پشم سنگ تخته ای اصفهان

پشم سنگ تخته ای اصفهان

پشم سنگ تخته ای اصفهان

پشم سنگ تخته ای اصفهان
پشم سنگ تخته ای اصفهان

همانگونه که مطلع هستید شرکت مهار انرژی پایدار ساز در سراسر نقاط کشور از جمله اصفهان به فروش انواع عایق پشم سنگ از جمله عایق پشم سنگ تخته ای در اصفهان می پردازد.

هیچگونه محدودیتی در زمینه فروش و ارسال عایق پشم سنگ تخته ای اصفهان وجود ندارد و شما عزیزان میتوانید در هر منطقه و شهرستانی از ایران که هستید جهت خرید انواع عایق پشم سنگ با ما تماس بگیرید.

 

به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور و افزایش قیمت ها به صورت همه روزه قیمت ثابت و مشخصی در زمینه عایق پشم سنگ تخته ای و سایر عایق های پشم سنگ در این وبسایت درج نشده است.

شما عزیزان می بایست جهت استعلام قیمت روز و دقیق عایق پشم سنگ با شماره تماس های درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

 

بعد از استعلام قیمت و ارسال پیش فاکتور برای شما مشتری گرامی می توانید نسبت به خرید عایق پشم سنگ مورد نظر خود اقدام نمایید.

به محض تایید و پرداخت فاکتور مذکور و  عایق پشم سنگ در انواع مختلف از شرکت ما عایق خریداری شده از انبار شرکت مهار انرژی به سرعت بارگیری و به شهرستان مورد نظر شما ارسال می گردد.

 

در نتیجه شما عزیزان جهت خرید عایق پشم سنگ تخته ای در اصفهان و سایر شهرستان‌های دیگر فقط یک تماس فاصله دارید.

به محض تماس با شما اطلاعات لازم و جامع در خصوص بهترین خرید عایق در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود عایق پشم سنگ عایق حرارتی ، ضد آتش ، عایق صوت و عایق رطوبتی و … می باشد.

 

در نتیجه اگر قصد عایق کاری ساختمان پالایشگاه ، اداره ، پتروشیمی و … خود را دارید. می توانید عایق ارزان قیمت پشم سنگ را جهت عایق کاری صنعت مورد نظر خود انتخاب نمایید.

بهترین عایق را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بخواهید به دلیل گستردگی و فروش عایق پشم سنگ در اصفهان ما دارای یک نمایندگی فروش پشم سنگ در اصفهان نیز می باشیم.

 

که نام آن شرکت پایدار انرژی پارس است و شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت و همچنین آشنایی بیشتر با محصولات پایدار انرژی پارس از طریق لینک درج شده وارد وب سایت ما شوید.

جزئیات هر محصول را یک به یک ارزیابی نمایید ، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش انواع عایق پشم سنگ تخته ای و سایر عایق های پشم سنگ می بایست با شماره تماس های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید و یا وارد فروشگاه اینترنتی عایق پشم سنگ ما شوید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

.

عایق پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 30

.

عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت

 

عایق پشم سنگ پتویی 5 سانت دانسیته 80

.

عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت

.

عایق پشم سنگی

.

 

روش تولید عایق پشم سنگ تخته ای

 پشم سنگ تخته ای اصفهان
پشم سنگ تخته ای اصفهان

بعد از ذوب نمودن سنگ بازالت در کوره و خارج کردن آن به سرعت بلافاصله ذوب با کمک دمنده های بسیار قوی وارد دستگاه الیاف ساز میگردد.

در همین هنگام رزین مخصوص با ترکیب های ویژه که اغلب آن رزین فنولیک و آب است. به ذوب های درحال پاشش اضافه می شود.

 

به این حالت اصطلاحاً پشم سنگ رزین دار گفته می‌شود. اضافه نمودن رزین به الیاف پشم سنگ سبب چسبندگی بین الیاف می گردد.

که این امر باعث کار قالب گیری را در اصل راحت تر می نماید. بعد از این مرحله پشم سنگ رزین خورده شده بنا به سفارش مشتری با تعیین مشتری و ضخامت مورد احتیاج وارد دستگاه پخت میگردد.

 

به عنوان نمونه عایق پشم سنگ 5 سانت با دانسیته چه ۸۰ تولید می گردد برای هر متر مربع ۴ کیلوگرم پشم سنگ خام رزین دار احتیاج است.

از آنجا که پشم سنگ خام حاوی آب است و بعد از وارد نمودن به دستگاه پخت آب خود را از دست می دهد.

بنابراین معمولا ۱۰ درصد بیشتر از وزن محاسباتی پشم سنگ اضافه می گردد. به عنوان نمونه برای ساختن یک متر پشم سنگ تخته ای ۵ سانت و چهار کیلو و نیم  مواد پشم سنگ استفاده می شود.

انواع عایق پشم سنگ تخته ای 

 پشم سنگ تخته ای اصفهان
پشم سنگ تخته ای اصفهان

عایق پشم سنگ تخته ای به سه صورت در بازار تولید و به فروش می رسد:

1- عایق پشم سنگ تخته ای ساده

2- عایق پشم سنگ تخته ای با روکش کاغذ گرافت

3- عایق پشم سنگ تخته روکش آلومینیوم مسلح

بهترین عایق پشم سنگ تخته ای در انواع مختلف را می توانید از ما خرید نمایید و ابعاد استاندارد ای تولید این محصول ۶۰ در ۱۲۰ سانتی متر است.

البته شرکت مهار انرژی پایدار ساز در این زمینه تا جایی که امکان دارد به سفارش شما عزیزان پشم سنگ تخته ای  به فروش می رساند.

 

در نتیجه جهت استعلام قیمت انواع عایق پشم سنگ تخته ای در اصفهان و در تمامی شهرستانهای ایران می توانید با شرکت مهار انرژی پایدار ساز تماس بگیرید.

عایق تخته پشم سنگ در ضخامت های متفاوت و با دانسیته های مختلف تولید می گردد. مهار انرژی مفتخر است که این محصولات تقریباً در تمامی ضخامت ها و دانسیته ها به مشتریان به فروش برساند.

 

از جمله پرفروش ترین محصولات ما عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت در دانسیته 80 ، 100 و 120 می باشد و همچنین عایق پشم سنگ تخته ای ۵ سانت در دانسیته ۸۰ ۱۰۰ و ۱۲۰ به جهت خرید این عایق های پشم سنگ و سایر عایق های تخته ای در اصفهان میتوانید با ما تماس بگیرید.

 

حداقل ضخامت پشم سنگ تخته ای ۲۵ میلی متر و حداکثر آن ۱۰۰ میلیمتر می باشد. همچنین چگالی و دانسیته آن بین ۵۰ الی ۴۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.

به منظور خرید انواع عایق پشم سنگ و مشاوره در زمینه بهترین خرید عایق پشم سنگ در اصفهان و در تمامی مناطق ایران می توانید همه روزه و در ساعت های اداری با شماره تماس های درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

خرید پشم سنگ تخته ای اصفهان
خرید پشم سنگ تخته ای اصفهان
فروش پشم سنگ تخته ای اصفهان
فروش پشم سنگ تخته ای اصفهان

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ