عایق الاستومری تاسیسات

عایق الاستومری تاسیسات

عایق الاستومری تاسیسات

شرکت مهار انرژی پایدار ساز فروشنده عایق الاستومری تاسیسات گوناگون می باشد و همواره بهترین عایق الاستومری تاسیسات را به صورت رولی و لوله ای به فروش می رساند. اگر قصد انجام پروژه عایق کاری تاسیسات خود را دارید می توانید انجام پروژه های بزرگ و کوچک تاسیسات خود را به تیم متخصص و زبده ما سپرده و در عالی ترین سطح پروژه عایق کاری خود را از ما تحویل بگیرید.

هیچ محدودیتی در زمینه خرید و فروش انواع عایق الاستومری تاسیسات از جانب شرکت ما وجود نداشته و ندارد. در هر شهر و شهرستانی از کشورمان که هستید می توانید جهت خرید عایق الاستومری و همچنین انجام پروژه عایق کاری تاسیسات خود با کارشناسان واحد فروش مهار انرژی پایدار ساز در تماس باشید.

جهت استعلام قیمت عایق الاستومری لوله ای و همچنین قیمت عایق الاستومری رولی می توانید به لینک ها درج شده مراجعه نماید و بعد از بررسی بهتر و بیشتر در این خصوص و انتخاب عایق الاستومری مورد نظر خود با ما در تماس باشید. در زمینه فروش عایق الاستومری باید بیان کنیم که هیچ محدودیتی در زمینه خرید و ارسال عایق الاستومری از جانب شرکت ما وجود نداشته و ندارد و در هر شهر و شهرستانی که باشید طی یک الی دو روز کاری محصول خریداری شده برای شما ارسال می گردد.

به دلیل گستردگی فعالیت ما در سراسر نقاط کشور شرکت ما دارای نمایندگی فروش عایق الاستومری نیز هست که نماینده فروش ما شرکت پایدار انرژی پارس است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید عایق الاستومری و انجام پروژه های عایق کاری تاسیسات می توانید  طی ساعت ها و روزهای اداری با کارشناسان فروش مهار انرژی پایدار ساز در تماس باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

 

عایق الاستومری تاسیسات
عایق الاستومری تاسیسات

 

خرید آنلاین عایق الاستومری

جهت سهولت در خرید عایق الاستومری برای کاربران و مشتریان گرامی شرکت ما فروشگاه عایق را نیز دایر نموده است، که شما می توانید از طریق لینک های درج شده وارد هر یک از محصولات ما شوید و محصول مورد نظر خود را بررسی و فقط با چند کلیک خرید عایق الاستومری تاسیسات مورد نظر خود را انجام دهید. به محض ثبت سفارش شما مشتریان گرامی به سرعت از انبار مهار انرژی محصول مورد نظر به شهرستان مورد نظر ارسال می گردد و هماهنگی های لازم در این خصوص صورت می پذیرد.

.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex
خرید عایق الاستومری رولی ترک
عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX
عایق الاستومری لوله ای K-FLEX
عایق الاستومری لوله ای pa-flex
عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex
عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex
نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری
نوار درزگیر فومی عایق الاستومری
چسب مایع عایق الاستومری
عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex
عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

.

قیمت عایق الاستومری تاسیسات

در این بخش در خصوص قیمت عایق الاستومری تاسیسات صحبت خواهیم نمود و دو نوع عایق الاستومری رولی و لوله ای که بیشتر استفاده را در تاسیسات گوناگون دارند را بررسی خواهیم نمود. عایق الاستومری رولی در دو نوع عایق الاستومری NBR ، عایق الاستومری EPDM در شرکت مهار انرژی موجود است. که در بخش های زیر در مورد قیمت عایق الاستومری رولی NBR و EPDM  توضیحات کاملی ارائه می نمایم، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید…

.

قیمت عایق الاستومری تاسیسات
قیمت عایق الاستومری تاسیسات

.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR ضخامت 3 میلیمتر در هر متر مربع 108.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 60 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR ضخامت 6 میلیمتر در هر متر مربع 207.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 30 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR ضخامت 9 میلیمتر در هر متر مربع 228.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 20 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR ضخامت 13 میلیمتر در هر متر مربع 305.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 14 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR ضخامت 16 میلیمتر در هر متر مربع 380.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 12 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR ضخامت 19 میلیمتر در هر متر مربع 456.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 10 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR ضخامت 25 میلیمتر در هر متر مربع 730.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 8 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR ضخامت 30 میلیمتر در هر متر مربع 927.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 6 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR ضخامت 32 میلیمتر در هر متر مربع 992.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 6 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR ضخامت 40 میلیمتر در هر متر مربع 1.300.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 4 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR ضخامت 50 میلیمتر در هر متر مربع 1.407.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 4 متر مربع است.

.

از عایق الاستومری رولی در تاسیسات استفاده می شود و با توجه به ضخامت های مختلف و متنوع این عایق رولی می توانید بسته به نوع پروژه تاسیسات خود عایق الاستومری مناسب را خرید و در عایق کاری پروژه خود استفاده نماید.

(( توجه توجه: به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس NBR نیز ثابت نمی باشد و امکان دارد که قیمت عایق الاستومری تاسیسات درج شده در بخش بالا دچار تغییر و نوسان شود، لذا به منظور استعلام قیمت روز عایق الاستومری مورد نظر می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

.

عایق الاستومری تاسیسات
عایق الاستومری تاسیسات

.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس EPDM

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس EPDM ضخامت 6 میلیمتر در هر متر مربع 409.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 30 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس EPDM ضخامت 9 میلیمتر در هر متر مربع 502.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 20 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس EPDM ضخامت 13 میلیمتر در هر متر مربع 709.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 14 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس EPDM ضخامت 16 میلیمتر در هر متر مربع 840.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 12 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس EPDM ضخامت 19 میلیمتر در هر متر مربع 1.030.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 10 متر مربع است.

قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس EPDM ضخامت 25 میلیمتر در هر متر مربع 1.200.000 تومان ، فروش این عایق به صورت رولی و متراژ هر رول 8 متر مربع است.

.

(( توجه توجه: به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت عایق الاستومری رولی کافلکس EPDM نیز ثابت نمی باشد و امکان دارد که قیمت عایق الاستومری تاسیسات درج شده در بخش بالا دچار تغییر و نوسان شود، لذا به منظور استعلام قیمت روز عایق الاستومری مورد نظر می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

.

عایق الاستومری تاسیسات
عایق الاستومری تاسیسات

.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس

عایق الاستومری تاسیسات لوله ای کافلکس در ضخامت های 9 میلیمتر، 13 میلیمتر، 16 میلیمتر، 19 میلیمتر، 25 میلیمتر، 32 میلیمتر در شرکت مهار انرژی پایدار ساز موجود است. که در بخش زیر قیمت هر ضخامت را به صورت مجزا درج شده است، که به صورت کامل می توانید جزییات این عایق لوله ای کافلکس را بررسی کنید و سپس خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

عایق الاستومری لوله ای 9 میل

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1 اینچ در هر متر مربع 44.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2-1 اینچ در هر متر مربع 72 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2-2 اینچ در هر متر مربع 93.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 اینچ در هر متر مربع 27.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/4-1 اینچ در هر متر مربع 56.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 2 اینچ در هر متر مربع 77.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3 اینچ در هر متر مربع 107.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3/4 اینچ در هر متر مربع 34.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 9 میلیمتر با سایز لوله فولادی 4 اینچ در هر متر مربع 132.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

.

(( توجه توجه: به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس  نیز ثابت نمی باشد و امکان دارد که قیمت عایق الاستومری تاسیسات درج شده در بخش بالا دچار تغییر و نوسان شود، لذا به منظور استعلام قیمت روز عایق الاستومری 9 میلیمتر می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

عایق الاستومری تاسیسات
عایق الاستومری تاسیسات

 

عایق الاستومری لوله ای 13 میل

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1 اینچ در هر متر مربع 62.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2-1 اینچ در هر متر مربع 83.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2-2 اینچ در هر متر مربع 132.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 اینچ در هر متر مربع 44.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/4-1 اینچ در هر متر مربع 74.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 2 اینچ در هر متر مربع 106.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3 اینچ در هر متر مربع 153.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3/4 اینچ در هر متر مربع 52.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 13 میلیمتر با سایز لوله فولادی 4 اینچ در هر متر مربع 174.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

.

(( توجه توجه: به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس  نیز ثابت نمی باشد و امکان دارد که قیمت عایق الاستومری تاسیسات درج شده در بخش بالا دچار تغییر و نوسان شود، لذا به منظور استعلام قیمت روز عایق الاستومری 13 میلیمتر می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

.

عایق الاستومری تاسیسات
عایق الاستومری تاسیسات

.

عایق الاستومری لوله ای 16 میل

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1 اینچ در هر متر مربع 82.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2-1 اینچ در هر متر مربع 107.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2-2 اینچ در هر متر مربع 164.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 اینچ در هر متر مربع 59.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/4-1 اینچ در هر متر مربع 95.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 2 اینچ در هر متر مربع 131.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3 اینچ در هر متر مربع 201.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3/4 اینچ در هر متر مربع 68.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 16 میلیمتر با سایز لوله فولادی 4 اینچ در هر متر مربع 233.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

.

(( توجه توجه: به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس  نیز ثابت نمی باشد و امکان دارد که قیمت عایق الاستومری تاسیسات درج شده در بخش بالا دچار تغییر و نوسان شود، لذا به منظور استعلام قیمت روز عایق الاستومری 16 میلیمتر می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

.

عایق الاستومری تاسیسات
عایق الاستومری تاسیسات

.

عایق الاستومری لوله ای 19 میل

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 19 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1 اینچ در هر متر مربع 103.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 19 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2-1 اینچ در هر متر مربع 130.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 19 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2-2 اینچ در هر متر مربع 194.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 19 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 اینچ در هر متر مربع 74.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 19 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/4-1 اینچ در هر متر مربع 118.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 19 میلیمتر با سایز لوله فولادی 2 اینچ در هر متر مربع 164.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 19 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3 اینچ در هر متر مربع 254.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 19 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3/4 اینچ در هر متر مربع 86.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 19 میلیمتر با سایز لوله فولادی 4 اینچ در هر متر مربع 292.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

.

(( توجه توجه: به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس  نیز ثابت نمی باشد و امکان دارد که قیمت عایق الاستومری تاسیسات درج شده در بخش بالا دچار تغییر و نوسان شود، لذا به منظور استعلام قیمت روز عایق الاستومری 19 میلیمتر می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

.

عایق الاستومری تاسیسات
عایق الاستومری تاسیسات

 

عایق الاستومری لوله ای 25 میل

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 25 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1 اینچ در هر متر مربع 175.00 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 25 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2-1 اینچ در هر متر مربع 212.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 25 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2-2 اینچ در هر متر مربع 361.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 25 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 اینچ در هر متر مربع 128.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 25 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/4-1 اینچ در هر متر مربع 194.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 25 میلیمتر با سایز لوله فولادی 2 اینچ در هر متر مربع 302.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 25 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3 اینچ در هر متر مربع 474.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 25 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3/4 اینچ در هر متر مربع 146.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 25 میلیمتر با سایز لوله فولادی 4 اینچ در هر متر مربع 562.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

.

(( توجه توجه: به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس  نیز ثابت نمی باشد و امکان دارد که قیمت عایق الاستومری تاسیسات درج شده در بخش بالا دچار تغییر و نوسان شود، لذا به منظور استعلام قیمت روز عایق الاستومری 25 میلیمتر می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

 

عایق الاستومری تاسیسات
عایق الاستومری تاسیسات

.

عایق الاستومری لوله ای 32 میل

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 32 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1 اینچ در هر متر مربع 283.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس 32 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2-1 اینچ در هر متر مربع 360.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 32 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/2 اینچ در هر متر مربع 194.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 32 میلیمتر با سایز لوله فولادی 1/4-1 اینچ در هر متر مربع 322.000 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

عایق الاستومری لوله ای کافلکس 32 میلیمتر با سایز لوله فولادی 3/4 اینچ در هر متر مربع 224.500 تومان و فروش این عایق الاستومری لوله ای به صورت شاخه های دو متری است.

.

(( توجه توجه: به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت عایق الاستومری لوله ای کافلکس  نیز ثابت نمی باشد و امکان دارد که قیمت عایق الاستومری تاسیسات درج شده در بخش بالا دچار تغییر و نوسان شود، لذا به منظور استعلام قیمت روز عایق الاستومری 32 میلیمتر می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. ))

.

عایق الاستومری تاسیسات
عایق الاستومری تاسیسات

.

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

1- امکان خرید جزیی و عمده انواع عایق الاستومری

2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)

3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق الاستومری

4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق الاستومری به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری

5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق

6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر

7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان

8- فروش با کیفیت ترین انواع عایق الاستومری

9- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور

11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی

12- فروشنده بهترین نوع انواع عایق الاستومری از جمله: عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری سوپرفلکس و عایق الاستومری ترک و ایرانی و …

13- نماینده فروش عایق الاستومری سانا در کشور

14- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما

15- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین

16- تحویل فوری محصول خریداری شده

 

کلام پایانی

در هنگام خرید عایق الاستومری برای تاسیسات مربوطه خود بسیار دقت کنید که از شرکت های معتبر و نمایندگی های فروش عایق الاستومری خرید مورد نظر خود را انجام دهید و از خرید از واسطه ها و شرکت های نامعتبر جدا خوداری نماید. چرا که محصولات بی کیفیت را این شرکت ها و واسطه به شما می فروشند. انواع عایق الاستومری تاسیسات را می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش ما خرید نماید و هیچ محدودیتی در زمینه فروش و اسال از جانب ما وجود ندارد.

بعد از خرید عایق الاستومری از شرکت ما اگر در تهران باشید طی یک روز کاری و در سایر شهرستانها طی دو روز کاری محصول خریداری شده به دست شما خواهید. به منظور مشاوره در زمینه انتخاب بهترین عایق برای تاسیسات مربوطه خود با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

 

.

عایق الاستومری تاسیسات
عایق الاستومری تاسیسات

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ