قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

بهترین و ارزان ترین قیمت پلی یورتان ایزوسیانات و یا همان پلی یورتان دو جزیی را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بخواهید و بهترین خرید عایق پلی یورتان را برای خود به ارمغان بیاورید.

شرکت مهار انرژی فروشنده انواع عایق پلی یورتان در سراسر نقاط کشور می باشد و هر گونه پلی یورتان از جمله :

پلی یورتان پاششی ، کپسول پلی یورتان ، ورق پلی یورتان ، پلی یورتان تخته ای ، پلی یورتان ایزوسیانات و یا دو جزیی و … را که بخواهید می توانید با ارزان ترین قیمت از ما خرید کنید.

 

قیمت خرید پلی یورتان ایزوسیانات دو جزیی به روز می باشد و شما عزیزان می بایست جهت استعلام قیمت روز پلی یورتان ایزوسیانات دو جزیی با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

اما قیمت حدودی پلی یورتان از 170.000 الی 180.000 تومان می باشد ، که این قیمت ها نیز دچار نوسان و تغییرات بسیار زیاد می شود.

 

در نتیجه بهترین شیوه استعلام قیمت روز عایق پلی یورتان در انواع مختلف تماس با کارشناسان فروش ما می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع پلی یورتان و نحو خرید و بدست آوردن لیست قیمت عایق پلی یورتان در ساعت ها و روزهای اداری با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

قیمت پلی یورتان و ایزوسیانات

قیمت پلی یورتان و ایزوسیاناتبهترین و با کیفیت ترین نوع پلی یورتان را با قیمت ارزان و مناسب را می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش عایق پلی یورتان ما ، پایدار انرژی پارس بخواهید.

پلی یورتان ها دسته‌ای از مواد می باشد که از شیوه واکنش یک پلی ال (الکلی با بیش از 2 گروه هیدروکسیل واکنش پذیر در هر مولکول) با دی ایزوسیانات یا ایزوسیانات پلیمری در کنار کاتالیزورها و مواد افزودنی مورد نیاز ساخته می شود.

 

از این رو که به منظورساخت پلی یورتان از انواع متعدد دی ایزوسیانات ها و طیف بسیاری از پلی ال ها به کار گرفته می شود ، می‌ شود طیف وسیعی از مواد را ساخت و در موارد بسیار مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

سعی کنید که در هنگام خرید عایق پلی یورتان و یا سایر عایق های دیگر پلی یورتان ، از معتبرترین مراکز و نمایندگی های فروش بهترین و با کیفیت ترین پلی یورتان را خرید نماید.

 

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده انواع عایق ، از جمله عایق و فم پلی یورتان می باشد ، که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خرید و فروش انواع عایق پلی یورتان در سراسر نقاط کشور فعالیت می نماید.

در نتیجه شما کاربران و مشتریان گرامی می توانید بهترین و با کیفیت ترین پلی یورتان ها را با قیمت عالی و همراه با تخفیف از ما خرید کنید.

.

ایزوسیانات و فوم پلی یورتان چیست

 قیمت پلی یورتان ایزوسیانات
قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

از ایزوسیانات‌ و پلی ال ها به عنوان ماده اساسی سازنده فوم پلی یورتان در صنعت های متعدد از قبیل : صنعت ماشین سازی ، صنایع پروشیمی و صنایع ساختمانی  و … مورد استفاده قرار می گیرد.

این 2 ماده به دلیل واکنش‌ شیمیایی به شکل فوم ساخته می شود ، در اصل ایزوسیانات ماده نخستین محصول های پلی یورتان می باشد.

 

فوم پلی یورتان در تولید تعداد زیادی  از وسیله ها امروزه ما مورد استفاده قرار می گیرد ، و جزو پر کاربرد ترین نوع فوم ها محسوب می شود.

از این رو پلی یورتان تاثیر بسیار زیادی در زندگی روزمره ما ایفا می کند و شما عزیزان انواع پلی یورتان را می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید کنید.

.

فوم پلی یورتان

فوم پلی یورتان
فوم پلی یورتان

پلی یورتان یکی از ماده های کاربردی در صنعت های متعدد می باشد و همه روزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

ازساخت تشک ها  تا ساخت مبل ها و صندلی خودرو موارد بسیار زیاد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

فوم پلی یورتان حتی درتولید وسیله های روزمره ما نیز نقش دارد ، مثل : اسنفج ظرفشویی تا عایق های صوتی و فیلترها و … .

 

این فوم های پلی یورتان به مرور زمان ویژگی های خود را از دست نداده و دچار تغییر حالت و فرم نمی شود و آسیب نیز نمی بیند و همچنین بسیار منعطف و شکل پذیر است.

با تغییر دادن میزان مخلوط شدن این ماده درجه نرمی و یا سختی فوم متغیر می شود. در قیاس با بقیه ماده ها از نظر زمانی ، موارد استفاده و همچنین قیمت بسیار مناسب می باشد.

 

به منظور ساخت  فوم پلی یورتان بسیار با کیفیت می بایست تعدادی افزودنی کاربردی نیز به این فوم ها اضافه گردد ، تا یک فوم با کیفیت و مرغوب حاصل شود.

پلی یورتان از دسته بندی های پلیمرها است که به 3 بخش فوم های نرم، فوم های نیمه نرم و فوم های سخت طبقه بندی می شود.

 

فوم نرم

فوم هایی می باشند که هوا به آسانی از در بین آنها جریان دارد ، این فوم ها مصرف زیادی در صنایع مختلف داشته و خیلی مقاوم و سبک می باشند.

اما اگر در معرض اسیدها و بازهای قوی باشند ، از مقاومت آن‌ها کم خواهد شد و همچنین  در صورتی که برابر نور خورشید قرار داده شوند رنگشان تغییر می کند.

خیلی سبک می باشد و زن اندکی داشته و همچنین دانسیته این پلی یورتان  بین سی و پنج تا پنجاه و پنج کیلوگرم بر مترمکعب می باشد.

فوم نیمه نرم

اگر تغییراتی در بافت شان به وجود آید  سختی و ویژگی های  این نوع فوم ها نیز دچار تغییر می شود .

این گونه فوم ها  آب را به خود جذب می‌ نمایند ولی به هیچ عنوان رطوبت را جذب نمی کنند. و یک نوع عایق رطوبتی نیز محسوب می شوند.

فوم سخت

فوم های سخت پلی یورتان در صنایع متعدد به کار گرفته می شود ، به عنوان مثال در صنایع ساختمانی در داخل دیواره فلز مورد استفاده قرار می گیرد.

درصنعت های دیگر هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، از جمله : عایق بندی درب و بدنه یخچال و فریزر، ساخت داشبورد و ضربه گیر های خودرو ها و همچنین در ساخت ساندویچ پنل ها و صنعت کشتی سازی و … .

کاربردهای فوم پلی یورتان

 قیمت پلی یورتان ایزوسیانات
قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

همان گونه که در بخش ها فوق به آن اشاره شد فوم پلی یورتان در مبلمان و فوم صندلی ، صنایع ساختمانی و … به کار گرفته می شود.

فوم سخت هم در عایق نمودن دیوارها و سقف ساختمان ها به کار گیری می شود.

ضمنا از قبیل موارد استفاده پلی یورتان می شود به ترمو پلاستیک در تجهیزات و وسایل پزشکی و ضمنا استفاده در کفپوش و قطعات خودرو و حتی به عنوان آب بند و درزگیر یاد کنیم.

مزیت فوم پلی یورتان

  •  قیمت پلی یورتان ایزوسیانات
    قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

    دارای حالت چسبندگی بسیار زیاد

  • بسیار منعطف و انعطاف پذیر است
  • جزو ماده های غیر سمی محسوب می گردد
  • وزن اندکی دارد
  • رطوبت و اب در آن نفوذ نمی کند
  • استحکام زیاد در مقابل تغییرات حرارت و دما های زیاد
  • سبب بهینه سازی و مانع هدر رفتن انرژی می گردد
  • در گذر زمان دچاره خوردگی نمی شود
  • در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد
  • بعد از خشک شدن این نوع عایق و فوم ها می شود آنها را رنگ کرد

معایب فوم پلی یورتان

 قیمت پلی یورتان ایزوسیانات
قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

در زمان کار کردن با فوم عایق پلی یورتان گازی در اطراف پخش خواهد شد و برای سلامتی شخص ضرر دارد و می بایست با لباس مخصوص و ماسک مخصوص این کار این عمل انجام شود.

این فوم ها برای فضاهایی که احتیاج به تعمیر یا بازسازی نداشته به کار گرفته می شود. چرا که در صورت چسبیدن به سطوح نمی شود آن را پاک و یا آن را از سطح مورد نظر جدا نمود.

جزو دسته مواد تجدید ناپذیر می باشد ، چرا که فرآیند بازیافت این فوم ها بسیار بسیار طولانی می باشد.

 

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

 قیمت پلی یورتان و ایزوسیانات
قیمت پلی یورتان و ایزوسیانات
خرید پلی یورتان
خرید پلی یورتان
فروش پلی یورتان
فروش پلی یورتان
فروش پلی یورتان
فروش پلی یورتان
قیمت پلی یورتان
قیمت پلی یورتان
 قیمت پلی یورتان و ایزوسیانات
قیمت پلی یورتان و ایزوسیانات

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عماد نویدی
عماد نویدی
6 ماه قبل

من مناسب‌ترین و ارزان‌ترین قیمت پلی اورتان رو از شرکت شما دیدم و قیمت شما نسبت به کیفیت عایق‌هاتون واقعاً عالی بود و همچنین پروژه من رو در شهر رامسر عایق کاری کردیم و کیفیت کارتون درجه یک بود

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ