خرید پشم سنگ تخته ای

خرید پشم سنگ تخته ای

خرید پشم سنگ تخته ای

.

خرید پشم سنگ تخته ای

می توانید با استفاده از شرکت ما بهترین خرید پشم سنگ تخته ای در ابعاد مختلف را تجربه نمایید و مناسب ترین قیمت خرید عایق پشم سنگ تخته ای را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بخواهید.

در زمینه فروش عایق پشم سنگ تخته ای و سایر عایق های پشم سنگ می توانید با شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش عایق پشم سنگ ما به نام پایدار انرژی پارس تماس بگیرید.

 

مناسبترین و ارزانترین قیمت عایق پشم سنگ در انواع مختلف را از شرکت ما بخواهید. هیچ محدودیتی در زمینه ثبت سفارش از جانب ما وجود ندارد.

هر میزان مقدار و ضخامت ای که عایق پشم سنگ تخته ای و سایر عایق های پشم سنگ بخواهید را می توانید به راحتی و فقط با یک تماس تلفنی از ما خرید نمایید.

 

به محض تماس با شما و بعد از استعلام قیمت عایق پشم سنگ مورد نظر شما فاکتور پشم سنگ مورد نظر برای شما ارسال می گردد.

بعد از تعیین و پرداخت فاکتور مذکور به سرعت عایق پشم سنگ خریداری شده از انبار مهار انرژی پایدار ساز بارگیری و به سرعت به مقصد و مکان مورد نظر شما ارسال می گردد.

 

در نتیجه فقط با خرید عایق پشم سنگ تخته ای و سایر عایق های ساختمانی یک تماس  فاصله دارید و می توانید با تماس با کارشناسان فروش ما بهترین عایق مورد نظر خود را خرید نمایید.

همچنین به دلیل سهولت بیشتر شما مشتریان گرامی شرکت ما یک فروشگاه اینترنتی عایق نیز بنا نموده است که شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با مراجعه به فروشگاه مهار انرژی انواع عایق پشم سنگ ، عایق الاستومری ، عایق الیاف سرامیک و عایق پلی یورتان و غیره را به راحتی خرید کنید.

 

عایق پشم سنگ خریداری شده به سرعت برای شما ارسال می گردد ، جهت آشنایی بیشتر با محصولات شرکت مهار انرژی پایدار ساز به لینک های زیر مراجعه نمایید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان فروش ما با شماره تماس های درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

.

عایق پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 30

.

عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت

 

عایق پشم سنگ پتویی 5 سانت دانسیته 80

.

عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت

.

 

.

پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ تخته ای اصفهان
پشم سنگ تخته ای

عایق پشم سنگ تخته ای یا همان پانل از مخلوط کردن الیاف پشم سنگ با رزین مخصوص به این کار و بعد قرار دادن در دمای مورد نظر جهت پخت و عبور از دستگاه تعیین ضخامت و مطابق با استاندارد در ضخامت و دانسیته های گوناگون به شکل نیمه سخت و یا همان سخت تولید و ساخته می شود.

پشم سنگ تخته ای به منظور کلیه سطح های هموار یا شیب دار در صنایع ساختمانی و غیر مورد استفاده قرار می گیرد و دامنه استفاده از این عایق بسیار گسترده می باشد.

 

شما عزیزان می توانید بهترین عایق پشم سنگ تخته ای از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و نمایندگی فروش عایق پشم سنگ ما به راحتی خرید نمایید.

اگر به دنبال خرید پشم سنگ تخته ای ارزان قیمت با کیفیت به همراه با تخریب هستید می توانید با ما تماس بگیرید و مناسب ترین قیمت انواه عایق پشم سنگ را با ما تجربه کنید.

 

هیچگونه محدودیتی در زمینه خرید و ارسال از جانب ما وجود ندارد و در هر شهر و شهرستانی از ایران که هستید می توانید با ما تماس بگیرید و بهترین خرید عایق پشم سنگ را برای خود رقم بزنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد عایق پشم سنگ تخته ای و کاربرد این عایق ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید…

 

کاربرد پشم سنگ تخته ای

 خرید پشم سنگ تخته ای
خرید پشم سنگ تخته ای

از جمله موارد استفاده عایق تخته یا همان پانل های تخته ای می شود به صنعت ساختمان و ساختمان سازی ، صنایع نفت ،  گاز ، پتروشیمی ، پالایشگاه ها ، صنعت کشتی سازی ، در فرودگاه ها ، در صنعت قطار و صنعت ریلی ، تولید انواع ساندویچ پانل و … اشاره کرد.

پشم سنگ تخته ای و یا همان پانل عایق های پشم سنگ و پشم سربار تخته ای از الیاف پشم سنگ یا پشم سرباره تولید می شود و با رزین ویژه پخته می شود.

 

عایق های پشم سنگ تخته ای در ضخامت و چگالی های متعدد و مطابق با استانداردهای جهانی ساخته می‌شود و به علت ساختار این عایق نصب آن بسیار راحت و به سرعت صورت می پذیرد .

پانل های دیواری : به صورت نیمه سخت با چگالی متوسط ساخته می گردد و در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

از جمله موارد استفاده از پانل های دیواری می شود به سازه های اداری و منازل مسکونی ، بیمارستانها ، مدارس ، مسجد ، کتابخانه ها ، انواع سالن های ورزشی ، سوله سازی ، کارخانه و دیواره های جداکننده به کار گیری می شود.

پوشش به منظور عایق کاری کف ساختمان بر روی بتن بین طبقات و سخت بسیار عالیی است و از پانل کف و یا همان عایق پشم سخته پشم سنگ تخته ای همراه فویل آلومینیوم در عایق سیستم های گرمایشی از کف و لوله های آب گرم به کارگیری می‌شود.

 

از دیگر کاربردهای آن می‌شود به کارگیری در زیر سازه های مرتعش برای جذب ارتعاشات استفاده نمایید ، کانال خارجی از این پوشش به عنوان عایق حرارتی صوتی هم استفاده میشود و ضد آتش می باشد.

در فضاهای بیرونی سخت و دیواره های خارجی به‌کارگیری میگردد ، ضمناً در زیر یا روی سقف های شیروانی می شود از آنها به کار گرفته شود.

 

پانل های صوتی از جمله : پانل های سخت با دانسیته بسیار زیاد هستند ، این پانل های صوتی بیشتر بین دیوارها و پارتیشن ها به منظور کاستن شدت صوت و انتقال صدا از یک فضا به فضای دیگر و در مکان‌های مسکونی تجاری اداری کتابخانه هتل و غیره به کار گرفته می شود.

 

در سالن های سینما و تئاتر و باشگاه ها سالن های کنفرانس هم به کار گیری میشود ، پانل  ضد آتش پشم سنگ را ضد حریق در غذاهایی که می بایست در برابر آتش سوزی دارای استحکام و بسیاری باشد به کارگیری میشود.

از پانل ضد آتش در همه دیوارها ، سقف ،  گاوصندوق ها ، درون کوره ، اجاق گاز ها و کشتی و صنعت خودرو به کار گیری می شود.

قیمت پشم سنگ تخته ای

قیمت پشم سنگ تخته ای
قیمت پشم سنگ تخته ای

درخصوص قیمت عایق پشم سنگ تخته ای و خرید از شرکت مهار انرژی باید بیان کنید که می توانید بهترین و مناسب ترین قیمت عایق پشم سنگ تخته ای و سایر عایق های دیگر در ضخامت های مختلف از جمله 5 سانت و 3 سانت و … را از ما خرید نمایید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز قطعاً یکی از برترین فروشندگان عایق پشم سنگ و سایر عایق های ساختمانی در سراسر نقاط کشور می باشد.

 

که همواره بالاترین کیفیت را برای شما عزیزان فراهم می آورد ، اگر به دنبال خرید عایق پشم سنگ تخته ای با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب و ارزان هستید.

می توانید با شماره تماس های درج شده در این سایت تماس بگیرید و بهترین قیمت خرید عایق پشم سنگ تخته ای را از ما بخواهید.

 

توجه داشته باشید که بعد از خرید عایق پشم سنگ توسط شما مشتری گرامی اگر در تهران باشید ، طی یک روز کاری عایق خریداری شده به دست شما می‌رسد.

اگر در سایر شهرستانهای ایران باشید ، طی دو روز کاری  برای شما ارسال می گردد و در محل مورد نظر شما به دست شما عزیزان می رسد.

 

در نتیجه در هر شهر و شهرستانی از کشور که هستید ، می توانید با نهایت اطمینان خاطر به ما اعتماد کنید و انواع و اقسام عایق پشم سنگ تخته ای را از ما بخرید.

بهترین عایق پشم سنگ را برای خود به ارمغان آورید . در بخش زیر قیمت دو محصول پشم سنگ تخته ای ۳ سانت و قیمت پشم سنگ تخته ای ۵ سانت را بررسی میکنیم .

 

هر چقدر که دانسیته  و ضخامت آنها بالاتر باشد ، در نتیجه قیمت آنها نیز بیشتر خواهد بود. که در بخش زیر به آن پرداخته ایم .

ولی توجه داشته باشید که قیمت های درج شده در این بخش برای اطلاع رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور همواره قیمت عایق پشم سنگ ما دچار تغییرات بسیار می شود.

 

در نتیجه جهت خرید و استعلام دقیق قیمت عایق پشم سنگ مورد نظر خود می بایست با شماره تماس های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

قیمت های ثبت شده در این مقاله به هیچ عنوان ثابت نیست و دچار تغییرات بسیاری می شود و جهت استعلام قیمت روز عایق پشم سنگ می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

قیمت پشم سنگ تخته ای 3 سانت

قیمت پشم سنگ تخته ای 3 سانت
قیمت پشم سنگ تخته ای 3 سانت

قیمت هر بسته عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت ( هر رول و هر بسته 7 متر و 20 سانتی متر می باشد ) دانسیته 80 برابر است با : 342.000 تومان.

قیمت هر بسته عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت ( هر رول و هر بسته 7 متر و 20 سانتی متر می باشد ) دانسیته 100 برابر است با : 432.000 تومان.

قیمت هر بسته عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت ( هر رول و هر بسته 7 متر و 20 سانتی متر می باشد ) دانسیته 120 برابر است با : 468.000 تومان.

 

(( توجه توجه : قیمت های درج شده در این بخش ثابت نمی باشد و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییرات بسیار می شود و جهت استعلام قیمت دقیق می بایست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ))

 

قیمت پشم سنگ تخته ای 5 سانت

قیمت پشم سنگ تخته ای 5 سانت
قیمت پشم سنگ تخته ای 5 سانت

قیمت هر بسته عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت ( هر رول و هر بسته 47 متر و 32 سانتی متر می باشد ) دانسیته 80 برابر است با : 298.000 تومان.

قیمت هر بسته عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت ( هر رول و هر بسته 47 متر و 32 سانتی متر می باشد ) دانسیته 100 برابر است با : 380.000 تومان.

قیمت هر بسته عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت ( هر رول و هر بسته 47 متر و 32 سانتی متر می باشد ) دانسیته 120 برابر است با : 444.000 تومان.

 

(( توجه توجه : قیمت های درج شده در این بخش ثابت نمی باشد و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییرات بسیار می شود و جهت استعلام قیمت دقیق می بایست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ))

 

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ