق الاستومری اعم از رولی، شانه تخم مرغی و لوله ای که بخواهید را می توانید از شرکت ما بخواهید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان فروش ما می توانید همه روزه و در ساعت ها اداری با ما در تماس باشید.

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ