قیمت عایق سردخانه

قیمت عایق سردخانه

قیمت عایق سردخانه

بهترین قیمت عایق سردخانه های صنعتی را از ما بخواهید و شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده بهترین عایق سردخانه های صنعتی در کشور است. می توانید صفر تا صد پروژه عایق کاری سردخانه خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به تیم متخصص و زبده ما بسپارید. عایق کاری سردخانه صنعتی کوچک و بزرگ تخصص اصلی تیم عایقکاری مهار انرژی می باشد، در هر شهر و شهرستانی که هستید می توانید جهت عایقکاری پروژه های خود با ما و کارشناسان ما در تماس باشید.

مناسب ترین عایق ها برای عایقکاری سردخانه، عایق پلی یورتان و عایق xps است. در زمینه عایقکاری سردخانه های صنعتی عایق پلی یورتان پاششی، عایق پلی یورتان تخته ای و عایق پلی یورتان تزریقی استفاده می شود. که هر سه نوع  عایق پلی یورتان را می توانید از ما خرید نماید. شایان ذکر است که عایق xps  نیز در شرکت ما موجود است. تنوع محصولات ما بسیار زیاد است و می توانید انواع عایق را از ما خرید و پروژه های عایقکاری کوچک و بزرگ خود را به تیم متخصص ما بسپارید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش انواع عایق فعالیت می نماید و انواع مختلف عایق از جمله: عایق پلی یورتان، عایق الاستومری، عایق الیاف سرامیک، عایق پشم سرامیک، عایق xps، پانل عایق صوتی و … را می توانید با بهترین قیمت از ما خرید کنید. همچنین ما مجری انجام پروژه های عایقکاری در کشور هستیم، در هر شهر و شهرستانی که هستید می توانید انجام پروژه های عایق کاری را به تیم متخصص و زبده ما بسپارید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز دارای نمایندگی فروش عایق سردخانه ای نیز می باشد. نماینده دیگر ما شرکت پایدار انرژی پارس است. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک درج شده مراجعه و با محصولات متنوع شرکت ما بیشتر آسنا شوید. بهترین قیمت عایق سردخانه های صنعتی را از ما بخواهید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

قیمت عایق سردخانه
عایق سردخانه

.

لیست قیمت عایق سردخانه

در این بخش در مورد قیمت عایق سردخانه صنعتی صحبت خواهیم نمود. قیمت عایقکاری سردخانه به عوامل گوناگونی وابسته است. به عنوان نمونه می شود بیان نمود که برای اجرای یک پروژه عایقکاری سردخانه صنعتی با عایق پلی یورتان باید به طور کامل ارزیابی شود که آن پروژه به طور کامل چقدر مواد پلی یورتان احتیاج دارد. به طور نسبی می توان بیان نمود که تقریبا برای عایقکاری هر متر مربع با ضخامت 5 سانت با عایق پلی یورتان 2 کیلو گرم مواد مصرف می شود.

قیمت هر کیلو مواد پلی یورتان 180.000 تومان است. و هزینه خدمات اجرا عایقکاری سردخانه بسته به متراژ سردخانه و همچنین شهر مربوطه متفاوت است. در نتیجه می توانید به منظور عایقکاری سردخانه صنعتی خود با کارشناسان ما در تماس باشید. دفتر مرکزی ما در استان تهران و شهرستان ورامین است ولی هیچ محدودیتی در زمینه خرید عایق و انجام عایق کاری از جانب ما وجود نداشته و ندارد و از جای جای مناطق کشور می توانید جهت انجام پروژه های خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

با توجه به نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت مواد پلی یورتان برای عایق کاری سردخانه ثابت نمی باشد و همه روزه دچار تغییر و نوسان می شود. در نتیجه قیمت ثبت شده بالا ثابت و به روز نیست و می بایست جهت استعلام قیمت روز عایق سردخانه می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. قیمت عایق پلی یورتان را می توانید از طریق لینک درج شده بدست آورید.

قیمت عایق سردخانه
قیمت عایق سردخانه

عایق سردخانه

عایق سردخانه ماده‌ای می‌باشد که به جهت کاهش دادن انتقال حرارت از داخل به بیرون ساختمان سردخانه و از بیرون به داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. عایقکاری سردخانه بسیار حائز اهمیت است و بدون عایق کاری سردخانه انرژی بسیار زیادی برای خنک نگه داشتن سردخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتماً در زمینه سردخانه باید عایق کاری انجام شود و هزینه‌های انرژی بهینه سازی شود. از این رو استفاده از عایق سردخانه در سیستم‌های سرمایشی الزامی است و با این کار هزینه‌های مصرف انرژی بسیار زیاد کاهش پیدا می‌کند. از جمله موارد استفاده عایق سردخانه برای حفظ دمای سردخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیر.د عایق سردخانه مانع از انتقال حرارت از داخل به بیرون و بالعکس می‌گردد و سبب کاهش پیدا کردن هزینه‌های انرژی در سردخانه‌ها می‌شود.

عایقکاری سردخانه اغلب از جنس عایق و یا فوم پلی یورتان، پلی استایرن، پلی آمید و پلی اتیلن ساخته می شود. بهترین عایق سردخانه را می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بخواهید. می توانید جهت استعلام قیمت روز عایقکاری سردخانه های صنعتی بزرگ و کوچک با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

عایقکاری به شیوه قابل توجهی سبب بهینه سازی انرژی می شود و با انجام عایق کاری سردخانه های صنعتی بزرگ و کوچک می شود سرمایش سردخانه ها را حفظ نمود و از هدر رفتن و مصرف بسیار زیاد انرژی جلوگیری به عمل آورد. می توانید انجام پروژه های بزرگ و کوچک عایق کاری سردخانه های خود را به تیم عایقکاری ما بسپارید.

قیمت عایق سردخانه
قیمت عایق سردخانه

.

بهترین عایق سردخانه

اگر به دنبال خرید بهترین عایق سردخانه هستید می توانید با نهایت اطمینان خاطر عایق سردخانه صنعتی که عایق پلی یورتان و یا عایق xps  را از ما خرید نماید. کیفیت محصولات ما بسیار عالی است و می توانیم صفر تا صد انجام پروژه عایقکاری شما را نیز به عهده بگیرید و براساس زمانبندی مقرر عایقکاری را به شما تحویل دهیم.

هیچ محدودیتی در زمینه خرید عایق سردخانه و هم انجام پروژه عایقکاری از جانب شرکت مهار انرژی پایدار ساز وجود نداشته و ندارد. از هر شهر و شهرستانی از ایران که هستید می توانید جهت خرید بهترین قیمت عایق سردخانه با ما تماس بگیرید و عایق خریداری شده خود را درب محل مورد نظرتان از ما تحویل بگیرید.

اگر در شهر تهران هستید بعد از خرید طی یک روز کاری و به سرعت عایق خریداری شده برای شما ارسال می گردد و اگر در سایر شهرستان ها هستید طی دو روز کاری برای شما ارسال می شود. ارسال محصولات خریداری شده از طریق باربری انجام می شود و در نهایت سلامت و کیفیت عایق سردخانه برای شما ارسال و به دستان می رسد.

بهترین قیمت عایق سردخانه را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بخواهید و جهت خرید عایق و عایقکاری سردخانه خود می بایست با یکی از شماره تماس های درج شده تماس حاصل فرمایید و بعد از تماس شما و مشاوره های لازم در خصوص انجام بهترین عایق برای شما عایق مناسب شما با توجه به متراژ پروژه شما در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می گردد و بعد از بررسی و تایید فاکتور مذکور تیم ما به سرعت عایق خریداری شده را برای شما ارسال می کنند. اگر که قصد دارید پروژه عایقکاری خود را به ما بسپارید. مجریان انجام عایق کاری در محل حاضر شده و سردخانه شما با بهترین مواد عایقکاری می کنند.

قیمت عایق سردخانه
قیمت عایق سردخانه

.

انواع عایق سردخانه

همانگونه که در بخش بالا اشاره نمودیم؛عایق های استفاده شده در سردخانه ها عایق های مختلفی هستند که در بخش زیر جزییات آنها را شرح می دهیم:

عایق کف سردخانه

عایق کف سردخانه ها، ماده ای می باشد که بر روی سطوح سردخانه ها نصب می گردد و به جهت کاستن انتقال حرارت از فضای داخل به بیرون و برعکس به کار گرفته می شود و در زمینه عایق کاری کف سردخانه ها از فوم پلی یورتان و یا عایق xps استفاده می گردد که هر دو نوع عایق یاد شده در شرکت ما موجود است و بهترین قیمت عایق سردخانه را می توانید از شرکت ما بخواهید.

ساندویچ پانل سردخانه 

استفاده نمودن از ساندویچ پانل به جهت ساختن سردخانه، یکی از شیوه های  متداول است. ساندویچ پانل، از 2 لایه تشکیل شده است، یک لایه فلزی و یک لایه عایق حرارتی دارد. جنس لایه فلزی ساندویچ پانل از جنس فولاد و یا آلومینیوم است. لایه حرارتی آن نیز از جنس فوم پلی یورتان است. به دلیل تنوع بسیار زیاد محصولات ما ساندویچ پانل نیز جزو محصولات شرکت ما می باشد و این محصول را نیز می توانید از ما خرید کنید. بهترین قیمت عایق سردخانه صنعتی را از ما بخواهید.

مزیت استفاده از ساندویچ پانل برای ساخت سردخانه

.

  1.  عایق حرارتی: به دلیل داشتن ساندویچ پانل از یک لایه عایق حرارتی، مقدار انتقال حرارت از داخل به بیرون و برعکس بسیار کاهش پیدا می کند و سبب کاستن هزینه ها انرژی در سردخانه ها می شود.
  2.  مقاومت در مقابل رطوبت: تمامی ساندویچ های پانل دارای یک لایه فلزی از جنس فولاد و آلومینیوم هستند که این بخش باعث نفوذ حرارت می شود.
  3. سهولت در نصب: ساندویچ های پانل دارای وزن کم و سبکی هستند و از این رو نصب آنها بسیار راحت است و به آسانی می شود با استفاده از آنها سردخانه ها را ساخت.
  4. مقاومت در مقابل ضربه و خراش: ساندویچ های پانل به علت داشتن لایه فلزی استحکام بسیار خوبی در مقابل ضربه و خراش داشته است.
  5. کاهش هزینه: به کار گیری از ساندویچ پانل سردخانه به جهت ساختن سردخانه ها، سبب کاهش پیدا کردن هزینه های مربوط به تولید و نگهداری سردخانه ها می شود.
  6.  طول عمر بالا: ساندویچ های پانل دوام بسیار زیادی دارند و به مرور زمان خراب نمی شود. در نتیجه هزینه تعمیر و نگهداری آن بسیار کم است.

شایان ذکر است که ساندویچ پانل به منظو تولید سردخانه، سبب افزایش سرعت اجرای پروژه ها می شود. به علت وزن سبک و راحتی در نصب آنها نیز مدت زمان ساختن سردخانه بسیار کم می شود. به کارگیری از ساندویچ پانل برای ساختن سردخانه های صنعتی یکی از شیوه های مرسوم و متداول و اقتصادی است. بهترین قیمت عایق سردخانه را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بخواهید.

 

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

1- امکان خرید جزیی و عمده انواع عایق سردخانه

2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)

3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق سردخانه

4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق سردخانه به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری

5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق

6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر

7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان

8- فروش با کیفیت ترین انواع عایق سردخانه

9- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور

11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی

12- نماینده فروش عایق سردخانه در کشور

13- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما

14- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین

15- تحویل فوری محصول خریداری شده

 

کلام پایانی

قیمت عایق سردخانه بسته به متراژ پروژه متفاوت است و اگر بخواهید عایقکاری پلی یورتان برای سردخانه خود انجام دهید، قیمت هر کیلو عایق پلی یورتان 180.000 تومان است و امکان تغییر قیمت به دلیل نوسان زیاد ارز در کشور وجود دارد. بهترین شیوه از اطلاع دقیق و قیمت روز عایق سردخانه صنعتی بزرگ و کوچک تماس با کارشناسان فروش ماست که می توانید طی روزها و ساعت های اداری جهت انجام عایق کاری و خرید عایق سردخانه با ما در تماس باشید.

عایق کاری سردخانه ها یکی از الزامات بسیار مهم تمامی سردخانه ها است که با استفاده از آن می شود از عایقکاری به شیوه قابل توجهی جلوگیری به عمل آورد. انجام پروژه های عایق کاری خود را به تیم متخصص زبده مهار انرژی بسپارید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ