عایق پلی یورتان ساختمانی

عایق پلی یورتان ساختمانی

عایق پلی یورتان ساختمانی

.

عایق پلی یورتان ساختمانی
عایق پلی یورتان ساختمانی

یکی از موارد استفاده و به کارگیری عایق پلی یورتان در عایق کاری ساختمانی می باشد که به منظور عایقکاری در این ساختمان از عایق پلی یورتان ساختمانی استفاده می شود.

عایق پلی یورتان که در شرکت مهار انرژی و همچنین پایدار انرژی پارس در سراسر نقاط کشور به فروش می رسد.

شما مشتریان محترم می توانید به منظور خرید عایق پلی یورتان مرغداری ، عایق پلی یورتان ساختمان ، عایق پلی یورتان پاششی ، عایق پلی یورتان پیش ساخته و … با کارناسان واحد فروش مهار انرژی تماس حاصل فرمایید.

بعد از گرفتن مشاوره و ارسال پیش فاکتور و مقایسه محصول شرکت ما با شرکت های دیگر برای خرید عایق پلی یورتان برای ساختمان اقدام نمایید.

.

کپسول فوم پلی یورتان

.

فوم تخته ای پلی یورتان

.

قیمت عایق پلی یورتان

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان از اشکال عایق های حرارتی پلی یورتان برای عایق کاری و بهسنه سازی مصرف انرژی استعمال می‌شود.

در حال حاضر  منابع انرژی با مصرف بی رویه رو به اتمام می‌باشند؛ منابعی که مراحل ساخت آن ها سال ها سال به طول می انجامد.

خرید عایق پلی یورتان ساختمانی عایق های حرارتی پلی یورتان نقش بسیاری در کاهش مصرف انرژی و مخارج مرتبط با آن در ساختمان ایفا می نمایند.

بیشترین بخش اتلاف انرژی در ساختمان از روش دیوارها و سقف شکل میگیرد ؛ از این رو به کار گیری از عایق های مطلوب در‌این بخش تا حد متعددی از هدررفت انرژی حرارتی دوری می نماید.

مناسبترین عایق ، برای عایق کاری هم از نظر قیمت و هم از بهینه سازی انرژی ، عایق پلی یورتان ساختمان است.

 

این عایق ها  فقط در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری به کار گیری نمی گردند بلکه در صنعت های متعدد مثلا صنعت های پتروشیمی، گاز، مخازن صنعتی، سقف های فلزی و خطوط لوله کشی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق های پلی یورتان

عایقهای پلی یورتان
عایقهای پلی یورتان

عایقهای  پلی یورتان یک نوع عایق حرارتی میباشد که در حال حاضر به عایقی بسیار پر مصرف در صنعت مبدل شده است.

این عایق های پلی یورتان ماده شیمیایی می باشد که از ادغام دو ماده ایزوسیانات و پلی ال که هر دو مایع می‌باشند تشکیل می‌گردد.

این دو ماده هنگامی با هم مخلوط میگردند، در اثر برخورد شیمیایی فوم می گیرند و با سپری شدیک  دقیقه به حالت جامد تبدیل میشوند.

عایق های پلی یورتان یک عایق بسیار عالی می باشد کهباعث هیچ گونه حساسیت و بیماری نمیشود و فوم عایق پلی یورتان یک فوم سرد میباشد که از قابلیت و امکان انعطاف پذیری بسیار بالا برخوردار میباشد.

فوم تزریقی پلی یورتان به جهت عایق نمودن سطح ها بزرگ و یا مکان های غیر قابل دسترس مورد استفاده قرار می گیرد.

تاریخچه پلی یورتان

عایق پلی یورتان ساختمانی
عایق پلی یورتان ساختمانی

صنعت پلاستیک در نیم قرن پیش با مراحل های پلیمریزاسیون برای ساخت و ساز پلاستیک عمل میکرد.

بعد ها دانشمندی آلمانی یاور با همکارانش در سال ۱۹۳۷ میلادی با یک فرآیند  آشنا شدند

. این روند، تعدادی رو وا داشت که طی آن ایزوسیانات با یک دی ال همپا با حضور کاتالیست مخلوط کنند و فرآورده حاصل از آن پلی یورتان نام نهاده شد.

، در روزگار نبرد جهانی دوم از پلی یورتان برای پوشش هواپیما به کار گیری می‌شد.

در آن برهه زمانی پلی یورتان تا سال ۱۹۵۲ میلادی در بازار هیچ مصرفی نداشت تا اینکه 2 سال بعد فوم قابل انعطاف پلی یورتان بر اساس فوم فلکس و پلی ال پلی استری ساخت و ساز شد

. همینطور از این مواد برای ساخت و ساز فوم مشقت بار پلی یورتان (Rigid) و الاستومر ها استعمال شد. طی عمل های موازی در کشورهای ایالات متحده و انگلستان، در سال های ۱۹۴۱-۱۹۵۸ گونه های متفاوتی از تولید ها اورتان ساخت شد.

عایقهای پلی یورتان
عایقهای پلی یورتان

روش استفاده از عایقهای پلی یورتان

عایق پلی یورتان ساختمانی
عایق پلی یورتان ساختمانی

تزریق این فوم هم به طور دستی و هم با استعمال از دستگاه شکل میگیرد. 2 ماده ایزوسیانات و پلی ال تحت عنوان مواد اول تولید فوم پلی یورتان به طور جداازهم در دو مخزن مجهز به پمپ و شیر در دست گرفتن فشار به کار گرفته می شود.

به جهت عایق کاری، این دو ماده با فشار و نسبت مشخص و معلوم با به کارگیری از دستگاه منحصربه‌فرد در محل متبوع تزریق میگردند.

عکس العمل دربین ایزوسیانات و پلی ال باعث  تولید فوم پلی یورتان می گردد و در نتیجه انبساط دور و اطراف از این ماده لبریز میگردد.

فرایند ساخت‌و‌ساز اینعایق ها در محل اجرای عایق کاری شکل می‌گیرد و سپس  منافذ و ترک ها را مالامال می نماید و محل متبوع را تماما عایق بندی می کند.

این عایق ها سطحی یکدست و بدون درز تولید می نمایند که در قبال مکان های جوی گوناگون بسیار مقاوم هستند.

میزان سفتی و یا این که نرمی عایقهای پلی یورتان به نسبت وزنی ایزوسیانات به پلی ال متعلق میباشد.

در‌صورتی‌که میزان ایزوسیانات فراتر باشد، فوم محکم میشود و در شرایطی‌که این میزان کمتر از پلی ال باشد.

فوم قابل انعطاف خیس شود. ترازو ایزوسیانات فقط عامل نرمی یا این که سفتی این فوم وجود ندارد بنابراین ساختار پلی ال و دانسیته فوم هم عواملی مفید در شرایط فوم به شمار می‌آیند.

قیمت عایق پلی یورتان ساختمانی
قیمت عایق پلی یورتان ساختمانی

 

معایب عایقهای پلی یورتان ساختمانی

عایق های پلی یورتان هنگامی که به سطح می چسبند  از آن غیروابسته نمیشوند و همینطور عمل کردن با آنان سالمی آدم ها را تهدید می نماید.

شیوه خرید عایق پلی یورتان به چه شکل میباشد؟

عایق پلی یورتان اصفهان

از آنجا که شرکت مهار انرژی تمامی محصولات عایق کاری خود را در تمامی شهرها و استان های ایران به فروش می رساند.

از جمله شهر بسیار مهمی که در آن بسیار عایق پلی یورتان به فروش می رسد ، عایق پلی یورتان در اصفهان می باشد.

شایان ذکر است که عایق پلی یورتان در شهر های مشهد ، کرج ، قم ، تهران ، سمنان ، یزد و … به فروش می رسد و نهایتا طی دو روز کاری عایق خریداری شده به دست خریدران گرامی میرسد.

این که فروشندگان در اصفهان چه نوعی عایق پلی یورتان و با چه مشخصاتی را می خواهند بخرند ، عامل بسیار تاثیر‌گذار در خرید خواهد بود.

همواره می‌توان   در وبسایت مهار انرژی و قسمت قیمت محصولات مهار انرژی  قیمت گونه های عایق پلی یورتان را بین فروشندگان شهرهای استان اصفهان با هم قیاس نماید.

عایق پلی یورتان ساختمانی
عایق پلی یورتان ساختمانی

عایق های پلی یورتان اصفهان در عالی ترین سطح کیفیت و بهترین قیمت به دست خریدارن عزیز می رسد.

همینطور می توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی پیرامون  انواع محصول ها به مقالات بعدی ما و یا سایت دیگر ما پایدار انرژی پارس مراجعه و بعد از بررسی بیشتر و بهتر به منظور خرید با کارشناس واحد فروش ما در ارتباط باشید.

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ