قیمت عایق الاستومری وان فلکس

قیمت عایق الاستومری وان فلکس

قیمت عایق الاستومری وان فلکس

.

قیمت عایق الاستومری وان فلکس
قیمت عایق الاستومری وان فلکس

شرکت مهار انرژی پایدار ساز یک فروشگاه اینترنتی به منظور خرید آسوده شما کاربران و مشتریان گرامی بنا نهاده است.

که با مراجعه به آن قیمت روز عایق الاستومری وان فلکس را می توانید مشاهده و عایق مورد نظر خود را با هر ضخامتی انتخاب و خرید نماید.

جهت مشاهده قیمت عایق الاستومری وان فلکس و خرید اینترنتی انواع عایق الاستومری بر روی عکس کلیک فرمایید.

.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

در شرکت مهار انرژی پارس انواع عایق الاستومری وان فلکس در سایز های مختلف به فروش می رسد قیمت عایق الاستومری وان فلکس و آریا فلکس اندکی کمی باهم متفاوت هستند.

از نظر قیمت عایق وان فلکس با عایق آریا فلکس کمی تفاوت دارد و قیمت عایق الاستومری آریا فلکس نسبت به قیمت عایق الاستومری وان فلکس 10 درصد گران تر است.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات و تفاوتهای عایق های الاستومریک وان فلکس و آریا فلکس ما را تا انهای مقاله همراهی کنید.

با ما همراه باشید…

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

شایان ذکر است که مشتریان گرامی می توانند به منظور مشاهده برندهای معتبر عایق حرارتی وان فلکس و آریا فلکس ، و مقایسه خصوصیات و مشخصات هر برند و کاربری هر یک از مدل های عایقهای حرارتی الاستومری به لینک زیر مراجعه نمایند.

لیست قیمت عایق الاستومری وان فلکس 
قیمت عایق وان فلکس

 

قیمت عایق الاستومری وان فلکس
قیمت عایق الاستومری وان فلکس

عایق الاستومری وان فلکس

عایق حرراتی الاستومری وان فلکس نوعی عایق الاستومریک است که در 2 نوع عایق رولی و عایق لوله ­ای وجود دارد و خرید و فروش می شود.

عایق حرارتی الاستومری در انواع مختلف وجود داشته و به صورت زیر است :

عایق حرارتی الاستومری وان فلکس ساده  و عایق حرارتی الاستومریک وان فلکس  و عایق حرارتی الاستومریک وان فلکس روکش­ دار آلومینیومی.

همچنین این عایق های وان فکس درضخامت­ های مختلف وجود دارد از ضخاماهای 6- 9- 13- 19- 25- 32- 50 میلی­متر تولید و به فروش می رسد.

عایق حرارتی وان فلکس الاستومریک به دو دسته NBR  عایق الاستومریک    و عایق الاستومریک EPDM  طبقه بندی می گردد و که از جهت شکل ظاهری بسیار شبیه به یکدیگر هستند.

.

عایق حرارتی وان فلکس رولی

عایق حرارتی وان فلکس در نوع رولی هم موجود و به فروش می رسد و عایق های حرارتی الاستومری وان فلکس رولی به صورتهای زیر موجود و به فروش می رسد :

عایق رولی ساده و عایق رولی پشت چسب دار و عایق رولی  با روکش آلومینیوم و عایق  پشت چسب دار با روکش آلومینیوم و عایق رولی صوتی یا آکوستیک دسته بندی می گردد.

.

از عایق حرارتی وان فلکس رولی ساده پشت چسب داربه جهت سرعت بخشیده درامورعایق کاری در دستگاه ­های تهویه مطبوع در مکانهای بسته استفاده می شود.

همچنین از نوع عایق رولی روکش آلومینیومی عایق حرارتی وان فلکس در ضخامت­ های 130 ، 230 و 400 میکرون در دستگاهای تهویه مطبوع در مکانهای با قابلیت استحکام در مقابل نور خورشید استفاده می شود.

.

این نکته را باید در نظر داشته ایم که عرض هر رول عایق حرارتی وان فلکس 1000 mm است.

عایق  الاستومری حرارتی وان فلکس نوع صوتی از نوع2 جداره و ساده در دستگاههای تهویه مطبوع بسته به منظور اولویت عایق­ کاری صوتی به کار گرفته می شود.

.

عایق حرارتی وان فلکس لوله ­ای

عایق الاستومریک وان فلکس لوله­ ای در ضخامت های 6 ، 9 ، 13 ، 25 ، 32 mm درسایزهای 15 mm تا 318 mm مناسب برای لوله ­ای از 1/4 تا 12 اینچ که تا سایز 4 اینچ به شکل قطعه های  لوله ­ای 2 متری و در سایزهای بیشتر به شکل یک متری عرضه می گردد.

عایق حرارتی الاستمر وان فلکس لوله ­ای دارای انواع ساده و با روکش آلومینیومی است  که به منظور مقاومت بیشتر و بهتر دور لوله­ ها از چسب­های مایع مخصوص به کار گرفته می شود.

عایق الاستومری وان فلکس
عایق الاستومری وان فلکس

.

استاندارد عایق وان فلکس

استاندارد عایق حرارتی وان فلکس یا عایق الاستومریک وان فلکس دارای تائیدیه اتحادیه اروپا CEاست.

عایق حرارتی وان فلکسی یا عایق الاستومریک وان فلکسی دارای گواهینامه فنی ازبخش تحقیقات راه ومسکن و شهرسازی ایران است.

.

چسب وان فلکس

چسب وان فلکس
چسب وان فلکس

عایق حرارتی وان فلکس  چسب نیز دارد که برای متصل نمودن عایق و عایق کاری لازم و ضروی است و قیمت چسب عایق وان فلکس را می توانید از بخش زیر مشاهده نمایید :

قیمت چسب وان فلکس

.

به جهت درز بندی عایق حرارتی وان فلکس رولی و عایق حرارتی لوله ­ای دو دور زانوها ، محل شیرها ، درز ورق­ها ولوله­ ها از انواع نوار تیپ درزگیر پشت چسب­دار ویا  نوارPVC ف   ، نوار برزنتی و مسلح نسوز و…. استفاده میشود.

برای انجام عایق کاری عایق حرارتی وان فلکس بدون چسب از چسب­های مخصوص مایع ( چسب عایق الاستومریک وان فلکس ) وان فلکس به کار گرفته می شود.

شرکت مهار انرژی درفروش انواع کانال­های انعطاف پذیر عایق دار و بدون عایق را در انواع  متنوع و متفاوت به همراه لرزه گیر­های نصب (کانکتور) را هم در بین محصولات خود قرار داده است.

قیمت عایق وان فلکس
قیمت عایق وان فلکس

.

مشخصات فنی عایق الاستومری

مشخصات فنی و بازده دمای عملکرد عایق حرارتی وان فلکس از 20-  درجه سانتی­گراد تا 120 درجه سانتی­گراد می باشد.

مقدار و بازده چگالی عایق حرارتی وان فلکس بابر است با  40 تا 67 متر مکعب بر ساعت.

.

 خدمات پس از فروش عایق الاستمری وان فلکس و آریا فلکس

شرکت مهار انرزی داری خدمات پس از فروش و گارناتی محصول خردیاری شده نیز هست و عایق های الاستومری آریا فلکس و وان فلکس را یک سال گارانتی می نماید .

شایان ذکر است که شرکت ما نصب عایق را را در محل مورد نظر شما انجام می دهد و بعد از اتمام کار به صورت کامل وجه را دریافت می نماید.

.

قیمت عایق الاستومری آریا فلکس

قیمت عایق الاستومری آریا فلکس
قیمت عایق الاستومری آریا فلکس

یکی از برندهای پر فروش عایق های الاستومری آریافلکس است که از قسمت قیمت محصولات شرکت می توانید به تفکیک قیمت عایق های آریا فلکس را مشاهده نماید.

شرکت مهار انرژی عرضه کننده و فروشنده انواع عایق حرارتی  الاستومریک آریا فلکس به مشتریان  عزیز در سراسر نقاط کشور می باشد.

به جهت مشاوره و انتخاب عایق حرارتی الاستومریک آریا فلکس و وان فلکس و برای پاسخ دادن به سوالات خود را با کارشناسان مهار انرژی در ارتباط باشید.

.

عایق الاستومریک آریا فلکس 

شما بهترین و معتبرترین عایق الاستومریک در ایران را می دانید کدام برند است ؟
قطعها در زمینه عایق های الاستومریک و خرید این نوع عایق ها عایق های الاستومری آریا فلکس و وان فلکس بهترین عایق های موجود در این زمینه در بازار است که می توان برای خرید انتخاب کنیم.
 عایق الاستومریک، بهترین عایق الاستومریک ، عایق الاستومریک در ایران ، عایق الاستومریک خوب ، قیمت عایق الاستومری ، خرید عایق الاستومریک ، فروشنده عایق الاستومریک.
.
قیمت عایق الاستومری آریافلکس
قیمت عایق الاستومری آریافلکس

در چرخه ساختن تعداد زیادی  از سازه های ساختمانی چه با هدف مسکونی، فروشگاهی و یا صنعتی همواره  عایق کاری یک اصل مهم و استاندارد محسوب می شود.

این اصل می شود  در چرخه های صنعتی هم مورد توجه و در نظر گرفته شود. انتقال مواد در فرایند های صنعتی، تامین خطوط لوله های گرم یا سرد، ایجاد محیط مطلوب در یک سیستم تهویه مطبوع و… مواردی است.

که در آن نیاز به شرایطی می باشد که می بایست کمترین اتلاف انرژی را داشته باشد.

.

عایق الاستومریک یکی از عایق های موجود در بازار می باشد که می شود هدف مهم در تامین یک شرایط مطلوب به منظور انتقال انواع سیالات را بر طرف نماید.

از انواع عایق الاستومریک در تکمیل تعداد  فراوانی از ساختار ها مثل انواع تهویه مطبوع، تبرد، گرمایش، لوله کشی ها، اتصالات کانال های هوا و… به کار برد.

.
عایق الاستومری وان فلکس و آریا فلکس قسمتی از خصوصیات های مثبت عایق الاستومریک به صورت زیر  است : بهترین عایق ، عایق خوب ، بهترین عایق الاستومریک ، خرید عایق الاستومریک ، نصب عایق الاستومریک ، عایق الاستومری ارزان ، عایق الاستومریک ایزیدم ایران.

عایق الاستومریک وزن سبکی دارد و سنگین نیست و به علت قابلیت انعطافپ ذیری فراوانی هم که دارد  به آسانی می شود از آنها به منظور ایزوله نمودن دستگاههای متفاوت به کار برد.

.

قیمت عایق الاستومری آریا فلکس
قیمت عایق الاستومری آریافلکس

 

خصوصیات عایق وان فلکس

عایق الاستومریک فاقد هر نوع مواد مضر و آلرژی زا می باشند به همین علت هنگام به کاربردن از آنها نیازی به دستکش و یا ماسکبه هیچ عنوان نمی باشد.
استحکام عایق الاستومریک در مقابل آتش زیاد است و باعث اتش سوزی نمی شود ، در اصل عایق الاستومری نوعی عایق نسوز می باشد.


عایق الاستومریک قابلیت رنگ پذیری با رنگ روغنی را هم دارد ، در نتیجه در فضا هایی که این عایق در معرض دید است به جعهت زیباتر نمودن ظاهر آن می شود زنگ هم کرد.
استحکام عایق الاستومریک در مقابل رشد قارچ و باکتری بسیار زیاد است.


ساختار عایق الاستومریک به شکل سلول های بسته می باشد و فضای بسته سلول ها با گاز نیتروژن اشباع می شود که همین منظور سبب شده است استحکام عایق الاستومریک در مقابل فشار و جذب رطوبت افزایش پیدا کند.

عایق الاستومری وان فلکس  عایق الاستومریک صوتی مهار انرژی ، عایق الاستومریک مهار انرژی، انواع عایق الاستومریک ، قیمت عایق الاستومری ، دفتر پخش عایق الاستومری ، نصب عایق الاستومریک.

 

قیمت عایق الاستومری وان فلکس
قیمت عایق الاستومری وان فلکس

عایق الاستومری صوتی

یک عایق الاستومریک صوتی مناسب می شود خصوصیات متفاوتی داشته باشد.

یکی از این خوصویت ها خود چسب بودن عایق الاستومری صوتیمی باشد.

نصبراحت و ساده ،  وزن اندک ،  ویژگی آنتی باکتری، مقاومت زیاد در مقابل آلودگی های محیطی و گرد و خاک و مقاومت زیاد در برابرخوردگی ازسایر خصوصیتهای یک عایق صوتی با کیفیت است.

عایق الاستومریک صوتی در 2 نوع عایق الاستومری صاف و عایق الاستومریک صوتی شانه تخم مرغی از انواع عایق صوتی وجود دارد.

.

که در برابر  شکست و جذب صوت  بسیار خوبی و مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. بعضی از این نمونه ها را می شود به عنوان عایق الاستومریک حرارتی هم به کار ببریم.

عایق الاستومری وان فلکس  عایق الاستومریک اغلب در چه مکان‌هایی به کار گرفته می شود ؟

عایق الاستومریک  در مکان های فراوان و متفاوتی به کار گرفته می شود بازده به کارگیری این عایق بسیار زیاد است.

یکی از موارد پر استفاده  برای عایق الاستومریک وان فلکس و آریا فلکس در عمران و ساختن ساختمان است.

اغلب به منظور  عایق‌کاری تاسیسات داخل ساختمان از عایق الاستومریک به کار گرفته می شود.

عایق کاری سیستم های کولر و هم  لوله های آب سرد و گرم در ساختمان ها با عایق‌های الاستومری صورت می پذیرد.

به جهت عایق‌کاری اتصالات لوله‌ها و مخازن و و صنعت خودروسازی عایق الاستومری به کار گرفته می شود.

شایان ذکر است که عایق‌کاری صدا در استودیوهای ضبط صدا، سالن های همایش، سالن‌های تئاترو موسیقی از عایق الاستومری صوتی هم استفاده می گردد.

عایق الاستومری وان فلکس
عایق الاستومری وان فلکس

عایق الاستومری وان فلکس  عایق الاستومریک لوله‌ای با روکش آلومینیوم شرکت مهار انرژی ، انواع عایق الاستومریک ، بهترین عایق الاستومریک ، فروش عایق الاستومریک ، خرید عایق الاستومریک ، انواع عایق الاستومریک.

.

عایق الاستومریک لوله‌ای

عایق الاستومریک لوله‌ای که با روکش آلومینیوم طراحی شده ، خیلی انعطاف‌پذیر و وزن کمی دارد.

ساختار سلول بسته عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم، از این نوع از عایق الاستومریک، یک عایق عالی و کاربردی و ایده‌آل ساخته است.

 عایق الاستومریک لوله‌ای با روکش آلومینیوم به منظور کنترل چگالش در لوله های آب سرد و خطوط تبرید و به جهت جلوگیری از کاستن و هدر رفتن حرارت در دستگاهای گرمایشی به کار گرفته می شود.

.

قیمت عایق الاستومری وان فلکس
قیمت عایق الاستومری وان فلکس

عایق الاستومریک لوله ای وان فلکس

از عایق الاستومریک لوله ای وان فلکس با روکش آلومینیوم،به جهت عایق‌کاری دستگاههای حرارتی و برودتی در لوله کشی و خطوط لوله انتقال سیالات، گازها و … در فضاهای بیرونی و فضاهای داخلی به کار گرفته می شود.

ضخامت روکش آلومینیوم در عایق الاستومریک لوله ای وان فلکس ۱۳۰، ۱۷۰ و ۲۳۰ میکرون می باشد.

همچنین عایق الاستومریک لوله‌ای وان فلکس با روکش آلومینیوم با نخ‌های فایبر گلاس مسلح هم دارد و خصوصیت به بالا رفتن عمر این عایق الاستومریک تا حدود زیادی کمک می نماید.


عایق الاستومریک لوله‌ای وان فلکی و آریا فلکس انوعی دارد که می شود به عایق الاستومریک لوله‌ای ساده، عایق الاستومریک لوله‌ای با روکش پروتکت بلک و سیلور و … نام ببریم.

عایق الاستومر وان فلکس  عایق الاستومریک وان فلکس و آریا فلکس با روکش آلومینیوم و موارد به کارگیری ان ، عایق الاستومریک و انواع آن ، فروش عایق الاستومر ، خرید عایق الاستومریک ، قیمت عایق الاستومری ، نصب عایق الاستومریک ، عایق الاستومریک لوله‌ای ، عایق الاستومریک صفحه‌ای ، عایق الاستومریک ورقه‌ای ، عایق الاستومریک صوتی
قیمت عایق کی فلکس
قیمت عایق کی فلکس

عایق الاستومریک مهار انرژی

عایق الاستومریک با روکش آلومینیوم در اصل عایق الاستومر فاقد پوششی است که دارای موارد به کارگیری گسترده ای می باشد.

در بیشتر موراد به منظور  افزایش کاربرد آن‌ها از روکش آلومینیوم هم به کار گرفته می شود ، عایق الاستومری با روکش آلومینیوم ، دارای انعطاف‌پذیری عالی و فوق العاده ای است.

.

و بهترین مورد به منظور کار های تاسیساتی و عایق‌کاری سیستم‌های حرارتی و برودتی می باشد.

به کاربردن از عایق الاستومریک مهار انرژی در صنایع و تاسیسات متنوع رو به افزایش می باشد.

اصلی ترین علت رونق به کارگیری از عایق الاستومریک  غیر سمی بودن و کارایی این عایق الاستومری در دمای پایین می باشد.

.
 عایق الاستومری روکش آلومینیوم

عایق الاستومری روکش آلومینیوم اغلب دو کاربرد ویژه دارد :

1- مصارف صنعتی 

2- ساختمان‌سازی

وجود ورق آلومینیوم روی عایق الاستومریک سبب می شود تا نور و اشعه های خورشید اثرات مخربی را که بر سایر محصولات دارد، روی این عایق الاستومریک دیگر نداشته باشد.

از عایق الاستومریک به منظور عایق‌کاری لوله ها، مرکزهای صنعتی که نیاز به عایق‌کاری در مکانهای باز و زیر نور خورشید را دارند و …  به کار گرفته می شود.

عایق الاستومریک با روکش آلومینیوم در ضخامت های 130 تا 230 میکرون برطبق  نیاز و محیط های  مورد استفاده تولید و به فروش می رسد.

قیمت عایق الاستومری کی فلکس
قیمت عایق الاستومری کی فلکس

 

 

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ