خرید عایق پشم سنگ

خرید عایق پشم سنگ

خرید عایق پشم سنگ

شرکت مهار انرژی پایدار ساز در زمینه فروش و خرید عایق پشم سنگ فعالیت می کند و در صورت تمایل به خرید عایق پشم سنگ می توانید با شماره تماس درج شده در این وب سایت تماس حاصل فرمایید.

شرکت مهارانرژی پارس در حیطه فروش انواع عایق پشم سنگ در سراسر نقاط کشور فعالیت می‌کند و دفتر مرکزی شرکت ما در استان تهران و شهرستان ورامین واقع شده است. ولی شما مشتریان گرامی می توانید از سراسر نقاط کشور خرید عایق پشم سنگی مورد نظر خود را انجام دهید.

 

اگر جزو مشتریان ثابت شرکت ما شوید تخفیف های بسیار خوبی برای شما مشتریان گرامی مد نظر گرفته ایم، همانگونه که در بخش بالا اشاره نمودیم می توانید انواع عایق پشم سنگ از جمله عایق پشم سنگ لحافی، عایق پشم سنگ پتویی، عایق پشم سنگ فویلدار، عایق پشم سنگ روکش دار، عایق پشم سنگ لوله ای، عایق پشم سنگ تخته ای و … را از ما خرید نمایید.

به دلیل وسعت فعالیت شرکت ما در زمینه فروش عایق پشم سنگ در سراسر نقاط کشور می توانید فقط با یک تماس تلفنی از با خرید کنید. در این زمینه ما نمایندگی فروش عایق پشم سنگ را بنا نهاده ایم که اسم این نماینده ما پایدار انرژی پارس می باشد.

 

پس بدون داشتن هیچ دغدغه می‌توانید انواع و اقسام مختلف عایق پشم سنگ در ضخامت های گوناگون را از ما خریداری نمایید و درب محل مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت عایق پشم سنگ در انواع مختلف می بایست با یکی از شماره تماس های درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید و بعد از مشاوره و استعلام قیمت بهترین خرید عایق پشم سنگ خود را انجام دهیم

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

خرید عایق پشم سنگ
عایق پشم سنگ پتویی

.

قیمت عایق پشم سنگ

در زمینه قیمت عایق پشم سنگ نیز باید بیان کنیم که به دلیل نوسان ارز و عدم ثبات قیمت همه محصولات در بازار نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را در نمود.

چرا که قیمت عایق پشم سنگ و سایر محصولات ما با نوسان ارز بالا و پایین می شود، در نتیجه بهترین راه استعلام قیمت تماس با کارشناسان فروش ما می باشد.

 

اگر که تمایل دارید که لیست کاملی از عایق پشم سنگ به همراه قیمت را به دست بیاورید جهت به دست آوردن لیست قیمت عایق پشم سنگ می بایست با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

بعد از تماس با آنان لیست قیمت عایق پشم سنگ برای شما ارسال می گردد، توجه داشته باشید که قیمت ها همه روزه در حال تغییر است و قیمت ها به هیچ عنوان ثابت نمی باشد.

 

جهت خرید اینترنتی و آشنایی بیشتر با محصولات ما در بخش زیر چند محصول به عنوان نمونه جهت خرید اینترنتی در سایت قرار داده شده است که شما می توانید قیمت روز آنها را مشاهده نمایید و عایق پشم سنگ خریداری شده مورد نظر خود را به راحتی و به صورت اینترنتی انجام دهید.

اگر تمایل ندارید که به صورت تلفنی و ارسال پیش فاکتور خرید مورد نظر خود را انجام دهید، نیز می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما بعد از یک تماس از جانب شما پیش فاکتور محصول مورد نظر شما را ارسال می‌کنند و بعد از پرداخت فاکتور مذکور به سرعت عایق پشم سنگ از انبار ما برای شما ارسال می گردد.

 

.

عایق پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 30

.

عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت

 

عایق پشم سنگ پتویی 5 سانت دانسیته 80

.

عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت

.

قیمت عایق پشم سنگ
قیمت عایق پشم سنگ

 

عایق پشم سنگ

پشم سنگ یک عایق صوتی و همچنین یک عایق حرارتی همراه با الیاف معدنی است مواد سازنده و نخستین عایق پشم سنگ بازالت می باشد.

که از سنگ های آذرین ساخته می شود و این مواد بازمانده از فعالیت آتشفشانی هستند به منظور تولید عایق پشم سنگ بازالت را در دمای ۱۵۰۰ درجه ذوب می نمایند و با بکارگیری از شیوه های ویژه آن را به الیافی بسیار ریز با قطر بسیار کوچک تبدیل می کند.

 

۹۸ درصد کل عایق پشم سنگ را این الیاف تشکیل می دهد و دو درصد باقیمانده آن رزین و روغن های مورد احتیاج برای شکل دهی الیاف می باشد  که متناسب با هر محصول فرق می کند.

تحمل دمایی عایق پشم سنگ از منفی ۳۰ تا ۷۵۰ درجه سانتیگراد است و ضریب انتقال حرارت این عایق بسیار بسیار اندک است که از ویژگی های بسیار مهم این عایق محسوب می‌شود

 

این عایق تاثیر بسیار زیادی در بهینه سازی انرژی دارد و سبب کاهش پیدا کردن مصرف انرژی می شود و سبب کاهش پیدا کردن هزینه ها می گردد که همین عامل سبب میشود که آلاینده کمتری تولید شود و محیط زیست حفظ شود.

فروش عایق پشم سنگ
فروش عایق پشم سنگ

عایق پشم سنگی 

عایق پشم سنگی از جهت زیست محیطی و بهداشتی یک عایق بسیار عالی محسوب می‌شود و دوستدار محیط زیست و هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند و هیچ گونه عوارض نامطلوبی را در این عایق نمی توانیم یافت.

عایق پشم سنگ از جمله بی ضررترین عایق های حرارتی و همچنین عایق های صوتی است. جهت بدست آوردن قیمت خرید پشم سنگ و همچنین جهت خرید عایق پشم سنگ می توانید به شرکت مهار انرژی پایدار ساز مراجعه نمایید.

 

پشم سنگ علاوه بر اینکه یک عایق حرارتی بسیار مناسب است، عایق صوتی بسیار خوبی نیز می باشد.

قدرت عایق پشم سنگ 33  برابر دیوارهای بتنی 22 دیوار آجری است، در نتیجه در زمینه عایق صوتی نیز می توانید از عایق پشم سنگی استفاده نمایید.

فروش عایق پشم سنگ
فروش عایق پشم سنگ

.

عایق پشم سنگ چیست؟

عایق پشم سنگ در اصل یک عایق صوتی و حرارتی است که از ذوب شدن سنگ بازالت درست می شود و انواع گوناگونی دارد و موارد استفاده از آن نیز بسیار مختلف است. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم و در این رابطه مطالب مفیدی را بیان می‌کنیم.

به جهت تولید بودن پشم سنگ ابتدا قطعه های سنگ بازالت را به همراه مواد سوختنی داخل کوره مخروطی شکل می ریزند و با به کارگیری از مقداری چوب یا گاز طبیعی کک ها مشتعل می گردد و با دمیده شدن مقدار زیادی هوا به صورت پی در پی کک مشتعل می گردد و از حرارتی که تولید می شود آرام آرام سنگ بازالت را در دمای بالای ۲۰۰۰ درجه سانتیگراد ذوب می کند و از کوره خارج می شود و به سمت دستگاه هدایت می‌شود و با بکارگیری از نیروی گریز از مرکز تبدیل به الیاف می شود.

این الیاف ها به بخش نوار نقاله هدایت کردید و به وسیله دستگاه ای شبیه پاندول روی صفحه هایی قرار داده می شود و به دستگاه پخت فرستاده می گردد. در دستگاه پخت الیاف ها به هم میچسبند و مقداری رزین به آن اضافه می شود و طبق سفارش مشتری ضخامت و چگالی مورد نظر برای آن صورت می پذیرد. بعد از انجام این عملیات محصول تولید شده بسته بندی و برش می خورد و در نهایت برای مصرف کننده ارسال می گردد.

به منظور خرید عایق پشم سنگ در انواع گوناگون می توانید همه روزه و در ساعت های اداری با شماره تماس های درج شده در این وب سایت در تماس باشید و بهترین خرید عایق پشم سنگ خود را انجام دهید.

فروش عایق پشم سنگ
فروش عایق پشم سنگ

.

کاربرد عایق پشم سنگ

به صورت کلی موارد استفاده و کاربرد عایق پشم سنگ را این گونه می توانیم بیان کنیم که هر جا احتیاج به کنترل حرارت و صوت باشد، می توان از این عایق استفاده نمود و بسته به محیط و دستگاهی که می‌خواهیم آن را عایق کاری کنیم می توانیم از انواع گوناگون عایق پشم سنگ استفاده کنیم.

تنوع عایق سنگ بسیار گوناگون است و هر نوع محیطی که باشد، می تواند به وسیله انواع گوناگون عایق پشم سنگ عایق کاری شود، بهترین عایق حرارتی و بهترین عایق صوتی می باشد و یک عایق ضد آتش محسوب می شود.

.

عایق پشم سنگ تخته ای

عایق پشم سنگ تخته ای همانگونه که از اسم آن مشخص است به شکل تخته ای ساخته می شود و ابعاد استاندارد این عایق تخته ای ۶۰ در ۱۲۰ سانتی متر است. از جمله کاربرد و موارد استفاده عایق پشم سنگ تخته ای جهت عایق کاری دیوار ها سقف و کف استفاده می گردد.

عایق بسیار خوبی به جهت جلوگیری کردن از هدر رفتن انرژی و بهینه سازی انرژی است، بهترین عایق جهت جلوگیری از انتقال صوت و حرارت است. به گونه‌ای که از عایق پشم سنگ تخته ای با ضخامت و چگالی متناسب می شود دما و صوت را تا ۹۹ درصد کاهش داد در نتیجه بهترین نوع عایق جهت بهینه سازی انرژی محسوب می شود

عایق پشم سنگ تخته ای 
عایق پشم سنگ تخته ای

.

عایق پشم سنگ لحافی

عایق پشم سنگ لحافی به شکل رول در ابعاد ۱۰ در یک و نیم متری ساخته می شود و معمولاً هم همراه با روکش آلومینیوم تولید و به فروش می رسد.

موارد استفاده و کاربرد این عایق بیشتر به عنوان عایق جهت سقف سوله ها و لوله های تاسیسات است. این عایق به لحاظ قیمتی هم بسیار مقاوم به صرفه می باشد و قیمت ارزان تری دارد.

جهت کنترل دمای منفی ۵ الی مثبت ۱۵۰ درجه بسیار عالی است و در قیاس با پشم شیشه عملکرد بسیار بهتری دارد و یک عایق قوی محسوب می‌شود. طول عمر این عایق بسیار عالی است و برای دماهای گوناگون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به منظور خرید عایق پشم سنگ با کارشناسان فروش شرکت مهار انرژی پایدار ساز در ارتباط باشید.

.

عایق پشم سنگ پتویی

عایق پشم سنگ پتویی اغلب به صورت رول های ۵ در 2 متر ساخته می شود و به شکل پیش فرض دارای یک طرف تور سیمی است. الیاف پشم سنگ با بکارگیری از نخ نسوز به تور سیمی دوخته شده و به شکل رول در آمده است که با آن عایق پشم سنگ پتویی گفته می‌شود.

از جمله موارد استفاده و کاربرد پشم سنگ می شود به موارد زیر اشاره نمایید:

این عایق پتویی جزو عایق هایی با تحمل دمایی و حرارتی بسیار بالاست و ضریب انتقال حرارت عایق پتویی بسیار اندک است و نسبت به عایق لحافی دارای چگالی بالاتری نیز می باشد.

بیشتر در کوره های صنعتی و عایق کاری تانکرها ،عایق کاری لوله های نفت و مخازن و … مورد استفاده قرار گرفته می شود و در کل جزو عایق های حرارتی و بسیار مقاوم محسوب می گردد.
.

عایق پشم سنگ لوله ای

همانطور که از اسم این عایق مشخص است ظاهر این عایق شبیه لوله است و قالب لوله ای شکل دارد و از وسط باز می‌شود و لوله مورد نظر در داخل آن قرار داده می شود و با استفاده از بست های فلزی یا پلاستیکی به یکدیگر متصل می گردد.

از جمله موارد استفاده و کاربرد عایق پشم سنگ لوله ای برای عایق کاری نمودن انواع لوله ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان عایق حرارتی و هم عایق صوتی جهت جلوگیری از نفوذ صوت به داخل لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد و برای لوله هایی از سایز یک و دو دهم الی ۲۰ اینچ قابل استفاده است.

خرید عایق پشم سنگ لوله ای 
خرید عایق پشم سنگ لوله ای

.

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ