قیمت خرید عایق الاستومری

قیمت خرید عایق الاستومری

قیمت خرید عایق الاستومری

در این مقاله قصد داریم لیست قیمت خرید عایق الاستومری رولی و لوله ای و شانه تخم مرغی را شرح دهیم و با بدست آوردن قیمت خرید عایق الاستومری می توانید با آگاهی بیشتر و بهتر نسبت به خرید عایق الاستومری مورد نظر خود اقدامات لازم را انجام دهید. شرکت مهار انرژی پایدار ساز با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خرید و فروش عایق الاستومری رولی و لوله ای و شانه تخم مرغی فعالیت می کند. به منظور استعلام قیمت عایق الاستومری لوله ای و همچنین قیمت عایق الاستومری رولی به لینک های درج شده مراجعه نماید.

دفتر مرکزی شرکت مهار انرژی پایدار ساز در استان تهران و شهرستان ورامین واقع شده است، ولی هیچ گونه محدودیتی در زمینه خرید عایق الاستومری در انواع مختلف و ارسال عایق خریداری شده از جانب شرکت ما وجود نداشته و ندارد.

در نتیجه در هر شهر و شهرستانی که هستید می توانید می توانید انواع عایق الاستومری رولی و لوله ای و شانه تخم مرغی را از تهران، قم، کرج، سمنان، شیراز، مشهد، اصفهان، سنندج، زاهدان، اهواز، تبریز و ارومیه و … خرید نماید. به دلیل گستردگی فروش عایق الاستومری در شرکت ما، ما دارای نمایندگی فروش عایق الاستومری به نام شرکت پایدار انرژی پارس هستیم. می توانید از طریق لینک درج شده نسبت به بررسی محصولات موجود نمایندگی ما اقدام نماید.

بهترین قیمت خرید عایق الاستومری رولی، لوله ای و شانه تخم مرغی در ضخامت های گوناگون را از ما و از نمایندگی فروش ما بخواهید. شرکت سعی کرده است که همواره بهترین و ارزان ترین قیمت خرید عایق الاستومریک را در اختیار مشتریان گرامی در سراسر نقاط کشور قرار دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصص در زمینه انتخاب بهترین عایق الاستومری می توانید به صورت همه روزه و در ساعت های اداری با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

قیمت خرید عایق الاستومری
قیمت خرید عایق الاستومری

لیست قیمت خرید عایق الاستومری

در بخش زیر لیست قیمت خرید عایق الاستومری رولی، لیست قیمت خرید عایق الاستومری لوله ای و لیست قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی را بیان می کنیم. در نتیجه ما را تا انتها همراهی کنید تا اطلاعات خوب و مفیدی در این زمینه به شما کاربران گرامی ارائه نمایم.

نکته بسیار مهمی که باید حتما به آن دقت و توجه داشته باشید این است که به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت های دچار تغییر می شود و لیست قیمت ما نیز دچار تغییر می شود و قیمت های درج شده ثابت نیست و بهترین شویه جهت استعلام قیمت روز عایق الاستومری رولی، لوله ای و شانه تخم مرغی تماس با کارشناسان فروش ماست.

.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR

قیمت خرید عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس NBR  با ضخامت 3 میلیمتر در هر متر مربع 148.500 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 60 متر مربع است.

قیمت خرید عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس NBR  با ضخامت 6 میلیمتر در هر متر مربع 253.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 30 متر مربع است.

قیمت خرید عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس NBR  با ضخامت 9 میلیمتر در هر متر مربع 303.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 20 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس NBR  با ضخامت 13 میلیمتر در هر متر مربع 402.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 14 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس NBR  با ضخامت 16 میلیمتر در هر متر مربع 505.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 12 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس NBR  با ضخامت 19 میلیمتر در هر متر مربع 599.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 10 متر مربع است.

عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس NBR  با ضخامت 25 میلیمتر در هر متر مربع 979.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 8 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس NBR  با ضخامت 30 میلیمتر در هر متر مربع 1.199.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 6 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس NBR  با ضخامت 32 میلیمتر در هر متر مربع 1.309.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 6 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس NBR  با ضخامت 40 میلیمتر در هر متر مربع 1.859.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 4 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس NBR  با ضخامت 50 میلیمتر در هر متر مربع 1.969.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 4 متر مربع است.

(( توجه توجه: قیمت عایق الاستومری  درج شده در بخش بالا به هیچ عنوان ثابت نیست و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییر و نوسان بسیاری شده و شما کاربران گرامی جهت بدست آوردن قیمت روز عایق الاستومری می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

قیمت خرید عایق الاستومری
قیمت خرید عایق الاستومری

.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس EPDM

قیمت خرید عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس EPDM  با ضخامت 6 میلیمتر در هر متر مربع 479.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 30 متر مربع است.

قیمت خرید عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس EPDM  با ضخامت 9 میلیمتر در هر متر مربع 655.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 20 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس EPDM  با ضخامت 13 میلیمتر در هر متر مربع 929.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 14 متر مربع است.

عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس EPDM  با ضخامت 16 میلیمتر در هر متر مربع 1.090.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 12 متر مربع است.

عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس EPDM  با ضخامت 19 میلیمتر در هر متر مربع 1.309.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 10 متر مربع است.

عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس از جنس EPDM با ضخامت 25 میلیمتر در هر متر مربع 1.640.000 تومان و فروش این عایق الاستومری رولی k-flex  کافلکس به صورت رولی  و متراژ هر رول 8 متر مربع است.

(( توجه توجه: قیمت عایق الاستومری  درج شده در بخش بالا به هیچ عنوان ثابت نیست و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییر و نوسان بسیاری شده و شما کاربران گرامی جهت بدست آوردن قیمت روز عایق الاستومری می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

قیمت خرید عایق الاستومری
قیمت خرید عایق الاستومری

.

قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی کافلکس

قیمت خرید عایق الاستومری شانه تخم مرغی 19 میل بدون چسب در هر متر مربع 495.000 تومان می باشد و فروش عایق صوتی الاستومری  به صورت رولی در شرکت ما انجام می شود و متراژ هر رول عایق صوتی 8 متر و ابعاد آن 1 در 8 و وزن عایق 7 کیلو گرم است. در نهایت قیمت هر رول عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی 19 میلیمتر 3.960.000 تومان است.

قیمت خرید عایق الاستومری شانه تخم مرغی 19 میل چسب دار ساده در هر متر مربع 495.000 تومان می باشد و فروش عایق صوتی الاستومری  به صورت رولی در شرکت ما انجام می شود و متراژ هر رول عایق صوتی 8 متر و ابعاد آن 1 در 8 و وزن عایق 7 کیلو گرم است. در نهایت قیمت هر رول عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی 19 میلیمتر 4.708.000 تومان است.

قیمت خرید عایق الاستومری شانه تخم مرغی 19 میل چسب دار مسلح در هر متر مربع 605.000 تومان می باشد و فروش عایق صوتی الاستومری  به صورت رولی در شرکت ما انجام می شود و متراژ هر رول عایق صوتی 8 متر و ابعاد آن 1 در 8 و وزن عایق 7 کیلو گرم است. در نهایت قیمت هر رول عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی 19 میلیمتر 4.840.000 تومان است.

قیمت خرید عایق الاستومری شانه تخم مرغی 25 میل  بدون چسب در هر متر مربع 605.000 تومان می باشد و فروش عایق صوتی الاستومری  به صورت رولی در شرکت ما انجام می شود و متراژ هر رول عایق صوتی 6 متر و ابعاد آن 1 در 8 و وزن عایق 7 کیلو گرم است. در نهایت قیمت هر رول عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی 25 میلیمتر 4.840.000 تومان است.

قیمت خرید عایق الاستومری شانه تخم مرغی 25 میل چسب دار ساده در هر متر مربع 698.500 تومان می باشد و فروش عایق صوتی الاستومری  به صورت رولی در شرکت ما انجام می شود و متراژ هر رول عایق صوتی 8 متر و ابعاد آن 1 در 8 و وزن عایق 7 کیلو گرم است. در نهایت قیمت هر رول عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی 25 میلیمتر 4.191.000 تومان است.

قیمت خرید عایق الاستومری شانه تخم مرغی 25 میل چسب دار مسلح در هر متر مربع 715.000 تومان می باشد و فروش عایق صوتی الاستومری  به صورت رولی در شرکت ما انجام می شود و متراژ هر رول عایق صوتی 8 متر و ابعاد آن 1 در 8 و وزن عایق 7 کیلو گرم است. در نهایت قیمت هر رول عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی 25 میلیمتر 4.290.000 تومان است.

(( توجه توجه: قیمت عایق الاستومری  درج شده در بخش بالا به هیچ عنوان ثابت نیست و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییر و نوسان بسیاری شده و شما کاربران گرامی جهت بدست آوردن قیمت روز عایق الاستومری می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

قیمت خرید عایق الاستومری
قیمت خرید عایق الاستومری

.

قیمت عایق الاستومری لوله ای 9 میل کافلکس

قیمت خرید عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 اینچ  در هر متر مربع 37.400 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 9 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

قیمت خرید عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3/4 اینچ  در هر متر مربع 49.500 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 9 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

قیمت خرید عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1 اینچ  در هر متر مربع 63.800 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 9 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/4 – 1 اینچ  در هر متر مربع 79.200 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 9 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 – 1 اینچ  در هر متر مربع 92.400 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 9 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 2 اینچ  در هر متر مربع 109.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 9 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 – 2 اینچ  در هر متر مربع 134.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 9 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

قیمت خرید عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3 اینچ  در هر متر مربع 153.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 9 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 4 اینچ  در هر متر مربع 192.500 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 9 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 5 اینچ  در هر متر مربع 226.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 9 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 6 اینچ  در هر متر مربع 248.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 9 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

(( توجه توجه: قیمت عایق الاستومری  درج شده در بخش بالا به هیچ عنوان ثابت نیست و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییر و نوسان بسیاری شده و شما کاربران گرامی جهت بدست آوردن قیمت روز عایق الاستومری می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

قیمت خرید عایق الاستومری
قیمت خرید عایق الاستومری

.

قیمت عایق الاستومری لوله ای 13 میل کافلکس

قیمت خرید عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 اینچ  در هر متر مربع 60.500 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 13 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

قیمت خرید عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3/4 اینچ  در هر متر مربع 72.600 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 13 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

قیمت خرید عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1 اینچ  در هر متر مربع 86.900 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 13 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/4 – 1 اینچ  در هر متر مربع 105.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 13 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 – 1 اینچ  در هر متر مربع 109.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 13 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 2 اینچ  در هر متر مربع 149.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 13 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 – 2 اینچ  در هر متر مربع 185.900 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 13 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

قیمت خرید عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3 اینچ  در هر متر مربع 219.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 13 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 4 اینچ  در هر متر مربع 247.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 13 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 5 اینچ  در هر متر مربع 308.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 13 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 6 اینچ  در هر متر مربع 355.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 13 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

(( توجه توجه: قیمت عایق الاستومری  درج شده در بخش بالا به هیچ عنوان ثابت نیست و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییر و نوسان بسیاری شده و شما کاربران گرامی جهت بدست آوردن قیمت روز عایق الاستومری می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

 

قیمت خرید عایق الاستومری
قیمت خرید عایق الاستومری

.

قیمت عایق الاستومری لوله ای 16 میل کافلکس

قیمت خرید عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 اینچ  در هر متر مربع 82.500 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 16 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

قیمت خرید عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3/4 اینچ  در هر متر مربع 97.900 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 16 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

قیمت خرید عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1 اینچ  در هر متر مربع 115.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 16 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/4 – 1 اینچ  در هر متر مربع 136.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 16 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 – 1 اینچ  در هر متر مربع 142.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 16 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 2 اینچ  در هر متر مربع 181.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 16 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 – 2 اینچ  در هر متر مربع 229.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 16 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

قیمت خرید عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3 اینچ  در هر متر مربع 292.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 16 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 4 اینچ  در هر متر مربع 329.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 16 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 5 اینچ  در هر متر مربع 406.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 16 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

عایق الاستومری لوله ای  k-flex کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 6 اینچ  در هر متر مربع 489.000 تومان و فروش عایق لوله ای  k-flex کافلکس 16 میل  به صورت شاخه ای و هر شاخه 2 متر است.

(( توجه توجه: قیمت عایق الاستومری  درج شده در بخش بالا به هیچ عنوان ثابت نیست و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییر و نوسان بسیاری شده و شما کاربران گرامی جهت بدست آوردن قیمت روز عایق الاستومری می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

قیمت خرید عایق الاستومری
قیمت خرید عایق الاستومری

.

قیمت عایق الاستومری

قیمت عایق الاستومری لوله ای 19 میل و 25 میل و 32 میل را نیز می توانید با تماس و ارتباط با کارشناسان فروش ما بدست آورید و در به روز رسانی های دیگر لیست قیمت عایق الاستومری لوله ای 19 میل و 25 میل و 32 میل را تک به تک درج خواهیم نمود.

تمام سعی خود را در این مقاله انجام دادیم که بتوانیم اطلاعات جامع و مفیدی در خصوص قیمت خرید عایق الاستومری کافلکس لوله ای و رولی و شانه تخم مرغی در این مقاله درج کنیم، تا شما کاربران و مشتریان گرامی با آگاهی کامل نسبت به خرید عایق الاستومری مورد نظر خود اقدام نماید. ولی به دلیل نوسان ارز امکان دارد که قیمت ها دچار تغییر شده و قیمت ها لحظه ای هستند، از این می بایست جهت استعلام قیمت دقیق با کارشناسان فروش مهار انرژی در تماس باشید.

شایان ذکر است که شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده انواع عایق الاستومری سوپرفلکس و پافلکس و سانا عایق است. که هر کدام از این برندها دارای لیست قیمت منحصر به فرد خود هستند و در مقالات بعدی از مهار انرژی لیست قیمت مشخصی نیز از این برندها درج خواهیم نمود.

اما در حال حاضر برای استعلام قیمت خرید عایق الاستومری سوپرفلکس و پافلکس و سانا عایق و … می بایست با دفتر مرکزی ما در تماس باشید و به محض تماس شما و مشاروه تخصصی قیمت عایق انتخاب شده و مناسب شما از طریق پیش فاکتور برای شما ارسال می گردد. در نتیجه می توانید طی ساعت ها و روزهای اداری جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری

.

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

    • 1- امکان خرید جزیی و عمده انواع عایق الاستومری
    • 2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)
    • 3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق الاستومری
    • 4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق الاستومری به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری
    • 5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق
    • 6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر
    • 7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان
    • 8- فروش با کیفیت ترین انواع عایق الاستومری
    • 9- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی
    • 10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور
    • 11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی
    • 12- فروشنده بهترین نوع انواع عایق الاستومری از جمله: عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری سوپرفلکس و عایق الاستومری ترک و ایرانی و …
    • 13- نماینده فروش عایق الاستومری سانا در کشور
    • 14- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما
    • 15- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین
    • 16- تحویل فوری محصول خریداری شده

.

کلام پایانی

شرکت مهار انرژی پایدار ساز  با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خرید و فروش عایق الاستومری لوله ای، رولی، شانه تخم مرغی و … فعالیت می نماید. می توانید بهترین قیمت خرید عایق الاستومری را از شرکت ما و مراکز فروش متعدد ما بخواهید. علاوه به خرید و فروش عایق الاستومری در زمینه خرید و فروش عایق پلی یورتان، عایق پشم سنگ، عایق الیاف سرامیک و عایق xps  و … فعالیت می کنیم. در نتیجه هر نوع عایق از جمله عایق حرارتی، برودتی و صوتی و … که بخواهید را می توانید با بهترین قیمت و همراه با تخفیفات ویژه از ما خرید نماید.

 

قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری

.

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ