قیمت پشم سنگ تخته ای

قیمت پشم سنگ تخته ای

قیمت پشم سنگ تخته ای

بهترین و ارزان ترین قیمت پشم سنگ تخته ای را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بخواهید و می توانید با کیفیت ترین عایق پشم سنگ تخته ای را با قیمت مناسب و همراه با تخفیف ویژه فقط با یک تماس تلفنی از ما خرید نماید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز در زمینه فروش انواع عایق پشم سنگ به ویژه عایق پشم سنگ تخته ای ، لوله‌ای ، پتویی ، لحافی و … فعالیت بسیار گسترده‌ای در سراسر نقاط کشور دارد.

شما عزیزان در هر شهر و شهرستانی که هستید می توانید بهترین عایق پشم سنگ تخته ای را در ضخامت های گوناگون از جمله : عایق پشم سنگ تخته ای ۵ سانت ، عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت و … را خرید نمایید.

 

هیچ گونه محدودیتی در زمینه خرید و فروش انواع عایق پشم سنگ از جانب ما وجود ندارد و هر مقدار و ضخامت که بخواهید به سراسر نقاط کشور حتی نقاط دور دست به فروش می رسد.

به محض تماس شما با شرکت مهار انرژی پایدارساز قیمت بروز عایق پشم سنگ  مورد نظر شما در ضخامت تعیین شده به شما در قالب پیش فاکتور ارائه می گردد.

 

بعد از تایید و پرداخت فاکتور مذکور به سرعت عایق پشم سنگ خریداری شده توسط شما از انبار ما بارگیری و به سرعت برای شما ارسال می گردد.

توجه داشته باشید که زمان تحویل اگر در شهر تهران باشید یک روز کاری و در سایر شهرستان‌های کشور طی دو روز کاری تحویل داده می شود.

 

شرکت مهار انرژی پایدار ساز با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش انواع عایق پشم سنگ در انواع مختلف فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد.

یکی از نام آوران این صنعت محسوب می‌شود ، در نتیجه شما با اطمینان خاطر می توانید با شرکت با سابقه معتبر ثبت شده ما هرگونه عایق پشم سنگ و سایر عایق های ساختمانی را بخواهید خرید نمایید.

 

به دلیل فعالیت بسیار گسترده ما در زمینه فروش انواع عایق پشم سنگ ، ما یک نمایندگی فروش عایق پشم سنگ به نام پایدار انرژی پارس نیز داریم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خریدعایق پشم سنگ تخته ای و همچنین مشاوره در زمینه خرید بهترین عایق پشم سنگ می توانید با شماره های ثبت شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت

عایق پشم سنگ پتویی 5 سانت دانسیته 80

عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت

عایق پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 30

 

عایق پشم سنگ زاهدان

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت دانسیته 80 ( قیمت های درج شده براساس هر بسته عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت بوده و هر رول 7.20  ) برابر است با : 342.000 تومان .

عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت دانسیته 100 ( قیمت های درج شده براساس هر بسته عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت بوده و هر رول 7.20  ) برابر است با : 432.000 تومان .

عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت دانسیته 120 ( قیمت های درج شده براساس هر بسته عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت بوده و هر رول 7.20  ) برابر است با : 468.000 تومان .

 

(( توجه توجه : قیمت های درج شده مذکور دچار افزایش می شود و قیمت های به هیچ عنوان ثابت نمی باشد و دلیل این امر نوسان بسیار زیاد ارز در کشور می باشد و قیمت های درج شده صرفا جهت آگاهی نسبی و حدودی شما عزیزان می باشد و به منظور استعلام قیمت روز عایق پشم سنگ می بایست با شماره تماس درج شده در این وب سایت در تماس باشید. ))

 

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت دانسیته 80 ( قیمت های درج شده براساس هر بسته عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت بوده و هر رول 4.32  ) برابر است با : 298.000 تومان .

عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت دانسیته 100 ( قیمت های درج شده براساس هر بسته عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت بوده و هر رول 4.32  ) برابر است با : 380.000 تومان .

عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت دانسیته 120 ( قیمت های درج شده براساس هر بسته عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت بوده و هر رول 4.32  ) برابر است با : 444.000 تومان .

 

(( توجه توجه : قیمت های درج شده مذکور دچار افزایش می شود و قیمت های به هیچ عنوان ثابت نمی باشد و دلیل این امر نوسان بسیار زیاد ارز در کشور می باشد و قیمت های درج شده صرفا جهت آگاهی نسبی و حدودی شما عزیزان می باشد و به منظور استعلام قیمت روز عایق پشم سنگ می بایست با شماره تماس درج شده در این وب سایت در تماس باشید. ))

 

کاربرد عایق پشم سنگ 

 قیمت پشم سنگ تخته ای

از جمله کاربردهای عایق پشم سنگ عایق کاری حرارتی یا صوتی می باشد و اگر به صورت عامیانه بخواهیم تعریف کنیم هر کجا که احتیاج به این باشد که حرارت یا صوت کنترل شود یا از انتقال یا جلوگیری شود از عایق پشم سنگ استفاده می شود.

بسته به مکان و دستگاه و فضای مورد نظر عایق مناسب آن انتخاب می شود عایق سنگ تخته ای به صورت تخته ای ساخته میگردد و ابعاد استاندارد آن ۶۰ در ۱۲۰ سانتیمتر می باشد.

 

اغلب از عایق پشم سنگ تخته ای به عنوان عایق ساختمان جهت دیوار سخت کف به کار گرفته می‌شود و عایق بسیار عالی به جهت هدر رفتن انرژی است .

ضمناً عایقی بسیار قوی به منظور جلوگیری از انتقال صدا بوده و به گونه ای که به کارگیری از عایق پشم سنگ تخته ای در ضخامت و چگالی متناسب سبب می گردد که نزدیک به ۹۹ درصد دما حرارت و صوت عایق کاری شود.

 

با خرید و عایق کاری با استفاده از پشم سنگ می توانید بهترین و عالی ترین عایق حرارتی و عایق صوتی را داشته باشید و یک بهینه سازی عالی برای خود فراهم آورید.

هر نوع عایق پشم سنگ که بخواهید را می توانید فقط با یک تماس تلفنی از شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید نماید و بهترین خرید عایق پشم سنگ را با ما تجربه نماید.

 

کاربرد عایق پشم سنگ در ساختمان 

 قیمت پشم سنگ تخته ای
قیمت پشم سنگ تخته ای

موارد استفاده و کاربرد پشم سنگ در ساختمان به منظور عایق نمودن و عایق کاری و بهترین زمان آن زمان دیوارکشی و در هنگام ساخت ساختمان است.

که  راحت و با هزینه کمتری می توان عایق کاری مورد نظر خود را انجام دهید در هنگام ساخت یک ساختمان از شیوه های متنوع و متفاوتی به منظور عایق کاری ساختمان به کار گرفته می‌شود.

 

می‌توانید پشم سنگ ساختمانی را ضمن اجرای نمای ساختمان استفاده نمایید ، اجرای عایق کاری با به کارگیری از عایق های پشم سنگ نیاز به اجرای سازه های فلزی یا چوبی دارد.

که عایق پشم سنگ در بین دیوار و این ساز قرار گرفته می شود و نمای ساختمان بر روی آن می آید.

به همین دلیل این شیوه را به نام عایق کاری با سازه ساختمان نیز گفته می شود ضمناً عایق پشم سنگ در ساختمان ساختمان ها را در مقابل آتش محافظت می نماید و ایمنی را بسیار بیشتر می کند.

 

چرا که این عایق از سنگ تولید شده که در برابر آتش دارای استحکام بسیار زیادی است ، عایق پشم سنگ یک ماده قابل تنفس می باشد که اجازه می‌دهد و رطوبت از ساختمان خارج شود.

به همین دلیل خطر رشد کپک باکتری نیز در عایق پشم سنگ وجود ندارد و بهترین عایق حرارتی و صوتی جهت عایق کاری ساختمان عایق های پشم سنگ می باشد.

مهمترین کاربرد های پشم سنگ در صنعت ساختمان سازی از قرار زیر می باشد :

1- عایق نمودن دیوار ساختمان از بیرون و درون
2- عایق نمودن سقف ساختمان از بیرون و درون
3- عایق نمودن کف ساختمان ها

 

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ