صفحات عایق حرارتی xps

صفحات عایق حرارتی xps

صفحات عایق حرارتی xps

صفحات عایق حرارتی xps و یا اکس پی اس یکی دیگر از محصولات موجود شرکت مهار انرژی پایدار ساز است و قیمت صفحات عایق حرارتی xps یا اکس پی اس به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور دچار تغییرات بسیاری می شود و از این جهت نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را در این وب سایت درج نمود. جهت بدست آوردن قیمت عایق xps می بایست طی روزها و ساعات های اداری با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز با بیش از ده سال سابقه در زمینه فروش انواع عایق حرارتی، برودتی و صوتی فعالیت داشته و یک شرکت ثبت شده و بسیار معتبر است. یکی از عایق های بسیار کاربردی و پر استفاده در صنایع گوناگون عایق xps و یا اکس پی اس می باشد، که شما مشتریان گرامی و کاربران محترم می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز xps و یا اکس پی اس با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

شایان ذکر است که هیچ محدودیتی در زمینه سفارش صفحات عایق حرارتی xps و یا اکس پی اس از جانب ما وجود نداشته و ندارد و شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین فوم وعایق حرارتی xps و یا اکس پی اس را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید نماید و درب محل مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید. زمان تحویل عایق خریداری شده از شرکت ما اگر در تهران باشید طی یک روز کاری و در سایر شهرستان های کشور طی دو روز کاری است.

دفتر مرکزی شرکت مهار انرژی پایدار ساز در استان تهران و شهرستان ورامین واقع شده است، ولی هیچ محدودیتی در زمینه فروش عایق xps و یا اکس پی اس از جانب کا وجود نداشته و ندارد. در هر شهر و شهرستان از کشور که هستید می توانید این عایق های با کیفیت را از ما خریداری نماید. شیوه خرید صفحات عایق حرارتی xps و یا اکس پی اس بدین صورت است که نخست باید جهت سفارش و استعلام قیمت عایق xps و یا اکس پی اس با کار شناسان فروش ما در تماس باشید و بعد از تماس به سرعت عایق مورد نظر شما در قالب یک پیش فاکتور برای شما ارسال می گردد و بعد از تایید و پرداخت فاکتور مذکور عایق خریداری شده به سرعت به شهرستان شما ارسال می گردد.

 

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

صفحات عایق حرارتی xps
صفحات عایق حرارتی اکس پی اس

..

قیمت صفحات عایق حرارتی xps

در خصوص صفحات عایق حرارتی xps و یا اکس پی اس همان گونه که گفته شد نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را در این وب سایت درج نمود و از این رو لیست قیمت عایق xps  در این وب سایت درج نشده است و شما کاربران گرامی به منظور استعلام قیمت روز و دقیق عایق xps  می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

شایان ذکر است که صورت خرید عمده عایق xps تخفیفات ویژه و خوبی برای شما  مشتریان گرامی مد نظر گرفته ایم، که در صورت خرید این عایق از شرکت ما می توانید از این تخفیفات بهره مند شوید. شایان ذکر است که به دلیل گستردگی فروش محصولات ما و در راستای ارائه خدمات عالی تر یک نمایندگی فروش عایق xps  نیز دایر نموده ایم. نام این شرکت، شرکت پایدار انرژی پارس است. که می توان از طریق لینک درج شده وارد وب سایت این شرکت نیز شوید و سایر محصولات ما را بررسی کنید.

در هنگام خرید عایق xps  سعی کنید که فقط به قیمت محصول توجه نکنید و ملاک مهم شما در زمینه خرید این محصول کیفیت محصول خریداری شده باشد و از شرکت های معتبر و ثبت شده خرید مورد نظر خود را انجام دهید و به هیچ عنوان از دلالان این امر خرید نکنید، چار که قیمت عایق xps  آنها پایین است ولی محصول بی کیفیت را به شما می فروشند. در نتیجه در هنگام خرید عایق xps  بسیار دقت کنید و گول ارزان بودن عایق مورد نظر را نخورید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را این خصوص به شما ارائه دهیم.

قیمت صفحات عایق حرارتی xps
قیمت صفحات عایق حرارتی xps

 

عایق حرارتی xps

کمبود انرژی‌های تجدید ناپذیر سبب شده است که استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر به منظور بهره‌ وری اهمیت ویژه‌ای پیدا کنند، از این رو به عایق‌های حرارتی در ساخت و ساز بسیار توجه می‌شود. یکی از عایق های حرارتی، پلی استایرن اکسترود شده یا همان (XPS) Styrene Poly Extruded است. مزیت منحصر به فرد عایق xps این است که هر سه ویژگی عایق حرارتی صوتی و رطوبتی را دارد.
به منظوردرک بیشتر صفحات عایق حرارتی xps، می بایست نخست با مفهوم پلی استایرن و اکستروژن آشنا شوید.
پلی استایرن، یک پلیمر مصنوعی معطر از منومر استایرن می باشد. ماده ای پتروشیمی، مایعی بی رنگ، با بویی شبیه آروماتیک ها که نقطه جوش آن 1506 درجه سانتی گراد و جرم حجمی آن 0.9 گرم بر سانتی متر مکعب می باشد.
ضمنا اکستروژن، یکی از شیوه های حجمی، به منظور تغییر حالت مواد به جهت کاستن ضخامت یا سطوح مقطع آنها می باشد، که این امر سبب می شود  قطعاتی با سطح مقطع صاف و عمودی ساخته شود. به جهت انجام دادن این مرحله از اکستروژن، ماده اولیه مورد نظر به درون قالب اکستروژن که سطوحی مقطع مورد نظر روی آن ایجاد و فشرده شده و در نتیجه، قطعه اکسترود شده با سطح مقطع قالب، ساخته می شود.
صفحات عایق حرارتی xps
صفحات عایق حرارتی xps

.

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

1- امکان خرید جزیی و عمده عایق xps

2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)

3- امکان ثبت سفارش و خرید عایق xps به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری

4- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق

5- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر

6- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان

7- فروش با کیفیت ترین عایق xps

8- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی

9- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور

10- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی

11- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما

12- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین

13- تحویل فوری محصول خریداری شده

.

.

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ