مشخصات فنی عایق پلی یورتان

مشخصات فنی عایق پلی یورتان

مشخصات فنی عایق پلی یورتان

عایق پلی یورتان بهترین نوع عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی و دارای ویژگی هایی می باشد و با مطالعه این مطلب می توانید مشخصات فنی عایق پلی یورتان را بدست آورید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا مشخصات فنی عایق پلی یورتان را به طور کامل بدست آورید.

اگر قصد خرید عایق پلی یورتان به صورت: 1- کپسول پلی یورتان 2- ورق پلی یورتان 3- عایق پلی یورتان تخته ای 4- عایق پلی یورتان پاششی و … را دارید می توانید از شرکت مهار انرژی و یا نمایندگی فروش عایق پلی یورتان ما یعنی شرکت پایدار انرژی پارس خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

اگر تمایل به خرید اینترنتی عایق پلی یورتان نیز دارید می توانید از بخش بالای سایت وارد فروشگاه اینترنتی عایق ما شوید و محصول مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با تخفیف خرید نماید. همچنین می توانید از طریق لینک های درج شده به صورت مستقیم وارد محصولات پلی یورتان ما شوید و بعد از بررسی مشخصات فنی عایق پلی یورتان خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

کپسول فوم پلی یورتان
.
فوم تخته ای پلی یورتان

.

قیمت عایق پلی یورتان

.

مشخصات فنی عایق پلی یورتان​
مشخصات فنی عایق پلی یورتان​

.

ویژگی و مشخصات فنی عایق پلی یورتان

.

طیف سختی عایق پلی یورتان: 

از نظر ساختار مولکولی عایق پلی یورتان؛ پیش پلیمر است و این عایق می تواند 20 شور – آ الی 85 شور- دی تولید شود.

مشخصات فنی عایق پلی یورتان​

ظرفیت تحمل بالا:

عایق پلی یورتان هم در کشش و هم در فشار ظرفیت تحمل بسیار بالایی دارد و این ویژگی از جمله مشخصات فنی عایق پلی یورتان است که اهمیت بسیار زیادی داشته است. عایق پلی یورتان ممکن است که تحت فشار تغییر شکل دهد، ولی هنگامی که فشار روی آن تنظیم شود با فشردن مواد، کاملا به شکل و فرم اولیه خود باز می گردد.

 

انعطاف پذیری:

عایق پلی اورتان در زمان استفاده در کارهایی با سختی بسیار زیاد عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد و با ایزوله نمودن خواص دیگر آن می‌توان دوام عایق را بیشتر نمود. این عایق انعطاف پذیری بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد و از جمله مشخصات فنی منحصر به فرد این عایق پلی یورتان انعطاف پذیری فوق العاده آن است.

 

مقاومت در مقابل سایش و ضربه:

به منظور استفاده برای اموری که در آن سایش شدید وجود دارد، عایق پلی یورتان حتی در دماهای بسیار پایین هم یکی از مقاوم‌ ترین عایق‌ها در برابر سایش و ضربه است.

 

مقاومت در برابر گسست و پارگی:

عایق پلی یورتان دارای مقاومت بسیار خوبی در مقابل پارگی و از هم گسستگی است. در نتیجه برای اموری که به تحمل بسیار زیادی احتیاج هست این عایق بسیار مناسب ایده آل می باشد.

 

مقاومت در برابر آب و روغن :

از جمله ویژگی‌های مواد پلی اورتان این است که در آب و روغن و … بسیار پایدار بوده و به هیچ عنوان تغییر شکل نمی‌دهد. ترکیبات پلی اتر این ویژگی را به وجود می‌آورد که سال‌ها در معرض آب و روغن باشد و کارایی خود را از دست ندهد و دوام این عایق بسیار بالاست.

 

خصوصیات الکتریکی:

پلی اورتان‌ها عایق الکتریکی بسیار عالی هستند، که احتمالاً با کمتر ماده‌ای مشابه این عایق بشود آن را مقایسه نمود.

 

خواص اتصال قوی:

در زمان تولید عایق پلی یورتان این عایق به طیف گسترده‌ای از مواد پیوند داده می‌شود و این مواد شامل پلاستیک، فلزات چوب و … هست، این خصوصیات از پلی یورتان آن را به ماده ایده تبدیل می‌کند.

 

عملکرد در محیط‌های سخت:

این عایق در برابر حرارت بسیار مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد و این بدین معناست که در شرایط جوی ناپایدار و حتی در برابر مواد شیمیایی به هیچ عنوان تخریب و از بین نمی‌رود.

 

عدم رشد قارچ و کپک:

عایق‌های پلی اورتان بر پایه پلی اتر هست، که این ماده باعث رشد قارچ و کپک نمی‌شود و در محیط‌های گرمسیری این عایق بسیار مناسب است. همچنین مواد افزودنی ویژه که این عایق دارد سبب می‌شود که به هیچ عنوان کپک و قارچ در این عایق رشد نکند.

 

طیف رنگی:

در فرایند ساخت می‌شود رنگدانه‌های مختلف رنگ را به پلی یورتان می شود اضافه شود. در این عایق می شود محافظ ماورای بنفش را نیز در این رنگدانه‌ها افزود تا ثبات رنگ بهتری در انواع موارد استفاده به وجود آورد.

مشخصات فنی عایق پلی یورتان​
عایق پلی یورتان​

 

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

1- امکان خرید جزیی و عمده انواع عایق پلی یورتان

2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)

3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق پلی یورتان

4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق پلی یورتان به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری

5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق

6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر

7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان

8- فروش با کیفیت ترین انواع عایق پلی یورتان

9- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور

11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی

12- فروشنده بهترین نوع انواع عایق پلی یورتان از جمله: عایق پلی یورتان پاششی، ورق پلی یورتان، عایق پلی یورتان تخته ای، کپسول پلی یورتان و … .

13- نماینده فروش عایق پلی یورتان در کشور

14- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما

15- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین

16- تحویل فوری محصول خریداری شده

 

کلام پایانی

عایق پلی یورتان مشخصات منحصر به فردی دارد که این عایق را نسبت به سایر عایق های دیگر متمایز می کند و عایق پلی یورتان در انواع گوناگون موجود است که هر کدام موارد استفاده مخصوص به خود را دارد. در بخش بالا مشخصات فنی عایق پلی یورتان را جز به جز بیان نمود. لازم به ذکر است که مشخصات فنی عایق پلی یورتان بیش از این اینهاست که در به روزرسانی دیگر یک به یک را شرح خواهیم داد.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز با سابقه بیش از 10 ساله خود یکی از معتبرترین و باسابقه ترین شرکت ها در زمینه خرید و فروش عایق پلی یورتان است که تنوع محصولات ما بسیار زیاد است و همچنین اگر قصد عایق کاری با پلی یورتان را دارید می توانید کلیه امور عایق کاری پروژه ها بزرگ و کوچک خود را در جای جای مناطق کشور به تیم متخصص و زبده ما بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصص در زمینه انتخاب و خرید بهترین عایق با ما در تماس باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

مشخصات فنی عایق پلی یورتان
عایق پلی یورتان پاششی

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ