قیمت خرید عایق صوتی

قیمت خرید عایق صوتی

قیمت خرید عایق صوتی​

شرکت مهار انرژی بهترین قیمت خرید عایق صوتی را به مشتریان گرامی ارائه می نماید و می توانید مناسب ترین قیمت خرید عایق صوتی را از ما و یا نمایندگی فروش عایق ما در سراسر کشور بخواهید. در این وب سایت لیست قیمت عایق صوتی را به طور کامل ارائه می دهیم و می توانید با بررسی تک تک محصولات ما عایق صوتی مورد نظر خود را خرید نماید. به منظور استعلام قیمت عایق الاستومری لوله ای و همچنین قیمت عایق الاستومری رولی به لینک های درج شده مراجعه نماید.

جهت خرید عایق صوتی و یا سایر عایق های الاستومری ما از جمله عایق الاستومری لوله ای و عایق الاستومری رولی و … می توانید به صورت تلفنی و با تماس با ما جهت خرید عایق مورد نظر خود به صورت تلفنی خرید نماید. بعد از تماس شما مشتریان گرامی به سرعت قیمت عایق الاستومری صوتی به صورت پیش فاکتور برای شما ارسال می گردد. بعد از تایید و خرید فاکتور مذکور عایق الاستومری شما برای شما از انبار بارگیری و به سرعت به شهرستان مورد نظر شما ارسال می شود.

شایان ذکر است که هیچ محدودیتی در زمینه خرید عایق صوتی از جانب شرکت مهار انرژی پایدار ساز وجود نداشته و ندارد و می توانید بهترین قیمت خرید عایق صوتی را از شرکت ما بخواهید و عایق الاستومری صوتی کافلکس با کیفیت و مرغوب را برای خود به ارمغان بیاورید.

در ادامه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی و لازم در خصوص لیست قیمت عایق صوتی به شما کاربران و مشتریان گرامی ارائه دهیم. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با محصولات ما می توانید به لینک های درج شده مراجعه و یا با شماره تماس های درج شده در ارتباط باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

قیمت خرید عایق صوتی
قیمت خرید عایق صوتی

لیست قیمت خرید عایق صوتی

در بخش زیر لیست قیمت خرید عایق صوتی را ارائه می نمایم. اما در نظر داشته باشید که به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور و عدم ثبات قیمت، قیمت عایق صوتی و سایر محصولات ما نیز دچار تغییر و نوسان می شود و از این رو لیست قیمت عایق صوتی زیر دچار تغییر شده و به هیچ  عنوان قیمت ها ثابت نیست. در نتیجه بهترین شیوه جهت استعلام قیمت روز و دقیق عایق الاستومری صوتی تماس با کارشناسان فروش مهار انرژی پایدار ساز است.

قیمت عایق صوتی شانه تخم مرغی

قیمت خرید عایق صوتی شانه تخم مرغی 19 میل بدون چسب در هر متر مربع 495.000 تومان است و فروش این عایق صوتی شانه تخم مرغی به صورت رولی انجام می شود و متراژ هر رول 8 متر مربع و ابعاد عایق 1*8 و وزن آن 7 کیلو گرم می باشد. در نتیجه قیمت هر رول عایق صوتی 19 میلیمتر برابر است با: 3.960.000 تومان.

قیمت خرید عایق صوتی شانه تخم مرغی 19 میل چسبدار ساده در هر متر مربع 588.500 تومان است و فروش این عایق صوتی شانه تخم مرغی به صورت رولی انجام می شود و متراژ هر رول 8 متر مربع و ابعاد عایق 1*8 و وزن آن 7 کیلو گرم می باشد. در نتیجه قیمت هر رول عایق صوتی 19 میلیمتر برابر است با: 4.708.000 تومان.

قیمت خرید عایق صوتی شانه تخم مرغی 19 میل چسب دار مسلح در هر متر مربع 605.000 تومان است و فروش این عایق صوتی شانه تخم مرغی به صورت رولی انجام می شود و متراژ هر رول 8 متر مربع و ابعاد عایق 1*8 و وزن آن 7 کیلو گرم می باشد. در نتیجه قیمت هر رول عایق صوتی 19 میلیمتر برابر است با: 4.840.000 تومان.

قیمت خرید عایق صوتی شانه تخم مرغی 25 میل بدون چسب در هر متر مربع 605.000 تومان است و فروش این عایق صوتی شانه تخم مرغی به صورت رولی انجام می شود و متراژ هر رول 6 متر مربع و ابعاد عایق 1*8 و وزن آن 7 کیلو گرم می باشد. در نتیجه قیمت هر رول عایق صوتی 19 میلیمتر برابر است با: 3.630.000 تومان.

قیمت خرید عایق صوتی شانه تخم مرغی 25 میل چسب دار ساده در هر متر مربع 698.500 تومان است و فروش این عایق صوتی شانه تخم مرغی به صورت رولی انجام می شود و متراژ هر رول 6 متر مربع و ابعاد عایق 1*8 و وزن آن 7 کیلو گرم می باشد. در نتیجه قیمت هر رول عایق صوتی 19 میلیمتر برابر است با: 4.191.000 تومان.

قیمت خرید عایق صوتی شانه تخم مرغی 25 میل چسب دار مسلح در هر متر مربع 715.000 تومان است و فروش این عایق صوتی شانه تخم مرغی به صورت رولی انجام می شود و متراژ هر رول 6 متر مربع و ابعاد عایق 1*8 و وزن آن 7 کیلو گرم می باشد. در نتیجه قیمت هر رول عایق صوتی 19 میلیمتر برابر است با: 4.290.000 تومان.

(( توجه توجه: قیمت عایق الاستومری صوتی درج شده در بخش بالا به هیچ عنوان ثابت نیست و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییر و نوسان بسیاری شده و شما کاربران گرامی جهت بدست آوردن قیمت روز عایق الاستومری شانه تخم مرغی می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

 

قیمت خرید عایق صوتی
قیمت خرید عایق صوتی

 

عایق صدا چیست و چه کاربردی در صنایع گوناگون دارد؟

عایق صدا یکی از محصول‌هایی می‌باشد که به منظور رهایی از شر صداهای مزاحم و صداهای اضافی محیط به کار گرفته می‌شود. عایق‌های صوتی دارای انواع گوناگونی هستند و می‌شود به کمک آنها صداهای ناهنجار را می شود به حداقل برسانید و بهینه سازی صوتی به حداکثر خود می‌رسد.

عایق های صوتی به منظور جذب صدا استفاده می‌ گردد و می‌ شود صدا را جذب کند و یا آن را در پایه‌ای از موارد دفع کند. در هر دو حالت دیگر با عایق صوتی صدا به گوش ما نخواهد رسید و اصطلاحاً سبب جذب صدا می‌ گردد. عایق صدا به منظور کاهش صدای مزاحم و آلودگی صوتی در موارد بسیار زیادی مورد استفاده می‌شود.

که شما می‌توانید بهترین قیمت خرید عایق صوتی را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش عایق صوتی ما یعنی شرکت پایدار انرژی پارس بخواهید. در بخش بالا در مورد قیمت خرید عایق صوتی صحبت نموده‌ایم که شما عزیزان می‌توانید با بررسی لیست قیمت ما و مقایسه با سایر شرکت‌های دیگر متوجه قیمت بسیار خوب عایق صوتی ما  شوید.

می‌توانید با خرید از ما عایق صوتی مورد نیاز خود را فراهم آورید و از شر صداهای مزاحم و آلودگی صوتی به دور باشید. شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده بهترین و با کیفیت ترین انواع عایق الاستومری رولی ، عایق الاستومری لوله ای و عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی است. در نتیجه هر نوع و هر ضخامتی از عایق را که بخواهید را می توانید از ما تهیه و خرید نماید.

قیمت خرید عایق صوتی
قیمت خرید عایق صوتی

.

مزیت عایق صوتی شانه تخم مرغی

  • 1- کاستن صدای پژواک در محیط اتاق و فضاهای داخلی
  • 2- کاستن خرمجی صدا از محیط به محیط دیگر و از محیط بیرونی به داخل اتاق ها
  • 3- به وجود آوردن محیطی بدون نویز و صدای اضافه
  • 4- کنترل نمودن سر و صدا به منظور داشتن محیطی آرام

اگر می خواهید به دور از صوت و سر و صداهای اطراف باشید باید حتما از عایق صوتی استفاده کنید و بهینه سازی صوتی داشته باشید. در نتیجه به منظور عایق کاری صوتی می بایست با بهترین قیمت خرید عایق صوتی انجام دهید و به دلیل وجود چسب در پشت عایق خودتان نیز به راحتی می توانید محیط و فضای خود را عایق کاری کنید و بهینه سازی انرژی را انجام دهید.

عایق الاستومری دارای مزیت هایی است که سبب برتری این عایق با عایق های دیگر می شود. عایق الاستومری صوتی فاقد مواد سمی و مضر برای انسان است. این عایق دوستدار محیط زیست است و هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. عایق الاستومری صوتی را می شود به راحتی نصب کرد و نصب آن ساده است. در این عایق میکروب و کپک و قارچ رشد نمی کند. با توجه به مزیت های بی نظیر عایق الاستومری می شود گفت بهترین نوع عایق، عایق الاستومری است.

عایق الاستومری صوتی و سایر عایق های الاستومری دارای قیمت بالاتری به نسبت سایر عایق ها می باشد. ولی به خاطر خصوصیات خاص و منحصر به فردی که این عایق دارد می شود از آن در موارد بسیار زیاد استفاده شود. بهترین قیمت خرید عایق صوتی را از ما و یا مراکز فروش ما در تهران، کرج، قم، یزد، شیراز، مشهد، اصفهان، کرمان، سنندج، لرستان و … بخواهید.

قیمت خرید عایق صوتی
قیمت خرید عایق صوتی

.

خرید عایق صوتی

اگر دغدغه خرید عایق صوتی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت عایق صوتی را را دارید می توانید با شرکت مهار انرژی پایدار ساز در تماس باشید و با خرید عایق از ما بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را تجربه خواهید کرد. همچنین علاوه بر خرید عایق الاستومری می توانید انجام پروژه های بزرگ و کوچک خود را به تیم متخصص و زبده ما بسپارید.

در هر شهر و شهرستانی که باشید ما می توانیم صفر تا صد پروژه های عایق کاری شما را انجام دهیم. شرکت مهار انرژی پایدار ساز و نمایندگی فروش عایق الاستومری ما شرکت پایدار انرژی پارس فروشنده انواع عایق الاستومری لوله ای ، عایق الاستومری رولی و عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی در سراسر نقاط کشور از جمله: تهران، کرج، قم، تبریز، ارومیه، شیراز، سمنان، اصفهان، سمنان، کردستان، اهواز، زاهدان، رشت، ساری و … است.

در نتیجه در هر شهر و شهرستان از جمله: تهران، کرج، قم، تبریز، ارومیه، شیراز، سمنان، اصفهان، سمنان، کردستان، اهواز، زاهدان، رشت، ساری و … می توانید عایق الاستومری را از ما خرید و پروژه های بزرگ و کوچک خود را عایقکاری و بهینه سازی انرژی و بهینه سازی صوتی انجام دهید.

بهترین قیمت خرید عایق صوتی را همراه با تخفیفات ویژه را از شرکت ما و مراکز و نمایندگی های ما بخواهید. از آنجا که شرکت مهار انرژی پایدار ساز با تولید کنندگان عایق الاستومری در ارتباط است می توانید بهترین قیمت عایق الاستومری را و خرید از تولید کننده عایق الاستومری را از ما بخواهید. عایق صوتی الاستومری در ضخامت های عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی 19 میلیمتر و عایق الاستومری صوتی شانه تخم مرغی 25 میلیمتر در شرکت ما موجود است. جهت ثبت سفارش و مشاوره در خرید با کارشناسان فروش مهار انرژی در ارتباط باشید.

خرید عایق صوتی
خرید عایق صوتی

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

  • 1- امکان خرید جزیی و عمده انواع عایق الاستومری
  • 2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)
  • 3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق الاستومری
  • 4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق الاستومری به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • 5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق
  • 6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر
  • 7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان
  • 8- فروش با کیفیت ترین انواع عایق الاستومری
  • 9- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی
  • 10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور
  • 11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی
  • 12- فروشنده بهترین نوع انواع عایق الاستومری از جمله: عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری سوپرفلکس و عایق الاستومری ترک و ایرانی و …
  • 13- نماینده فروش عایق الاستومری سانا در کشور
  • 14- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما
  • 15- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین
  • 16- تحویل فوری محصول خریداری شده

.

کلام پایانی

شرکت مهار انرژی پایدار ساز و نمایندگی فروش عایق الاستومری ما شرکت پایدار انرژی پارس بهترین قیمت خرید عایق صوتی و عایق الاستومری لوله ای و رولی را به مشتریان گرامی ارائه می کنند و شما می توانید بهترین قیمت خرید انواع عایق را از ما بخواهید. تخفیفات ویژه برای مشتریان خود مد نظر گرفته ایم. خرید عایق الاستومری با تخفیف ویژه و عایق الاستومری بسیار با کیفیت را از ما و از شرکت ما بخواهید. به منظور بدست آوردن قیمت دقیق و به روز انواع عایق الاستومری، عایق پلی یورتان، عایق الیاف سرامیک، عایق xps ، عایق پشم سنگ و … با کارشناسان واحد فروش ما طی روزها و ساعت های اداری در ارتباط باشید.

قیمت خرید عایق صوتی
قیمت خرید عایق صوتی

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ