قیمت پشم سنگ دانسیته 50

قیمت پشم سنگ دانسیته 50

قیمت پشم سنگ دانسیته 50

شرکت ما ارائه دهنده بهترین قیمت پشم سنگ دانسیته 50 و یا همان پشم سنگ لحافی در کشور است و شما می توانید ارازن ترین قیمت پشم سنگ دانسیته 50 ، 80 و 120 و … را از شرکت ما در کوتاه ترین زمان ممکن خرید نماید و هیچ محدودیتی در زمینه فروش و خرید عایق پشم سنگ از جانب شرکت ما وجود نداشته و ندارد و بهترین و با کیفیت ترین نوع عایق پشم سنگ لحافی ، پتویی ، لوله ای ، تخته ای و … را می توانید از ما و فقط با یک تماس تلفنی خرید نماید. شایان ذکر است که ارسال عایق خریداری شده به سراسر نقاط کشور به صورت فوری انجام می شود و اگر در استان تهران باشید طی یک روز کاری و در سایر استان های کشور طی 2 روز کاری عایق پشم سنگ خریداری شده به دستان می رسد.

لازم به ذکر است که می توانید به منظور استعلام قیمت پشم سنگ دانسیته 80 به لینک درج شده مراجعه نماید و بعد از استعلام قیمت و بررسی عایق پشم سنگ مورد نظر نسبت به خرید عایق پشم سنگ اقدامات لازم را انجام دهید.  شرکت مهار انرژی پایدار ساز یکی از نمایندگان فروش عایق پشم سنگ در سراسر نقاط کشور است و تنوع محصولات و عایق پشم سنگ ما بسیار زیاد است و هر نوع عایق پشم سنگ که بخواهید را می توانید از شرکت ما خرید نماید و درب محل مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید.

در صورت انتخاب شرکت ما جهت خرید عایق پشم سنگ دانسیته 80 ، 120 و 50 و … تخفیفات بسیار خوبی نیز برای شما مشتریان گرامی مد نظر گرفته ایم و تا شما با انتخاب شرکت ما بهترین تجربه خرید عایق پشم سنگ را برای خود محقق نماید. باید بیان کنیم که شرکت مهار انرژی پایدار ساز علاوه بر خرید و فروش انواع عایق پشم سنگ در زمینه عایقکاری پشم سنگ و انجام پروژه های عایقکاری نیز فعالیت می کند و همواره سعی می کنیم که بهترین عایقکاری را برای شما مشتریان گرامی در سراسر نقاط کشور انجام دهیم.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت پشم سنگ دانسیته 50 و همچنین ارتباط با کارشناسان فروش ما و مشاوره تخصصی در این زمینه می توانید طی روزها و ساعت های اداری با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

قیمت پشم سنگ دانسیته 50
قیمت پشم سنگ دانسیته 50

قیمت پشم سنگ 5 سانت دانسیته 30

قیمت عایق پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 30 در هر متر مربع 75.000 تومان و فروش این محصول به صورت رولی و بسته بوده و هر بسته 12 متر و ابعاد آن 1.20 در 10 مترمربع است و قیمت هر بسته پشم سنگ 5 سانت دانسیته 30 برابر است با: 900.000 تومان.

(( توجه توجه : قیمت پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 30 که در بخش بالا درج نمودیم، به علت نوسان بسیار زیاد ارز در کشور ثابت نیست و دچار تغییر و نوسان می شود. در نتیجه قیمت عایق پشم سنگ درج شده در این بخش دچار تغییر و نوسان می شود و جهت استعلام قیمت روز عایق پشم سنگ لحافی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

قیمت پشم سنگ 5 سانت دانسیته 40

قیمت عایق پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 40 در هر متر مربع 108.000 تومان و فروش این محصول به صورت رولی و بسته بوده و هر بسته 12 متر و ابعاد آن 1.20 در 10 متر است و قیمت هر بسته پشم سنگ 5 سانت دانسیته 40 برابر است با: 1.296.000 تومان.

(( توجه توجه : قیمت پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 40 که در بخش بالا درج نمودیم، به علت نوسان بسیار زیاد ارز در کشور ثابت نیست و دچار تغییر و نوسان می شود. در نتیجه قیمت عایق پشم سنگ درج شده در این بخش دچار تغییر و نوسان می شود و جهت استعلام قیمت روز عایق پشم سنگ لحافی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

قیمت پشم سنگ 5 سانت دانسیته 50

قیمت عایق پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 50 در هر متر مربع 115.000 تومان و فروش این محصول به صورت رولی و بسته بوده و هر بسته 12 متر و ابعاد آن 1.20 در 10 متر است و قیمت هر بسته پشم سنگ 5 سانت دانسیته 50 برابر است با: 1.380.000 تومان.

(( توجه توجه : قیمت پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 50 که در بخش بالا درج نمودیم، به علت نوسان بسیار زیاد ارز در کشور ثابت نیست و دچار تغییر و نوسان می شود. در نتیجه قیمت عایق پشم سنگ درج شده در این بخش دچار تغییر و نوسان می شود و جهت استعلام قیمت روز عایق پشم سنگ لحافی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

قیمت پشم سنگ 5 سانت دانسیته 50
قیمت پشم سنگ 5 سانت دانسیته 50

خرید اینترنتی عایق پشم سنگ

به منظور خرید اینترنتی عایق پشم سنگ در انواع گوناگون می توانید به لینک های فروشگاه مهار انرژی مراجعه نماید و بعد از بررسی هر یک از محصولات ما خرید عایق پشم سنگ مورد نظر خود را انجام دهید. تنها با چند کلیک و در هر ساعاتی از شبانه روز می توانید خرید عایق پشم سنگ مورد نظر خود را انجام دهید و قیمت پشم سنگ دانسیته 50 ، 80 و 120 را بدست آورید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

.

عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت
عایق پشم سنگ پتویی 5 سانت دانسیته 80
عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت
عایق پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 30
.

عایق پشم سنگ زاهدان

 

انواع عایق پشم سنگ

در شرکت مهار انرژی پایدار ساز تنوع عایق پشم سنگ بسیار زیاد است، انواع عایق پشم سنگ به شرح زیر است:

عایق پشم سنگ پتویی

عایق پشم سنگ لحافی

عایق پشم سنگ لوله ای

عایق پشم سنگ تخته ای

عایق پشم سنگ فله ای

طبقه بندی می شود و شما انواع عایق پشم سنگ در دانسیته های گوناگون از قبیل عایق پشم سنگ دانسیته 80 ، 30 ، 40 ، 50 ، 120 و … را با بهترین و ارزان ترین قیمت از شرکت ما خرید نماید و درب محل مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید. اگر جزو مشتریان ثابت شرکت مهار انرژی پایدار ساز شوید، تخفیفات بسیار خوبی نیز برای شما مد نظر گرفته ایم.

قیمت پشم سنگ دانسیته 50
قیمت پشم سنگ دانسیته 50

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

1- امکان خرید جزیی و عمده انواع عایق پشم سنگ

2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)

3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق پشم سنگ

4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق پشم سنگ به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری

5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق

6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر

7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان

8- فروش با کیفیت ترین انواع عایق پشم سنگ

9- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور

11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی

12- فروشنده بهترین نوع انواع پشم سنگ

13- نماینده فروش عایق الاستومری پشم سنگ در کشور

14- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما

15- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین

16- تحویل فوری محصول خریداری شده

قیمت پشم سنگ دانسیته 50
عایق پشم سنگ دانسیته 50

.

عایق پشم سنگ لحافی

عایق پشم سنگ لحافی همانند عایق پشم سنگ پتویی یک عایق حرارتی محسوب می‌شود و استحکام دمایی این عایق از ۱۵۰ تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد است. از عایق لحافی اغلب به منظور عایق حرارتی در همه صنایع، مخازن، ساختمان‌ سازی، عایق پشت بام و … به منظور جلوگیری از هدر رفتن انرژی استفاده می‌شود.

این عایق یکی از بهترین نوع عایق‌ها در برابر سرما و گرما محسوب می‌شود که تحمل دمایی بسیار زیادی دارد. به دو صورت آنلاین و تلفنی می‌توانید این عایق را خریداری و درب محل مورد نظر خود از شرکت ما تحویل بگیرید.

ارازن ترین قیمت پشم سنگ دانسیته 50 ، 30 ، 80 ، 120 و … را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش عایق پشم سنگ ما پایدار انرژی پارس بخواهید. هیچ محدودیتی در زمینه خرید عایق پشم سنگ و ثبت سفارش از جانب شرکت ما وجود نداشته و ندارد.

به 2 صورت می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید انجام دهید. در شیوه نخست که شما می بایست با یکی از شماره تماس های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید و بعد از ارتباط با کارشناسان فروش ما عایق پشم سنگ مورد نظر خود را استعلام قیمت نموده و کارشناسان فروش ما قیمت پشم سنگ مورد نظر شما را در قیمت یک پیش فاکتور برای شما ارسال می کند و بعد از بررسی و تاکید فاکتور مذکور عایق خریداری شده به سرعت برای شما در هر شهری از کشور که باشید ارسال می شود.

شیوه دوم خرید عایق پشم سنگ از شرکت ما بدین صورت است که می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین از شرکت ما خرید کنید و و فقط با چند کلیک خرید مورد نظر خود را انجام دهید و به صورت و فوری عایق خریداری شده برای شما ارسال می گردد.

عایق پشم سنگ لحافی
عایق پشم سنگ لحافی

کاربرد عایق پشم سنگ لحافی

عایق پشم سنگ لحافی یک عایق حرارتی بسیار عالی در صنایع گوناگون محسوب می‌شود و در بخش صنعتی از این عایق حرارتی به منظور افزایش بازدهی و بهینه سازی انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی‌های مهم این عایق می‌شود به: عایق صوتی حرارتی بودن، انعطاف پذیری بسیار زیاد، وزن اندک و قیمت ارزان آن اشاره نمود.

موارد استفاده این عایق در صنایع گوناگون به ویژه صنعت ساختمان سازی بسیار زیاد است و این عایق با ضخامت ۳ و ۵ سانت در دانسیته‌های ۳۰ ،۴۰ ، ۵۰  تولید و به بازار عرضه می‌شود. به منظور عایق کاری سقف سوله‌ها، زیرشیروانی ،سیستم‌های تهویه مطبوع از این عایق به وفور استفاده می‌شود. همچنین در صنعت ساختمان سازی به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد از این عایق استفاده می‌گردد و یکی از عایق‌های محبوب در صنعت ساختمان سازی است و نسبت به عایق الاستومری قیمت مناسب‌تری نیز دارد.

مشخصات فنی عایق پشم سنگ لحافی

  • دانسیته عایق پشم سنگ 30 و 50 کیلوگرم بر متر مکعب است.
  • ابعاد این عایق لحافی 1.20 در 10 متر می باشد.
  • طول این عایق لحافی 10 الی 12 متر است.
  • ضخامت های موجود این عایق لحافی 30 میلی متر ( 3 سانت) و 50 میلی متر ( 5 سانت ) است.
  • یک عایق صوتی و حرارتی محسوب می شود.
  • به صورت یک طرف فویل دار و یا روکش آلومینیوم تولید و به فروش می رسد.

.

قیمت پشم سنگ دانسیته 50
قیمت پشم سنگ دانسیته 50

ویژگی عایق پشم سنگ لحافی

  • عایق لحافی بهترین نوع عایق صوتی و حرارتی است.
  • انعطلاف پذیری این عایق بسیار بالاست.
  • قیمت این عایق ارازن و مناسب است.
  • عایق لحافی دارای وزن سبک و اندک می باشد.
  • در برابر مواد شیمیایی این عایق مقاوت بسیار خوبی دارد.
  • در برابر ضربه نیز دارای استحکام خوبی نیز هست.
  • نصب و عایقکاری با این عایق لحافی بسیار ساده و راحت است.
  • بهترین نوع عایق در برابر حرارت بسیار و سرما و گرما محسوب می شود.

کلام پایانی

سعی کنید که در زمان خرید عایق پشم سنگ فقط به قیمت آن توجه نکنید و کیفیت محصول خریداری شده را مد نظر بگیرید. بهترین قیمت پشم سنگ دانسیته 50 ، 80 ، 30 ،40 و 120 و … را از شرکت مهار انرژی و یا مراکز فروش عایق پشم سنگ ما بخواهید. پر طرفدار ترین نوع عایق پشم سنگ، پشم سنگ 5 سانت دانسیته 50 می باشد که در شرکت ما نیز این محصول موجود است و شما مشتریان گرامی می توانید جهت خرید عایق پشم سنگ لحافی و یا سایر عایق های دیگر با کارشناسان ما در تماس باشید.

اگر به دنبال خرید عایق پشم سنگ  ارزان و مقرون به صرفه و بسیار با دوام هستید، قطعا یکی از بهترین انواع عایق پشم سنگ برای صنایع گوناگون و بهینه سازی انرژی عایق پشم سنگ لحافی است. در کنار قیمت ارزان و مقرون به صرفه عایق پشم سنگ لحافی کیفیت این عایق بسیار مناسب و ارزان است و شما می توانید با صرف مبلغ مناسب پروژه خود را به نحو احسنت با عایق پشم سنگ عایقکاری نماید. قطعا یکی از بهترین نوع عایق حرارتی و صوتی عایق پشم سنگ است.

عایق الاستومری نسبتا قیمت بالاتری دارد و اگر تمایل دارید که پروژه خود را با قیمت ارازن و مناسب عایق کاری کنید بهترین گزینه برای شما عایق پشم سنگ دانسیته 50 است. ارزان ترین قیمت پشم سنگ دانسیته 50 را از شرکت ما بخواهید. همچنین می توانید از جای جای استان ها و شهرهای کشور به منظور عایق کاری پشم سنگ خود نیز با ما تماس بگیرید. در نتیجه می توانید صفر تا صد انجام پروژه های خود را از جمله خرید و تهیه عایق پشم سنگ و عایقکاری خود را به تیم متخصص و زبده مهار انرژی پایدار ساز بسپارید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

 

قیمت پشم سنگ دانسیته 50
قیمت پشم سنگ دانسیته 50

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فلگری
فلگری
6 ماه قبل

سوال داشتم و این این هست که آیا پشم سنگ دانسیته ۵۰ همان پشم سنگ لحافیه و پشم سنگ لحافی علاوه بر دارسیته ۵۰ دیگه چه دانسیته‌هایی رو داره و لطفاً لیست قیمت کاملی از پشم سنگ دانسیته ۵۰ رو در این سایت درج کنید

کیوانلو
کیوانلو
6 ماه قبل

کیفیت عایق پشم سنگ لحافی دانسیت ۵۰ شما بسیار خوب بود و از خرید خودم خیلی راضی بودم اگر عایق xps هم بخوام می‌تونم از شما خرید کنم

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ