پخش عایق الاستومری

پخش عایق الاستومری

پخش عایق الاستومری

مهار انرژی یک مرکز پخش عایق الاستومری است و شرکت ما نمایندگی فروش عایق الاستومری در سراسر نقاط کشور است و معتبر ترین مرکز پخش عایق الاستومری در تمامی شهرستان های ایران می باشد.

می توانید انواع برندهای مطرح و مرغوب عایق الاستومری را از مرکز پخش عایق الاستومری ما تهیه و خرید کنید. فروش ما در سراسر نقاط کشور است و هیچ محدودیتی در زمینه خرید عایق الاستومری از جانب ما وجود ندارد.

 

با انتخاب شرکت مهار انرژی پایدار ساز می توانید بهترین و با کیفیت ترین عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری سوپرفلکس، عایق الاستومری ترک، عایق الاستومری سانا و … را از ما با قیمت ارزان و مناسب و همراه با تخفیفات ویژه خریداری نماید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خرید و فروش انواع عایق الاستومری فعالیت می کند و در این زمینه یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت ها می باشد.

 

دفتر مرکزی شرکت مهار انرژی پایدار ساز در استان تهران و شهرستان ورامین واقع شده است، ولی هیچ گونه محدودیتی در زمینه خرید و ارسال عایق الاستومری از جانب مرکز پخش عایق الاستومری مهار انرژی وجود نداشته و ندارد و به سراسر نقاط دور و نزدیک کشور عایق با کیفیت خود را به فروش می رسانیم.

در نتیجه اگر تمایل به استعلام قیمت روز عایق الاستومری دارید و همچنین اگر که احتیاج دارید در این زمینه مشاوره رایگان دریافت نماید تا بهترین عایق را برای پروژه خود خریداری نماید، می توانید طی روزها و ساعت های اداری با شماره تماس درج شده در این وب سایت در تماس باشید.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

پخش عایق الاستومری
پخش عایق الاستومری

مرکز پخش عایق الاستومری

همانگونه که در بخش بالا اشاره نمودیم شرکت ما مرکز پخش عایق الاستومری در تمامی شهرها و شهرستانهای ایران است و هیچ محدودیتی در زمینه فروش و پخش عایق الاستومری از جانب ما وجود ندارد.

در نتیجه شما خریداران گرامی می توانید بدون هیچ دغدغه و دل مشغولی به شرکت معتبر ثبت شده و با سابقه شرکت مهار انرژی پایدار سازی اعتماد نمایید و خرید عایق الاستومری مورد نظر خود را همراه با تخفیفات ویژه انجام دهید.

 

در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شما مشتریان گرامی در سراسر نقاط کشور سعی نموده ایم، که با احداث یک سایت فروشگاهی بتوانیم شما را در راستای خرید راحت تر راهنمایی کنیم.

در نتیجه جهت خرید اینترنتی عایق الاستومری می توانید به فروشگاه مهار انرژی مراجعه نمایید و خریداری عایق مورد نظر خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

 

تعداد محصولات ما در این فروشگاه بسیار زیاد است که بر اساس دسته بندی ها می توانید هر یک از محصولات ما را مشاهده نمایید و خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

همچنین به منظور آشنایی بهتر و بیشتر شما مشتریان گرامی در این وبسایت لینک محصولات فروشگاه ما درج شده است که می توانید وارد هر کدام شوید و بعد از بررسی محصولات و استعلام قیمت روز هر یک از محصولات ما نسبت به خرید عایق الاستومری اقدام نمایید.

 

توجه داشته باشید که محصولات عایق الاستومریک ما بسیار زیاد است و همه محصولات الاستومری در این وبسایت درست نشده است و چنانچه شما تمایل به خرید یک عایق الاستومری با ضخامت مشخص دارید که در این وبسایت وجود ندارد می توانید با کارشناسان فروش ما در روزها و ساعت های اداری تماس بگیرید و خرید مورد نظر خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

مرکز پخش عایق الاستومری
مرکز پخش عایق الاستومری

الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق رولی پشت چسبدار K-FLEX

.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با عایق الاستومری لوله ای بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با مرکز پخش عایق الاستومری ما همراه باشید.

عایق الاستومری لوله ای

شرکت مهار انرژی پایدار ساز مرکز پخش عایق الاستومری لوله ای نیز هست و شما اگر برا تاسیسات و لوله های خود احتیاج به عایق الاستومری لوله ای دارید می توانید با شرکت مهار انرژی پایدار ساز در تماس باشید.

با در نظر داشتن ارزش بسیار زیاد منابع انرژی و اهمیت بهینه سازی و صرفه جویی انرژی شیوه های گوناگونی وجود دارد. یکی از شیوه های فوق العاده عالی و مفید استفاده از عایق الاستومری لوله‌ای می باشد.

 

این عایق نسبت به عایق هایی مثل پشم سنگ و پشم شیشه گران قیمت تر است، اما دارای خصوصیت ها و ویژگی هایی است که باعث می‌شود این عایق از نظر اقتصادی با گذر زمان مقرون به صرفه تر باشد.

عایق الاستومری لوله ای دارای ضریب انتقال ای حرارتی بسیار پایینی است و بسیار انعطاف پذیر نیز می باشد. به منظور استفاده در اماکنی که دمای بسیار پایین دارد یک عایق بسیار عالی محسوب می‌شود.

 

از این عایق می شود برای عایق کاری لوله های گرم و سرد استفاده کنیم، همچنین نصب این عایق به راحتی انجام می شود.

خصوصیاتی که باعث می شود این عایق در صنایع گوناگون بسیار پرطرفدار باشد، صرفه جویی  بسیار زیاد انرژی می باشد، که با خرید این عایق و عایق کاری از طریق آن می توانید بهینه سازی انرژی را تا ۹۹ درصد انجام دهید.

پخش عایق الاستومری
پخش عایق الاستومری

عایق الاستومری لوله ای چیست ؟

عایق الاستومری لوله ای جز عایق های سلول بسته و بسیار انعطاف پذیر محسوب می شود، که از ترکیب موادی نظیر پلی وینیل کلراید و نیتریل بوتادیت رابر تولید می شود.

این نوع فوم و عایق لوله ای هم عایق الاستومری حرارتی و هم عایق الاستومری برودتی محسوب می گردد.

 

با استفاده از این عایق می توان از یخ زدن لوله های آب در فصل سرما جلوگیری نمایید، همچنین در لوله های تاسیسات نیز می شود در زمینه صرفه جویی مصرف انرژی استفاده نمود.

در دستگاه های گرمایشی و سیستم های تهویه بهینه سازی انرژی یکی از نکات بسیار مهم و حیاتی است و این نوع عایق لوله ها مانع از هدر رفتن انرژی و صرفه جویی انرژی می گردد، همچنین این نوع عایق می توان از زنگ زدگی لوله ها جلوگیری به عمل آید.

انواع عایق الاستومری لوله ای

1- عایق الاستومری لوله ای NBR

2- عایق الاستومری لوله ای EPDM

هر نوع عایق الاستومری NBR و یا عایق الاستومری EPDM که بخواهید را می توانید از مرکز پخش عایق الاستومری ما خرید نماید و اگر جزو مشتریان دائمی ما شوید تخفیفات ویژه ای برای شما عزیزان مد نظر گرفته ایم با ما در تماس باشید.

قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری

عایق الاستومری لوله ای NBR

یکی از انواع عایق ها، عایق لوله ای الاستومری NBR می باشد، این عایق لوله ای از مواد سلول بسته لاستیکی که ساختاری غیر متخلخل دارد تولید می شود.

در عصر مواد سازنده این عایق ها لاستیک نیتریل بوتادین می باشد، عایق های لوله ای با ضخامت و اندازه های گوناگون برای استفاده های مختلف تولید و روانه بازار شده است.

عایق لوله ای NBR در حدود پنجاه سال است که در صنایع گوناگون نظیر عایق کاری نمودن سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، عایق کاری کانالها، انواع سیستم های سرمایش و گرمایش، عایق کاری مخزن و لوله های گوناگون و … مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق NBR در برابر آتش بسیار مقاوم است و عایق الاستومری NBR یک عایق ضد آتش محسوب می شود.

 

بخار آب در این عایق NBR نفوذ نمی کند و باکتری و قارچ نیز در آن رشد نمی نمایند. این عایق می تواند صدا را نیز جذب نماید نصب آن بسیار ساده و سریع انجام می شود.

در نتیجه اگر قصد خرید عایق الاستومری لوله ای NBR را دارید می توانید با مرکز پخش عایق الاستومری ما به نام مهار انرژی پایدار ساز تماس بگیرید و بعد از استعلام قیمت عایق الاستومری مورد نظر خود را به راحتی از ما خرید نمایید.

خرید عایق الاستومری
خرید عایق الاستومری

عایق الاستومری لوله‌ای EPDM

عایق های لوله EPDM بسیار به عایق الاستومری NBR شباهت داشته است، با این حال تعداد زیادی از خصوصیات این عایق نسبت به NBR تقویت شده اند.

این عایق NBR تقریباً ۲۰ سال است که وارد صنعت بهینه سازی انرژی شده است و همانند نوع NBR دارای رنگ مشکی رنگی است این عایق از اتیلن پروپیلن دی ان مونومر تولید شده است.

از خصوصیت های این عایق می توانیم به به مواردی اشاره نماییم:

1- این عایق غیرقطبی می باشد و این به این معناست که این عایق آب گریز است در نتیجه رطوبت از آن عبور نمی کند و رطوبت را به خود جذب نمی کند.

2- دارای ساختار شیمیایی پایدار ، بادوام و بسیار مقاوم است.

3-میزان تحمل دمایی آن تا دمای بالای ۲۵۸ درجه سانتی گراد می باشد.

4- در مقابل اشعه ماورای بنفش استحکام بسیار خوبی دارد.

5- میکروب قارچ باکتری در آن رشد نمی کند.

6- در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان زنگ نمی زنند.

فروش عایق الاستومری
فروش عایق الاستومری

عایق الاستومری لوله ای روکش آلومینیوم

عایق روکش دار نوع دیگری از عایق های الاستومری می باشد که یکی از بهترین انواع عایق های الاستومری است که در مرکز پخش عایق الاستومری ما می توانید این عایق را نیز خریداری نمایید.

این عایق بسیار سبک و انعطاف پذیر است و به دلیل روکشی که دارند در محیط ها و فضاهای بیرونی بسیار کاربردی است و در مکان هایی که بسیار گرم و یا بسیار سرد است بسیار عایق کارآمدی محسوب می شود.

همچنین اگر که در معرض تابش مستقیم نور خورشید نیز قرار بگیرد یک عایق بسیار مقاوم محسوب می‌شود و به منظور عایق کاری لوله های آب گاز و … بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

میتوانید کلیه عایق های الاستومری در انواع مختلفی از جمله لوله ای، رولی، شانه تخم مرغی را از شرکت مهار انرژی خریداری نمایید و جهت خرید این عایق ها به مرکز پخش عایق الاستومری ما مراجعه نمایید.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

مرکز پخش عایق الاستومری
مرکز پخش عایق الاستومری
پخش عایق الاستومری
پخش عایق الاستومری
پخش عایق الاستومری
پخش عایق الاستومری

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ