خرید عایق صوتی چسبی

خرید عایق صوتی چسبی

خرید عایق صوتی چسبی

اگر تمایل به خرید عایق صوتی چسبی و یا همان عایق شانه تخم مرغی دارید می توانید به شرکت مهار انرژی که در زمینه فروش و خرید عایق صوتی چسبی و یا عایق شانه تخم مرغی فعالیت می کند اعتماد نماید و خرید عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی خود را با بهترین قیمت از شرکت ما انجام دهید و از کیفیت بالای محصولات ما نهایت بهره لازم را ببرید. عایق الاستومری شانه تخم مرغی ما از بهترین برند عایق کافلکس می باشد و می توانید به راحتی و فقط با یک تماس تلفنی خرید عایق الاستومری مورد نظرتان را انجام دهید. به منظور استعلام قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی به لینک درج شده مراجعه فرمایید.

عایق صوتی شانه تخمه مرغی پشت چسبدار و یا اصطلاحا چسبی است که می شود به راحتی خودتان عایقکاری مورد نظرتان را به راحتی انجام دهید. نصب عایق صوتی چسبی ساده و راحت است و این عایق شانه تخمه مرغی هیچ ضرری برای انسان نداشته و ندارد. دفتر مرکزی شرکت مهار انرژی پایدار ساز در استان تهران و شهرستان ورامین واقع شده  است، ولی هیچ محدودیتی در زمینه فروش و خرید عایق صوتی چسبی از جانب شرکت ما وجود ندارد و به سراسر نقاط کشور از جمله: تهران، تبریز، قم، اصفهان، شیراز،سمنان، مشهد، بندرعباس، زاهدان، بجنورد، بیرجند، رشت، ساری و …عایق صوتی شانه تخمه مرغی به فروش می رسانیم.

به دو شیوه می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید کنید، شیوه نخست تماس با کارشناسان فروش ماست که بعد از مشاوره و انتخاب عایق مورد خود قیمت عایق خواسته شده در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می شود و بعد از بررسی و پرداخت فاکتور مذکور عایق الاستومری مورد نظر به سرعت از انبار بارگیری شده و به شهرستان مورد نظر شما ارسال می شود.

شیوه دوم خرید اینترنتی عایق شانه تخمه مرغی است که با راحتی می توانید عایق صوتی مورد نظر را در ضخامت و مقداری که می خواهید به صورت رولی از بخش زیر( لینک های درج شده) انتخاب و به صورت آنلاین خرید کنید. همچنین جهت بررسی بیشتر محصولات ما می توانید به بخش فروشگاه مهار انرژی مراجعه و خرید عایق صوتی چسبی مورد نظر را انجام دهید.

.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

.

لیست قیمت انواع عایق الاستومری

.

عایق الاستومری

.

به منظور استعلام قیمت روز عایق صوتی چسبی و مشاوره تخصصی در خصوص انتخاب بهترین عایق برای پروژه خود می توانید طی روزها و ساعت های اداری با کارشناسان باربری ما در تماس باشید و بهترین انتخاب را در زمینه عایقکاری داشته باشید و بالاترین کیفیت در زمینه عایق الاستومری شانه تخمه مرغی را با ما تجربه نماید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

 

خرید عایق صوتی چسبی
خرید عایق صوتی چسبی

.

ویژگی و خرید عایق صوتی چسبی

ویژگی های عایق صوتی چسبی را یک به یک در بخش زیر توضیح می دهیم تا با اطلاعات کافی در این زمینه نسبت با انتخاب و خرید عایق صوتی گام بردارید. این ویژگی خرید عایق صوتی چسبی به شرح زیر است:

  1. 1- عایق صوتی چسبی و یا همان عایق صوتی شانه تخمه مرغی نسوز است.
  2. 2- این عایق شانه تخم مرغی کاملا ضد آب نیز هست.
  3. 3- در این عایق صوتی چسبی قارچ، کپک و باکتری رشد نمی کند.
  4. 4- این عایق دوست دار محیط زیست است.
  5. 5- نصب عایق صوتی شانه تخمه مرغی ساده و به راحتی انجام می شود.
  6. 6- بهترین انتخاب برای عایق صوتی است.
  7. 7- نویز و صدای کوبش را از محیطی به محیط دیگر منتقل نمی کند و بهترین عایق صدا محسوب می شود.
  8. 8- رنگ عایق مشکی می باشد و به صورت بدون چسب، چسبدار ساده و چسبدار مسلح در شرکت ما موجود است.
  9. 9- امکان استفاده بر روی سطوح فلزی، شیشه ای، گچی و یا هر جسم جامدی میسر است.
  10. 10- بهترین گزینه برای عایق کاری صوتی، خرید عایق صوتی چسبی است که خود شخص می توانید به راحتی محل مورد نظر را عایق کاری کند.
خرید عایق صوتی چسبی
خرید عایق صوتی چسبی

قیمت عایق صوتی چسبی

قیمت خرید عایق صوتی چسبی شانه تخمه مرغی 19 میلمتر بدون چسب در هر متر مربع 495.000 تومان و فروش این عایق صوتی شانه تخمه مرغی به صورت رولی و متراژ هر رول عایق چسبی 8 متر مربع و قیمت هر رول عایق صوتی چسبی 3.960.000 تومان است.

قیمت خرید عایق صوتی چسبی شانه تخمه مرغی 19 میلمتر چسبدار ساده در هر متر مربع 588.500 تومان و فروش این عایق صوتی شانه تخمه مرغی به صورت رولی و متراژ هر رول عایق چسبی 8 متر مربع و قیمت هر رول عایق صوتی چسبی 4.708.000 تومان است.

قیمت خرید عایق صوتی چسبی شانه تخمه مرغی 19 میلمتر چسبدار مسلح در هر متر مربع 605.000 تومان و فروش این عایق صوتی شانه تخمه مرغی به صورت رولی و متراژ هر رول عایق چسبی 8 متر مربع و قیمت هر رول عایق صوتی چسبی 4.840.000 تومان است.

قیمت عایق صوتی چسبی شانه تخمه مرغی 25 میلمتر بدون چسب در هر متر مربع 605.000 تومان و فروش این عایق صوتی شانه تخمه مرغی به صورت رولی و متراژ هر رول عایق چسبی 6 متر مربع و قیمت هر رول عایق صوتی چسبی 3.630.000 تومان است.

قیمت عایق صوتی چسبی شانه تخمه مرغی 25 میلمتر چسبدار ساده در هر متر مربع 698.500 تومان و فروش این عایق صوتی شانه تخمه مرغی به صورت رولی و متراژ هر رول عایق چسبی 6 متر مربع و قیمت هر رول عایق صوتی چسبی 4.191.000 تومان است.

قیمت عایق صوتی چسبی شانه تخمه مرغی 25 میلمتر چسبدار مسلح در هر متر مربع 715.000 تومان و فروش این عایق صوتی شانه تخمه مرغی به صورت رولی و متراژ هر رول عایق چسبی 6 متر مربع و قیمت هر رول عایق صوتی چسبی 4.290.000 تومان است.

(( توجه توجه: قیمت عایق صوتی شانه تخم مرغی چسبی درج شده به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور همه روزه دچار تغییر و نوسان بسیار زیاد می شود و قیمت های درج شده دچار تغییر می شود و به روز نیست، در نتیجه می بایست جهت بدست آوردن قیمت روز عایق صوتی شانه تخمه مرغی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

قیمت عایق صوتی چسبی
قیمت عایق صوتی چسبی

.

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

1- امکان خرید جزیی و عمده انواع عایق صوتی چسبی الاستومری

2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)

3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق الاستومری

4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق الاستومری به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری

5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق

6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر

7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان

8- فروش با کیفیت ترین انواع عایق الاستومری

9- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور

11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی

12- فروشنده بهترین نوع انواع عایق الاستومری از جمله: عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری سوپرفلکس و عایق الاستومری ترک و ایرانی و …

13- نماینده فروش عایق الاستومری سانا در کشور

14- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما

15- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین

16- تحویل فوری محصول خریداری شده

 

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ