قیمت پشم سنگ دانسیته 80

قیمت پشم سنگ دانسیته 80

قیمت پشم سنگ دانسیته 80

قیمت پشم سنگ دانسیته 80 تخته ای 3 سانت ( فروش به صورت بسته ای بوده و هر بسته ۸.۶۴ متر مربع است ) برابر است به 950.000 تومان و وزن عایق پشم سنگ تخته ای دانسیته 80 حدودا 24 کیلوگرم و ابعاد آن معادل 1.20 × 0.60 × 0.30  متر است.

(( توجه توجه: قیمت عایق پشم سنگ تخته ای دانسیته 80 ذکر شده در بخش بالا دچار تغییر و نوسان می شود و دلیل این امر نوسان بسیار زیاد ارز در کشور است، پس قیمت عایق پسم سنگ درج شده ثابت نیست و امکان دارد که قیمت تغییر کند در نتیجه جهت استعلام قیمت روز عایق پشم سنگ دانسیته 80 می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.))

شرکت مهار انرژی پایدار ساز در زمینه خرید و فروش عایق پشم سنگ فعالیت می نماید، سابقه فعالیت ما در زمینه فروش عایق پشم سنگ به بیش از 10 سال می رسد و شرکت ما دارای نمایندگی فروش عایق پشم سنگ نیز می باشد و نمایندگی و مرکز فروش عایق پشم سنگ ما پایدار انرژی پارس است.

شرکت ما یک شرکت ثبت شده و دارای کد ثبتی است است، که در زمینه خرید و فروش انواع عایق صوتی، حرارتی، برودتی، رطوبتی و … فعالیت می کنیم و می توانید هر نوع عایق پشم سنگ، عایق الاستومری، عایق پلی یورتان، عایق xps و عایق الیاف سرامیک و … را از شرکت ما خرید نماید.

با کیفیت ترین و مرغوب ترین عایق پشم سنگ را در هر نوع و ضخامتی را می توانید از شرکت ما خرید کنید و با خرید و تحویل عایق پشم سنگ خود در درب محل مورد نظر خود فقط یک تماس فاصله هست، به محض تماس شما کاربران و مشتریان گرامی پیش فاکتور عایق پشم سنگ مورد نظر برای شما ارسال می گردد و بعد از بررسی و پرداخت فاکتور مذکور عایق پشم سنگ خریداری شده به سرعت برای شما ارسال می گردد.

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

 

قیمت پشم سنگ دانسیته 80
قیمت پشم سنگ دانسیته 80

قیمت پشم سنگ دانسیته 120

قیمت پشم سنگ دانسیته 120 تخته ای 3 سانت ( فروش به صورت بسته ای بوده و هر بسته 8.64 متر مربع است ) برابر است به 850.000 تومان و وزن عایق پشم سنگ تخته ای دانسیته 120حدودا 32 کیلوگرم و ابعاد آن معادل 1.20 × 0.60 × 0.30  متر است.

(( توجه توجه: قیمت عایق پشم سنگ تخته ای دانسیته 120 ذکر شده در بخش بالا دچار تغییر و نوسان می شود و دلیل این امر نوسان بسیار زیاد ارز در کشور است، پس قیمت عایق پسم سنگ درج شده ثابت نیست و امکان دارد که قیمت تغییر کند در نتیجه جهت استعلام قیمت روز عایق پشم سنگ دانسیته 120 می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.))

تنوع محصولات عایق پشم سنگ ما بسیار زیاد است و شما عزیزان هر نوع عایق پشم سنگ که دارید را می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید نماید و باید بیان کنیم که می توانید انجام پروژه عایق کاری پشم سنگ خود را نیز به ما بسپارید و بهترین قیمت پشم سنگ دانسیته 80 را از شرکت ما بخواهید و شرکت و تیم عایقکاری ما صفر تا صد پروژه های عایق کاری شما مشتریان گرامی را در سراسر نقاط کشور انجام می دهد و هیچ محدودیتی در زمینه خرید و انجام پروژه های عایق کاری وجود ندارد.

اگر به دنبال کیفیت عالی و مرغوب عایق پشم سنگ تخته ای و سایر عایق های حرارتی، صوتی، رطوبتی و … هستید می توانید با اندکی جستجو شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا مرکز فروش عایق پشم سنگ ما را انتخاب کنید. دفتر فروش مرکزی ما در استان تهران و شهرستان ورامین واقع شده است، ولی هیچ گونه محدودیتی در زمینه خرید عایق پشم سنگ تخته ای دانسیته 80 و ارسال آن از جانب شرکت ما وجود نداشته و ندارد و هر مقدار و هر نوع عایق پشم سنگ که بخواهید را می توانید از ما خرید نماید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد عایق پشم سنگ تخته ای و سایر عایق های پشم سنگی ما و مشاروه در این زمینه می توانید طی روزها و ساعات اداری با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید و اطلاعات خوب و مفیدی را در این زمینه بدست آورید و با آگاهی کافی و لازم خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

قیمت پشم سنگ دانسیته 120
قیمت پشم سنگ دانسیته 120

چرا مهار انرژی پایدار ساز را انتخاب کنید؟

1- امکان خرید جزیی و عمده انواع عایق پشم سنگ

2- ارسال به سراسر نقاط کشور (در تهران طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها طی 2 روز کاری)

3- امکان خرید اینترنتی انواع عایق پشم سنگ

4- امکان ثبت سفارش و خرید عایق پشم سنگ به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری

5- سابقه بیش از 10 ساله در زمینه خرید و فروش انواع عایق

6- دارا بودن نمایندگی فروش معتبر

7- اعمال تخفیف های بسیار خوب برای تمامی مشتریان

8- فروش با کیفیت ترین انواع پشم سنگ

9- شرکتی معتبر و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های عایق کاری در سراسر نقاط کشور

11- ارسال سریع پیش فاکتور برای مشتریان گرامی

12- فروشنده بهترین نوع انواع عایق پشم سنگ

13- مشاوره رایگان طی روزها و ساعت های اداری، جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق برای شما

14- دارا بودن دفتر مرکزی فروش در استان تهران و شهرستان ورامین

15- تحویل فوری محصول خریداری شده

.

انواع عایق پشم سنگ مهار انرژی

1- عایق پشم سنگ پتویی

2- عایق پشم سنگ لوله ای

3- عایق پشم سنگ لحافی

4- عایق پشم سنگ تخته ای

5- عایق پشم سنگ فله ای

هر نوع عایق پشم سنگ پتویی، لوله ای ، لحافی ، تخته ای ، فله ای را که بخواهید می توانید همراه تخفیف ویژه از شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید کنید و درب محل مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید، تحویل ما به صورت فوری انجام می شود و اگر در تهران زندگی می کنید طی یک روز کاری و در سایر شهرستان های کشور طی 2 روز کاری به دست شما می رسد. بهترین و ارازن ترین قیمت پشم سنگ دانسیته 80 و دانسیته 120 و … را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بخواهید.

قیمت پشم سنگ دانسیته 80
قیمت پشم سنگ دانسیته 80

عایق پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ تخته‌ای یا همان پانل‌های تخته‌ای از مخلوط شدن الیاف پشم سنگ همراه با رزین مخصوص و بعد قرار گرفتن در دمای مناسب جهت پخت و عبور داده شدن از دستگاه تعیین ضخامت و بر اساس‌های استانداردهای مختلف های گوناگون تولید می شود. این عایق پانلی در صنعت ساختمان سازی، صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، صنعت کشتی‌سازی، ساخت فرودگاه مترو و… مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق پشم سنگ تخته ای  از الیاف پشم سنگ یا پشم سرباره تولید می‌شود و با رزین مخصوص به آن پخته می‌شود عایق‌های پشم سنگ تخته‌ای در ضخامت‌ها و چگالی‌های گوناگون و بر اساس استانداردهای مخصوص تولید می‌شود و به علت شکل پانل مانندی که دارد نصب آن ساده و به سرعت انجام می‌شود.  شما می‌توانید بهترین نوع عایق پشم سنگ را از شرکت مهار انرژی پایدارساز خرید نمایید و جهت استعلام قیمت پشم سنگ دانسیته 80 یا همان پشم سنگ تخته‌ای می‌توانید با شرکت مهار انرژی پایدارساز در ارتباط باشید.

عایق پشم سنگ تخته ای با همان عایق پانل تخته ای را با بهترین قیمت و همراه با تخفیفات ویژه را می توانید از شرکت مهار انرژی پایدار ساز و یا نمایندگی فروش عایق پشم سنگ ما پایدار انرژی پارس خریداری نماید. می توانید کلیه امور عایق کاری پروژه های بزرگ و کوچک خود را با عایق پشم سنگ تخته ای و سایر عایق های پشم سنگ به تیم عایقکاری مهار انرژی بسپارید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد عایق تخته ای و استعلام قیمت پشم سنگ دانسیته 80 و 120 و 50 و … می توانید طی روزها و ساعت های اداری با شرکت ما و کارشناسان زبده ما در تماس باشید و از محصولات با کیفیت ما نهایت بهره لازم را ببرید.

قیمت پشم سنگ دانسیته 80
قیمت پشم سنگ دانسیته 80

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ