عایق الاستومری در ساختمان

عایق الاستومری در ساختمان

عایق الاستومری در ساختمان

یکی از مصارف پر کاربرد عایق الاستومری در ساختمان و صنعت ساختمان سازی می باشد و با استفاده از انواع عایق الاستومری می شود در تمامی موارد ساختمان سازی برای عایق کاری حرارتی، صوتی و برودتی از عایق کاری استفاده نمود. با استفاده از عایق الاستومریک می شود بهینه سازی انرژی را در عالی ترین سطح انجام دهید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خرید و فروش عایق الاستومری فعالیت می کند و با کیفیت ترین و مرغوب ترین برندهای عایق الاستومری از جمله عایق الاستومری کافلکس، پافلکس، سوپرفلکس و … را از ما بخواهید. عایق الاستومری کافلکس، پافلکس، سوپرفلکس در ضخامت ها و انواع مختلف در شرکت ما موجود است و شما می توانید از طریق سفارش تلفنی و یا خرید اینترنتی عایق الاستومری مورد نظر خود را خرید نماید.

به دو شیوه می توانید عایق الاستومری را از شرکت مهار انرژی خرید نماید. شیوه اول و بسیار ساده خرید آنلاین عایق الاستومری از فروشگاه مهار انرژی است، به راحتی و فقط با چند کلیک می توانید عایق الاستومری خود را انتخاب و همراه با تخفیف خرید نماید. بعد از ثبت سفارش شما مشتریان گرامی به صورت عایق الاستومری خریداری شده برای شما از طریق باربری ارسال می گردد. به منظور استعلام قیمت عایق الاستومری لوله ای و همچنین قیمت عایق الاستومری رولی به لینک های درج شده مراجعه نماید.

شیوه دوم خرید عایق الاستومری و استفاده عایق الاستومری در ساختمان سازی و سایر موارد دیگر، تماس با کارشناسان فروش مهار انرژی است. که کارشناسان فروش ما طی روزها و ساعت ها اداری آماده مشاوره و پاسخگویی به شما مشتریان گرامی هستند. بعد از تماس عایق الاستومری مورد نظر شما در قالب یک پیش فاکتور برای شما ارسال می شود و بعد از بررسی و پرداخت فاکتور مذکور عایق الاستومری خریداری شده به سرعت از انبار برای شما ارسال می شود.

شایان ذکر است که عایق خریداری شده اگر در تهران و کرج باشید طی یک روز کاری و در سایر شهرستان های کشور طی دو روز کاری برای شما ارسال می گردد. در صورت خرید عمده عایق الاستومری تخفیفات بسیار خوبی نیز برای شما مد نظر گرفته ایم. همچنین به دلیل گستردگی فعالیت ما در زمینه خرید و فروش عایق الاستومری ما یک نمایندگی فروش عایق الاستومری داریم و نماینده فروش ما شرکت پایدار انرژی پارس است، که می توانید وارد وب سایت این شرکت شده و محصولات متنوع ما را بررسی کنید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب بهترین عایق الاستومری برای صنعت ساختمان سازی خود و سایر تاسیسات می توانید طی روزها و ساعات های اداری با شماره تماس های درج شده در بخش زیر در تماس باشید و جهت استعلام قیمت عایق الاستومری در انواع مختلف می توانید به لینک ها درج شده مراجعه فرمایید.

در ادامه با ما همراه باشید تا لیست قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس را با هم بررسی کنیم و با دانستن جزییات محصول مورد نظر خود را با آگاهی صد در صدی در عالی ترین کیفیت خرید نماید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

عایق الاستومری در ساختمان
عایق الاستومری در ساختمان

.

قیمت عایق الاستومری در ساختمان

در بخش زیر با ما همراه باشید تا لیست قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس ( قیمت عایق الاستومری در ساختمان ) را با هم بررسی کنیم و با دانستن جزییات محصول مورد نظر خود را با آگاهی صد در صدی در عالی ترین کیفیت خرید نماید. در این بخش می خواهیم لیست قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس را به همراه جنس و ضخامت آن را درج کنیم.

قیمت عایق الاستومری رولی NBR

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 3 میلیمتر 148.500 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 60 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 6 میلیمتر 253.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 30 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 9 میلیمتر 303.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 20 متر مربع است.

عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 13 میلیمتر 402.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 14 متر مربع است. عایق الاستومری در ساختمان 

عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 16 میلیمتر 505.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 12 متر مربع است.

عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 19 میلیمتر 599.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 10 متر مربع است.

عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 25 میلیمتر 979.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 8 متر مربع است.

عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 30 میلیمتر 1.199.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 6 متر مربع است.

عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 32 میلیمتر 1.301.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 6 متر مربع است.

عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 40 میلیمتر 1.860.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 4 متر مربع است.

عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 50 میلیمتر 1.970.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 4 متر مربع است.

(( توجه توجه : قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR درج شده در بخش بالا صرفا جهت آگاهی شما از محصولات ما می باشد و به دلیل نوسان قیمت روز ارز در کشور قیمت عایق الاستومری نیز دچار نوسان و تغییر می شود و شما کاربران گرامی توانید جهت بدست آوردن قیمت روز عایق الاستومری در ساختمان با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

عایق الاستومری در ساختمان
عایق الاستومری رولی در ساختمان

قیمت عایق الاستومری رولی EPDM

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 6 میلیمتر 479.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 30 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 9 میلیمتر 655.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 20 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 13 میلیمتر 930.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 14 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 16 میلیمتر 1.090.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 12 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 19 میلیمتر 1.309.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 10 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 25 میلیمتر 1.640.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 8 متر مربع است.

(( توجه توجه : قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس EPDM درج شده در بخش بالا صرفا جهت آگاهی شما از محصولات ما می باشد و به دلیل نوسان قیمت روز ارز در کشور قیمت عایق الاستومری نیز دچار نوسان و تغییر می شود و شما کاربران گرامی توانید جهت بدست آوردن قیمت روز عایق الاستومری در ساختمان با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

عایق الاستومری در ساختمان
عایق الاستومری در ساختمان

 قیمت عایق شانه تخم مرغی کافلکس

قیمت عایق الاستومری رولی شانه تخم مرغی کافلکس K-Flex  در ضخامت 19 میلیمتر 495.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 8 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 25 میلیمتر 605.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 6 متر مربع است.

(( توجه توجه : قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس EPDM درج شده در بخش بالا صرفا جهت آگاهی شما از محصولات ما می باشد و به دلیل نوسان قیمت روز ارز در کشور قیمت عایق الاستومری نیز دچار نوسان و تغییر می شود و شما کاربران گرامی توانید جهت بدست آوردن قیمت روز عایق الاستومری در ساختمان با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

عایق الاستومری در ساختمان
عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی  در ساختمان

قیمت عایق الاستومری پشت چسب دار کافلکس

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 6 میلیمتر 572.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 30 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 9 میلیمتر 765.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 20 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 13 میلیمتر 1.023.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 14 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 16 میلیمتر 1.276.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 12 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 19 میلیمتر 1.402.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 10 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس K-Flex از جنس NBR  در ضخامت 25 میلیمتر 1.733.000 تومان و فروش عایق الاستومری به صورت رولی  و متراژ هر رول 8 متر مربع است.

(( توجه توجه : قیمت عایق الاستومری رولی شانه تخم مرغی کافلکس K-Flex از جنس EPDM درج شده در بخش بالا صرفا جهت آگاهی شما از محصولات ما می باشد و به دلیل نوسان قیمت روز ارز در کشور قیمت عایق الاستومری نیز دچار نوسان و تغییر می شود و شما کاربران گرامی توانید جهت بدست آوردن قیمت روز عایق الاستومری در ساختمان با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

عایق الاستومری در ساختمان
عایق الاستومری در ساختمان

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

1- امکان خرید جزیی و عمده انواع عایق الاستومری

2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)

3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق الاستومری

4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق الاستومری به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری

5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق

6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر

7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان

8- فروش با کیفیت ترین انواع عایق الاستومری

9- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور

11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی

12- فروشنده بهترین نوع انواع عایق الاستومری از جمله: عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری سوپرفلکس و عایق الاستومری ترک و ایرانی و …

13- نماینده فروش عایق الاستومری سانا در کشور

14- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما

15- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین

16- تحویل فوری محصول خریداری شده

 

کلام پایانی

عایق الاستومری در صنعت ساختمان سازی بسیار مود استفاده قرار می گیرد و این عایق جزو عایق های بسیار کاربردی در صنعت ساختمان سازی و سایر صنایع دیگر است. عایق الاستومری با بهترین قیمت  و بالاترین کیفیت را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و پایدار انرژی پارس بخواهید و اگر جزو مشتریان ثابت ما شوید و خرید عمده عایق الاستومری انجام دهید تخفیفات خوبی برای شما مد نظر گرفته ایم.

در هنگام خرید عایق الاستومری از شرکت های معتبر و ثبت شده خرید مورد نظر خود را انجام دهید. می توانید کیفیت را با محصولات عایق الاستومری کافلکس و پافلکس و سوپر فلکس ما تجربه کنید. به منظور بدست آوردن قیمت روز عایق الاستومری در ساختمان می توانید طی روزها و ساعت های اداری با شماره تماس های درج شده تماس حاصل فرمایید و لیست دقیق قیمت عایق الاستومری و همچنین بهترین انجام برای خرید عایق الاستومری را داشته باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

 

عایق الاستومری در ساختمان
عایق الاستومری در ساختمان

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ