عایق پشم سنگ ساختمان

عایق پشم سنگ ساختمان

عایق پشم سنگ ساختمان

یکی از موارد استفاده عایق پشم سنگ در صنعت ساختمان می باشد که همواره بهترین عایق پشم سنگ لحافی و تخته ای و پتویی و لوله ای ساختمان را شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید کنید.

شرکت مهار انرژی برترین و عالی ترین شرکت فروشنده عایق پشم سنگ می باشد و ما همواره با کیفیت ترین عایق را با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

جهت استعلام قیمت و مشاوره در مورد خرید مناسب ترین عایق پشم سنگ می توانید طی روزها و ساعت های کاری با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

برخی از عایق های پشم سنگ که بسیار پرکاربرد و پر فروش است از قرار زیر می باشد که شما کاربران گرامی به منظور استعلام قیمت روز عایق پشم سنگ و خرید این محصول می توانید به محصولات زیر مراجعه نماید.

.

عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت

عایق پشم سنگ پتویی 5 سانت دانسیته 80

عایق پشم سنگ تخته ای 3 سانت

عایق پشم سنگ لحافی 5 سانت دانسیته 30

.

عایق پشم سنگ ساختمان
عایق پشم سنگ ساختمان

کاربرد پشم سنگ در ساختمان

عایق پشم سنگ ساختمان
عایق پشم سنگ ساختمان

کاربرد پشم سنگ در ساختمان، براساس قوانین ملی و بین المللی ساختمان ( بخش نوزدهم صرفه جويي در مصرف انرژي) تحت عنوان مهم‌ترین راهکار کاهش مصرف انرزی به حساب آورده می شود.

همینطور عایق کاری ساختمان جزء لاینفک صنعت ساختمان سازی به حساب آورده می شود.

عایق کاری جداره های داخلی و خارجی ساختمان حدودا 40 تا 58 درصد از اتلاف انرژی جلوگیری می نماید.

که‌این فرمان بازده  عامل استحکام حرارتی بسیار پشم سنگ، قبوض انرژی برای گرمایش و سرمایش در ساختمان های مسکونی را کاهش میدهد.

شایسته ترین فرصت و کاربرد پشم سنگ در ساختمان برای عایق کاری، در طول دیوارکشی و در هنگام تشکیل دادن و ساخت آن می باشد.

در طی تشکیل دادن یک سازه، از طریق های متفاوت و متنوعی جهت عایقکاری ساختمان می شود استفاده کرد. می شود پشم سنگ ساختمانی را خلال اجرای نمای ساختمان (خشت نما، سنگ و کامپوزیت آلومینیوم) استفاده نمود.

اجرای عایق نمودن با استفاده از عایق های معدنی پشم سنگ احتیاج به اجرای پایه فلزی و یا پایه چوبی دارد.

که عایق پشم سنگ ساختمانی میان بین  آن قرار می گیرد و نمای ساختمان و سنگ کاری بر روی آن قرار داده می شود از این رو این روش را به اسم “عایق کاری با بنا” می شناسند.

همینطور پشم سنگ در ساختمان، بنا ها را در قبال حریق حفظ می نماید و ایمنی را بهبود می‌بخشد چون از سنگ درست شده است که در قبال حریق مقاوم میباشد.

پشم سنگ آسیا یک ماده قابل تنفس می باشد که اجازه می‌دهد رطوبت از ساختمان بیرون خواهد شد.

این عایق خطر پرورش کپک و باکتری در درون ملک را کاهش می دهد. آسایش حرارتی و چگونگی هوای ساختمان را بهبود می‌بخشد و اطراف سلامت تری را به ساکنان ارائه می‌دهد.

کاربرد پشم سنگ

کاربرد پشم سنگ
کاربرد پشم سنگ

عایق نمودن دیوارهای ساختمان از درون و بیرون

عایق نمودن بام ساختمان از درون و بیرون

عایق نمودن کف ساختمان

 عایق پشم سنگ

 عایق پشم سنگ
عایق پشم سنگ

پشم سنگ یک عایق صوتی-حرارتی با الیاف معدنی می‌باشد. ماده اولیه عایق پشم سنگ، بازالت می باشد که  از مجموعه سنگ های آذرین می باشد و بازمانده عمل های آتشفشانی می باشد.

برای ساخت پشم سنگ، بازالت را در دمای 1500 مرتبه سانتیگراد ذوب می نمایند و با استعمال از روشهای خاص آن را به الیافی بسیار ریز با قطر میکرونی تبدیل می نماید.

97% آحاد مال پشم سنگ را این الیاف تشکیل می‌دهد، 3%  باقیمانده رزین و روغن های موردنیاز برای بهره مندی الیاف متناسب با نوع کالا لازم است.

محدوده تحمل دمایی پشم سنگ از 35- تا 800 درجه سانتیگراد میباشد و ضریب جابجایی حرارت آن بسیار زیر است که‌این خصوصیت منجر گردیده که نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی داشته باشد.

کاهش مصرف انرژی ضمن اینکه منجر کاهش هزینه ها می گردد منجر می‌شود که آلاینده های کمتری ایجاد گردد و این به محافظت فضا زیست یاری می نماید.

ضمن این پشم سنگ از لحاظ زیست محیطی و بهداشتی تحت عنوان عایقی مناسب شناخته گردیده و هیچ یک از عوارض نا مطلوب عایق های شبیه را ندارد.

در واقع پشم سنگ بی ضررترین عایق حرارتی-صوتی شناخته گردیده میباشد. پشم سنگ ضمن اینکه یک عایق حرارتی بسیار خوب میباشد عایق صوتی خیر و خوبی میباشد.

توان عایقی پشم سنگ 33 موازی دیوار بتنی و 22 موازی دیوار آجری میباشد.
از پشم سنگ در کشت هیدروپوینک (کشت بدون خاک) نیز به کار گیری می‌گردد.

در کشورهای توسعه یافته بیشترین مصرف انرژی مرتبط با نصیب صنعت میباشد البته در مرزوبوم ما بیشترین مقدار انرژی در منازل و قسمت اداری مصرف می‌گردد.

این امرنه تنها باعث اتلاف قسمت متعددی ازسرمایه ملی مملکت میشود بلکه منجر ساخت آلودگی های متعددی درمحیط نیزمی گردد که اثرات این آلودگی ها به طور ضایعات زیست محیطی ویا کاهش سطح تندرست جامعه نمایان می‌گردد.

از عایق پشم سنگ در صنعت ساختمان سازی، صنعت های پتروشیمی و پالایشگاه، کوره ها، اجاق‌گاز ها، شبکه های هوا، دیگ های بخار، دودکش ها و همینطور به مراد عایق کاری صوتی به کار گیری می شود.

انواع پشم سنگ ساختمانی

عایق پشم سنگ ساختمان
عایق پشم سنگ ساختمان

– پشم سنگ فله ای : این نوع عایق صوتی حرارتی بصورت پشم سنگ نپخته حلاجی گردیده ساخت‌و‌ساز و به مصرف می‌رسد و از آن برای مالامال کردن فضاهای فاقد صورت هندسی منظم استعمال می گردد.

– پشم سنگ لحافی : این نوع عایق پشم سنگ بصورت رولی به بازار ارائه می‌گردد و بسیار انعطاف پذیر است. پشم سنگ لحافی در اشکال گوناگون بدون روکش و با روکش آلومینیومی و شیت کرافت ساخت و ساز می گردد و برای عایق کاری سقف ساختمان ها، کارگاه ها، دیوارها، سقف های کاذب، شبکه های تهویه هوا و سطح ها با انحنای معدود به کار گیری می‌شود.

– پشم سنگ پتویی:عایق پتویی پشم سنگ یک عایق حرارتی صوتی حیاتی برای صنعت های محسوب می شود و عموما جهت عایق کاری ماشین آلات، امکانات صنعتی و لوله های با قطر بالا به کارگیری میگردد. درین نوع عایق پشم سنگ از هیچ نوع ادله پیوندی به کارگیری نشده می باشد.

– پشم سنگ تخته ای: این نوع عایق پشم سنگ یکی‌از پرکاربردترین تولید ها پشم سنگ می باشد، مورد های کاربردی اکثری دارا است و حدودا در آحاد صنعت های از آن به کارگیری می شود. در صنعت ساختمان سازی در عایق کاری صوتی و حرارتی دیوار، کف و سقف کاربرد فراوانی دارا است و صنعت های کوره سازی، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها از مصرف کننده گان عمده این فرآورده می باشند. این مال در دانسیته و ضخامت های گوناگون ساخت می گردد.

– پشم سنگ لوله : همان گونه که از اسم آن پیداست، عایق لوله ای پشم سنگ برای عایق کاری لوله ها در تاسیسات ساختمانی و صنعتی کاربرد داراست. پشم سنگ لوله ای در قطر استاندارد لوله های موجود در بازار و در ضخامت های متفاوت ساخت و ساز می گردد.

این تولیدها پشم سنگ با پوشش فرنگی یا این که فارغ از پوشش ایجاد می گردند.
از ویژگی های پشم سنگ می شود به نصب  ساده ، خنثی بودن با آحاد مصالح آیتم به کار گیری در ساختمان و صنعت، غیر سمی بودن، سازش با گوشه و کنار زیست، مقاوم بودن در قبال حریق، ضریب هدایت حرارتی زیر، توان جذب بالای صوت، جابجایی صدای معدود، اشاره نمود.

عایق های پشم سنگ یا این که پشم معدنی در حدود 55% مجموع عایق های بکار رفته در صنعت های گوناگون و ساختمان ها را مشتمل بر می گردند.

یک کدام از پر استفاده ترین عایق ها فی مابین تولیدها پشم سنگ عایق تخته ای است.

به جهت اینکه در قضیه های وسیعی می قدرت از این مال به کار گرفت.تقریا می قدرت اظهار کرد در تمامی ی صنعت های می قدرت از این فرآورده به نیکی بهره برد و در چگونگی و بازده آن اثر به سزایی ساخت.

روش تولید عایق پشم سنگ تخته ای

عایق پشم سنگ ساختمان
عایق پشم سنگ ساختمان

آغاز سنگ بازالت را در کوره ذوب کرده و بعد آن از کوره با استفاده از یاری دهنده های قدرتمند وارد دستگاه های الیاف ساز حاذق می گردند.
در همین حین رزین منحصر به فرد عایق تخته ای با ترکیبات خاص که مهمترین آن‌ها آب و رزین فیولیک است را به ذوب های درون دستگاه اضافه می‌ گردد.
در انتها دستگاه الیاف ساز ما الیاف پشم سنگ را که مقداری هم تر می باشند را مشاهده می‌کنیم
به‌این نوع پشم سنگ اصطلا حا پشم سنگ رزین دار گفته می‌شود.
اضافه کردن رزین به الیاف پشم سنگ منجر چسبندگی در لا به لای الیاف می گردد.
در واقع این فرمان عمل پوسته گیری را برای ما راحت تر می نماید.
بعد از این مرحله:
سازه به توصیه مشتری پشم سنگ های رزین خورده پشم سنگ های رزین خورده با انتخاب ضخامت و چگالی وارد دستگاه پخت میگردد.
از جمله :
عایق تخته ای با ضخامت 50 میلی متر و چگالی 80 کیلو گرم بر متر مکعب تولید کنیم .
برای هر متر مربع کیلو گرم پشم ناپخته رزین دار گزینه نیازمی باشد.
پشم سنگ رزین دار هنگام آمدن به دستگاه پخت ، آب موجود خویش را از دست می‌دهد.
بر این اساس 10 در صد بیشتر از وزن احتساب گردیده پشم اضافه می‌شود.

مثلا:
برای ایجاد 1متر مربع پشم سنگ تخته ای ضخامت 50 میلیمتر، مقدار 4.4 گیلوگرم پشم در نظر  گرفته می شود.
پشم سنگ تخته ای به سه شکل ارایه می شود:
1_عایق ساده
2_عایق با روکش صفحه کرافت
3_عایق با روکش آلومینیوم

کاربرد های پشم سنگ تخته ای

عایق پشم سنگ ساختمان
عایق پشم سنگ ساختمان

یکی‌از مهمترین کاربرد های عایق تخته ای یا این که فنوپانل در ساخت و ساز ساندویچ پانل ها است. این متاع ضمن عایق کردن بسیار مطلوب حرارتی، برای اجرا عایق کاری صوتی در دانسیته های بالا به کار گیری می گردد.

عایق های پشم سنگ تخته ای را می شود در دیواره های ساختمان مسکونی، استودیو های صدا برداری و سینما می  شود بهره مند شد و میتواند با به کار گیری از طریق های ماهر در نصب، تا حد متعددی از هدر رفت حرارتی را بکاهد.

یکی‌از مهمترین دلایل کاربرد این مال، باکیفیت در کنار ارزش مطلوب است.
استاندارد ساخت و ساز این جنس 120*60 سانتی متر میباشد.
کمپانی پشم سنگ پارامیس در حیث داراست تا حد قابلیت بر طبق پیشنهاد مشتری این فرآورده را ارایه دهد.
عایق پشم سنگ تخته ای را می اقتدار با چگالی های متفاوت و ضخامت های متعدد ساخت‌و‌ساز کرد.
کمپانی پشم سنگ مهار انرژی این افتخار را دارا است که‌ این عایق را به طور تقریب با همه چگالی ها وضخامت های ما یحتاج مشتری ساخت کند.

دست‌کم ضخامت این متاع 25 میلیمتر و حداکثر آن 100 میلیمتر میباشد.
همینطور چگالی های قابل ساخت ما دربین 50 الی 400 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

کاربران گرامی جهت استعلام قیمت انواع عایق پشم سنگ ساختمانی با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید و یا از طریق واتس اپ ما با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

 

عایق پشم سنگ ساختمان

عایق پشم سنگ ساختمان
عایق پشم سنگ ساختمان
عایق پشم سنگ ساختمان
عایق پشم سنگ ساختمان

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ