پتو نسوز سرامیکی

پتو نسوز سرامیکی

پتو نسوز سرامیکی

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده پتو نسوز سرامیکی در سراسر نقاط کشور می باشد و می توانید بهترین قیمت پتو نسوز سرامیکی را از ما بخواهید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز بهترین و مرغوب ترین پتو نسوز سرامیکی را با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت به مشتریان خود در سراسر نقاط کشور می فروشد.

 

می توانید بهترین و با کیفیت ترین عایق الیاف سرامیک پتویی ، این عایق نسوز پتویی را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش الیاف سرامیک ما پایدار انرژی پارس خرید نماید.

این عایق نسوز پتویی بهترین عایق نسوز برای کوره ها و دماهای بسیار زیاد می باشد ، که هر مقدار و ابعادی که بخواهید از این عایق را می توانید از ما خرید نماید.

 

در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر و فراهم آوردن خریدی آسان و سریع تر برای شما مشتریان گرامی ، شرکت مهار انرژی ، یک فروشگاه اینترنتی عایق دایر نموده است.

که شما مشتریان گرامی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عایق ما ، با محصولات ما آشنا شوید و بهترین و با کیفیت ترین عایق الیاف سرامیک پتویی را خرید نماید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت عایق الیاف سرامیک و یا پشم سرامیک می بایست با شماره تماس های درج شده در بخش زیر در ارتباط باشید.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

 

قیمت پتو نسوز

قیمت پتو نسوز
قیمت پتو نسوز

قیمت هر رول پتو نسوز و الیاف سرامیک نسوز گرید 1260 دانسیته 128 ضخامت 2.5 سانتی متر 723.000 تومان می باشد.

قیمت هر رول پتو نسوز و الیاف سرامیک نسوز گرید 1260 دانسیته 128 ( کارتن ) ضخامت 5 سانتی متر 723.000 تومان می باشد.

 

قیمت هر رول پتو نسوز و الیاف سرامیک نسوز گرید 1260 دانسیته 128 ( گونی ) ضخامت 2.5 سانتی متر 576.000 تومان می باشد.

قیمت هر رول پتو نسوز و الیاف سرامیک نسوز گرید 1260 دانسیته 128 ( گونی ) ضخامت 5 سانتی متر 576.000 تومان می باشد.

 

هر رول الیاف سرامیک پتویی گرید 1260 دانسیته 128ضخامت 2.5 سانتی متر : طول الیاف سرامیک پتویی 7 متر و 20 سانتی متر و عرض آن 61 سانتی متر می باشد.

هر رول الیاف سرامیک پتویی گرید 1260 دانسیته 128 ضخامت 5 سانتی متر : طول الیاف سرامیک پتویی 3 متر و 60 سانتی متر و عرض آن 61 سانتی متر می باشد.

.

پتو نسوز کوره

پتو نسوز کوره
پتو نسوز کوره

پتوی نسوز کوره و یا همان الیاف و پشم سرامیک پتویی ( پتو نسوز لویانگ ) به چه چیزی گفته می شود و موارد استفاده از این پتوی نسوز کوره چه چیز هایی می باشد ؟
پتوی نسوز (پتو نسوز لویانگ) ، خصوصیت ها و موارد استفاده آن یکی از محصولاتی می باشد که کمک بسیاری به ذخیره سازی و استفاده از انرژی می نماید.

به علت خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد و ویژه این عایق ، این گونه عایق بسیار قوی در مقابل عوامل مختلف حرارتی  محسوب می گردد.
لازم به ذکر است که این عایق الیاف سرامیک پتویی ( عایق پشم سرامیک پتویی ) گرمای خیلی اندکی را ذخیره می نماید و در مقابل گرمازدگی تماما آسیب ناپذیر می باشد.

پتو نسوز سرامیکی و یا همان پتو نسوز کوره در کارخانجات مختلف به عنوان عایق صنعتی و ساختمانی بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.
پتوهای نسوزکوره ( عایق سرامیکی )  عایق خیلی فوق العاده ای در مقابل درجه حرارت زیاد می باشد و بهترین عایق کوره محسوب می شود.

در صنایع مختلف که حرارت خیلی زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد و بهترین عایق به منظور دمای حرارتی بسیار زیاد محسوب می شود.
پتوهای سرامیکی نسوز  از رشته ها و الیاف سرامیکی قوی تولید می گردد و همچنین قرار گرفتن این الیاف کنار هم بهترین عایق ساخته می شود.

 

خرید پتو نسوز

خرید پتو نسوز
خرید پتو نسوز

شما مشتریان گرامی می توانید به منظور خرید انواع پتو نسوز سرامیکی با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

همچنین می توانید جهت بررسی بیشتر محصولات ما به لینک های درج شده در بخش زیر مراجعه نماید و بعد از بررسی فقط با چند کلیک خرید عایق الیاف سرامیک مورد نظر خود را انجام دهید.

 

بعد ثبت سفارش از جانب شما مشتریان گرامی کارشناسان واحد فروش ما با شما تماس می گیرد و کارهای مربوط به حمل و نقل بارتان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

در هر شهر و شهرستانی از کشور که هستید می توانید فقط با یک تماس تلفنی با شرکت مهار انرژی هر نوع عایقی را که بخواهید خرید کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن از ما تحویل بگیرید.

.

الیاف سرامیک پتویی گرید 1260 دانسیته 128

.

الیاف سرامیک نسوز گرید 1260 دانسیته 128

.

 

عایق الیاف سرامیک
عایق الیاف سرامیک

.

.

خرید پتو نسوز سرامیکی
خرید پتو نسوز سرامیکی
پتو نسوز کوره
پتو نسوز کوره

فروش پتو نسوز سرامیکی

قیمت پتو نسوز سرامیکی

پتو نسوز سرامیکی

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ