شرکت عایق کافلکس

شرکت عایق کافلکس

شرکت عایق کافلکس

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده بهترین و با کیفیت ترین عایق الاستومری کافلکس k flex است و یکی از شرکت عایق کافلکس محسوب می گردد. می توانید از شرکت عایق کافلکس k flex ما بهترین عایق الاستومری را خرید نماید.

ما فروشنده عایق الاستومری کافلکس k flex در سراسر نقاط کشور می باشیم، می توانید بهترین عایق الاستومری به همراه تخفیف عالی از ما خرید نماید و هیچ محدودیتی در زمینه خرید و فروش عایق الاستومری از جانب ما وجود ندارد.

 

اگر به دنبال خرید عایق الاستومری کافلکس k flex هستید می توانید با انتخاب شرکت عایق کافلکس ما، یا نمایندگی فروش عایق الاستومری ما یعنی پایدار انرژی پارس در ارتباط باشید و خرید مورد نظر خود را به راحتی انجام داده و درب محل مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید.

اگر به دنبال خرید عایق الاستومری با کیفیت، ارزان قیمت  و مرغوب هستید می توانید با اندکی تحقیق شرکت مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید و خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

 

توجه داشته باشید که در هر شهر و شهرستانی که هستید می توانید خرید عایق الاستومری مورد نظر خود را انجام دهید. عایق الاستومری در کرج ، تهران ، قم ، سمنان ، اصفهان ، شیراز ، مشهد ، تبریز و … را با ما تجربه نماید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت عایق الاستومری کافلکس k flex و آشنایی بیشتر با سایر محصولات ما می توانید طی روزها و ساعت ها اداری با شماره تماس های درج شده در بخش زیر در تماس باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

شرکت عایق کافلکس
شرکت عایق کافلکس

شرکت عایق الاستومری کافلکس

یکی از برترین و معتبرترین شرکت عایق الاستومری کافلکس k flex شرکت مهار انرژی پایدار ساز و همچنین پایدار انرژی پارس می باشد. هر نوع عایق الاستومری k flex از جمله عایق الاستومری رولی ، عایق الاستومری لوله ای و … را که بخواهید می توانید از ما خرید نماید.

تنوع محصولات الاستومری k flex و ضخامت های آن بسیار زیاد است که شما عزیزان می توانید از انواع مختلف این محصول را از ما خرید نماید و درب محل مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید.

 

کافلکس یکی از برترین برندها در زمینه خرید و فروش عایق الاستومری k flex می باشد، می توانید از این برند بهترین عایق الاستومری k flex را از ما خرید نماید.

اگر تمایل به خرید اینترنتی عایق الاستومری دارید نیز می توانید به فروشگاه عایق الاستومری ما مراجعه و خرید مورد نظر خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

می توانید از طریق لینک های درج شده بخشی از محصولات ما را بررسی و مشاهده نماید و قیمت روز عایق الاستومری را مشاهده نماید.

شرکت عایق الاستومری کافلکس
شرکت عایق الاستومری کافلکس
.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

عایق الاستومری کافلکس

عایق کافلکس k flex یکی از برترین و بزرگترین شرکت های تولیدکننده عایق الاستومری در سراسر نقاط کشور می باشد. شرکت مهار انرژی پایدار ساز یکی از نمایندگان فروش عایق الاستومری کافلکس k flex می باشد و شما می توانید این عایق با کیفیت و مرغوب را از ما خرید نماید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز با دو دهه فعالیت در این زمینه یکی از شرکت ها نامی در این عرصه است و ما یک شرکت معتبر و بسیار نامی در این زمینه می باشیم و بدون هیچ تردیدی می توانید از ما خرید نماید.

 

علاوه بر عایق الاستومری کافلکس ما نمایندگی فروش عایق الاستومری سوپرفلکس و عایق الاستومری ترک و همچنین عایق الاستومری سانا عایق می باشیم.

در نتیجه می توانید بدون داشتن هیچ دغدغه ای در زمینه خرید عایق الاستومری، هر نوع عایق الاستومریک که بخواهید را از ما به راحتی و فقط با یک تماس تلفنی خرید نماید.

 

شرکت مهار انرژی پایدار ساز با بیش از 2 دهه فعالیت در زمینه خرید و فروش انواع عایق فعالیت می کند و شما می توانید بهترین عایق الاستومری را همراه با تخفیف از ما خرید نماید.

علاوه بر خرید عایق الاستومری می توانید انواع مختلف عایق پشم سنگ، انواع مختلف عایق الیاف سرامیک و انواع مختلف عایق پلی یورتان را از شرکت ما خریداری و درب محل مورد نظر از شرکت ما تحویل بگیرید.

عایق الاستومری کافلکس
عایق الاستومری کافلکس

عایق الاستومری

در عصر کنونی به منظور هدر رفتن انرژی و بهینه سازی انرژی می بایست از انواع عایق استفاده کنیم و عایق‌کاری فقط جنبه اقتصادی ندارند، بلکه باعث می شود به محیط زیست نیز آسیب کمتری وارد شود.

یکی از بهترین عایق ها در زمینه عایق کاری عایق الاستومری k flex می باشد بهترین و عالی ترین شیوه به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی در صنایع گوناگون الاستومری است.

 

از این عایق به عنوان عایق محبوب یاد می شود که جایگزین عایق های قدیمی مثل پشم سنگ و پشم شیشه شده است، این عایق بسیار عالی و راحت نصب می شود و دارای ضخامت های گوناگون و تنوع بسیار نیز هست ضریب انتقال حرارت آن بسیار پایین است.

از این رو در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد، از سایر ویژگی های منحصر به فرد و منحصر به فرد و ویژه عایق الاستومری k flex می شود. به استحکام بسیار زیاد این عایق در برابر خوردگی نفوذ بخار آب و رطوبت مقاومت بسیار عالی در برابر مواد شیمیایی رشد کپک و قارچ اشاره نمایید.

 

در نتیجه اگر که تمایل دارید که بهینه سازی انرژی را برای خود انجام دهید، بهترین انتخاب برای بهینه‌سازی انرژی عایق الاستومری k flex می باشد.

که این عایق در انواع عایق الاستومری رولی k flex ،  عایق الاستومری لوله‌ای k flex ،  عایق الاستومری شانه تخم مرغی وجود دارد که شما می توانید هر نوع از این عایق را از شرکت ما تهیه و خرید نمایید.

به منظور خرید از شرکت عایق کافلکس k flex می بایست در ساعت ها و روزهای اداری با شماره تماس نمایندگی فروش عایق کافلکس k flex ما تماس حاصل فرمایید و خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

عایق الاستومری
عایق الاستومری

کاربرد عایق الاستومری کافلکس

موارد استفاده عایق الاستومری کافلکس k flex می شود به موارد فوق اشاره نمایید:

1- این این عایق می شود به منظور عایق کاری سیستم تاسیسات خورشیدی، دستگاه های مکانیکی، در صنعت کشتی سازی، در صنایع داروسازی، صنعت نفت، گاز ،پتروشیمی و همچنین سایر موارد از جمله صنعت ساختمان سازی و … استفاده کرد.

2- با استفاده از این عایق می شود چیلر های بزرگ و انواع لوله های ساختمانی را به راحتی عایق نمود و بهینه سازی انرژی را در آنها انجام داد.

3- از آنجا که عایق الاستومری ضد آتش است، می توان از آن در شرایط گوناگون ای که احتیاج به استحکام دمایی بسیار بالا وجود دارد استفاده نمود.

4- ضمناً با استفاده از عایق الاستومری می شود از انتقال صدا جلوگیری نموده و یک عایق الاستومری صوتی بسیار عالی محسوب می شود.

5- از سایر موارد به کارگیری عایق الاستومری k flex می شود به عایق کاری قسمت های گوناگون دستگاه های تهویه، انواع لوله، انواع کانال، انواع کولر های گازی و … اشاره نمود.

6- از این عایق به منظور آب بندی سطوحی مانند روف گاردن یا بام سبز، عایق کاری سرویس بهداشتی، استخر، تراس، بالکن و … استفاده می شود.

شرکت عایق کافلکس k flex همواره بهترین و با کیفیت ترین عایق الاستومری کافلکس را در سراسر نقاط کشور به فروش می رساند و شما می توانید انواع مختلف عایق الاستومری را از ما خرید نماید.

خرید عایق الاستومری
خرید عایق الاستومری

مزیت عایق الاستومری

عایق های الاستومری k flex به منظور خصوصیت های بسیار ویژه ای که دارد، در صنایع بسیار مختلفی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بخش زیر در مورد مزیت های عایق الاستومری مواردی را بیان می نمایم:

1- عایق الاستومری به دلیل دارا بودن ساختار غیر سمی که دارد، با محیط زیست سازگار است و از این رو دوست دارممحیط زیست است و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

2- ظرفیت دمایی این عایق از منفی ۴۰ درجه تا مثبت ۱۸۰ درجه سانتی گراد می باشد، از این رو به استحکام حرارتی بسیار بالایی دارد.

3- این عایق در برابر شرایط جوی سخت مثل برف، باران، تگرگ بسیار مقاوم است و از عایق الاستومری روکش آلومینیوم می توانیم به منظور عایق کاری در این فضاها استفاده نماییم.

4- این  عایق به هیچ عنوان در اثر سرما دچار ترک خوردگی نمی شود و در سرما تحمل بسیار بالایی دارد.

5- به  راحتی می‌توان این عایق را نصب نمود و عمل نصب و اجرای آن بسیار ساده و ابتدایی است.

6- با انجام عایق کاری توسط این عایق الاستومری می توان در هزینه های سوخت و انرژی صرفه جویی نمود و سرعت انجام پروژه ها را افزایش داد.

شرکت عایق کافلکس k flex با دو دهه فعالیت فروشنده بهترین و با کیفیت ترین عایق های الاستومری k flex می باشد، که مهار انرژی پایدار ساز یک نمایندگی فروش عایق الاستومری کافلکس k flex محسوب می شود.

فروش عایق الاستومری
فروش عایق الاستومری

ویژگی عایق الاستومری کافلکس

در بخش زیر در مورد ویژگی های عایق الاستومری k flex مواردی را بیان می کنیم تا شما با این عایق بیشتر آشنا شوید از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- استحکام بسیار زیاد این عایق در برابر ضربات و همچنین لرزش یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این عایق محسوب می شود.

2- در صورت بروز هرگونه مشکلی می توان این عایق را ترمیم و تعمیر نمود و تعمیر آن بسیار راحت است.

3- اگر از این عایق در سقف ساختمان ها استفاده شود، باعث جلوگیری از پوسیدگی در سقف ساختمان ها می شود.

4-  این عایق در سطوحی که فلزی  و یا سنگی هست دارای قدرت چسبندگی بسیار زیادی می باشد.

5- از عایق الاستومری استحکام بسیار زیادی در برابر نور خورشید دارد و به مرور زمان پوسیده نمی شود.

6- این عایق k flex مطابق با استانداردهای روز جهانی ساخته شده است و یکی از بهترین  عایق ها صنایع گوناگون محسوب می شود.

7- عایق الاستومری k flex انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد و یک عایق بسیار انعطاف پذیر محسوب می شود.

8- استحکام و طول عمر عایق k flex بسیار زیاد است و تا سالیان سال می توان از این عایق k flex استفاده نمود.

 

سعی کنید همواره از شرکت عایق کافلکس k flex خرید عایق الاستومری مورد نظر خود را انجام دهید و همیشه از شرکت های معتبر و نمایندگی ها خرید کنید با بهترین و با کیفیت ترین محصول را خرید نماید.

شرکت عایق کافلکس
شرکت عایق کافلکس

انواع عایق الاستومری

انواع عایق الاستومری کافلکس k flex به شرح زیر است:

  • عایق الاستومری  NBR
  • عایق الاستومری EPDM

شایان ذکر است که عایق الاستومری k flex از نظر شکل و اندازه به 3 نوع عایق الاستومری رولی k flex ، عایق الاستومری لوله ای k flex و عایق الاستومری شانه تخم  مرغی تقسیم می شود. که هر 3 نوع این عایق در شرکت عایق کافلکس k flex ما وجود دارد.

عایق الاستومری NBR

یکی از بهترین انواع عایق های الاستومری کافلکس، عایق NBR می باشد که از مواد پلیمری ساخته می شود و دارای استحکام بسیار زیادی در برابر فشار، حرارت و شرایط جوی ناپایدار و … دارد. از جمله موارد استفاده عایق NBR می شود به موارد زیر اشاره نماییم:

عایق الاستومری NBR در صنعت خودروسازی، عایق الاستومری NBR در تاسیسات ساختمانی، عایق کاری انواع لوله ها و … است.

شرکت عایق کافلکس
شرکت عایق کافلکس

عایق الاستومری EPDM

یکی از پر استفاده ترین عایق های الاستومری، عایق الاستومری EPDM  می باشد که به نسبت سایر عایق ها قیمت بالاتری دارد ولی دارای ویپزگی های منحصر به فردی نیز می باشد.

این عایق EPDM  از اتیلن پلی پروپیلن دیین مونومر ساخته شده است و یک عایق بسیار عالی با موارد استفاده بسیار زیاد در صنعایع گوناگون از جمله صنعت خودرو سازی، صنعت ساختمانی و … دارد.

در برابر نور خورشید و شرایط جوی ناپایدار و دمای بسیار زیاد تحمل بسیار خوبی دارد و از این رو در شرایط جوی سخت از این عایق بسیار زیاد استفاده می شود.

شرکت عایق کافلکس
شرکت عایق کافلکس

دفتر مرکزی شرکت عایق کافلکس

دفتر مرکزی شرکت عایق کافلکس k flex مهار انرژی پایدار ساز در استان تهران و شهرستان ورامین واقع شده است ولی هیچ محدودیتی در زمینه خرید و ارسال عایق الاستومری از جانب ما وجود ندارد و می توانید هر نوع عایق الاستومری که بخواهید را از ما تهیه و خرید نماید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و استعلام قیمت روز عایق الاستومری و ارتباط با شرکت عایق کافلکس k flex می بایست با شماره تماس های درج شده در بخش زیر تماس حاصل فرمایید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

 

خرید عایق الاستومری
خرید عایق الاستومری
فروش عایق الاستومری
فروش عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری
قیمت عایق الاستومری
شرکت عایق کافلکس
شرکت عایق کافلکس

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ