بهترین عایق صدا

بهترین عایق صدا

بهترین عایق صدا

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده بهترین عایق صدا و بهترین عایق صوت است و در حال حاضر بهترین نوع عایق صدا عایق الاستومری شانه تخم مرغی است.

عایق الاستومری شانه تخم مرغی در ضخامت های 19 میلیمتر و 25 میلیمتر در شرکت ما وجود دارد و در انواع بدون چسب، پشت چسبدار ساده، پشت چسبدار مسلح در شرکت ما وجود است.

به منظور جلوگیری از صدا و صوت های اضافه محیط حتما باید عایق کاری در آن محیط انجام شود و می بایست بهترین عایق صوت را انتخاب و عایقکاری با آن را انجام دهیم تا بهترین نتیجه را از عایق کاری ببریم.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده بهترین عایق الاستومری در کشور است و می توانید عایق الاستومری شانه تخم مرغی 19 میل و 25 میل را برای پروژه عایقکاری خود خرید کرده و به راحتی عایقکاری صوتی را برای خود انجام دهید.

به علت گستردگی فروش عایق الاستومری شانه تخم مرغی ما در سراسر نقاط کشور شرکت ما دارای یک نمایندگی فروش عایق الاستومری به نام شرکت پایدار انرژی پارس است و شما می توانید از طریق لینک درج شده وارد وب سایت نماینده فروش ما شده و بعد از بررسی محصولات بیشتر، بهترین عایق صدا را برای خود خرید نماید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

 

به منظور خرید بهترین عایق صدا و صوت به صورت اینترنتی و آنلاین می توانید به لینک درج شده مراجعه و قیمت روز عایق الاستومری شانه تخم مرغی و بهترین عایق صوت را بدست آورید.

.

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

 

 

بهترین عایق صدا
بهترین عایق صدا

.

قیمت بهترین عایق صدا

قیمت بهترین عایق صدا به شرح زیر است، که به صورت عایق الاستومری شانه تخم مرغی بدون چسب، چسب دار ساده، چسب دار مسلح در شرکت ما موجود است.

قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی صوتی 19 میلیمتر بدون چسب در هر متر مربع 495.000 تومان و فروش این محصول به صورت رولی و هر رول 8 متر است و قیمت هر رول بهترین عایق صدا برابر است با 3.960.000 تومان.

قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی صوتی 19 میلیمتر چسب دار ساده در هر متر مربع 588.500 تومان و فروش این محصول به صورت رولی و هر رول 8 متر است و قیمت هر رول عایق صدا برابر است با 4.708.000 تومان.

قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی صوتی 19 میلیمتر چسبدار مسلح در هر متر مربع 605.000 تومان و فروش این محصول به صورت رولی و هر رول 8 متر است و قیمت هر رول عایق صدا برابر است با 4.840.000 تومان.

قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی صوتی 25 میلیمتر بدون چسب در هر متر مربع 605.000 تومان و فروش این محصول به صورت رولی و هر رول 6 متر است و قیمت هر رول عایق صدا برابر است با 3.630.000 تومان.

قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی صوتی 25 میلیمتر چسب دار ساده در هر متر مربع 698.500 تومان و فروش این محصول به صورت رولی و هر رول 6 متر است و قیمت هر رول عایق صدا برابر است با 4.191.000 تومان.

قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی صوتی 25 میلیمتر چسب دار مسلح در هر متر مربع 715.000 تومان و فروش این محصول به صورت رولی و هر رول 6 متر است و قیمت هر رول عایق صدا برابر است با 4.290.000 تومان.

(( توجه توجه: قیمت های عایق الاستومری شانه تخم مرغی ثابت نیست و به دلیل نوسان بسیار ارز در کشور دچار تغییر و نوسان بسیار می شود. از این قیمت های درج شده در بخش بالا دچار تغییر و نوسان می شود و شما می بایست جهت استعلام قیمت روز عایق الاستومری صوتی با کارشناسان ما در تماس باشید. ))

قیمت بهترین عایق صدا
قیمت بهترین عایق صدا

.

ویژگی بهترین عایق صدا

در این بخش در مورد ویژگی و مزیت بهترین عایق صدا یعنی عایق الاستومری صحبت خواهیم نمود، برخی از ویژگی و مزیت های عایق الاستومری شانه تخم مرغی به شرح زیر است:

  1. ابعاد عایق صدا 1*8 متر مربع است.
  2. فروش عایق صدا به صورت رولی می باشد و فروش به صورت متری نداریم.
  3. عایق الاستومری شانه تخم مرغی در ضخامت های 19 میلیمتر و 25 میلیمتر موجود است.
  4. رنگ عایق مشکی است و در انواع بدون چسب، چسبدار ساده و چسبدار مسلح موجود می باشد.
  5. ساختار عایق صوتی سلول بسته است و از جابه جایی صوت جلوگیری به عمل می آورد.
  6. عایق الاستومری شانه تخم مرغی یک عایق کند سوز محسوب می شود.
  7. از این عایق در عایقکاری ساختمان و دیوارها و خودرو و عایق صنعتی و … استفاده می شود.
بهترین عایق صدا
بهترین عایق صدا

.

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

1- امکان خرید جزیی و عمده انواع عایق الاستومری

2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)

3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق الاستومری

4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق الاستومری به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری

5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق

6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر

7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان

8- فروش با کیفیت ترین انواع عایق الاستومری

9- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور

11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی

12- فروشنده بهترین نوع انواع عایق الاستومری از جمله: عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری سوپرفلکس و عایق الاستومری ترک و ایرانی و …

13- نماینده فروش عایق الاستومری سانا در کشور

14- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما

15- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین

16- تحویل فوری محصول خریداری شده

.

کلام پایانی

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده انواع عایق حرارتی، صوتی و برودتی است. بهترین عایق صدا و صوت را می توانید از شرکت ما خرید نماید. شرکت ما فروشنده انواع عایق الاستومری، عایق پشم سنگ، عایق الیاف سرامیک، عایق پلی یورتان، عایق xps و … است. تنوع محصولات عایقکاری ما بسیار زیاد است و می توانید متناسب با پروژه عایقکاری خود، عایق مناسب را خرید و استفاده نماید. جهت خرید بهترین عایق صدا و صوت می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و با تماس با کارشناسان فروش بهترین انتخاب در زمینه خرید عایق الاستومری را داشته باشید. کارشناسان فروش ما طی روزها و ساعت های اداری آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

.
.

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ