بهترین برند عایق الاستومری

بهترین برند عایق الاستومری

بهترین برند عایق الاستومری

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده بهترین برند عایق الاستومری در سراسر نقاط کشور است و هیچ محدودیتی در زمینه خرید بهترین برند عایق الاستومری از جانب ما وجود نداشته و ندارد. می توانید با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع عایق الاستومری را در سراسر نقاط کشور از شرکت ما خرید نماید. شرکت ما همواره فروشنده بهترین برندهای عایق الاستومری است در ادامه با ما همراه باشید تا عالی ترین برندهای موجود در این زمینه را معرفی می کنیم، تا شما کاربران گرامی بتوانید با آگاهی کامل خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

اگر تمایل به خرید اینترنتی عایق الاستومری دارید می توانید از طریق لینک های درج شده به صورت آنلاین تمامی محصولات ما را بررسی کنید و خرید عایق الاستومری خود را انجام دهید.

.
الاستومری رولی با روکش آلومینیوم K-FLEX
الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex
خرید عایق الاستومری رولی ترک
عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX
عایق الاستومری لوله ای K-FLEX
عایق الاستومری لوله ای pa-flex
عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex
عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex
نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری
نوار درزگیر فومی عایق الاستومری
چسب مایع عایق الاستومری
عایق رولی پشت چسبدار pa-flex
عایق رولی پشت چسبدار K-FLEX

 

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و بدست آوردن لیست قیمت عایق الاستومری و مشاوره در زمینه خرید عایق الاستومری مورد نظر خود می بایست طی روزها و ساعت های اداری با شماره تماس های درج شده در تماس باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

بهترین برند عایق الاستومری
بهترین برند عایق الاستومری

.

بهترین برندهای عایق الاستومری

در بخش زیر بهترین برندهای عایق الاستومری را معرفی می کردیم، لازم به ذکر است که تمامی برندهای ذکر شده در بخش زیر در شرکت ما موجود است و شما می توانید انواع عایق الاستومری از جمله: عایق الاستومری رولی ، عایق الاستومری لوله ای ، عایق الاستومری شانه تخم مرغی و … را در ضخامت های گوناگون و فقط با یک تماس تلفنی از شرکت ما خرید و درب محل مورد نظرتان از ما تحویل بگیرید.

1- عایق الاستومری K-Flex ( کی فلکس – کافلکس )

2- عایق الاستومری Super-Flex ( سوپرفلکس )

از دو دسته ذکر شده قیمت عایق الاستومری K-Flex ( کی فلکس – کافلکس ) بیشتر و کیفیت آن نیز بالاتراست. عایق الاستومری K-Flex ( کی فلکس – کافلکس ) در انواع رولی، لوله ای در شرکت ما موجود است و هیچ محدودیتی در زمینه سفارش و خرید از جانب ما ندارد. اگر تمایل به دریافت پیش فاکتور عایق الاستومری مورد نظر دارید می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. به محض تماس شما مشتریان گرامی به سرعت پیش فاکتور مذکور برای شما ارسال می گردد. بهترین برند عایق الاستومری را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش عایق الاستومری ما یعنی پایدار انرژی پارس بخواهید.

.

بهترین برند عایق الاستومری
بهترین برند عایق الاستومری

.

عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری رولی دارای ساختار سلول بسته می باشد و به عنوان یک عایق حرارتی و برودتی، در صنایع ساختمانی و کارها و امور تاسیساتی  و صنایع وابسته به شکل فراوانی به کار گرفته میشود. این عایق های رولی ، جانشین بسیارخوبی  برای عایق های سنتی گذشته مثل :  پشم شیشه به حساب می آید.

زیرا علی رغم خصوصیات های خاص و ویژه  خودشان ، به علت سهولت در نصب عایق ، تنوع بسیار زیاد در ضخامت و قابلیت استفاده  در مکانها و اماکن داخلی و خارجی ، طیف عملکردی بسیار گسترده ای در بر می گیرد. فوم های رولی الاستومری دارای یک رویه و یا پوسته ای بسیار سخت ومستحکم می باشند.

که این نوع عایق در مقابل پاره شدن ،آسیب و تماس با اجسام و وسایل سخت و خشن و شرایط  جوی و محیطی بد و خشن بسیار مقاوم است. در عین حال دارای خاصیت انعطاف پذیری فراوان به منظور  نصب عایق الاستومریک می باشد.

مهار انرژی عرضه کننده و فروشنده انواع عایق الاستومری رولی و لوله ، شانه تخم مرغی ، اتصالات پیش ساخته الاستومری در ضخامت و سایزهای بسیار مختلف است. به عنوان یک فروشنده خوب و برتر در زمینه عایق های الاستومریک محسوب می گردد. بهترین برند عایق الاستومری را در سراسر نقاط ایران به فروش می رساند. دارای نمایندگی های مختلفی در سراسر ایران از جمله ، تهران ، تبریز ، شیراز ، اصفهان ، کرج ، قم و … می باشد.

فوم های الاستومری رولی با در نظر داشتن نوع موارد به کارگیری اش در انواع مختلف تولید و عرضه می گردد، که از جمله آنها می توان به انواع زیر اشاره نمود :

1- عایق الاستومری رولی ساده (عایق خام)

2-  الاستومری رولی پشت چسبدار( عایق پشت چسب دار )

3- الاستومری رولی با روکش آلومینیوم

4- الاستومری رولی پشت چسبدار با روکش آلومینیوم

5- الاستومری رولی با روکش پروتکت بلک

.

بهترین برند عایق الاستومری
بهترین برند عایق الاستومری

 

مقایسه عایق الاستومری وعایق پشم شیشه

عایق الاستومریک به علت  ساختار سلول بسته ،استحکام  زیادی در مقابل رطوبت، بخار آب ، آلودگی و گرد وخاک دارد. در صورتی که عایق پشم شیشه به علت ساختار فیبری و متخلخل خود، در برابر رطوبت و نفوذ بخار و آب استحکاک اندکی دارد و با نفوذ رطوبت و بخار آب به درون عایق ، از استحکام حرارتی آنها کم می شود.

به علت عدم مقاومت پشم شیشه دربرابر رطوبت و بخار، در صورت نصب نمودن در مکانهای باز، استفاده از پوشش های ضدرطوبت و فویل های آلومینیومی کاری الزامی محسوب می گردد. فوم الاستومری، ازنظر عوارض زیستی و به وجود آوردن مریضی ، بدون عوارض و بدون تولید ذرات گرد وغبار است. در صورتی که تماس پیدا نمودن مستقیم پشم شیشه با پوست ، چشم و سیستم تنفسی انسانها سبببه وجود آوردن مشکل خواهد شد.

در بسیاری از گزارش ها ، تنفس نمودن مستقیم گرد پشم شیشه دلیلبالارفتن  نرخ مبتلا شدن به سرطان، به ویژه سرطان ریه  عنوان شده است. اکیدا توصیه می گردد که کارگران و عایق کاران، به هنگام کار با پشم شیشه از ماسک و لباس محافظ مناسب نمایند. عایق الاستومریک استحکام خوبی در مقابل خوردگی دارد ، ولی پشم شیشه به شدت دچار خوردگی می گردد.

همچنین نصب نمودن این نوع عایق ه علت  استفاده از خودبست بسیارراحت و آسان می باشد و برای محیط هایی که فضای کاری زیادی ندارند مناسب است. ولی نصب عایق های پشم شیشه در چندین مرحله صورت می پذیرد. علاوه برآن، میزان ضریب انتقال حرارت عایق های الاستومریک بسیار کم می باشد.

در صورتی که ضریب انتقال حرارت پشم شیشه با افزایش دما افزایش یافته و از استحکام حرارتی آن کم می شود. طول عمر مفید فراوان  الاستومری از دیگر مزیتهای این عایق نسبت به عایق پشم شیشه به شمار می رود. قیمت الاستومری در مقایسه با عایق پشم شیشه تا حدودی  بیشتر و گران تر است. ولی مزیت و خصوصیات منحصر به فرد این عایق قیمت بالای آن را توجیه می نماید.

.

بهترین برند عایق الاستومری
بهترین برند عایق الاستومری

.

مزیت عایق الاستومری

عایق های الاستومری به دلیل وزن کمی که دارند بسیار سبک می باشند وعایق قابل انعطاف و منعطفی هستند و دارای ضریب انتقال حرارت اندکی نیز می باشند. به کار بردن  از این عایق ها سبب صرفه جویی درهزینه های انرژی می گردد  وعملیات نصب آن به آسانی صورت می پذیرد.

الاستومری استحکام فوق العاده ای در مقابل نفوذ رطوبت و بخار،خوردگی، رشد قارچ و کپک ، آتش، روغن و مواد شیمیایی داشته و بدون HCFC, HFC, CFC و گرد و غبار و الیاف دارد.شایان ذکر است هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای کسی که عایق را نصب می نماید به وجود نمی آورد.همچنین نگهداری و نظافت ساده و راحت  از دیگر مزیت های این دسته از فوم های الاستومری به شمار می رود.

بهترین برند عایق الاستومری
بهترین برند عایق الاستومری

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

1- امکان خرید جزیی و عمده انواع عایق الاستومری

2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)

3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق الاستومری

4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق الاستومری به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری

5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق

6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر

7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان

8- فروش با کیفیت ترین انواع عایق الاستومری

9- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور

11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی

12- فروشنده بهترین نوع انواع عایق الاستومری از جمله: عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری سوپرفلکس و عایق الاستومری ترک و ایرانی و …

13- نماینده فروش عایق الاستومری سانا در کشور

14- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما

15- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین

16- تحویل فوری محصول خریداری شده

.

کلام پایانی

در هنگام خرید سعی کنید که بهترین برند عایق الاستومری را بشناسید و با خرید از بهترین برند عایق الاستومری از معتبرترین شرکت های با کیفیت ترین عایق الاستومری را برای خود فراهم آورید و فرآیند بهینه سازی انرژی را به بهترین نحو برای خود انجام دهید. شرکت مهار انرژی پایدار ساز و نمایندگی فروش عایق الاستومری آنها با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش عایق الاستومری در انواع مختلف فعالیت می کند و علاوه بر فروش عایق الاستومری، پروژه های گوناگون عایقکاری را در سراسر نقاط کشور انجام داده است. در نتیجه هم در زمینه خرید عایق الاستومری و هم در زمینه عایق کاری پروژه های بزرگ و کوچک خود می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ