قیمت ورق آلومینیوم کیلویی

قیمت ورق آلومینیوم کیلویی

قیمت ورق آلومینیوم کیلویی

قیمت ورق آلومینیوم کیلویی

خرید و فروش انواع ورق آلومینیوم به صورت کیلویی و همچنین به صورت شیت و رولی صورت می پذیرد و بهترین قیمت ورق آلومینیوم کیلویی را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بخواهید.

انواع ورق های آلومینیومی با آلیاژ های : ورق آلومینیوم 3003 ، ورق آلومینیوم 5052 ، ورق آلومینیوم T4 – 6061 ، ورق آلومینیوم T6 – 6061 ، آلیاژ 3105 ، آلیاژ 1050 آلیاژ 6063 و … را می توانید با نهایت اطمینان خاطر از ما خرید نماید.

در بخش زیر می توانید قیمت هر کیلو ورق آلومینیوم  پارس ، ورق آلومینیوم اراک ، پارس آلومان کار هم به صورت ورق آلومینیومی ساده و آجدار را مشاهده نماید.

 

ولی باید بیان کنیم که قیمت های درج شده در بخش زیر دائما در حال نوسان و تغییر می باشد و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت ها ثابت نیست و همه روزه دچار تغییرات بسیار می شود.

در راستای خدمات بهتر در زمینه خرید و فروش انواع ورق های آلومینیومی شرکت ما یک نمایندگی فعال به نام پایدار انرژی پارس دایر نموده است که بهترین محصولات را با عالی ترین کیفیت در سراسر نقاط کشور به فروش می رساند.

در آینده نزدیک می توانید قیمت روز انواع ورق آلومینیومی را در فروشگاه آنلاین مهار انرژی مشاهده و به صورت آنلاین و یا تلفنی خرید کنید.

در نتیجه می توانید به منظور استعلام قیمت روز انواع ورق آلومینیوم با کارشناسان فروش ما و دفتر مرکزی شرکت مهار انرژی در تماس باشید.

.
دفتر مرکزی : 76 67 25 36 – 021
آقای حیدری: 31 90 296 0912
.
.

ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم
ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم در صنعت های بسیار متفاوت استفاده می‌شود و یکی از پر استفاده ترین و ورق های غیر آهنی محسوب می شود.

با در نظر داشتن خواص شیمیایی و فیزیکی که این نوع ورق های آلومینیومی دارند ، همه روزه بر تعداد طرفداران این ورق افزوده می‌شود.

 

شرکت مهار انرژی یکی از فروشندگان ورق های آلومینیومی در سراسر نقاط کشور و در ابعاد متفاوت می باشند ، که به صورت همه روزه انواع ورق های آلومینیوم را در سراسر نقاط کشور به فروش میرساند.

صنایع مختلف در حال حاضر از ورق آلومینیوم به شکل بسیار گسترده استفاده می‌کنند ،  انواع ورق های آلومینیومی در تنوع های بسیار زیاد در بازارهای داخلی موجود می باشد.

 

که شما هر گونه ورق آلومینیوم را بخواهید می توانید از طریق شرکت ما خرید نمایید ، در واقع ورق آلومینیوم همان فلز آلومینیوم می باشد که به شکل ورق های نازک در ابعاد و ضخامت های مختلف در آمده است.

به اسم پوش برگ یا در صورت ضخامت آن بسیار بسیار نازک باشد به نام فویل آلومینیومی هم مشهور می‌باشد و این نوع ها در صنایع بسیار مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

امکان بررسی نمودن لیست قیمت ورق آلومینیوم با در نظر داشتند به سایز و ابعاد موارد استفاده آن در وب سایت فراهم شده است.

در نتیجه می توانید با مطالعه این صفحه از وبسایت مهار انرژی به تمام سوالات خود در این حیطه پاسخ جامع و کامل بدهید.

.

قیمت ورق آلومینیوم

قیمت ورق آلومینیوم
قیمت ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم از آن بخش محصولاتی می باشد که با در نظر داشتن کیفیت ماده اولیه و سازنده آن یعنی آلومینیوم قیمت آن تعیین می شود.

همچنین قیمت ورق آلومینیوم به دلار و یا ارز وابسته می‌باشد و از طرفی قیمت ورق آلومینیومی هم که به قیمت جهانی ورق آلومینیومی نیز وابسته می‌باشد.

 

شایان ذکر می باشد که قیمت ورق آلومینیومی ۳۵۱۰ ،  قیمت ورق آلومینیوم ۱۰۵۰ و … متفاوت است.

در نتیجه نوع آلیاژ در قیمت نهایی ورق آلومینیوم نیز تاثیر گذار است ، این تفاوت قیمت ورق آلومینیوم با آلیاژ های متفاوت آن را میتوانید با تماس با کارشناسان فروش ما به دست بیاورید.

 

برای قیمت گذاری از نظر کارخانه تولید کننده ضخامت وضعیت کلی بازار و قیمت دلار و … وابسته می باشد.

که شما عزیزان فقط با یک تماس می توانید قیمت روز و لحظه ای این نوع ورق ها در ضخامت و ابعاد و برندهای مختلف را به دست بیاورید.

.

ورق آلومینیوم نازک

ورق آلومینیوم نازک
ورق آلومینیوم نازک

دسته از ورق های ساخته شده با آلومینیوم به علت ضخامت کم با نام ورق آلومینیوم نازک شناخته می شوند.

که در بازار نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ، شرکت مهار انرژی پایدارساز فروشنده ورق آلومینیوم نازک و همچنین ورق آلومینیوم ضخیم است.

 

جهت استعلام قیمت ورق آلومینیومی نازک می توانید با شماره های ثبت شده در این وبسایت در تماس باشید موارد استفاده ورق های نازک آلومینیوم در تولید قطعات مختلف دسته بندی انواع کالا ساخت و تولید انواع وسایل خانگی و همچنین در صنعت داروسازی و غیره می‌باشد.

موارد استفاده از این ورق های آلومینیوم نازک بسیار گسترده است لازم به ذکر است که ورق آلومینیوم نازک اغلب به محصول های گفته می‌شود که ضخامت آنها زیر یک میلیمتر باشد.

شما می توانید قیمت ورق آلومینیومی نازک را در مقالات مرتبط با این محصول از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بخواهید.

نحوه خرید انواع ورق آلومینیوم از شرکت مهار انرژی بدون صورت است که شما باید با شماره تماس های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

 

بعد از بیان و انتخاب ورق آلومینیوم مورد نظر و آلومینیومی  خواسته شده شما تحت عنوان یک پیش فاکتور را برای شما ارسال می شود.

بعد از تایید و پرداخت پیش فاکتور صادر شده به محض پرداخت و خرید ورق آلومینیومی از شرکت مهار انرژی ورق آلومینیومی شما از انبار بارگیری می شود و به سرعت به شهرستان و مقصد مورد نظر شما ارسال می گردد.

.

ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیوم آجدار
ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیوم آجدار یکی از معروف ترین نوع ورق های آلومینیومی می باشد ، که باعث اسم ورق آمپاس هم در سراسر ایران به فروش می رسد.

ورق آلومینیوم آجدار از جهت ظاهری و فرم اولیه دارای سطوح ای با طرح برجسته می‌باشد و به علت وجود سطوح طرح دار روی این نوع ورق ها ورق آجدار خوانده می شود.

 

ورق آجدار به شکل مرسوم با به کارگیری از دو آلیاژ ۳۱۰۵ و ۱۰۵۰ ساخته می شود ، ورق آلومینیوم آجدار چکر و ورق آلومینیوم آجدار الماسی 2 بخش اصلی ورق آجدار را به وجود می‌آورند.

ورق آجدار چکر دارای عاج های کوچیک و موازی هستند ، که در دسته و بخشهای ۵تایی قرار گرفته می‌شود.

 

اما ورق آلومینیوم آجدار الماسی شیارها به صورت جدا جدا و مورب در سطح ورق  قرار می گیرند و هر آج با آج کناری آن متفاوت می باشد.

ورق آلومینیوم آجدار به شکل ورق های عرضه و در سراسر نقاط کشور به فروش می رسد و ورق آجدار دارای ضخامت ۱ تا ۳ میلیمتر است برای خرید ورق آلومینیوم آجدار می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

.

انواع ورق آلومینیوم

خرید ورق آلومینیوم
خرید ورق آلومینیوم

همان‌گونه که بیان شد ورق های آلومینیوم در انواع بسیار مختلفی تولید می شود ، از جمله : ورق آلومینیوم نازک ، ورق آلومینیوم آجدار ، ورق آلومینیوم کامپوزیت ، ورق آلومینیوم سینوسی ، ورق آلومینیوم شادولاین ، ورق آلومینیوم ۶۰۶۱ ، ورق آلومینیوم ۳۱۰۵ و آلومینیوم 1050 و … چند نمونه از معروف ترین انواع ورق های آلومینیومی در بازار ایران هستند.

هر یک از انواع ورق های آلومینیومی موارد استفاده ویژه و مخصوص به خود را دارد از این رو در زمان خرید انواع ورق های آلومینیومی برای دریافت تجربه خوب و عالی از این خرید می بایست با کارشناس حوزه این امر تماس بگیرید.

در نتیجه شما عزیزان جهت استعلام قیمت روز انواع ورق های آلومینیومی و مشاوره در زمینه خرید بهترین ورقه آلومینیومی و بهترین انتخاب در این حیطه می توانید با کارشناسان فروش ما در ساعتهای اداری شرکت مهار انرژی تماس بگیرید.

.

ورق آلومينيوم

.

ورق آلومینیوم ساده
ورق سينوسي آلومينيوم

.

  ورق سينوسي آلومينيوم
ورق آلومینیوم آجدار

.

ورق آلومینیوم آجدار
ورق آلومینیوم شادولاین

.

ورق آلومینیوم شادولاین
ورق آلومینیوم امباس ابری

.

ورق آلومینیوم امباس ابری
قیمت ورق آلومینیوم امباس لوزی

.

ورق آلومينيوم امباس لوزی

.

.

.

.

قیمت ورق آلومینیوم کیلویی چنده

قیمت ورق آلومینیوم کیلویی چنده

با بررسی قیمت های ورق های آلومینیوم که به صورت کیلویی درج شده است می توانید قیمت های حدودی این محصول را بدست آورید.

ولی همان طور که گفته شده قیمت های ورق آلومینیومی به روز نمی باشد و جهت استعلام قیمت روز این ورق ها در انواع مختلف می بایست با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید.

 

نحوه خرید انواع ورق آلومینیوم از جمله : ساده ، آجدار ، ذوزنقه ای ، سینوسی ، امباس لوزی ، امباس ابری ، کامپوزیت ، رنگی ، ضخیم ، نازک و … بدین صورت می باشد که :

نخست باید ویژگی و مشخصات محصول مورد نظر خودتان را با بررسی این مقاله مطالعه کنید و نوع ورق آلومینیومی مورد نظر را انتخاب و با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سپس کارشناسان فروش ما یک فاکتور برای شما از محصول مورد نظرتان ارسال می کند و بعد از تایید شما و پرداخت فاکتور ، به سرعت ورق آلومینیومی خریداری شده شما از انبار بارگیری می شود و به محل مورد نظر شما ارسال می گردد.

توجه داشته باشید که اگر در تهران باشید طی یک روز کاری و در سایر شهرستان ها و استان های ایران طی 2 روز کاری محصول خریداری شده برای شما ارسال می گردد.

.

قیمت ورق آلومینیوم پارس

قیمت ورق آلومینیوم پارس
قیمت ورق آلومینیوم پارس

قیمت ورق آلومینیوم در هر کیلو با ضخامت 6 میلیمتر پارس با ابعاد 2*1 متر برند : آلومینیوم پارس برابر می باشد با : 1.000.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم در هر کیلو با ضخامت 0.3 میلیمتر پارس با ابعاد 2*1 متر برند : آلومینیوم پارس برابر می باشد با : 960.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم در هر کیلو با ضخامت 0.5 میلیمتر پارس با ابعاد 2*1 متر برند : آلومینیوم پارس برابر می باشد با : 960.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم در هر کیلو با ضخامت 1میلیمتر پارس با ابعاد 2*1 متر برند : آلومینیوم پارس برابر می باشد با : 960.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم  با ضخامت 2 میلیمتر پارس با ابعاد 2*1 متر برند : آلومینیوم پارس برابر می باشد با : 960.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم  با ضخامت 3 میلیمتر پارس با ابعاد 2*1 متر برند : آلومینیوم پارس برابر می باشد با : 980.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم  با ضخامت 4 میلیمتر پارس با ابعاد 2*1 متر برند : آلومینیوم پارس برابر می باشد با : 980.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم  با ضخامت 5 میلیمتر پارس با ابعاد 2*1 متر برند : آلومینیوم پارس برابر می باشد با : 980.000 ریال .

.

قیمت ورق آلومینیوم اراک

قیمت ورق آلومینیوم اراک
قیمت ورق آلومینیوم اراک

قیمت ورق آلومینیوم در هر کیلو با ضخامت 3 میلیمتر اراک با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 1.010.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم در هر کیلو با ضخامت 4 میلیمتر اراک با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 1.060.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم در هر کیلو با ضخامت 0.3 میلیمتر اراک با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 990.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم  با ضخامت 0.5 میلیمتر اراک با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 990.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم  با ضخامت 2 میلیمتر اراک با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 990.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم با ضخامت 5 میلیمتر اراک با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 1.030.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم  با ضخامت 6 میلیمتر اراک با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 1.030.000 ریال .

.

قیمت ورق آلومینیوم پارس آلومان کار

قیمت ورق آلومینیوم پارس آلومان کار

قیمت ورق آلومینیوم در هر کیلو با ضخامت 2 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 960.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم با ضخامت 3 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 1.000.000 ریال .

قیمت ورق آلومینیوم با ضخامت 0.3 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 960.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم با ضخامت 0.5 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 960.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم با ضخامت 1 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 960.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم با ضخامت 4 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 980.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم با ضخامت 5 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 980.000  ریال .

.

قیمت ورق آلومینیوم آجدار پارس

قیمت ورق آلومینیوم آجدار پارس
قیمت ورق آلومینیوم آجدار پارس

قیمت ورق آلومینیوم آجدار در هر کیلو با ضخامت 1 میلیمتر پارس  با ابعاد 2*1 متر برند : پارس برابر می باشد با : 1.020.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار در هر کیلو با ضخامت 1.5 میلیمتر پارس  با ابعاد 2*1 متر برند : پارس برابر می باشد با : 1.020.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار در هر کیلو با ضخامت 2 میلیمتر پارس  با ابعاد 2*1 متر برند : پارس برابر می باشد با : 1.020.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار با ضخامت 3 میلیمتر پارس  با ابعاد 2*1 متر برند : پارس برابر می باشد با : 1.030.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار با ضخامت 4 میلیمتر پارس  با ابعاد 2*1 متر برند : پارس برابر می باشد با : 1.040.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار با ضخامت 5 میلیمتر پارس  با ابعاد 2*1 متر برند : پارس برابر می باشد با : 1.060.000  ریال .

.

قیمت ورق آلومینیوم آجدار اراک

قیمت ورق آلومینیوم آجدار اراک
قیمت ورق آلومینیوم آجدار اراک

قیمت ورق آلومینیوم آجدار در هر کیلو با ضخامت 1 میلیمتر اراک  با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 1.020.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار در هر کیلو با ضخامت 1.5 میلیمتر اراک  با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 1.020.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار با ضخامت 2 میلیمتر اراک  با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 1.020.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار با ضخامت 3 میلیمتر اراک  با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 1.030.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار با ضخامت 4 میلیمتر اراک  با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 1.040.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار با ضخامت 5 میلیمتر اراک  با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 1.060.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار با ضخامت 5 میلیمتر اراک  با ابعاد 2*1 متر برند : اراک برابر می باشد با : 1.060.000  ریال .

.

قیمت ورق آلومینیوم آجدار پارس آلومان کار

قیمت ورق آلومینیوم آجدار پارس آلومان کار
قیمت ورق آلومینیوم آجدار پارس آلومان کار

قیمت ورق آلومینیوم آجدار در هر کیلو با ضخامت 1 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 1.020.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار در هر کیلو با ضخامت 1 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 1.020.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار در هر کیلو با ضخامت 2 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 1.020.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار در هر کیلو با ضخامت 3 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 1.030.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار با ضخامت 4 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 1.040.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار با ضخامت 6 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 1.040.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم آجدار در هر کیلو با ضخامت 1.5 میلیمتر پارس آلومان کار با ابعاد 2*1 متر برند : پارس آلومان کار برابر می باشد با : 1.020.000  ریال .

قیمت ورق آلومینیوم

قیمت ورق آلومینیوم
قیمت ورق آلومینیوم

قیمت روز و لیست قیمت ورق آلومینیوم در سال  جاری دچار تغییرات متعددی شده است ، که علت این نوسانات متاثر از بهای LME ( بورس فلزات ) و نرخ دلار است.

افزایش پیدا کردن قیمت دلار طی 1 روز حدود 2 ، 3 هزار تومان می باشد و این بدان معناست که هر شخصی دلار را روز قبل فروخته باشد، ضرر و زیان نموده است.

بیش تر از نود درصد تولید و ساخت انواع ورق آلومینیوم در داخل کشور انجام می شود. فقط بعضا از ورق‌های آلومینیومی آیتم های مصرفی در صنعت های دفاعی، وارد شده می‌باشند.

 

مواد نخستین ساخت ورق آلومینیوم مثل شمش آلومینیوم اغلب تولید کشور ایران می‌باشند و فقط قسمت یه خرده مانند سیلیسوم از کشور های دیگر وارد می‌گردد.

اکنون ورق آلومینیومی، کیلویی 90 تا 105 هزار تومان میباشد. این زمان قیمتی مبنی بر آلیاژ به کار رفته در ورق آلومینیوم مختلف می باشد.

.

آلیاژ ورق آلومینیوم

قیمت ورق آلومینیوم کیلویی

عمده آلیاژی که شرکت مهار انرژی پایدار ساز به فروش می رساند ، کیلویی 90 هزار تومان به بالاست.

البته ورقهای آلیاژی که در صنعت های دیگر  به کار گیری می شود ، قیمتی بیش تر از ۲۵۰ هزار تومان را دارا هستند. که ولی در نرخ‌گذاري آلیاژهای پر کاربرد همانند آلیاژهای ۱۰۵۰ – ۱۱۰۰ – ۳۱۰۵ – ۳۰۰۳  استفاده می شود.

شایان ذکر میباشد که باید بیان کنیم که بیشترین آلیاژهای  به کارگیری شده در ورق آلومینیوم را گروههای ۷۰۰۰- ۳۰۰۰ – ۶۰۰۰ و ۱۰۰۰ می باشد.

 

عمده محصولات ورق آلومینیوم در سال جاری  وابسته به کدام شرکت می باشد ؟
عمده تولید ها تولیدها آلیاژ های آلومینیوم را کارخانجات نورد آلومینیوم اراک تولید می شود.

بدن ترتیب می شود اعلام‌ کرد که حدود 90 درصد سهم بازار ورق آلومینیوم را این برند در درست دارد که مهار انرژی پایدار ساز بهترین ورق نورد آلومینیوم اراک را به فروش می رساند و بقیه برندها، سهم بسزایی در ساخت این تولیدات ندارند.

ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم

هرچند مارک مهم در حوزه ساخت‌و‌ساز ورق آلومینیوم، کارخانجات نورد آلومینیوم اراک می باشد.

البته کار کارگاه‌های متفرقه که جنس خویش را با ارزش کمتری عرضه می‌نمایند، موجب گردیده است تا بخش قابل توجهی به خرید از آنها مراجعه نماید.

کارخانه اراک ورق آلومینیوم استاندارد ساخت و ساز می‌نماید، البته سوله‌های متفرقه کالا استانداردی تولید نمی کنند.

 

مصرف آلومینیوم خیلی بالاتر از دیگر فلزات غیرآهنی می باشد، البته در موقعیت کنونی، کارخانه تولید کننده ورق آلومینیوم شاید فروشش نسبت به قبل خیلی کاهش پیدا کرده باشد.

ورق آلومینیوم در صنعت های مختلفی همانند صنعت های پتروشیمی، خودروسازی، صنعت های دفاعی مصرف می گردد، و به طورکلی ورق آلومینیوم در ساخت‌و‌ساز قطعات متعددی مورد استفاده می باشد.

 

در موقعیت کنونی بازار، عمده‌ فروشان ورق آلومینیوم را از کارگاه، در تناژ زیاد به طور نقدی خریداری و سرمایه خویش را دپو می‌نمایند و بعد به گذر زمان در بازار به فروش میرسانند.

طرز تولید و ساخت‌و‌ساز ورق آلومینیومی به این  صورت می باشد که شمش آلومینیوم را در کوره ذوب می شود و به طور پلیت در می آورند و آنگاه نورد می‌نمایند تا ضخامت آن بدست اید.

.

.
دفتر مرکزی : 76 67 25 36 – 021
آقای حیدری: 31 90 296 0912
.
.
.
خرید ورق آلومینیوم
خرید ورق آلومینیوم
خرید ورق آلومینیوم
خرید ورق آلومینیوم
فروش ورق آلومینیوم
فروش ورق آلومینیوم
فروش ورق آلومینیوم
فروش ورق آلومینیوم
قیمت ورق آلومینیوم
قیمت ورق آلومینیوم
قیمت ورق آلومینیوم
قیمت ورق آلومینیوم
قیمت ورق آلومینیوم
قیمت ورق آلومینیوم

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
39 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیام رضایی
پیام رضایی
6 ماه قبل

بعد از خرید ورق آلومینیوم از اصفهان چند روز طول میکشه بدستمون برسه؟

چمنی
چمنی
4 ماه قبل

در مورد ویژگی‌های ورق آلومینیوم و همچنین خصوصیات این ورق‌ها و انواع اون اطلاعات کامل‌تری رو درج کنید که منی که کاربر هستم با خوندن این مطلب تمامی جزئیات این موضوع پی ببرم و همچنین در مورد خرید ورق آلومینیوم از شرکت مهار انرژی اطلاعات کافی را در این سایت درج کنید

صابر
صابر
4 ماه قبل

خرید عمده ورق آلومینیوم چند درصد تخفیف به من خواهید داد

کیانی
کیانی
4 ماه قبل

در شهر یزد زندگی می‌کنم و جهت خرید ورق آلومینیوم و ارسال اون از طریق شرکت شما باید چه کارهایی انجام بدم

محمد علی
محمد علی
4 ماه قبل

در صورت خرید جزئی ورق آلومینیوم باید چه کاری انجام بدم و آیا شما فقط در زمینه فروش عمده فعالیت دارید

خداداد
خداداد
4 ماه قبل

ورق آلومینیوم ۱۰۵۰ اراک نیز موجود دارید

عماد
عماد
4 ماه قبل

ممنونم از توضیحات کاملتون در مورد ورق آلومینیومی

کیایی
کیایی
4 ماه قبل

تصمیم دارم خرید ورق آلومینیوم از شما بخرم لطفا لیست قیمت ورق آلومینیوم رو برام ارسال کنید

شهاب
شهاب
4 ماه قبل

خرید جزیی ورق آلومینیوم هم دارید آیا

کیوان
کیوان
4 ماه قبل

نظیر ندارید مطلب خیلی خوبی بود

صادقی
صادقی
4 ماه قبل

مطلب جامعی بو د ممنون از توضیحات جامع و خوب شما🌺🙏

بهرامی
بهرامی
4 ماه قبل

قیمت های شما نسبت به سایر شرکت ها منصفانه تر و کیفیت کارتون بهتر هست ممنونم

رهام
رهام
4 ماه قبل

ممنون از شما👌🌺

رسول
رسول
4 ماه قبل

لایک دارید👌👌👌👌

کیوان
کیوان
4 ماه قبل

قیمت ورق آلومینیوم نازک چقدر هست

مرادی
مرادی
4 ماه قبل

من در سنندج زندگی می‌کنم و قصد خرید ورق آلومینیوم به صورت عمده رو دارم آیا بعد از خرید چه تایمی طول می‌کشه که ورق آلومینیوم برای من ارسال کنید و به دستم برسونید و آیا خرید به شهرستان‌های کشور دارید

ندا صبری
ندا صبری
4 ماه قبل

لطفا در مورد کاربرد ورق آلومینیوم در صنایع گوناگون هم صحبت کنید

تینا صالحی
تینا صالحی
4 ماه قبل

بسیار خوب و کامل بود❤

کیوان علیزاده
کیوان علیزاده
4 ماه قبل

قیمت ورق آلومینیوم شما نسبت به سایر شرکت ها خیلی خیلی مناسب تر بود

آرش جمالی
آرش جمالی
3 ماه قبل

در این زمینه سایت های زیادی رو مطالعه کردم و مطالب سایت شما فوق العاده عالی و کامل و جامع بود
مرسی از شما

اسدی
اسدی
3 ماه قبل

خیلی خیلی خیلی خوبید مرسی از تیم خوب و کارشناسان با حوصله شما🌺🌺🌺

کربلایی
کربلایی
3 ماه قبل

مطالب خوبی رو درج کردید و جواب سوالاتم رو دریافت کردم🙏👌

صیادی
صیادی
3 ماه قبل

قیمت ورق آلومینیوم شما که به صورت کیلویی درج کردید به روز است آیا؟

ساناز
ساناز
3 ماه قبل

سپاس از مقاله خوب شما که اطلاعات خوبی رو درج کرده اید.

تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ