خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری رولی

اگر تمایل به خرید عایق الاستومری رولی دارید می توانید به شرکت معتبر و باسابقه ما اعتماد نماید و بهترین خرید عایق الاستومری رولی را با ما تجربه نماید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده با کیفیت ترین عایق الاستومری رولی در انواع مختلف است و می توانید انواع عایق الاستومری رولی را با قیمت ارزان قیمت و همراه با تخفیف از ما خرید نماید.

 

می توانید انواع عایق الاستومری رولی ، لوله ای ، شانه تخم مرغی و … را از شرکت معتبر و باسابقه ما خرید نماید. ما فروشنده انواع عایق الاستومری در سراسر نقاط کشور می باشیم.

 

اگر به دنبال قیمت عایق الاستومری هستید و تمایل دارید که لیست قیمت عایق الاستومری را بدست آورید، بدین منظور می بایست با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

برای این لیست قیمت عایق الاستومریک در این وب سایت درج نشده است که قیمت عایق الاستومریک در انواع مختلف همه روزه در حال نوسان است و قیمت ها همه روزه تغییر می کند.

 

در نتیجه بهترین شیوه برای استعلام قیمت روز عایق الاستومری در انواع مختلف تماس با کارشناسان فروش ما می باشد.

جهت خرید انواع عایق الاستومریک می توانید با شماره تماس های ثبت شده در این وب سایت تماس بگیرید و بعد از تماس و مشاوره با کارشناسان فروش ما می توانید بهترین خرید و انتخاب را برای خود محقق نماید.

 

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

خرید عایق الاستومری رولی
خرید عایق الاستومری رولی

.

عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری رولی یکی از پر طرفدارترین و بهترین نوع عایق های رولی است، که انواع عایق رولی روکش دار ، پشت چسب دار، عایق الاستومری رولی ساده در ضخامت های گوناگون را می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش عایق الاستومری ما پایدار انرژی پارس خرید نماید.

اگر تمایل به خرید عایق الاستومری رولی دارید می توانید با شماره تماس ثبت شده در این وب سایت تماس بگیرید و ضمنا هیچ محدودیتی در زمینه خرید عایق الاستومری از جانب ما وجود ندارد و می توانید هر ضخامت و نوعی را که بخواهید از ما با نهایت اطمینان خرید نماید.

 

در هر شهر و شهرستانی که هستید می توانید از شرکت ما خرید مورد نظر خود را انجام دهید، بهترین نوع عایق الاستومری در انواع مختلف را از شرکت معتبر و نامی ما بخواهید و اگر جزو مشتریان ثابت ما شوید تخفیفات ویژه ای برای شما مد نظر گرفته ایم.

عایق الاستومری در تهران ، عایق الاستومری در مشهد ، عایق الاستومری در تبریز ، عایق الاستومری در قم ، عایق الاستومری اصفهان ، عایق الاستومری در رشت و تمامی شهرستان های کشور را از شرکت معتبر و باسابقه مهار انرژی پایدار ساز بخواهید.

خرید عایق الاستومری رولی
خرید عایق رولی

الاستومری رولی با روکش آلومینیوم K-FLEX

الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق رولی پشت چسبدار K-FLEX

 

عایق الاستومری

عایق های الاستومری یکی از عالی ترین انواع عایق های حرارتی و همچنین برودتی محسوب می شود، که از مواد سلول بسته و بسیار منعطف تولید می گردد الاستومری می شود. عالی ترین انتخاب برای عایق کاری می باشد و جایگزین بسیار خوبی برای عایق های سنتی نظیر پشم سنگ و پشم شیشه است.

عایق الاستومریک دوستدار محیط زیست است و از ماده های غیر سمی تولید می شود و به هیچ عنوان آسیبی برای انسان و همچنین محیط زیست نداشته و ندارد.

 

در انواع مختلفی از جمله رولی ، لوله ای  و شانه تخم مرغی در صنایع گوناگون از جمله پتروشیمی و صنعت ساختمان سازی و نیروگاهی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

این عایق الاستومری رولی استحکام بسیار خوبی در برابر حرارت و برودت و گرد و خاک و رطوبت دارد و بهترین نوع عایق جهت بهینه سازی انرژی می باشد. جهت خرید عایق الاستومری رولی با ما در تماس باشید.

عایق الاستومری
عایق الاستومری

.

عایق الاستومری ورقه ای

نام دیگر عایق الاستومری رولی ، عایق الاستومری ورقه ای است. که در ضخامت های گوناگون می توانید عایق الاستومری ورقه ای را خرید نماید و از کیفیت فوق العاده این محصول نهایت بهره را ببرید.

جهت خرید عایق الاستومری رولی و یا همان ورقه ای می توانید با شماره تماس های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید.

 

به محض تماس شما خریداران گرامی کارشناس فروش ما به سرعت پیش فاکتور عایق الاستومری مورد نظر شما را برای شما ارسال می کند و در مرحله بعد، بعد از تایید و پرداخت فاکتور مذکور عایق الاستومری خریداری شده توسط شما برای شما به سرعت ارسال می گردد.

قیمت روز عایق الاستومری ورقه ای را می توانید از بخش فروشگاه مهار انرژی مشاهده نماید و در صورت تمایل می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

عایق الاستومری رولی
عایق رولی

.

عایق رولی

یکی از انواع پر مصرف و پر طرفدار عایق الاستومری ، عایق رولی است. که در انواع مختلف از جمله: عایق الاستومری روکش دار ، عایق الاستومری پشت چسب دار ، عایق الاستومری رولی ساده و … می توانید سفارش داده و خرید نماید و در مکان مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید.

جهت خرید عایق الاستومری رولی با کیفیت و درجه یک و مرغوب می توانید با شماره تماس ما در ارتباط باشید و بهترین خرید عایق الاستومریک را تجربه نماید.

 

سابقه و قدمت شرکت مهار انرژی پایدار ساز به بیش از 10 سال می رسد و در این راستا جهت سهولت خرید بیشتر شما عزیزان نمایندگی فروش عایق الاستومری نیز بنا نهاده ایم.

همچنین در راستای خرید عایق الاستومری رولی به صورت اینترنتی و آنلاین یک فروشگاه اینترنتی خرید عایق به نام فروشگاه مهار انرژی بنا نهاده ایم که در هر ساعتی از شبانه روز می توانید خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

عایق الاستومری رولی
عایق الاستومری

ویژگی عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی  به علت خصوصیت های منحصر به فردی که دارد در سیستم های مکانیکی سرد و گرم به عنوان عایق استفاده می شود و از این عایق در موارد بسیار متعدد مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق الاستومری رولی و عایق الاستومری لوله‌ای دو گونه از انواع عایق الاستومریک هستند، که بیشترین استفاده را در صنایع گوناگون دارد. این عایق الاستومریک به علت نفوذ پذیری بسیار کم بخار آب و دارا بودن ویژگی سلول بسته و بازدارنده فاز بخار یک انتخاب بسیار مناسب به منظور محافظت از انواع تاسیسات سرد و گرم در صنعت ساختمان سازی می باشد.

 

هنگامی که در صنعت ساختمان سازی آب یا رطوبت به لوله و یا موارد دیگر نفوذ کند، سبب از بین رفتن آن می شود.  در نتیجه عایق کاری آن از الزامات است همچنین عایق الاستومری در آن کپک و میکروب وجود ندارد و یکی از ویژگی های منحصر به فرد این عایق محسوب می شود.

ضخامت های بسیار گوناگونی و تنوع بسیار زیاد این عایق الاستومری از جمله ویژگی‌های بسیار خوب این عایق می باشد عواملی مانند دمای سیال گاز یا تجهیزات دمای محیط رطوبت در انتخاب عایق تاثیر بسیار مهمی دارد.  که شما عزیزان می توانید جهت خرید عایق الاستومری رولی با کارشناسان ما در تماس باشید.

عایق الاستومری
عایق الاستومری

.

کاربرد عایق الاستومری

عایق فوم الاستومری موارد استفاده بسیار گسترده‌ای دارد ولی مرسوم‌ترین موارد استفاده آن به شرح زیر است:

1- عایق دستگاه های موبر

2-  HVAC برای عایق لوله

3- عایق کاری دستگاههای آب سرد

4- عایق کاری لوله های برودتی

5- عایق کاری لوله های آب سرد و گرم

6- عایق کاری انواع کانال و سیستم های تهویه

چرا از عایق الاستومری استفاده می کنیم؟

در عصر کنونی در صنعت تاسیسات به کارگیری از عایق الاستومری به جهت عایق کاری سیستم کانال های تهویه و همچنین دستگاه های سرمایش و گرمایش و ضمنا لوله های سرد و گرم ، مخازن، قطعات و اتصال ها در صنایع گوناگون نفت، پتروشیمی، گاز از این عایق استفاده می شود.

به علت های زیست محیطی و بهداشتی و همچنین راندمان بسیار زیاد و جلوگیری بسیار عالی از هدر رفتن انرژی استفاده از این عایق بسیار مرسوم و متداول است. عایق الاستومری به شکل پیش ساخته با بافتی سلول بسته و در انواع مختلف و در ضخامت های گوناگون و به صورت رولی و لوله ای تولید و به بازار عرضه می شود.

 

از عایق الاستومری به منظور عایق کاری مواد و سازه هایی که باعث هدر رفتن انرژی می شود استفاده می گردد، عایق الاستومری در برابر حرارت بالا گاز اشعه و همچنین شرایط جوی نامناسب بسیار عالی و مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد.

همچنین عایق در برابر مواد شیمیایی و گازهای خورنده و آلاینده بسیار مقاوم بوده و بهترین نوع عایق محسوب می شود عایق الاستومری در مقابل انتشار بخار آب مقاوم است و تا اندازه بسیار زیادی رطوبت را دفع می کند. در قیاس با عایق های قدیمی مثل پشم سنگ و پشم شیشه جذب رطوبت ده هزار برابر کمتر است .

 

در زمان وقوع آتش این عایق آتش نمیگیرد و گازهای سمی از آن به وجود نمی آید. این عایق هیچ گونه آسیب به لایه اوزون وارد نمی‌کند. همچنین به عنوان عایق صوتی هم می‌توان از این عایق الاستومری استفاده نمود، به طوری که عایقی به ضخامت ۲ سانتیمتر به شدت می‌توانند صوت را  تا ۳۵۰۰ دسی بل  کاهش پیدا کند.

عایق الاستومری غیر رشته‌ای و غیر متخلخل است که سبب پایداری هنگام نصب در برابر پارگی و تکه تکه شدن می گردد. اگر تمایل به خرید عایق الاستومری رولی دارید می بایست با ما و کارشناسان فروش مهار انرژی پایدار ساز در ارتباط باشید.

خرید عایق الاستومری رولی
خرید عایق الاستومری رولی

.

خصوصیات عایق الاستومری

1- این عایق در مقابل انواع آلودگی بسیار مقاوم است.

2- پایداری و استحکام بسیار خوبی در برابر موارد گوناگون از خود نشان می دهد.

3- در مقابل اوزون و اشعه ماورا بنفش استحکام بسیار خوبی دارد.

4- در برابر خوردگی استحکام بسیار مناسبی را از خود نشان می دهد.

5- نصب این عایق بسیار ساده و راحت است و به کارشناس نصب و متخصص احتیاج نیست.

6- این عایق در هنگام نصب و سایر موارد گرد و غبار ایجاد نمی کند.

7-بسیار انعطاف پذیر است یک عایق نرم محسوب می شود.

8- از نظر چسبندگی حالت بسیار خوبی دارد و به راحتی می‌توان آن را به یکدیگر چسباند.

9- در برابر فشار هایی که به آن وارد می گردد و در برابر ضربه استحکام بسیار خوبی از خود نشان می دهد.

10- در این عایق کپک و قارچ رشد نمی کند.

11- تعمیر و نصب این عایق بسیار راحت می باشد.

12- در برابر انواع اسید ها مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد.

خرید عایق الاستومری رولی
خرید عایق الاستومری رولی

.

فروش عایق الاستومری رولی

شرکت مهار انرژی فروشنده انواع عایق الاستومری می باشد و می توانید جهت خرید و فروش عایق الاستومری رولی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

عایق الاستمریک محصول می باشد که در سالهای پیشرو بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و طرفداران خود را پیدا کرده است. به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی برای ارتقا دادن راندمان دستگاه های حرارتی برودتی تهویه در صنایع گوناگون مثل صنایع ساختمان سازی لوله های آب گرم و سرد موتورخانه ها و همچنین صداگیری از عایق الاستومری استفاده می کنیم.

 

این عایق کاملا دوستدار محیط زیست است و هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند، از این رو دامنه بکارگیری از عایق الاستومری در صنایع گوناگون بسیار زیاد است در صنعت نفت گاز پتروشیمی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از محصول های بسیار پر مصرف است که سبب کاهش مصرف انرژی می شود.

از این رو مورد توجه انواع صنعتگران قرار گرفته است از دیگر مزیت هایی که عایق الاستومری دارد این است که وزن بسیار سبک است و همچنین نصب آن بسیار راحت است و خود شخص نیز می‌تواند این عایق را به راحتی نصب کند و در دو گونه لوله ای و رولی تولید و به فروش می رسد.

 

در نتیجه می توانید جهت خرید و فروش عایق الاستومری  رولی با ما در ارتباط باشید. همچنین این عایق ها در مقابل حرارت بسیار زیاد اشعه ماورای بنفش گاز اوزون بسیار مقاوم می باشد. عایق الاستومری در برابر انتشار بخار های گوناگون مقاومت مقاومت و رطوبت و نرم در آن جذب نمی شود.

در مقایسه با عایق های سنتی یکی از بهترین گونه عایق ها می باشند، قیمت بیشتری نسبت به عایق های قدیمی دارد ولی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که این عایق ها از سایر های عایق های دیگر متمایز می کند.

فروش عایق الاستومری رولی
فروش عایق الاستومری رولی

.

قیمت عایق الاستومری

در خصوص قیمت عایق الاستومری باید بیان کنیم که قیمت عایق الاستومری در انواع مختلف همه روزه در حال نوسان است و قیمت ها روزانه تغییر می کند و شما کاربران و مشتریان گرامی می بایست جهت استعلام قیمت روز انواع عایق الاستومری با شماره تماس های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید.

به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور و عدم ثبات قیمت ها در این وبلاگ در مورد قیمت عایق های الاستومری مطلبی درج نشده است. جهت بدست آوردن لیست قیمت عایق الاستومری در انواع مختلف می توانید با شماره تماس های درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

کارشناسان فروش ما به صورت همه روزه و در ساعت های اداری آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند و بهترین مشاوره در خصوص خرید عایق الاستومری رولی و سایر عایق های الاستومریک را می توانید از ما دریافت نماید.

قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری

.

عایق های الاستومری

در عصر کنونی به منظور بهینه سازی انرژی و جلوگیری از هدر رفتن انرژی و همچنین از جنبه اقتصادی عایق کاری بسیار مفید است . با انجام عایق کاری به محیط زیست آسیب کمتری وارد خواهد شد.

در نتیجه بهینه سازی انرژی با انواع عایق ها یکی از الزامات عصر کنونی است. عایق کاری از موثر ترین و عالی ترین شیوه ها جهت صرفه جویی در اتلاف انرژی در صنایع گوناگون است.

 

عایق الاستومری می‌توان به عنوان عایق  بسیار عالی و محبوب به جای عایق های سنتی مثل  پشم سنگ و شیشه استفاده کرد.

عایق الاستومری به سهولت قابل نصب است، دارای ضریب انتقال حرارتی بسیار اندک است و از سایر خصوصیت های ویژه عایق الاستومری می شود به استحکام بسیار زیاد این عایق در مقابل خوردگی و همچنین نفوذ بخار آب و رطوبت و مواد شیمیایی اشاره نمود.

 

لازم به ذکر است که در این عایق کپک و قارچ به هیچ عنوان رشد نمی کنند و یک عایق دوست داره محیط زیست است در نتیجه اگر قصد عایق‌کاری صنعت خود را دارید بهترین انتخاب جهت عایق کاری عایق الاستومری می باشد.

که می توانید این عایق الاستومری را با قیمت استثنایی از ما خرید نمایید. جهت خرید عایق الاستومری رولی و سایر عایق های موجود در شرکت مهار انرژی پایدار ساز میتوانید با شماره تماس های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

خرید عایق الاستومری رولی
خرید عایق الاستومری رولی

.

موارد استفاده عایق الاستومری

از جمله موارد استفاده و کاربرد های عایق الاستومری می شود به موارد فوق اشاره نمایید:

از عایق الاستومری می شود به جهت عایق کاری تاسیسات و دستگاههای تاسیسات خورشیدی، دستگاه های مکانیکی در صنعت کشتی سازی و همچنین صنعت دارویی و صنایع نفت پتروشیمی گاز و درداکت ها استفاده کرد.

با استفاده از این عایق می شود عایق کاری چیلر های بزرگ و انواع لوله های ساختمانی را به نحو احسنت انجام داد.

با در نظر داشتن ویژگی های این عایق و اینکه این عایق ضد آتش است و آتش نمیگیرد، می توان در شرایط گوناگون از این عایق استفاده کرد.

شایان ذکر است که با کمک این عایق می شود از انتقال صدا جلوگیری کرد و بهترین عایق صوتی محسوب می شود .

لازم به ذکر است که امکان کاستن شدت صوت با استفاده از عایق الاستومری در ضخامت ۲ سانتیمتر به میزان ۳۶ دسی بل است.

از دیگر موارد استفاده و کاربرد عایق الاستومری م یشود به عایق کاری نمودن قسمتهای مختلف دستگاه های تهویه و همچنین لوله کشی های آب کانال های هوا ، لوله های گاز،  سیستم های مختلف تهویه و … اشاره نمود.

علاوه بر این می شود از این عایق جهت آب بندی نبودن سطوح گوناگون استفاده نمود و بهترین عایق به جهت سرویس های بهداشتی، استخر، آسانسور، تراس، بالکن و … است.

خرید عایق الاستومری رولی
خرید عایق الاستومری رولی

.

نمایندگی فروش عایق الاستومری

در زمینه فروش و خرید عایق الاستومری رولی و همچنین فروش و خرید عایق الاستومری لوله ای و … شرکت ما یک نمایندگی فروش عایق الاستومری محسوب می شود.

شرکت مهار انرژی با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خرید و فروش انواع عایق الاستومری فعالیت می کند و شما مشتریان گرامی از سراسر نقاط کشور می توانید هر نوع عایق الاستومری که مد نظر دارید را در ضخامت های گوناگون از ما خرید نماید.

 

در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شما همشهریان و هم وطنان گرامی شرکت مهار انرژی پایدار ساز یک نمایندگی فروش عایق الاستومری به نام پایدار انرژی پارس دایر نموده است.

که شما مشتریان گرامی و کاربران عزیز می توانید جهت بررسی و خرید عایق الاستومری رولی و لوله ای و سایر عایق های ما به این نمایندگی و مرکز فروش نیز مراجعه نماید.

 

دفتر مرکزی ما در استان تهران و شهرستان ورامین واقع شده است است، ولی هیچ محدودیتی از جانب ما وجود دارد و شما می توانید از جای جای مناطق کشور خرید عایق الاستومری مورد نظر خود را انجام دهید.

نمایندگی فروش عایق الاستومری
نمایندگی فروش عایق الاستومری

.

مزیت عایق الاستومری

عایق های الاستومری به دلیل مزیت های ویژه و مخصوصی که دارند در صنایع گوناگون بسیار استفاده می‌شود. برخی از این مزیت ها به شرح زیر است:

  1. عایق الاستومری به دلیل دارا بودن بافت و ساختار غیر رسمی به طبیعت و محیط زیستی چه آسیبی وارد نمی کند و یک عایق دوستدار محیط زیست محسوب می شود.
  2. محدودیت دمایی این عایق ها از منفی ۴۰ تا مثبت ۱۸۰ درجه سانتیگراد است و مقاومت حرارتی بسیار خوبی دارد.
  3. این عایق در برابر شرایط جوی نامساعد و در برف و طوفان و تگرگ عایق بسیار خوب و عالی محسوب می شود.
  4. این عایق ها به هیچ عنوان دچار ترک و سرمازدگی نمی شود و در برابر گرما نیز بسیار مقاوم هستند.
  5. شیوه نصب و اجرای عایق بسیار ساده است که به راحتی می شود این عایق را خود شخص نصب نماید.
  6. علاوه بر سرعت انجام پروژه ها را نیز افزایش می دهد و بهترین عایق در صنایع گوناگون محسوب می شود.

.

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

1- امکان خرید جزیی و عمده انواع عایق الاستومری

2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)

3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق الاستومری

4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق الاستومری به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری

5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق

6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر

7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان

8- فروش با کیفیت ترین انواع عایق الاستومری

9- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور

11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی

12- فروشنده بهترین نوع انواع عایق الاستومری از جمله: عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری سوپرفلکس و عایق الاستومری ترک و ایرانی و …

13- نماینده فروش عایق الاستومری سانا در کشور

14- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما

15- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین

16- تحویل فوری محصول خریداری شده

.

فروش عایق الاستومری رولی
فروش عایق الاستومری

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم شیرازی
مریم شیرازی
6 ماه قبل

سلام وقت بخیر
عایق الاستومری رو خودمون هم میتونیم اجرا کنیم ؟ یا حتما نیاز به متخصص هست ؟

حامد
حامد
5 ماه قبل

عایق رولی الاستومری ۱۳ میل از شما خریدم و کیفیتش واقعاً درجه یک بود و پروژه من رو هم شما کردین در کرمانشاه از خدمات عایق کاری شما نهایت رضایت را داشتم

تبریزی
تبریزی
5 ماه قبل

عایق رولی الاستومری رولی رو با تخفیف بسیار خوبی از شما خریدم و در کنار قیمت مناسب کیفیت عایق شما بسیار عالی و مرغوب بود

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ