خرید عمده عایق الاستومری

خرید عمده عایق الاستومری

خرید عمده عایق الاستومری

اگر تمایل به خرید عمده عایق الاستومری دارید می توانید جهت خرید با شرکت ما تماس حاصل فرمایید و بهترین خرید عمده عایق الاستومری را برای خود رقم بزنید و تنوع محصولات عایق الاستومری ما بسیار زیاد است و در ضخامت های گوناگون می توانید انواع عایق الاستومریک از جمله عایق الاستومری لوله ای ، عایق الاستومری رولی ، عایق الاستومری شانه تخم مرغی و … را خرید نماید.

به صورت تلفنی می توانید هر مقدار و هر نوع عایق الاستومری که احتیاج داشته باشید را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید کنید و در صورت خرید عمده از شرکت ما و یا نمایندگی فروش ما یعنی پایدار انرژی پارس می توانید از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.

همچنین می توانید جهت خرید اینترنتی عایق الاستومری  به بخش فروشگاه مهار انرژی پایدار ساز مراجعه نماید و بعد بررسی تمامی محصولات ما عایق الاستومری مورد نظر خود را فقط با چند کلیک خریداری نماید و در درب محل مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید. هیچ محدودیتی در زمینه خرید عمده عایق الاستومری از جانب شرکت مهار انرژی پایدار ساز وجود نداشته و ندارد و شما مشتریان گرامی از جای جای ایران می توانید تمامی محصولات مورد نظر خود را از شرکت ما به راحتی خرید نماید.

نحو فروش عایق الاستومری از شرکت مهار انرژی بدین صورت است که می بایست در قدم اول با یکی از شماره تماس های درج شده در بخش زیر در تماس باشید و بعد از تماس تلفنی و مشاوره در زمینه خرید بهترین عایق برای پروژه خود قیمت عایق مورد نظر و نهایی شما در قالب یک پیش فاکتور به سرعت برای شما ارسال می گردد. بعد از بررسی و تایید و پرداخت فاکتور مورد نظر عایق الاستومری خریداری شده به سرعت از انبار مهار انرژی بارگیری شده و برای شما مشتریان گرامی در سراسر نقاط کشور ارسال می گردد.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفید و جامعی در خصوص عایق الاستومری در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم، تا با آگاهی کافی و لازم بهترین نوع عایق را برای خود انتخاب کنید.

خرید عمده عایق الاستومری
خرید عایق الاستومری

.

فروش عمده عایق الاستومری

خرید و فروش عمده عایق الاستومری را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت و همراه با تخفیف ویژه را می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز تجربه کنید و صفر تا صد امور عایق کاری با الاستومری انواع پروژه های خود را به ما بسپارید. تیم فروش ما همواره آماده مشاوره به شما مشتریان گرامی هستند و می توانید طی روزها و ساعت های اداری با شرکت ما در تماس باشید.

در هر شهر و شهرستانی که هستید می توانید انواع عایق های الاستومری موجود در شرکت ما را به صورت تلفنی سفارش دهید و بعد از خرید به سرعت محصول مورد نظر و خریداری شده برای شما ارسال می گردد و هیچ محدویتی در زمینه ارسال و خرید عایق الاستومری از جانب ما وجود ندارد.

اگر جزو مشتریان ثابت شرکت مهار انرژی پایدار ساز شوید نیز تخفیفات بسیار خوبی نیز برای شما عزیزان مد نظر گرفته ایم. لازم به ذکر است که شرکت ما مجری عایق الاستومری در تمامی نقاط کشور است و علاوه بر خرید  عمده عایق الاستومری می توانید انجام پروژه های بزرگ و کوچک خود را نیز به تیم ما سپرده و در عالی ترین سطح پروژه عایق کاری خود را از شرکت ما تحویل بگیرید.

در نتیجه می توانید از جای جای مناطق کشور به منظور خرید عایق الاستومری و انجام امور عایقکاری از جمله در تهران، کرج، سمنان، قم، کرمان، یزد، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس و … در تماس باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن عایق مورد شما از طریق باربری به دست شما مشتریان گرامی خواهد رسید.

هدف شما ارائه با کیفیت ترین و مرغوب ترین عایق الاستومری برای عایقکاری پروژه های شما است و سعی نموده ایم که همواره ارزان ترین قیمت و مناسب ترین قیمت را برای محصولات خود مد نظر بگیریم که شما عزیزان بتوانید عایق الاستومری را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و با آسودگی خیال از ما خرید نماید.

خرید عمده عایق الاستومری
خرید عمده عایق الاستومری

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

1- خرید جزیی و عمده انواع عایق الاستومری

2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستانها طی 2 روز کاری)

3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق الاستومری

4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق الاستومری به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری

5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق

6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر

7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان

8- فروش با کیفیت ترین انواع عایق الاستومری

9- مهار انرژی یک شرکت ثبت شده و دارای کد ثبتی ست

10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور

11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی

12- فروشنده بهترین نوع انواع عایق الاستومری از جمله: عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری سوپرفلکس و عایق الاستومری ترک و ایرانی و …

13- نماینده فروش عایق الاستومری سانا در کشور

14- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما

15- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین

خرید عمده عایق الاستومری
خرید عمده عایق الاستومری

انواع عایق الاستومری

عایق الاستومری در انواع گوناگونی وجود دارد و برای مصارف متعددی مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید انواع عایق الاستومری را به صورت  جزئی و عمده از شرکت ما خرید نماید. انواع عایق الاستومری موجود در شرکت مهار انرژی پایدار ساز به شرح زیر است:

انواع عایق های یاد شده در ضخامت های گوناگون در شرکت ما موجود است، می توانید بسته نوع پروژه عایقکاری خود بهترین نوع عایق و ضخامت مربوطه را برای خود انتخاب کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید عمده عایق الاستومری می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی عایق الاستومری در انواع گوناگون نیز می توانید از بخش بالای صفحه سایت وارد فروشگاه مهار انرژی شده و تک تک محصولات الاستومری ما را بررسی نماید. همچنین می توانید از طریق لینک های درج شده در بخش زیر با انواع محصولات ما آشنا شوید و قیمت روز انواع عایق الاستومری را مشاهده و تنها با چند کلیک خرید مورد نظر خود را چه به صورت عمده و چه به صورت جزیی انجام دهید.

.
عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex
خرید عایق الاستومری رولی ترک
عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX
عایق الاستومری لوله ای K-FLEX
عایق الاستومری لوله ای pa-flex
عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex
عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex
نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری
نوار درزگیر فومی عایق الاستومری
چسب مایع عایق الاستومری
عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex
عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری رولی با ساختار سلول بسته به وجود آمده است و این عایق بسیار عالی در برابر حرارت رطوبت و برودت محسوب می‌شود و در صنایع تاسیسات و صنایع پتروشیمی و ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع بسیار زیاد در ضخامت و قابلیت استفاده در فضاهای خارجی و داخلی در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. که جهت خرید عمده عایق الاستومری رولی می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

عایق الاستومری رولی در مقابل پاره شدن تماس‌های سخت و محیط‌ها و شرایط نامناسب مقاومت بسیار خوبی داشته باشد همچنین این عایق دارای انعطاف پذیری بسیار زیادی در هنگام نصب است که به آسانی می‌توان این عایق را نصب نمود.

عایق‌های الاستومری رولی با توجه به نوع استفاده آن به موارد گوناگونی نظیر: عایق الاستومری ساده، عایق الاستومری روکش آلومینیوم، عایق الاستومری پشت چسب‌دار، عایق الاستومری فویلدار، عایق الاستومری پشت چسبدار با روکش آلومینیوم و … طبقه بندی می‌شود.

تمامی انواع عایق الاستومری رولی را در شرکت ما موجود است و تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید این نوع عایق را از شرکت مهار انرژی پایدارساز و یا نمایندگی فروش ما در کوتاه‌ ترین زمان ممکن خریداری نمایید و هیچ محدودیتی در زمینه خرید و ارسال از جانب شرکت ما وجود نداشته و ندارد.

فروش عمده عایق الاستومری
فروش عمده عایق الاستومری

مزیت عایق الاستومری رولی

از جمله مزیت‌های عایق الاستومری رولی بدین شرح هست: این عایق بسیار سبک است و انعطاف پذیری بسیار خوبی داشته، همچنین ضریب انتقال حرارت آن بسیار اندک است. به کارگیری از این عایق سبب صرفه‌جویی در انرژی و بهینه‌سازی انرژی می‌شود.

عایق الاستومری رولی استحکام بسیار بالایی در برابر نفوذ رطوبت بخار، رشد قارچ و کپک، آتش، مواد شیمیایی گرد و غبار و … دارد و هیچ آسیبی برای انسان نداشته و هیچ مشکل تنفسی برای نصاب ایجاد نمی‌کند. این عایق دوستدار محیط زیست است شما می توانید با نهایت اطمینان خاطر خرید عمده عایق الاستومری را از شرکت مهار انرژی  بخواهید. در هر شهر و شهرستانی که باشید بعد از سفارش شما به سرعت عایق الاستومری رولی مورد نظر برای شما ارسال می‌گردد.

فروش عایق الاستومری
جدول مزیت عایق الاستومری با سایر عایق های دیگر
خرید عمده عایق الاستومری
خرید عمده عایق الاستومری

عایق الاستومری لوله ای

به جهت جلوگیری از چگالش در لوله‌های آب سرد و گرم و همچنین جلوگیری نمودن از یخ زدگی محتوایات داخل لوله‌ها از عایق الاستومری لوله‌ای استفاده می‌شود. بهترین نوع عایق برای انواع لوله‌ها عایق الاستومری لوله‌ای است که می‌توانید جهت خرید عمده عایق الاستومری لوله‌ای با شرکت ما در ارتباط باشید.

به صورت کلی می‌توانیم اینگونه جمع‌ بندی کنیم که عایق الاستومری لوله‌ای و همچنین عایق الاستومری رولی به عنوان یک عایق بسیار مناسب حرارتی و برودتی و همچنین صوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در دستگاه‌های گرمایشی، سرمایشی، پتروشیمی، تهویه مطبوع و … مورد استفاده قرار داده می‌شود. عایق الاستومری 9، 13، 19، 25 میل و … تولید و عرضه می‌شود.

هر نوع عایق الاستومری لوله‌ای را که بخواهید می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت از ما تهیه و خرید کنید. عایق الاستومری لوله‌ای که در کارخانه به صورت خام با ضخامت‌های گوناگون تولید می‌شود براساس درخواست خریدار به صورت چسب‌دار، فویل‌دار، آلومینیوم و … نیز عرضه می‌شود که قسمت قیمت این عایق از عایق الاستومری لوله ساده بیشتر است.

شیوه نصب عایق الاستومری لوله‌ای بدین شکل است که نخست آن را با یک کاتر به صورت طولی برش می‌دهیم، سپس با استفاده از برس سطح لوله را به چسب عایق الاستومری آغشته کرده و سپس عایق الاستومری  لوله ای یا دور تا دور لوله مورد نظر عایق‌بندی می‌کنیم و با چسب الاستومری تمام درزهای آن را پوشانده و کاملاً به لوله می‌چسبانیم و برای درزگیری نیز از نوار درزگیر عایق الاستومری استفاده می‌کنیم.

می‌توان به صورت کلی اینگونه بیان کرد که می‌توانی صفر تا سطح انجام پروژه‌های عایق‌کاری لوله‌ای خود را به ما بسپارید و ما از مرحله اول خرید عایق الاستومری لوله‌ای و همچنین خرید عمده عایق الاستومری و فروش عمده عایق الاستومری لوله‌ای تا نصب شما را همراهی می‌کنیم در هر شهر و شهرستانی باشید خدمات الاستومری ما شامل حال شما می‌گردد.

خرید عمده عایق الاستومری
خرید عمده عایق الاستومری

عایق الاستومری شانه تخم مرغی

عایق الاستومری دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد و ماده سازنده و تشکیل دهنده آن از فوم‌هایی با ساختار سلول بسته است. هنگامی که از الاستومری با سلول بسته صحبت می‌گردد، در واقع به سلول بسته حاوی گاز گفته می‌شود که توانایی عایق شدن را داشته باشد عایق صوتی آگوستیک باشد و باعث می‌شود که صوت از این عایق عبور نکند رطوبت ضد قارچ و ضد حرارت است و عایق بسیار مناسبی برای محیط‌هایی است که رطوبت آن بسیار زیاد است و در مقابل فشارهای وارد شده نیست استحکام بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

ولی مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین علت به کارگیری از عایق الاستومری شانه تخم مرغی جلوگیری از ورود و خروج صوت است که در انواع محیط‌ها می‌شود از این عایق استفاده نمود یکی از علت‌های موارد استفاده بسیار زیاد عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی نصب بسیار ساده آن است که با استفاده از چسبی که در پشت آن تعبیه شده به راحتی می‌شود عایق را به دیوار چسباند.

شما مشتریان و کاربران گرامی جهت استعلام دقیق قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی و خرید جزئی و همچنین خرید عمده عایق الاستومری شانه تخم مرغی و یا سایر عایق‌های دیگر می‌توانید با شماره تماس درج شده در بخش زیر در ارتباط باشید و هر مقدار و هر نوع عایق الاستومری شانه تخم مرغی را که بخواهید از ما خرید نمایید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

خرید عمده عایق الاستومری
خرید عمده عایق الاستومری

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
وحید شیرازی
وحید شیرازی
7 ماه قبل

من با شرکت شما آشنا شدم و خرید عمده عایق الاستومری رو انجام داد و کیفیت خوبی داشت عایق شرکت شما ممنونم

سینا تهرانی
سینا تهرانی
7 ماه قبل

در صورت فروش عمده عایق الاستومری چند درصد تخفیف می دید ؟

حمید صفدری
حمید صفدری
6 ماه قبل

من تمایل دارم که عایق الاستومری رو از تولید کننده اون خریداری کند سوالم این هست که شما آیا تولید کننده عایق الاستومری هستید و یا اینکه فروشنده عایق الاستومری می‌باشید من تمایل دارم که عایق الاستومری لوله‌ای و رولی ۱۳ و ۹ رو به صورت عمده‌ای خریداری کنم لطفاً با من تماس بگیرید

منیرزاده
منیرزاده
6 ماه قبل

آیا فقط خرید عمده عایق الاستومری انجام می‌دید و اگر شخصی خرید جزئی داشته باشه هم می‌تونه باشه شما تماس بگیره و خرید مورد نظر رو انجام بده

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ