فوم عایق الاستومری

فوم عایق الاستومری

فوم عایق الاستومری

.

فوم عایق الاستومری
فوم عایق الاستومری

با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع فوم عایق الاستومری را از شرکت مهار انرژی پایدار ساز بخواهید و ما فروشنده فوم عایق الاستومری با قیمت ارزان در سراسر نقاط کشور می باشیم.

فوم و یا عایق های الاستومری در انواع مختلف در عصر کنونی به پر طرفدار ترین عایق مبدل شده است و از جمله دلایل محبوبیت این عایق می توان به کیفیت و قدرت جذب بسیار زیاد و مقاوت بسیار عالی این عایق و همچنین وزن سبک و سهولت در نصب این فوم اشاره نمود.

انواع عایق و فوم الاستومری را می توانید با قیمت مناسب و ارزان قیمت و همراه با تخفیفات ویژه از شرکت مهار انرژی پایدار ساز خرید نماید و در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز با یک دهه فعالیت در زمینه فروش انواع عایق الاستومری و سایر عایق های دیگر نظیر عایق پلی یورتان ، عایق پشم سنگ ، عایق الیاف سرامیک و … همواره جزو بهترین فروشندگان عایق الاستومری در سراسر ایران می باشد.

بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انواع فوم عایق الاستومری را در انواع مختلف از جمله : عایق الاستومری K-FLEX ( کی فلکس ، کافلکس ) – و عایق الاستومری پافلکس ( pa-flex ) و … را از ما و نمایندگی های فروش فعال ما ( پایدار انرژی پارس ) بخواهید.

جهت مشاهده محصولات فروشگاه مهار انرژی  به لینک های زیر مراجعه نماید و همچنین جهت مشاوره تخصصی در مورد خرید عایق می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

.

فروش فوم الاستومری

.

.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

.

آقای حیدری:   31 90 296 0912

خانم هزاوه:    24 90 649 0902

.

عایق فوم الاستومری

عایق فوم الاستومری
عایق فوم الاستومری

در عصر کنونی اهمیت بهینه سازی انرژی و جلوگیری از اتلاف انرژی از اهمیت بیشتری برخوردار است. درحال حاضر برترین عایق در زمینه بهینه سازی انرژی فوم عایق الاستومری می باشد.

فوم و عایق الاستومری در مقایسه با عایق های قدیمی همانند عایق پشم سنگ و پشم شیشه بهتر و عالی تر می باشد.

اهمیت بهینه سازی و جلوگیری از اتلاف انرژی در تمامی کشور ها همه روزه بیشتر و بیشتر می شود و بهینه سازی انرژی با عایق های با کیفیت از جمله دغدغه های صنعتگران شده است.

کشور ایران نیز از این قضیه مستثنا نیست و همان گونه که مشهود است در حال حاضر در شهرهای صنعتی کشورمان مثل اصفهان و تبریز و یا این که در سایر شهر های کشور همانند مشهد و اهواز و شیراز و … هم  از انواع عایق الاستومری استفاده می شود.

از این رو  تقاضای اشخاص و افراد مختلف برای خرید انواع عایق و فوم الاستومری و همینطور انواع عایق الاستومری عایق صوتی و حرارتی افزایش یافته است.

فوم الاستومری چیست

فوم عایق الاستومری
فوم عایق الاستومری

از مهمترین و پراستفاده ترین اشکال عایق ها، عایق حرارتی است که به دلیل جلوگیری از هدررفتن انرژی مورد استفاده قرار می گیرد.

از فوم الاستومری تحت عنوان یک عایق حرارتی و در اصل یک ماده مشترک و عالی در صنعت ساختمان سازی در کلیه صنایع تجاری و پتروشیمی و ساختمانی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق الاستومری بازدارنده بخش اعظمی  در برابر نفوذ بخار و این عایق چگالی خوب و بسیار مناسبی دارد که این یک مزیت محسوب می شود.

این فوم اغلب در سیستم های تهویه مطبوع و تاسیسات سرمایشی  مورد استعمال قرار می‌گیرد. ساختار فوم الاستومری سلول بسته است و همچنین استحکام بالایی در برابر نفوذ رطوبت دارا می‌باشند.

فوم های الاستومریک در 3 نوع رولی و لوله ای و شانه تخم مرغی موجود و قابل استفاده می باشد.فوم های لوله ای به منظور عایق نمودن تایسیسات لوله ای و … مورد استفاده قرار می گیرد.

این فوم ها پس از عملیات نصب روی قطعه ها مورد نظر قرار داده و عایق کاری می شود.فوم های لوله ای توسط چسب عایق الاستومری متصل می گردند.

 

فوم های رولی برای نصب قطرهای زیاد ( بیشتر از۵ اینچ ) لوله ها و شبکه های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرید.

عایق کاری یک راه‌ حل مطلوب به منظور بهینه سازی انرژی در پروژه های مختلف می باشد. در‌ صورتی‌ که به درستی به کار گرفته نشود ممکن می باشد منجر توقف سیستم گردیده و خطاها چگالشی در پی داشته باشد.

بهترین و با کیفیت ترین عایق و فوم الاستومری کافلکس و پافلکس را می توانید با قیمت مناسب و همراه با تخفیف ویژه از شرکت ما خرید نماید.

بعد از ارسال پیش فاکتور به محض خرید و سفارش شما عایق الاستومری خریداری شده عزیزان بارگیری و در محل مورد نظر به شما تحویل داده می شود.

از هر شهر و شهرستانی از ایران که باشید می توانید انواع عایق الاستومری را از شرکت ما خرید نماید.

شایان ذکر است که اگر در تهران باشید طی یک روز کاری و اگر در سایر شهرستان های ایران باشید طی 2 روز کاری محصول برای شما ارسال می گردد.

انواع فوم الاستومری

فوم عایق الاستومری
فوم عایق الاستومری

فوم الاستومری در 3 نوع کلی عایق الاستومری رولی یا این که عایق پتویی الاستومری و عایق الاستومری لوله ای و عایق الاستومری شانه تخم مرغی ارائه می شود.

این نوع از عایق های حرارتی اغلب به منظور عایق بندی انواع تاسیسات مختلف همانند کانال فلکسیبل یا این که به عبارتی لوله خرطومی هوا و همینطورانواعلوله اسپیرال و بقیه تاسیسات مورد استفاده قرار می گیرد.

در بخش اعظمی مواقع در کانال کشی هوای مرتبط با اشکال سیستم تهویه مطبوع و داکت اسپیلت در ساختمان ها به ویژه مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری و ساختمان های بزرگ تجاری از عایق و فوم الاستومری به عنوان عایق مناسب برای عایق کاری استفاده می شود.

افزون بر آن از فوم الاستومری در سوله های تولیدی، سوله های صنعتی وسیع و … نیز به کار گیری می شود.

چون در اکثری از این کارخانه های تولیدی همانند سوله های نجاری و یا این که کارگاه های چوب بری، تاسیساتی وجود دارد .

از جمله در کارخانه های نجاری برای جابجایی ذرات ریز و براده های ریز چوبی به دور و اطراف بیرون، از نصب لوله خرطومی هوا به کارگیری میگردد.

که در بخش اعظمی مورد ها به منظور افزایش دادن مقاومت این داکت فلکسیبل که از محصول پی او سی تقویت گردیده نیز می باشد؛ از فوم الاستومری می شود به کار برد.

عایق الاستومری

عایق الاستومری
عایق الاستومری

وزن بسیار اندک فوم و یا عایق الاستومری در قیاس  با بقیه عایق ها در بازارو همچنین منعطف بودن فراوان این عایق از جمله خصوصیات منحصر به فرد عایق الاستومری می باشد.

همان گونه که بیان شد فوم و عایق الاستومریک سلول بسته می باشدهمین امر سبب می شود تا این عایق دوستداران بیشتری نسبت به بقیه عایق ها داشته باشد.

شرکت مهار انرژی پایدار ساز در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر یک نمایندگی فروش عایق الاستومری به نام پایدار انرژی پارس دایر نموده است.

این شرکت هم چون مهار انرژی یک دهه فعالیت و سابقه در زمینه خرید و فروش عایق الاستومریک دارد.

عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری
عایق الاستومری

فوم الاستومری رولی جهت خودداری از گرم شدن لوله هایی که جریان آب سرد مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در سیستم های تبرید، هم این عایق ها مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از دیگر از استفاده و مورد های مصرف عایق الاستومری رولی، به عبارتی کاستن جریان حرارت در لوله های آب گرم می باشد.

به‌ این معنا که می شود از این فوم کیفیت بالا به منظور عایق بندی لوله ، مخازن آب و همینطور سیستم های چیلر و …  به کار گرفت.

فوم و عایق الاستومری همینطور ساختار ویژه ای دارا است که سبب می‌شود تا در قبال اشعه ماورای بنفش به طور کامل مستحکم شود.

به این ترتیب از این عایق برای بهینه سازی انرژی مورد استفاده قرار می گیرد. مثل عایق بندی تاسیساتی که در مکان های باز یا این که لوله هایی که در مسیر های روباز هستند به کار گرفته شود.

همین طور فوم الاستومری در قبال رطوبت و خوردگی و همینطور صدمات فیزیکی تماما مقاوم می باشد. به این ترتیب عایق بندی لوله ها، شبکه ها و بقیه تاسیسات، میتواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

عایق الاستومری پتویی همینطور موجب می‌گردد تا جریان تولید گردیده از بخار آب را کنترل کند و سبب استحکام مقاومت بالای این عایق در قبال رطوبت شود.

عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری
عایق الاستومری

ضمن فوم الاستومری رولی، نمونه لوله ای آن همان طور که ازاسمش مشخص است ؛ به منظور عایق بندی لوله ها از آن استعمال می گردد.

اشکال متعدد این عایق عبارت می باشد از فوم الاستومری لوله ای ساده ، روکش دار با  روکش آلومینیوم و یا انواع دیگری مثل روکش پروتکت بلک و سیلور، که هر کدام کاربرد ویژه مخصوص خود را دارد.

فوم الاستومری لوله ای معمولی موجبات نگهداری سطح لوله را در قبال قارچ و کپک زدگی را فراهم می آورد. این عایق در مکان های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد و در فضای داخلی ساختمان های میتواند بازدارنده هدر رفت انرژی باشد.

از دیگر مثال های عایق الاستومری روکش دار مثل روکش پروتکت بلک و روکش سیلور، در فضای داخلی اطراف های تاسیساتی، جهت پرهیز از هدررفت انرژی به کار گیری می‌گردد.

این نوع از عایق سبب کاستن آسیب پذیری لوله ها و اتصالات دیگر مثل روزنه ها در قبال ضربه ها و آسیب های فیزیکی نیز می شود.

یکی دلایل اصلی به کارگیری از عایق الاستومری لوله ای به منظور عایق بندی شبکه های جابجایی هوا و یا این که لوله های آب در سیستم های سرمایشی و گرمایشی و …در واقع به عبارتی صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش اتلاف انرژی تا حدود سی درصد می باشد.

خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری
خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری را با شرکت مهار انرژی پایدار ساز تجربه نماید و سعی کنید که در زمان خرید عایق الاستومری از شرکت های معتبر و با سابقه در این زمینه خرید کنید.

فوم الاستومری تبریز و یا این که فوم الاستومری اصفهان با اعتنا به صنعتی بودن شهر ها و تقاضای فراوانی را دارد.

شرکت مهار انرژی در راستای خدمات رسانی بهتر فروشگاه مهار انرژی را بنا نهاده است که در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید خرید اینترنتی عایق الاستومری و سایر عایق های دیگر را داشته باشید.

هر تعداد و هر ضخامتی که بخواهید را می توانید در فروشگاه عایق الاستومری ما پیدا نموده و به راحتی خرید نماید.

ویژگی عایق الاستومری

عایق الاستومری
  • ساختار سلول بسته
  • ضریب جابجایی حرارت  ۰.۰۳۲W/m.k
  • مقاومت و استحکام بالا در پرهیز از نفوذ بخار
  • استحکام در قبال رطوبت
  • سطح داخلی دارنده پوشش ضد بخار
  • استحکام در برابر حریق
  • نصب راحت

 

کلمات کلیدی :

فوم الاستومری عایق صوتی

فوم عایق الاستومر

قیمت فوم عایق الاستومری

فوم الاستومری قیمت

فوم عایق صدا

فوم الاستومری

فروش فوم الاستومری

فوم الاستومری اصفهان

عایق های فوم الاستومری

فوم الاستومری چیست

فوم عایق رطوبتی

درباره نويسنده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای این وب سایت متعلق به مهار انرژی می باشد.
تماس واتس آپ